دانلود Cut the Rope - بازی موبایل طناب را ببر for android

دانلود Cut the Rope - بازی موبایل طناب را ببر for android

دانلود Cut the Rope - بازی موبایل طناب را ببر for android

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود Cut the Rope - بازی موبایل طناب را ببر for android

بازی اندروید طناب راببر

به روز رسانی نسخه اندروید به 2.3.6 و نسخه باکیفیت HD

بسته ای مرموز به دستتان می رسد و با باز کردن درب آن متوجه موجودی عجیب در داخل آن می شوید که از شما تنها یک درخواست دارد... آبنبات!
طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید.


 ویژگی ها:
- ۱۵۰ مرحله در شش بخش
- آیتم های جدید نظیر: شلیک به طناب، آب، موشک و  سلاح های رباتیک
- داستان جدید بازی
- تصاویر پنهان که با پیدا کدرن آن ها امتیاز شما افزایش می یابد

ادامه مطلب + دانلود

– بازی جالب اندروید من را نجات بده!

– بازی جالب اندروید من را نجات بده!

بازی اندروید مرا نجات بده

Rescue Me – The Adventures به فارسی (من را نجاب بده – ماجراجویی) بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی و کارتونی و گیم پلی ای مهیج در سبک بازی های ماجراجویی برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما باید شخصیت های دوست داشتنی بازی را از طوفان، آتش سوزی، حیوانات وحشی و … نجات دهید. شما می بایستی با استفاده از انگشت خود دست این شخصیت های زیبا و ناز را بگیرید و از سقوط ان ها به زمین جلوگیری به عمل اورید و جان آن ها را نجات دهید!

دانلود بازی کم حجم شده و فشرده ی Hydrophobia Prophecy

Hydrophobia: Prophecy نام بازی بی نظیری در سبک اکشن ماجرایی می باشد که بر روی یک شهر غرق در آب اتفاق می افتد. جایی که تروریست ها کنترل همه چیز را در دست گرفته اند و Kate آمده تا تمامی ستم های دوران کودکی اش که بر او شده را جبران کند و در این راه از تمامی مهارت ها و تجربیات خود استفاده می کند. بازی در سال ۲۰۵۱ اتفاق می افتد. زمانی که زمین مملوء از انسان شده و دیگر گنجایش ندارد. زمین های حاصلخیز بر اثر بالا آمدن سطح آب دریاها و اقیانوس ها از بین رفته اند و صحرا ها در سرتاسر زمین گسترش پیدا کرده است. در حال حاضر، آب جدی ترین خطر برای بشریت است و با فوران آن در هر جای زمین، مشکلی جدی بوجود می آید.این بازی از جمله بازیهای فشرده شده و ریپ شده میباشد که نظیرش را در هیچ سایتی ندیده اید.... منتظر چه هستید برای دیدن اطلاعات بیشتر و دانلود بازی به ادامه ی مطلب بروید....

ادامه مطلب + دانلود

دانلود بازی شبیه سازی اتوبوس European Bus (واقعی و فوق العاده برانید)

توضیحات: تا به حال بازی های شبیه سازی زیادی در سایت (های کمپرس گیم) برای علاقه مندان به شبیه سازی قرار دادیم. امروز با یک بازی دیگر در این سبک پرطرفدار در خدمت شما هستیم. بازی شبیه سازی اتوبوس European Bus Simulator یک بازی زیبا با گرافیک بالا می باشد که میتواند شما را پای سیستمتان میخکوب کند. به جرات می توان این بازی را بهترین بازی شبیه سازی در سبک اتوبوس دانست. شما در این بازی راننده اتوبوس هستید. در این بازی باید حواستان را کاملا جمع نگه دارید چرا که این بازی دقیقا و مو به مو از شرایط اتوبوسرانی واقعی شبیه سازی شده، باید سرعت، وضعیت موتور ها، میزان سوخت باقی مانده را همواره کنترل کنید. در این بازی هم چنین هوش مصنوعی مسافران بسیار شگفت انگیز می باشد، گرافیک بازی نیز به صورت سه بعدی طراحی شده است. امیدواریم از بازی شبیه سازی اتوبوس European Bus Simulator لذت ببرید…

ادامه مطلب + دانلود

دانلود بازی فشرده و بسیار جدید 2015 State of Decay Lifeline

توضیحات: بازی کامپیوتری State of Decay Lifeline  یک بازی بسیار جذاب و هیجانی از سری بازی محبوب  State of Decay می باشد. در مقابل شما زامبی های وحشی قرار دارند که مثل همیشه از خود دفاع نمیکنند، بلکه روش های خاصی برای خود دارند. این نسخه از این بازی که هم اکنون قابل دریافت برای شما علاقه مندان به بازی است، شامل نسخه ی اصلی بازی، دی ال سی Breakdown و دی ال سی جدید بازی با نام Lifeline می باشد و بازی به آخرین نسخه ی خود نیز آپدیت شده است. در بازی شاهد وسایل نقلیه جدید خواهید بود و تفنگ های بیشتری را در اختیار دارید. در بازی نوع جدیدی از زامبی ها اضافه نشده اند و به همان روند قبلی خود می باشند. امیدواریم از این بازی زیبا لذت کافی ببرید….

ادامه مطلب + دانلود

دانلود بازی کم حجم The Walking Dead Season 2 Episode 2 برای کامپیوتر (+7 سال)

 دانلود بازی The Walking Dead Season 2 Episode 2 برای PC

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۳/۰۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماجراجویی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱٫۷۵ GB

اطلاعات بازی :

بی شک یکی از عناوین پر مخاطب در صنعت گیم عنوان The Walking Dead میباشد که توانسته با استقبال بی نظیری مواجه شود. چندی پیش اپیزود اول عنوان The Walking Dead Season 2 منتشر گردید و مورد استقبال بسیاری از طرفداران قرار گرفت. حالا ایپزود دوم این بازی با نام A HOUSE DIVIDED منتشر شده است. فصل دوم The Walking Dead ادامه ای بر داستان کلمنتاین خواهد بود. یتیمی جوان که در دنیایی دیوانه و آخرالزمانی باید برای بدست آوردن غذا و زنده ماندن تلاش کند.

 

ادامه مطلب + دانلود

دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 5 برای PC

دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 5 برای PC

دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 5 برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۴/۰۷/۰۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماجراجویی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴٫۹۶ GB

معرفی بازی :

بازی The Wolf Among Us جدیدترین پروژه استودیوی Telltale Games می باشد که بر اساس کتاب های کمیک Fables به نویسندگی Bill Willingham ساخته شده است . حال پنجمین و آخرین اپیزود این بازی با نام Cry Wolf منتشر شده است. در این دنیا با یک افسانه کهن روبرو خواهید شد که با المان های واقعی ترکیب شده است. تمام شخصیت های بازی واقعی هستند، اما در دنیاهای متفاوتی زندگی می کنند. زمانی که شیطانی به نام The Adversary تمام این دنیاها را تهدید می کند، شخصیت های بازی در دنیایی گرفتار می شوند که تاکنون آن را مشاهده نکرده بودند و آنجا دنیای ما است.

ادامه مطلب + دانلود

دانلود بازی فوق العاده ی Divinity Original Sin برای کامپیوتر (+16 سال)

 دانلود بازی فوق العاده ی Divinity Original Sin برای کامپیوتر (+16 سال)

دانلود بازی Divinity Original Sin برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت ISO |

| Update v1.0.53-RELOADED به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۶/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: ماجراجویی/RPG
زبان: ENG  
حجم فایل: ۶٫۳۳ GB

معرفی بازی :

Divinity Original Sin یک بازی ماجرا جویی RPG است که شما را در داستانی بسیار زیبا قرار می دهد . نسخه های آزمایشی و ناتمام بسیاری از این بازی منتشر شدند و بسیاری در انتظار نسخه نهایی و اصلی این بازی بودند . اما در نهایت امروز تیم ریلودد موفق به کرک این بازی و انتشار آن برای علاقه مندان به این سبک و بازی شد . این بازی به صورت Open-World منتشر شده است و شما می توانید گیم پلی های بسیاری را تجربه کنید و در هر کدام از آن ها با توجه به آن چیزی که در ذهن دارید برخورد کنید . شمادر نقش یک شکارچی جوان ولی حرفه ای ظاهر می شوید که به دنبال کسانی است که از جادو های سیاه و بد استفاده می کنند که باعث آزار مردم دنیا شده است .

ادامه مطلب + دانلود

دانلود بازی ۴PM برای کامپیوتر با گرافیک عالی

دانلود بازی ۴PM برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۴/۰۷/۱۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماجراجویی
زبان: ENG 
حجم فایل: ۱٫۱۲ GB

معرفی بازی :

اکثر بازی های امروزه با سبکی خاص و حال و هوایی مشخص تولید و عرضه می شوند . اما اینبار شخصی با انتشار یک بازی با عنوان ۴PM توانسته تا سبکی جدید را وارد صنعت بازی سازی کند . در این بازی دیگر شما به دنبال هیجان نیستید بلکه شما یک فرد هستید که زندگی ساده خود را دارد . البته بر خلاف سری بازی های The Sims این بازی دارای ویژگی های خاصی است. دیگر خبری از آن همه خوشی و شادی نیست بلکه زندگی انسانی را با نمایش می گذارد که امروزه بسیاری از افراد سراسر دنیا آن را تجربه می کنند .

ادامه مطلب + دانلود

6 بازی جدید ایرانی دانلود F1 2013 - بازی مسابقات فرمول یک 2013 (بصورت فوق فشرده)
(93/5/26) تغییرات:

آپدیت 5 و 6 اضافه شد.

F1 2013 توسط Codemasters ساخته و منتشر شده است . البته وظیفه ی نشر نسخه ی کنسول در بریتانیا بر عهده ی Namco Bandai می باشد. این عنوان از موتور گرافیکی EGO Engine 3.0 بهره می برد و زمان عرضه این  عنوان F1 2013 در تاریخ  ۴ اکتبر در اروپا و در تاریخ ۸ اکتبر در آمریکای شمالی برای پلتفرم های PC ,PS3 ,X360 عرضه می گردد و بنا بر اطلاعات منتشر شده، این عنوان با سایر نسخه های این سری متفاوت خواهد بود و بازیکنندگان قادر به رویارویی با یک عنوان متحول دیگر از این سری بازی های رایانه ای خواهند بود.

ادامه مطلب + دانلود

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید