دانلود بازی Lep’s World 3 – ویندوز فون

دانلود بازی Lep’s World 3 – ویندوز فون

دانلود بازی Lep’s World 3 – ویندوز فون

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود بازی Lep’s World 3 – ویندوز فون

حتما شما هم بازی معروف و قدیمی ماریوی قارچ خور را می شناسید!؟ همان بازی ای که یکی از خاطره انگیزترین و هیجان برانگیزترین بازی هایی دستگاه های میکرو برای ما بود! امروز قصد معرفی بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک سوپر ماریو با نام Lep’s World 3 را داریم که با آن می توانید خاطرات گذشته را زنده کنید و تجربه ی بهترین و هیجان برانگیزترین بازی های فانتزی اکشن را در ویندوز فون خود به ارمغان بیاورید.هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلودسرا دریافت نمایید .

 

Lep%27s World 3 2014 دانلود بازی Leps World 3   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب

منبع/دانلودها

بازی محبوب Angry Birds Seasons 5.0.0 – اندروید

پس از قرار دادن نسخه های مختلفی از بازی انگری بیرد این بار Angry Birds Seasons را برای شما بازدیدکنندگان قرار داده ایم ! این نسخه از بازی پرندگان عصبانی با مراسم ها و فصل های مختلف تغییر شکل می دهد و فضای جذاب و شادی را در هر فصل برای شما به ارمغان می آورد.این بازی نیازی به تعریف ندارد و قطعا همه ی شما آن را می شناسید و برای یک بار هم که شده آن را بازی کرده اید ! نسخه ی Seasons بازی پرندگان عصبانی دارای ۳۰۰ مرحله ی سرگرم کننده می باشد.

 

Angry Birds Seasons 4.3.3 بازی محبوب Angry Birds Seasons 5.0.0 – اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Fail Hard – ویندوز فون

Fail Hard یکی از زیباترین، هیجان برانگیزترین و لذت بخش ترین بازی های موتورسواری مبتی بر قوانین فیزیک می باشد که در آن شما باید با استفاده از قوانین فیزیک به گونه ای موتور را هدایت کنید که علاوه بر به دست اوردن سکه های موجود در مسیر، موانع را بدون به زمین خوردن پشت سر بگذارید! تنها کاری که شما می کنید این است که با دقت تمام بدلکاری های مختلفی را انجام دهید و به جمع اوری سکه های موجود در مسیر حرکت بپردازید و با کمک آن ها تجهیزات خود را ارتقا دهید و موتورهای جدید با قدرت بالاتر را بخرید تا در نهایت هیجان را دو چندان کنید! هدف شما رسیدن به صدر بدلکار موتورسواری جهان می باشد ؛ پس باید با تمام سعی و تلاش برای رسیدن به این رتبه یعنی بهترین بدلکار جهان به کار بگیرید.! هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید.

 

Fail Hard دانلود بازی Fail Hard   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Angry Birds Stella – ویندوز فون

بالاخره پس از مدت ها همانطور که کمپانی نام آشنا و مشهور Rovio Mobile قول داده بود نسخه جدیدی از سری بازی های پرندگان خشمگین خود را با نام Angry Birds Stella به صورت کاملا رایگان در دسترس عموم کاربران ویندوز فون سراسر جهان قرار داد تا بار دیگر دوستداران سری بازی های پرندگان عصبانی را که کم هم نیستند را به وجد بیاورد! هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید.

 

Angry Birds Stella  2014 دانلود  بازی Angry Birds Stella   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب

بازی پرندگان خشمگین، فصل ها (به همراه نسخه هک شده) برای اندروید - Angry Birds Season 4.3.2 Android

دانلود بازی پرندگان خشمگین، فصل ها (به همراه نسخه هک شده) برای اندروید

Angry Birds Season 4.3.2 Android

 

 

بازی پرندگان خشمگین، فصل ها (به همراه نسخه هک شده) برای اندروید - Angry Birds Season 4.3.2 Android

 

 

بازی پرندگان خشمگین (Angry Birds) را میتوان جزو برترین و پرطرفدارترین بازی های تاریخ دانست که به سرعت توانست رکورد بالایی در دانلود بدست آورد.

 

در Angry Birds شما باید به کمک پرندگان خشمگینی که در اختیار دارید، خوک های تخم مرغ دزد را از بین ببرید.

 

نسخه فصل ها از سری بازی های پرندگان خشمگین یکی از تغییر پذیر ترین نسخه های عرضه شده است که با هر مناسبتی، ظاهر جدیدی برای آن طراحی میشود. در ورژن 4.3.2 پرندگان خشمگین حال و هوای مسابقات بسکتبال حرفه ای آمریکا (NBA) به خود گرفته است.

 

پرندگان خشمگین، فصل ها توانسته در گوگل پلی استور امتیاز 4.4 از 5 را از مخاطبان بازی دریافت کند. سری بازی های Angry Birds تا به امروز بیش از 10 میلیون بار دانلود شده اند.

 

این بازی در سبک بازی های فانتزی، پازل و فکری طراحی شده است.

 

علاوه بر نسخه معمولی نسخه MOD شده را نیز برای شما آماده کرده ایم.

 

(منظور از Mod همان نسخه هک شده بازی است. Mod مخفف Modified به معنای تغییر یافته میباشد)

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.



 دانلود بازی انگری بردز اندروید

دانلود بازی Dream League Soccer – ویندوز فون

Dream League Soccer یکی از زیباترین و هیجان برانگیزترین بازی های مدیریت فوتبال برای سیستم عامل ویندوز فون می باشد که شما را به هدایت تیم مورد علاقه ی خود دعوت می نماید! این بازی که به صورت رایگان  معرفی گردیده است فوتبالی که ما همیشه از آن یاد می کرده ایم اکنون دچار دگرگونی شده است! Dream League Soccer شانس شما برای ساخت برترین تیم فوتبال کره زمین می باشد!هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

Dream League Soccer 2014 دانلود  بازی Dream League Soccer   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Spider-Man Unlimited – ویندوز فون

در بازی Spider-Man Unlimited شما در نقش مرد عنکبوتی ظاهر می شوید و باید با دویدن، سر خوردن و پرش از روی موانع مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و یکی از بهترین بازی های اکشن ویندوز فون را تجربه کنید. بازی فوق بر خلاف دیگر بازی های این کمپانی دارای حجمی کم تر (حدود ۱۰۰ مگابایت) است و ان را به همه دوستداران بازی های کمپانی ویندوز فون پیشنهاد می دهیم!هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید

 

Spider Man Unlimited دانلود  بازی Spider Man Unlimited   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Rayman Fiesta Run – ویندوز فون

بله بالاخره پس از مدت ها کمپانی بازی سازی ویندوز فون برای دومین بار نسخه ای دیگر از بازی های محبوب ریمن با عنوان Rayman Fiesta Run را برای ویندوز فون عرضه کرد تا غوغای دیگر در بازی های سبک اکشن ریمن ایجاد کند و همه ی مخاطبین خودش را باز خوشحال نماید! Rayman Fiesta Run به فارسی (ریمن اجرای جشن فیستا) جدیدترین نسخه ی بازی ریمن برای سیستم عامل ویندوز فون می باشد !هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

Rayman Fiesta Run 2014 دانلود  بازی Rayman Fiesta Run   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Head Soccer – ویندوز فون

Head Soccer یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های ورزشی و فوتبال از استودیوی بازیسازی D&D Dream مخصوص سیستم عامل هوشمند ویندوز فون است که به صورت کاملا رایگان عرضه گردیده و از برترین و پرطرفدارترین بازی های ورزشی ویندوز فون به شمار می رود!هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

Head Soccer  2014 دانلود  بازی Head Soccer   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی سگ ولگرد Stray Dog Simulator v1.4 -اندروید

در بازی Stray Dog Simulator می‌توانید نژاد مورد علاقه خود را از میانض سگ‌های سرگردان انتخاب و در نقش آن زندگی کنید! در شهری بزرگ پر از سگ‌های خطرناک و گربه‌های چابک سعی کنید زنده بمانید! گروه خود را بسازید، استخوان‌های مدفون شده را پیدا کنید و بر سر زندگی خود با سگ‌های دیگر بجنگید!شبیه‌ساز واقع‌گرایانه سگ که در آن باید سلامت، گرسنگی، تشنگی و انرژی خود را حفظ کنیداز گازهای قدرتمند خود برای حفظ قلمروتان استفاده کنیدسگ‌های دیگر را شکست داده و آنها را به استخدام گروه خود درآورید.

 

Stray Dog Simulator دانلود بازی سگ ولگرد Stray Dog Simulator v1.4  اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید