دانلود Virtual Pool 4 – بازی بیلیارد مجازی

دانلود Virtual Pool 4 – بازی بیلیارد مجازی

دانلود Virtual Pool 4 – بازی بیلیارد مجازی

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود Virtual Pool 4 – بازی بیلیارد مجازی

Virtual Pool 4 ورژن جدیدی از بازی بیلیارد مجازی در سبک ورزشی برای کامپیوتر می باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت Celeris بر روی استیم قرار گرفته است. کارتان را باید از سطح آماتور یا همان مبتدی آغاز کنید. با دقت به توپ ها ضربه بزنید و گیو مناسب را برای ضربه زدن انتخاب نمایید. برای این که بعد ها با مشکل مواجه نشوید، حتما بخش آموزشی را مرور کنید.

دانلود Virtual Pool 4 - بازی بیلیارد مجازی

این نسخه از بازی Virtual Pool 4 طبق معمول از چندین نوع مسابقه همچون Eight Ball, Ten Ball, Snooker, Nine Ball و چند نوع دیگر تشکیل شده است. با توجه به مهارت هایتان، وارد یکی از این موارد شوید و با حریفان به رقابت بپردازید. سطح سختی یا Difficulty حریف قابل تنظیم می باشد. اگر می خواهید با حریفی ساده و آسان مبارزه کنید، همان سطح آماتور را برای او در نظر بگیرید. در غیر این صورت می توان سایر سطح ها را نیز انتخاب نمود.

دانلود NASCAR 15 – بازی اتومبیل رانی ناسکار

NASCAR 15 نسخه جدیدی از بازی اتومبیل رانی ناسکار در سبک ورزشی و مسابقه ای برای PC بوده که توسط Dusenberry Martin Racing در ۲۰۱۵ عرضه شده است. وارد مسابقات حرفه ای ایاالات متحده آمریکا شده و خود را به عنوان بهترین راننده به اثبات برسانید. مسیر سختی در پیش دارید، چرا که بزرگ ترین رانندگان از سرتاسر جهان در این رقابت های شرکت می کنند.

دانلود NASCAR 15 - بازی اتومبیل رانی ناسکار

PC | CODEX Version

اگر بخواهیم بازی NASCAR 15 را از نظر معنایی بیان کنیم، اصطلاحیست که به جای National Association for Stock Car Auto Racing به کار می رود. پس از این که اتومبیلتان را به کمک پولی که در ابتدای کار به حساب کاربریتا افزوده شده، خریداری کردید، شانستان را برای پیروزی در اولین مسابقه امتحان کنید. شاید نتوانید رقیبان را در همان اوایل کار شکست دهید. اما نباید امیدتان را از دست بدهید. چرا که راه دور و درازی در پیش خواهید داشت.

دانلود Magicka 2 – بازی جادوگری مجیکا

Magicka 2 دومین نسخه از بازی پرطرفدار مجیکا در سبک استراتژیک و اکشن برای PC می باشد که توسط کمپانی Paradox Interactive در ۲۰۱۵ عرضه شده است. اگر نسخه قبل را تجربه کرده باشید، متوجه شده اید که اکثر جادوگران بر اثر حملات شیاطین از بین رفتند. تنها یک جادوگر از میان صدها نفر باقی ماند که او نیز تا مدتی دست به نبرد نزده است.

دانلود Magicka 2 - بازی جادوگری مجیکا

PC | RELOADED Version

اما این شخصیت بازی Magicka 2 از زندگیش خسته شده و تصمیم می گیرد تا باری دیگر پا به میدان نبرد بگذارد. با او در جنگ با شیاطین و نیرو های افسانه ای همراه شوید. تجهیزات جادوگریتان را از قسمت Shop تهیه کرده و مهارت هایی را در این زمینه بیاموزید. شاید در ابتدا کار سختی داشته باشید. چرا که باید به تنهایی با جمعیت عظیمی از دشمنان مبارزه کنید. اما نباید به همین سادگی تسلیم شده و سرزمینتان را به نیرو های بیگانه واگذار کنید.

 

جزئیات جادوها یا همان Spell هایی که می توانید برای ضربه زدن به دشمن استفاده کنید، بسیار بالا می باشد. ساعت ها در Magicka 2 طول می کشد تا بتوانید تمامی آیتم های مربوط به یک شخصیت را تهیه کنید. اما مهم ترین بخشی که نسخه قبلی این بازی نیز با آن معروف شده بود، قسمت چند نفره یا Co-operative می باشد. این قسمت از طریق شبکه استیم کار می کند. با اتصال به این شبکه می توانید با سایر دوستانتان گروهی به وجود بیاورید. سپس به سربازان دشمن هجوم ببرید و آنان را از میان بردارید. تمامی مراحلی که در بخش تک نفره Magicka 2 قابل بازی هستند، در قسمت آنلاین نیز این قابلیت را خواهند داشت. به طور دلخواه وارد یکی از مراحل بازی Magicka 2 با چند نفر از دوستانتان شوید تا باری دیگر از استفاده هزاران Spell نهایت لذت را ببرید. لازم به ذکر است که گرافیک و کیفیت این عنوان پیشرفت چشم گیری داشته و جزئیات بالایی در محیط ها گنجانده شده اند.

 …

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or Windows 8

Processor: CPU: 3GHz Dual Core – Intel Pentium G3220 or higher / AMD A4-4000 or higher

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce 550 or better / ATI Radeon HD 5850 or better

Hard Drive: 3 GB available space

حجم تقریبی : ۲.۰ گیگابایت

تصویری از محیط بازی (۱)

تصویری از محیط بازی (۲)

پسورد : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( پس از چند ماه غیر فعال می شوند )

پارت ۱ : Direct Link

پارت ۲ : Direct Link

پارت ۳ : Direct Link

آموزش نصب :

تمامی پارت های دانلود شده را در کنار هم قرار داده و پوشه بازی را با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. پس از اتمام نصب، نرم افزار های موجود در پوشه Redist را هم نصب کنید.

– قبل از نصب و اجرا، آنتی ویروستان را غیر فعال کنید.

– در صورت مواجهه با ارور CRC Failed، از امکان Repair نرم افزار Winrar استفاده کنید.

سایت منتشر کننده

جستجوهای ورودی:

دانلوده بازی (۱)+ دانلود بازی های رایگان تفنگی (۱)+ دانلود بازی های تراژدی (۱)+ دانلود بازی های استراتژیکی کامپیوتر (۱)+ دانلود بازی دخترانه (غیر آنلاین )برای اندروید (۱)+ دانلود بازی استراتژیک جنگی قدیمی برای کامپیوتر (۱)+ دانلود بازی های کامپیوتری آفلاین (۱)+ بازیهای استراتژیکی ۲۰۱۵ (۱)+ بازی های جدید پر هیجان کامپیوتر (۱)+ بازی دخترانه اندروید غیر آنلاین (۱)+

مطالب مرتبط :

دانلود بازی BLADESTORM Nightmare برای PC

Bladestorm: Nightmare بازیکنان را در نقش یک سرباز مزدور قرار می دهد که در ماموریت های بازی برای انگلستان یا فرانسه مبارزه می کند ، همچنین رویدادها و جنگ های بازی الهام گرفته از واقعیت است. علاوه بر کمپین (مرحله ی داستانی) تاریخی Bladestorm ، یک حالت مستقل (Nightmare) دارای یک سناریوی جدید در بازی وجود دارد که در آن گروهی از موجودات خیالی توسط شخصیت (Joan of Arc) شیطانی به وجود می آیند که بازیکنان باید ارتش اژدها ، غول و شیاطین را شکست داده و Joan of Arc را به خود سابقش (غیر شیطانی اش) بازگردانند. در این بازی برخلاف نسخه قبلی ان تغییرات زیادی ایجاد شده یکی از مهمترین این تغییرات انتخاب چند کاراکتر است.همین امر باعث میشود که به تنهایی برای مقابله با دشمنان خود راهی نشوید و همیشه نیروی کمکی همراه خود داشته باشید تا از شکست بگریزید و با پیروز شوید.یک نکته خیلی مهم در بازی این است که به وسیله ی هر کاراکتر میتوانید سلاح های جدید بدست بیاورید ولی اگر در مبارزه ای شکست بخورید تمام چیزهای گروهی شما از بین میرود.این بازی چند بخش دارد که یکی از مهمترین های ان بخش Nightmare  که در ان شما باید به جنگ با اهریمن ها و اژدها بروید و انها را نابود کنید.

BLADESTORM Nightmare PC-CODEX

 

BLADESTORM Nightmare pc cover small دانلود بازی BLADESTORM Nightmare برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی جذاب Nuclear Bike 2

 

دانلود بازی پرطرفدار و محبوب موتور سواری Nuclear Bike 2

نسخه ۲ بازی جدید و پرطرفدار Nuclear Bike بطور رایگان آماده دانلود از دانلودسرا می باشد.این بازی در نسخه ۲ با گرافیک بهتر و البته مراحلی کوتاه متنوع و سختی ظاهر شده است و شما قدرت کنترل بیشتری بر موتور خواهید داشت.با پیشرفت در مراحل بازی و رفتن به مراحل بالاتر، بازی سخت تر شده و نیازمند دقت و تمرکز زیادی می باشد.نحوه اجرای بازی آسان بوده ونیاز به مهارت و یادگیری خاصی برای اجرای آن نیست و تنها با چهار کلید جهت نما قادر به کنترل موتور خود هستید.زدن تک چرخ و دیگر حرکات نمایشی،از نقاط قوت بازی می باشد.اگر به موتور سواری در صخره و خطر کردن علاقه دارید این بازی را از دست ندهید.

تصاویری از محیط بازی

 

Nuclear Bike 2 Screen Shot 1

Nuclear Bike 2 Screen Shot 2

Nuclear Bike 2 Screen Shot 3

دانلود بازی Cities XXL برای PC

سرانجام نسخه جدید بازی Cities عرضه شد! این نسخه از بازی با مخالفت شدید کاربران و منتقدان در سرتاسر دنیا روبرو شده است! باید دید که آیا این همه انتقاد مورد استحقاق این بازی بوده است یا خیر. طراحی، توسعه و مدیریت بزرگترین و گسترده ترین شهرهای دنیا را در بازی Cities XXL به دست خواهید گرفت. این نسخه از بازی دارای بهبودهای بسیاری در موتور بازی و ظاهری کاملا جدید می باشد که باعث می شود تا شما هرچه بیشتر با بازی احساس دوستی پیدا کرده و مدیریت خود را با حرفه ای گری بیشتری انجام دهید. بازی Cities XXL را می توان در دسته بازی های شبیه سازی، شهرسازی و اقتصادی دانست.

Cities XXL PC-RELOADED

 

Cities XXL pc cover دانلود بازی Cities XXL برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

بازی پرندگان خشمگین، فصل ها (به همراه نسخه هک شده) برای اندروید - Angry Birds Season 4.3.2 Android

دانلود بازی پرندگان خشمگین، فصل ها (به همراه نسخه هک شده) برای اندروید

Angry Birds Season 4.3.2 Android

 

 

بازی پرندگان خشمگین، فصل ها (به همراه نسخه هک شده) برای اندروید - Angry Birds Season 4.3.2 Android

 

 

بازی پرندگان خشمگین (Angry Birds) را میتوان جزو برترین و پرطرفدارترین بازی های تاریخ دانست که به سرعت توانست رکورد بالایی در دانلود بدست آورد.

 

در Angry Birds شما باید به کمک پرندگان خشمگینی که در اختیار دارید، خوک های تخم مرغ دزد را از بین ببرید.

 

نسخه فصل ها از سری بازی های پرندگان خشمگین یکی از تغییر پذیر ترین نسخه های عرضه شده است که با هر مناسبتی، ظاهر جدیدی برای آن طراحی میشود. در ورژن 4.3.2 پرندگان خشمگین حال و هوای مسابقات بسکتبال حرفه ای آمریکا (NBA) به خود گرفته است.

 

پرندگان خشمگین، فصل ها توانسته در گوگل پلی استور امتیاز 4.4 از 5 را از مخاطبان بازی دریافت کند. سری بازی های Angry Birds تا به امروز بیش از 10 میلیون بار دانلود شده اند.

 

این بازی در سبک بازی های فانتزی، پازل و فکری طراحی شده است.

 

علاوه بر نسخه معمولی نسخه MOD شده را نیز برای شما آماده کرده ایم.

 

(منظور از Mod همان نسخه هک شده بازی است. Mod مخفف Modified به معنای تغییر یافته میباشد)

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.



 دانلود بازی انگری بردز اندروید

دانلودبازی جنرال2

 

 دانلود X بازی X دانلود بازی X دانلود بازی با لینک مستقیم X دانلود بازی استراتژیک X دانلود بازی استراتژیک با لینک مستقیم X دانلود بازی کم حجم X دانلود کم حجم با لینک مستقیم X دانلود بازی حجم پایین X دانلود بازی حجم پایین استراتژیک X دانلود بازی جنرال 2 X دانلود بازی جنرال 2 با لینک مستقیم X دانلود بازی جنرال2 X دانلود بازی جنرال2 با لینک مستقیم X دانلود بازی استراتژیک جنرال X دانلود بازی استراتژیک جنرال2 X دانلود بازی استراتژیک جنرال با لینک مستقیم X دانلود بازی استراتژیک جنرال کم حجم X دانلود بازی استراتژیک جنرال2 با لینک مستقیم X دانلود بازی استراتژیک جنرال زیروهو

 

 توضیحات بازی:

کسی هست که بازی جنرال Command And Conquer Generals  رو بازی نکرده باشه یا درباره این بازی استراتژیک چیزی نشنیده باشه. جواب این سوال قطعا خیر می باشد.همون طور که بیشتر شما ها می دونید این بازی یکی دیگر از بازی های استراتژیکی هست که EA Games اون رو منتشر کرده و جز بازی های محبوب در ۵ سال اخیر کرده این بازی زیبا در تمامی گیم نت های ایران به صورت شبکه ای بازی مورد استفاده قرار میگیرد.این نسخه از بازی نسخه ابتدایی از بازی هست که حجم کمی داره و گرافیک نسبتا خوبی رو دارا هست. در این نسخه از بازی ۹ جنرال وجود دارند که ابتدا می بایست پول جمع کنند و با استفاده از ماشین الات شروع به ساختن ساختمان ها بکنند. سپس از بیس خود با نیرو ها و ساختمان های مختلف دفاع کنند و با ساخت نیروی هجومی به دیگر فرماندهان حمله کنند و بر ان ها غلبه کنند.

و در نهایت پس از وقفه ای چند روزه بازی فوق العاده محبوب و هیجان انگیز جنرال ۱و۲ را با حجم باور نکردنی در اختیار شما دوستان قرار میدهیم…شما دوستان علاوه بر اینکه عکس هایی از این بازی را مشاهده می فرمایید، می توانید هم اکنون این بازی زیبا را دانلود بفرمایید.

 

 

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista/XP/2000/98/7

Processor: 1500 MHz Intel

Memory: 512 MB RAM

HDD: 1GB

Video Card: 128MB Video Card or greater, 32-bit Color Capable

CD/DVD-Rom Speed:8x

Sound Card: DirectX 7.0 compatible

DirectX version: DirectX 9.0

 

 

 

فرمتفرمت: EXE

منبع منبع : باحال دانلود

رمز رمز: www.bahaldownloads.ir

 

      ll اموزش نصب بازی جنرال 1 و 2 ll

 دانلوددانلود نرم افزار DirectX9c

 

دانلود بازی Sonic Dash – ویندوز فون

تا به امروز بازی های مختلفی از کمپانی سگا در زمینه ی سونیک را معرفی کرده ایم که با استقبال خود کاربران روبرو گردیده است، امروز نیز پس از مدت ها قصد معرفی یکی از هیجان برانگیزترین و لذت بخش ترین بازی سونیک با نام Sonic Dash را داریم که با عنوان “تا چه حد می تواند به عنوان سریع ترین خارپشت جهان بدوید!؟”  در این بازی شما در نقش گربه ی دوست داشتنی و معروف سونیک باید تا می توانید بدوید و حلقه ی های موجود در مسیر را برای باز کردن شخصیت ها و آیتم های جدید جمع آوری نمایید! انواع موانع مختلف و حیوانات متعدد در مسیر حرکت وجود دارند که می بایستی با لمس و کشیدن صفحه به سمت بالا با چرخش از آن ها عبور کنید و به سلامت مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید.

 

Sonic Dash 2014 دانلود  بازی Sonic Dash   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب

بازی محبوب دوز Tic Tac Toe Pro 8.0.45 – اندروید

بازی Tic Tac Toe یا دوز یک بازی ساده ولی سرگرم‌کننده است. بازی خیلی ساده است،‌ هرکس بتواند ۳ شکل به‌صورت افقی، عمودی یا مورب در کنار یکدیگر قرار دهد برنده‌ی بازی است همچنین مانع ردیف شدن مهره‌های حریف شود ! در این بازی علاوه بر امکان بازی کردن تک‌نفره، می‌توانید با دوستان خود نیز به‌صورت دونفره یا با هوش مصنوعی خود بازی به بازی بپردازید. Tic Tac Toe با گرافیک بالا و محیط کاملا سه بعدی طراحی شده است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Tic%20Tac%20Toe%208.0.45 بازی محبوب دوز Tic Tac Toe Pro 8.0.45 – اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید