دانلود بازی ماجراجویی Iggys Egg Adventure برای PC

دانلود بازی ماجراجویی Iggys Egg Adventure برای PC

دانلود بازی ماجراجویی Iggys Egg Adventure برای PC

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود بازی ماجراجویی Iggys Egg Adventure برای PC

دانلود بازی Iggys Egg Adventure برای PC

 

دانلود بازی Iggys Egg Adventure برای کامپیوتر

| بازی ماجراجوئی تخم دایناسورهای ایگی |

| نسخه HI2U |

 

Iggys Egg Adventure بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Ginger Labs LLC ساخته و برای  کامپیوتر عرضه شده است. بازی ماجراجویی تخم دایناسورهای ایگی ، یک فضای تاریخی است که داستان آن از 75 میلیون سال قبل آغاز شده است. شما در نقش ایگی به عنوان یک بچه Velociraptor نقش آفرینی می کنید که مادر او توسط غارنشینان بومی اسیر شده است. در مسیر نجات دایناسور مادر ، شما می بایست تمامی تخم های دایناسور مادر را نیز جمع آوری کنید. Iggys Egg Adventure یک بازی ماجرایی به صورت 3 بعدی است که با بهره گیری از به روز ترین موتورهای بازی سازی ساخته شده است.

در طول این مسیر ماجراجویانه ، ایگی تک و تنها نیست ! شما می توانید در این بازی در نقش سایر دایناسورهای کوچک نظیر Terry, Perry, Patrick و Phredrick نیز بازی کنید. هریک از آنان دارای مهارت هایی خاص و قدرت هایی ویژه هستند که می توانید از آنان در ومواقع اضطراری استفاده کنید. Terry می تواند در مواقع اضطراری پرواز کند ، Phrederick می تواند اسید به سمت دشمنان بیندازد. هم اکنون می توانید بازی Iggys Egg Adventure را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از دانلودسرا دریافت نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبع yasdl.com

 

دانلود بازی The Magic Circle برای PC

 

 

داستان بازی دایره جادویی (به انگلیسی: The Magic Circle) از آن جایی شروع می شود که شما در یک فضای تاریک کمیک گیر افتاده اید و در نقش یک هیرو بازی فانتزی می باشید که به اتمام نرسیده است و طراحانی که شخصیت شما را قصد داشته اند بسازند شما را نیمه کاره رها کرده و از شما نا امید شده اند. قدرت اصلی بازی که همان موجودات ساخته شده توسط طراحان می باشد را بدزدید، رفتارها را پاکسازی کنید و اجزای بدن خود را به هم متصل کنید و راه های شخصی خود را برای حل معماهای این بازی پیدا کنید! آیا شما می توانید بازی را از داخل مدیریت کنید؟

 

The Magic Circle PC-CODEX

 

 

 

The Magic Circle pc cover دانلود بازی The Magic Circle برای PC

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

منبعdownloadha.com

 

دانلود بازی زیبا و کم حجم مهماندار آژانس مسافرتی هوایی Jet Set Go

دانلود بازی زیبا و کم حجم مهماندار آژانس مسافرتی هوایی Jet Set Go

Jet Set Go عنوان بازی زیبا و کم حجمی است که از دسته بازی های محبوبی است که سبک مدیریتی دارد. با پرواز در ارتفاعات توسط یک هواپیمای مسافربری که از مونترال بلند می شود به کشورهای دیدنی و محبوب مسافرت خواهید کرد و شما نقش یک خدمه را ایفا خواهید که باید نظر مسافرین را جلب کند و درکمترین زمان ممکن درخواست این مسافرین را برآورده کند. این بازی مدیریتی در مکان های مختلف مثل کنار ساحل، کافی شاپ های مختص تورهای مسافرتی، و پارک های تفریحی اتفاق می افتد که شما باید رضایت مشتریان را جلب کنید. هریک از این مشتری ها کاسه صبری دارد که نباید اجازه دهید لبریز شود و باید در زمان تعیین شده سفارش دلخواه را آماده کنید و با ادامه این روند بازی را پیش ببرید. هم اکنون این بازی زیبا را از سایت دانلودسرابه طور رایگان دریافت کنید.

دانلود رایگان بازی جدید و ماجراجویانه Dear Esther 2012

دانلود رایگان بازی جدید و ماجراجویانه Dear Esther 2012

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک ▐

با یکی دیگر از بازی های ماجراجویانه در خدمت شما هستیم. انتشار یک بازی زیبای دیگر با عنوان اختصاری Dear Esther که توسط کمپانی های جویای نام Robert Briscoe & Thechineseroom ساخت و روانه بازار شده است، بهترین تیتری که برای این بازی زیبا می توان انتخاب کرد از نظر منتقدین بازی این جمله است:جزیره متروکه ،یک مرد از دست رفته، خاطرات یک سقوط مرگبار، برگرفته از یک کتاب نوشته شده توسط کاوشگر در حال مرگ است.بازی داستان شخصیتی به نام استر را روایت میکند که برای کاووش در دنیای ناشناخته اطرافش پا به یک جزیره دور افتاده و متروک جایی در جزایر هیبرید واقع در غرب اسکاتلند کنونی میگذارد که مخاطرات بسیاری را برای او به همراه دارد و تنها همدم او در این مسیر نوشتن خاطرات اش از این ناحیه است که تبدیل به یک کتاب پر طرفدار میشود.گیم پلی بازی یک گیم پلی سنتی و داستان محور است و بازی دارای گرافیک مناسب همراه با تصاویر بسیار زیبا و خارق العاده ای از محیط های طبیعی این جزیره متروکه است که می تواند هر چشمی را خیره و مبهوت خود سازد. و باید در یک کلام گفت محیط های زیبا با موسیقی متن فیلم نفس گیر کمک میکند به سازنده بازی  برای گفتن یک داستان قدرتمند از عشق، از دست دادن، احساس گناه و رستگاری.هم اکنون می توانید نسخه سالم و تست شده این بازی را از وب سایت دانلودسرا دریافت نمائید.

دانلود بازی کم حجم مدیریتی Carnival Mania برای PC

دانلود بازی کم حجم مدیریتی Carnival Mania برای PC

 

دانلود بازی Carnival Mania برای کامپیوتر

 

Carnival Mania بازی کم حجم جدیدی در سبک مدیریتی می باشد که در سال 2015 توسط AlterLab Game Studio ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. Polly Diamond از عموی ثروتمند خود یک پارک تفریحی متروکه به ارث برده است. به Polly کمک کنید تا با استفاده از توهمات و خیلیات دوران کودکی خود پارک را احیا و باز سازی کرده و آن را به بهترین مکان تفریحی در روی زمین تبدیل کند.تا می توانید به ساخت و ساز بپردازید و افراد زیادی را برای پر کردن وقتشان به پارک تفریحی خود جذب کنید و از آن ها امتیاز بگیرید.

زمین های اطراف پارک خود را خریداری کرده و تا می توانید آن را گسترده کنید. بازی دارای 54 نوع وسیله مختلف برای ساخت و مرمت و 6 نوع کارناوال می باشد.این بازی هیجان انگیز را از دست نداده و تا می توانید به ثروت خود بیفزایید. هم اکنون می توانید بازی Carnival Mania را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

دانلود بازی The Talos Principle برای PC

این بازی یک بازی فکری است که توسط کمپانی Croteam ساخته و منتشر شده است این کمپانی در ساخت بازی هایی همچون فوتبال و فیفا تبحر داشته و تا کنون برای PC این بازی ها را منتشر کرده است که همانطور که می دانید اینطور بازی ها نیز طرفداران بسیاری دارند که از بازی کردن با آن ها لذت می برند اما این کمپانی حال تصمیم بر ساختن بازی ای در سبک فکری و هوشی گرفته است که با توجه به امکاناتی که در بازی متوجه ی آن شدیم می توان این بازی را بسیار فکری و فلسفی دانست که به اتمام رساندن مراحل آن نیاز به هوش و خلاقیت بسیاری از سمت بازیکنان آن دارد. در ابتدای بازی شما که به عنوان یک ربات در بازی قرار دارید .در باغی یونانی، بدون هیچ خاطره ای از گذشته بیدار خواهید شد بلافاصله بعد از بیدار شدن، صدایی از آسمان که خودش را Elohim، کسی که در دنیای ابدی حاکمیت دارد، می نامد از او استقبال می کند. که زیاد در بازی حضور ندارد و بیشتر بازی حول محور شما و معماها و پازل های داخل بازی می گردد که نیاز به هوش و خلاقیت برای حل آن ها دارد. اما تمام بازی نیز حل معما نیست برای مثال شما زمانی که از حل کردن پازل ها خسته شدید، می توانید در محیط باغ و بازی بگردید که به جز برج ممنوعه، آزاد هستید که در قسمت های مختلف بازی گردش کنید و ممکن است که در این میان موارد مختلفی هم پیدا کنید که شاید به دردتان بخورد، که البته تعدادی از آن ها نا مربوط هم هستند اما ممکن است جای یا در معما و پازلی بتوان از آن ها استفاده کرد.

The Talos Principle PC-CPY

 

The Talos Principle pc cover small دانلود بازی The Talos Principle برای PC

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع downloadha.com

دانلود بازی کم حجم و فکری Veer برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم و فکری Veer برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Veer برای کامپیوتر

 

Veer بازی کم حجم جدیدی در سبک فکری و معمایی می باشد که در سال 2015 توسط some-fish و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. در بازی ویر شما با جهانی از پازل ها و حرکاتی منطقی رو به رو خواهید شد.مکانیک هسته ی اصلی بازی مورد روش استفاده از teleporting نسبی در حل کردن مسائل است.در این بازی شما با تعداد زیادی از پازل ها رو به رو هستید که دائما در حال گردش و چرخش می باشند.شما باید با توانایی تغییر جهات گرانشی که در اختیار دارید همه چیز را بچرخوانید و پازل ها و معما های گوناگون را حل کنید.در طول بازی شما برای حل پازل راه های جدیدی را کشف خواهید کرد.

مراحل بازی یکی پس از دیگری دشوار شده به گونه ای که شاید دست از بازی بکشید!مراحل پیچیده و چالش بر انگیز را از دست نداده و آن ها یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.پس این بازی را از دست نداده و با توانایی که در اختیار دارید راهتان را از میان معبد پر پیچ و خم پیدا کرده و خود را نجات دهید.هم اکنون می توانید بازی Veer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از دانلودسرا دریافت نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

منبع yasdl.com

 

دانلود تریلر رسمی بازی PES 2016 در E3 2015

دانلود تریلر رسمی بازی PES 2016 در E3 2015

 

 دانلود تریلر بازی PES 2016

| با دو کیفیت 720p و 1080p |

 

PES 2016 شرکت کونامی بالاخره در نمایشگاه E3 2015 از تریلر رسمی بازی PES 2016 رونمایی کرد. این تریلر شامل بخشی از گیم پلی بازی نیز می باشد و می توانید بعضی تغییرات که در بازی ایجاد شده است را مشاهده کنید. در نسخه جدید بازی کونامی سعی کرده تا بر روی واقعیت گرایی بازی تاکید بیشتری داشته باشد و عناصر جدیدی در گیم پلی بازی اضافه شده است.

تاریخ انتشار بازی PES 2016 در 15 سپتامیر 2015 در آمریکا و 17 سپتامبر در اروپا یعنی 26 شهریور 1394 می باشد. این بازی برای کنسول های XBOX 360 ،  PS3 ، PS4 و XOne و PC منتشر خواهد شد. شما هم اکنون می توانید تریلر بازی PES 2016 را با کیفیت عالی و به صورت رایگان ازوبسایت دانلودسرادریافت نمایید.

 جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعyasdl.com

دانلود بازی کم حجم و مدیریتی Pet Hotel Tycoon برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم و مدیریتی Pet Hotel Tycoon برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Pet Hotel Tycoon برای کامپیوتر

 

Pet Hotel Tycoon بازی کم حجم جدیدی در سبک مدیریتی می باشد که در سال 2015 توسط MyPlayCity, Inc ساخته و توسط MyPlayCity, Inc برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است .در هتل پت شما مدیر و مسئول کار ها هستید! به ساخت مغازه ها , رستوران ها , ادارات , دامپزشکی ها و محیط های تفریحی مشغول شده و از حیوانات خانگی و صاحبان آن ها پذیرایی کنید. به عنوان مدیر هتل برای به دست آوردن پول بیشتر و رونق کسب و کار شما می توانید اتاق ها و امکانات بیشتری را برای جذب مشتری تدارک ببینید , قیمت های انواع غذا و اتاق ها و سوغاتی های هتل خود را تنظیم کنید تا افراد بیشتری جذب هتل شما شوند.

شما می توانید به پرورش حیوانات خانگی بپردازید! حیوانات خانگی را خریداری کرده و آموزش های لازم را توسط مربیان به آن ها بدهید تا از میهمانان شما پذیرایی کنند و هتلی متفاوت از سایر هتل ها داشته باشید.شما در این بازی می توانید توانایی های خود را برای مدیریت یک مکان عمومی و یک هتل محک بزنید و بفهمید تا چه حد می توانید در مدیریت مکان عمومی موفق باشید. توانایی های خود را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک گذاشته و با آن ها رقابت کنید. هم اکنون می توانید بازی Pet Hotel Tycoon را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعyasdl.com

دانلود بازی طناب را ببر Cut the Rope HD v2.5.2 اندروید
دانلود بازی طناب را ببر Cut the Rope HD v2.5.2 اندروید

در این بازی بسته ای عجیب به دست شما می رسد که باز کردن آن با موجودی عجیب و با نمک رو به رو می شوید که از شما درخواستی دارد و آن هم آبنبات است. Cut the Rope یکی از پرطرفدار ترین بازی های آندروید و آیفون به شمار می آید. شما باید در این بازی با بریدن طناب ها به طور صحیح، آب نبات را به این موجود با نمک برسانید و البته ستاره های در مسیر آب نبات را نیز کسب کنید و البته باید مواظب عنکبوت های بدجنس دزد آب نبات نیز باشید. شخصیت زیبا و بامزه بازی سوار بر یک ماشین زمان شده و با هریک از نسل های قبلی خود به بازی می پردازد ! در این بازی باید طناب را طوری ببرید که شکلات وارد دهان موجود شود و به مراحل بعدی راه یابید. اکنون نسخه جدید این بازی زیبا را که در آن مراحلی تازه اضافه شده برای شما عزیزان آماده کرده ایم. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ویژگی های اصلی بازی:

- امتیاز بالا در فروشگاه گوگل پلی

- محیط جذاب و بی نظیر به همراه شخصیت های جالب

- گیم پلی بی نظیر و اعتیادآور

- گرافیک بالای بازی نسبت به حجم آن

- وجود آیتم های مختلف

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی محبوب و پرطرفدار را از دست ندهید!

منبع/http://androidkade.com

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید