دانلود Dead Eyes – بازی چشمان مرده اندروید

دانلود Dead Eyes – بازی چشمان مرده اندروید

دانلود Dead Eyes – بازی چشمان مرده اندروید

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود Dead Eyes – بازی چشمان مرده اندروید

Dead Eyes یک بازی متفاوت در سبک Strategy از استودیو LoadComplete برای اندروید می باشد که توانسته امتیاز عالی ۴.۸/۵ را در گوگل پلی کسب کند. با وجود این که چشمان مرده با قیمت ۳.۹۹$ در این شبکه به فروش می رود، کاربرانی که آن را تجربه کرده اند، رضایت کامل داشته اشند. به نوعی می توان گفت که با یک عنوان ساده ولی خارق العاده مواجه هستیم.

دانلود Dead Eyes - بازی چشمان مرده اندروید

شهرتان در بازی Dead Eyes مورد تهاجم زامبی ها قرار گرفته و اندکی از انسان ها توانسته اند جان سالم به در ببرند. یکی از این افراد، پسری به اسم Jack است. هدایت این شخصیت را بر عهده گرفته و از میان صدها زامبی به مخفیگاه هایی که مشخص شده اند بروید. همیشه باید طوری حرکت کنید که دیده نشوید. داشتن آرامش و دقت عمل در این بازی، حرف اول را می زنند. در صورتی که هنگام راه رفتن فقط یک صدای کوچک بیاید، به سمتتان هجوم می آورند و کشته می شوید.

دانلود Party of Sin – بازی گروه بزهکار

Party of Sin نام بازی جذابی در سبک اکشن، ماجرایی و پلتفرمر برای کامپیوتر بوده که توسط استودیو Crankshaft Games در سال ۲۰۱۲ منتشر شده است. هدایت یکی از هفت شخصیت Envy, Greed, Sloth, Pride, Wrath, Lust و Gluttony را در اختیار گرفته و با شیاطین مبارزه کنید. سرزمینی که در آن زندگی می کردید، به دست بیگانگان افتاده و در نابودی می باشد.

دانلود Party of Sin - بازی گروه بزهکار

این وظیفه شما در بازی Party of Sin بوده تا به کمک مهارت هایی که هر کاراکتر دارد، با دشمنان تا آخرین قطره خونتان بجنگید. محیط هایی که در آن مبارزه می کنید، شبیه به برزخ و جهنم هستند. بدین معنی که هیچ جایی از آن دارای امنیت کافی نیست. همیشه باید مراقب پشت سرتان باشید. خود افرادی که کنترلشان را در دست می گیرید، شخصیت مثبت ندارند و قاتل محسوب می شوند. اما باز هم در مقابل نیرو های شیطانی، بهتر از آن ها می باشند.

 

همان طور که گفته شد، هر یک از هفت مبارز دارای نیرو ها و مهارت هایی در زمینه هایی هستند. به طور مثال، کاراکتر Greed در Party of Sin می تواند به سرعت از دیوار ها به بالا برود و در کم ترین زمان ممکن، به سمت دشمنان هجوم می برد. هم چنین Pride دارای شمشیر افسانه ای و بزرگی بوده که تنها با یک ضربه آن می توانید چندین دشمن را از میان بردارید. Sloth نیز دارای نیرو ها و اسپل های جادوئیست و از فاصله دور به دشمنان ضربه وارد می کند. اگر بتوانید از تمامی توانایی های مبارزتان، نهایت استفاده را ببرید، بدون شک می توانید بر شیطاین غلبه کنید. محیط بازی Party of Sin به صورت دو بعدیست اما از بک گراند های سه بعدی بهره می برد. رنگبندی در اکثریت محیط ها زیبا به نظر می رسد اما در برخی از مناطق، بیشتر از رنگ های تیره برای خطرناک جلوه دادن محیط ها استفاده شده است.

:Minimum System Requirements

OS:Windows XP

Memory:1 GB RAM

Graphics: DirectX 10 compatible GPU

DirectX®: ۱۰

Hard Drive:250 MB HD space

حجم فایل : ۴۳۹.۳۶ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

دانلود KingsRoad – بازی مسیر پادشاهان اندروید

KingsRoad یکی از بازی های جدید در ژانر اکشن و نقش آفرینی برای سیستم عامل Android بوده که توسط استودیو Rumble در Google Play عرضه شده است. نیرو های دشمن در حال احاطه یافتن به سرزمین اجدادیتان هستند. این وظیفه شماست تا وارد میدان نبرد شوید و جلویشان را بگیرید. راه دشواری در پیش دارید، چرا که تعدادشان بسیار بالا بوده و از قدرت زیادی هم بهره می برند.

دانلود KingsRoad - بازی مسیر پادشاهان اندروید

برای شروع بازی KingsRoad می توانید یکی از سه کلاس موجود با نام های Knight, Archer یا Mage را انتخاب کنید. پس از این که نوع جنگجویتان را برگزیدید، نوبت به آموزش های مهارت های اولیه او می رسد. در همان ابتدای کار نباید وارد میدان جنگ شوید. چون مهارتی در زمینه جنگی ندارید و بدون شک شکست خواهید خورد. به همین خاطر نیز باید بخش آموزشی را پشت سر بگذارید و به یک جنگجوی واقعی تبدیل شوید. سپس به قلب دشمن نفوذ کرده و نابودشان کنید.

 

آیتم ها و تجهیزات جدیدی را با امتیازاتی که به دست می آورید، از قسمت فروشگاه بخرید. هم چنین این آیتم های KingsRoad قابلیت آپگرید داشته و با صرف امتیازی می توانید سطحشان را بالا تر ببرید. قهرمانی که در اختیار دارید، سطح مشخصی داشته و با نابودسازی هر چه بیشتر سربازان دشمن، Level Up می شود. بخش آنلاین رایگانی هم برای این بازی RPG در نظر گرفته شده است. با اتصال به سرور های جهانی می توان با سایر کاربران متحد شد و اتحادی به وجود آورد. اگر مایل به دوستی با آنان نیستید، بر علیهشان بجنگید. جهانی وسیع و بی پایان در بازی KingsRoad وجود داشته و به هیچ وجه از گشت و گذار در آن خسته نمی شوید. صداگذاری در بخش های مختلف این بازی به بهترین شکل ممکن انجام شده است. به طوری که باعث افزایش هیجان و جذابیت نبرد ها می شوند.

حجم فایل : ۳۹.۹۵ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۴.۱ یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

دانلود Tomb Raider I – بازی توم ریدر اندروید

Tomb Raider I اولین نسخه از بازی توم ریدر در سبک اکشن و ماجراجویی است و بعد از گذشت چندین سال توسط SQUARE ENIX Ltd برای اندروید عرضه شده است. با شخصیت اصلی یعنی لارا همراه شوید تا یک ماجراجویی خطرناک را در آتلانتیس آغاز نماید. موجودات زیادی در این منطقه زندگی می کنند. برای عبور از معابد باید با تمامی این موجودات مبارزه کنید.

دانلود Tomb Raider I - بازی توم ریدر اندروید

سلاح ها و تجهیزات خود را در بازی Tomb Raider I برای مبارزاتی سخت و طاقت فرسا آماده کنید. در پایان هر مرحله باید با Boss Fight هایی که قدرت بسیار بالا دارد، بجنگید. در صورتی که نتوانید آنان را به طور کامل نابود کنید، مرحله بعدی باز نخواهد شد. پس مهارت های لازم در سیستم مبارزه ای این بازی را کسب کرده تا در مرحله های بعدی با مشکلی روبرو نشوید. این نسخه از بازی توم ریدر، یک بازسازی بهبود یافته از نسخه اول این فرنچایز می باشد.

 

وارد مقبره های قدیمی و باستانی شوید تا اسرار این مکان های کلاسیک را کشف نمایید. بزرگ ترین دشمنی که در طول مراحل Tomb Raider I خواهید داشت، دایناسوری به اسم T-Rex می باشد. با این دایناسور غول پیکر باید در طول چند مرحله مبارزه کنید. چون با یک بار ضربه واد کردن به او از پای در نمی آید. علاوه بر او، کاراکتر های دشمن زیادی در هر یک از مکان ها وجود دارد. باید با توانایی هایشان آشنایی داشته باشید تا بتوانید ضد حملات مناسبی به اجرا در بیاورید. اسلحه معروفی که لارا در بازی Tom Raider I همیشه به همراه خود دارد، دو کلت می باشد. در این نسخه نیز سازندگان مستثنی قائل نشده اند و از همان ابتدای کار، این سلاح در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. این نسخه از بازی Tomb Raider I نوعی بازسازی به حساب می آید و گرافیک بصری تا حد زیادی بهبود پیدا کرده است.

حجم فایل : ۴.۱۰ و ۳۱۵.۶۰ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۴.۰ یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

محل قرار گیری پوشه دیتا پس از خارج کردن از حالت فشرده : sdcard/Android/Obb

 

دانلود Monument Valley – بازی دره یادبود اندروید

Monument Valley از پرطرفدار ترین بازی های سیستم عامل اندروید در سبک Puzzle می باشد که توسط استودیو ustwo برای اولین بار در ۲۰۱۴ عرضه شده است. این عنوان شاهکار با وجود این که حدود یک سال از تاریخ انتشارش می گذرد، توانسته امتیاز عالی ۴.۷/۵ را در Google Play به خود اختصاص بدهد. امتیازی که کم تر عناوینی بعد از این مدت می توانند در کارنامه داشته باشند.

دانلود Monument Valley - بازی دره یادبود اندروید

هدایت شاهزاده ای به اسم Ida را در طول بازی Monument Valley باید در دست بگیرید. او قصد دارد تا از مکان های تاریخی متعددی گذر کرده و به مقصد برسد. اما برای عبور از این مکان ها باید توانایی های فکریتان را به کار بگیرید و راه را برای او هموار سازید. شاید در مراحل ابتدایی، کار ساده ای به نظر برسد و بتوانید به راحتی از بناهای اولیه گذر کنید. اما بعد از گذشت چند مرحله، با بناهای فوق پیچیده مواجه خواهید شد. به طوری که برای پشت سر گذاشتن هر یک از آنان نیاز به زمان زیادی خواهید داشت.

 

بناها و سازه های تاریخی در بازی دره یادبود با خلاقیت فراوان طراحی شده اند و نظیر آن را در هیچ یک از بازی ها نمی توان پیدا کرد. فیزیک به کار رفته در Monument Valley نیز در نوع خود کم نظیر است. با یک حرکت کوچک انگشتتان ممکن است تغییرات زیادی به وجود بیاید. پس کارتان را دقیق و حساب شده به انجام برسانید تا موفقیت حاصل شود. هر مرحله ای دارای دست آورد ها و حتی آیتم های مخفی می باشد. اما برای کسب تک تکشان باید حواستان جمع باشد و متوجه نکات منفی شوید. بسیاری از منتقدان در سال ۲۰۱۴، بازی Monument Valley را به عنوان برترین اثر سال انتخاب کردند. هم چنین امتیازات کاربران در وبسایت های مختلف و نظرشان در مورد دره یادبود، اکثریتا مثبت می باشد. تمامی این نمرات، نوید یک سرگرمی خارق العاده را به بازیگنان می دهند.

حجم فایل : ۱۷.۶۷ و ۲۱۳.۲۲ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۲.۳.۳ یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

محل قرار گیری پوشه دیتا پس از خارج کردن از حالت فشرده : sdcard/Android/Obb

دانلود بازی Angry Birds Transformers 1.5.16 برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Angry Birds Transformers 1.5.16 برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Angry Birds Transformers برای اندروید

بازی جدید از سری بازی های پرندگان خشمگین

| به همراه دیتا + پول بی نهایت |

 

Angry Birds Transformers 1.5.16 محصول جدیدی از سری بازی انگری بردز ساخته شرکت Rovio برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این نسخه ربات هایی از نوع پرندگان خشمگین را مشاهده خواهید نمود. این قهرمانان در نبردی هیجان انگیز به مصاف خوک های سبز می روند و اینبار نبردی از جنش مسابقه ای را به نمایش می گذارند. با اتومبیل های مختص هرکدام با ویژگی های منحصربفرد آنها به بازی وارد شده و با همان ریتم چرخشی عده ای از خوک ها را از بین ببرید.

در بازی با پیش روی در بازی می توانید سلاح ها و اتومبیل های خود را ارتقا دهید. امکان حمله دوجانبه در مراحل پیشرفته بازی نیز از بخش های جذاب بازی می باشد. ماشین ها از کامیون و تانک گرفته تا هواپیما و ماشین های ساده در اختیار شما خواهد که تجربه جدیدی از پرندگان خشمگین خواهد بود. هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Transformers را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود
 
 
منبع/yasdl.com
دانلود بازی بتلفیش BattlefishTD 1.2.6 برای اندروید

دانلود بازی بتلفیش BattlefishTD 1.2.6 برای اندروید

 

دانلود بازی بتلفیش برای اندروید

| بازی ایرانی جنگ ماهی ها |

 

بتلفیش BattlefishTD 1.2.6 یک بازی کم حجم جدید ایرانی در سبک استراتژیک و دفاع از قلعه خیلی هیجانی و سریع برای سیستم عامل اندروید می باشد. همان طور که میدانید بازی های سبک استراتژی بروی گوشی ها و تبلت ها درحال رشد خیلی زیادی هستند و کمتر کسی پیدا میشود که به سراغ این بازیهای زیبا و اعتیاد آور نرفته باشد. عنوان بازی ایرانی بتلفیش یک بازی خوش ساخت و کاربر پسندی است که توانست در جشنواره ها جوایز مختلفی را کسب کند و تا کنون کاربران زیادی را در ایران به خود جذب کرده است و این نشان دهنده استقبال مردم از یک عنوان استاندارد و باکیفیت ایرانی است.

هیولاهای دریایی به سرزمین های آبی مختلفی حمله می کنند و دریا ها و اقیانوس ها را به مناطقی ممنوعه تبدیل می کنند. سلاحها و رباتهای پیشرفته ای که به صورت خودکار هیولا ها را در دریاها تشخص میدهند، ساخته میشود تا این هیولا های دریایی سریعتر نابود شوند این هیولاهای دریایی روز به روز، بیشتر و بیشتر می شوند و بشر بیشتر احساس ناامنی میکنم، بنابراین بشر به فکر این میافتاد تا راهی سریع برای نابودی آنها پیدا کند و بعد از یک سال تلاش، نرم افزار بازی ای را تولید می کنند به نام «بتلفیش» تا تمام مردم در خانه های خود به نابودی سریعتر این هیولا های دریایی کمک کنند. شما هم اکنون می توانید بازی بتلفیش برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود
 
منبع/yasdl.com
بازی اعتیاد آور Banner saga v1.0.17 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

گرافیک خوب، موسیقی متن ارزشمند و بسیاری از ویژگی های جذاب دیگر در بازی Banner saga است. این بازی نقش آفرینی در مورد نبرد های حماسی وایکینگ ها است جایی که تصمیمات،گفتگو ها و درگیری های شما مستقیما بر اهداف و سفر شما در بازی تاثیر خواهد گذاشت. در این بازی شما با گرد آوردن متحدان خود از مناطق و مناظر چشم نواز و زیبا عبور خواهید کرد و در کنار آن باید افرادی را انتخاب کنید که به نبرد شما در برابر تهدیدی که امپراطوری شما را خدشه دار کرده کمک کنند ، در این راه همه زنده نخواهند ماند ولی در یادها باقی میمانند.در این بازی ۲۵ شخصیت قابل انتخاب وجود دارد که شامل انسان ها و غول ها میشود و در ۷ کلاس طبقه بندی میشوند که هرکدام قابلیت ها و توانایی های خاص خود را دارند. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

Banner saga 1.0.17 بازی اعتیاد آور Banner saga v1.0.17 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی جذاب Nuclear Bike 2

 

دانلود بازی پرطرفدار و محبوب موتور سواری Nuclear Bike 2

نسخه ۲ بازی جدید و پرطرفدار Nuclear Bike بطور رایگان آماده دانلود از دانلودسرا می باشد.این بازی در نسخه ۲ با گرافیک بهتر و البته مراحلی کوتاه متنوع و سختی ظاهر شده است و شما قدرت کنترل بیشتری بر موتور خواهید داشت.با پیشرفت در مراحل بازی و رفتن به مراحل بالاتر، بازی سخت تر شده و نیازمند دقت و تمرکز زیادی می باشد.نحوه اجرای بازی آسان بوده ونیاز به مهارت و یادگیری خاصی برای اجرای آن نیست و تنها با چهار کلید جهت نما قادر به کنترل موتور خود هستید.زدن تک چرخ و دیگر حرکات نمایشی،از نقاط قوت بازی می باشد.اگر به موتور سواری در صخره و خطر کردن علاقه دارید این بازی را از دست ندهید.

تصاویری از محیط بازی

 

Nuclear Bike 2 Screen Shot 1

Nuclear Bike 2 Screen Shot 2

Nuclear Bike 2 Screen Shot 3

دانلود بازی خانم جونز Miss Jones v1.0 – اندروید

باستان شناس معروف خانم جونز  بزرگ ترین گنج را در جهان پیدا کرده است . اما در طول مسیر با تله مواجه شده است . شما باید در بازی Miss Jones تمام تلاش و کوشش خود را به کار بگیرید و از این معبد ترسناک و پر از تله فرار کنید. به خانم جونز کمک کنید تا بتواند با گنج هایی که به دست آورده است از این معبد فرار کند و از تله ها نیز بگذرد. شما به عنوان یک باستان شناس قدرتمند و ماهر قرار دارید .

 

Miss jones دانلود بازی خانم جونز Miss Jones v1.0   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید