بازی مدیریت شهربازی RollerCoaster Tycoon 4 Mobile v1.5.3 مخصوص اندروید

بازی مدیریت شهربازی RollerCoaster Tycoon 4 Mobile v1.5.3 مخصوص اندروید

بازی مدیریت شهربازی RollerCoaster Tycoon 4 Mobile v1.5.3 مخصوص اندروید

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
بازی مدیریت شهربازی RollerCoaster Tycoon 4 Mobile v1.5.3 مخصوص اندروید

 

 

این بازی فوق العاده سرگرم کننده که با اعمال های خود به شهربازی سامان می دهید به طوری که مشکلات زیاد و حوادث بیشتری شما را دنبال می کند این مشکلات و حوادثات شامل میزن دارایی برای احداث جدید دستگاه ها و اتفاقات صدمه دیدن بازدیدکنندگان شهربازی درحین تفریح با دستگاه ها و سایر مسائل ها می باشد.این بازی نسبت به نسخه قبلی تغییرات بیشماری انجام شده است که یکی از آنها حضور پدر و مادران در کنار فرزندان و افزایش دستگاه های شهربازی و گروهی از نوجوانان که به طور دسته جمعی به گردش پرداخته اند.در این نسخه قادر به تغییر زاویه دوربین و زوم کردن با بیشترین جزییات می باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

RollerCoaster Tycoon 4 Mobile v1.5.3 بازی مدیریت شهربازی RollerCoaster Tycoon 4 Mobile v1.5.3 مخصوص اندروید

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبعdownloadha.com

 

 

بازی معمایی هرم Pyramid Solitaire Saga v1.26.1 مخصوص اندروید

 

 

Pyramid Solitaire Saga بازی جدید در سبک بازی های فکری برای اندروید است . در این بازی باید در نقش دختری به نام هلنا باید معما ها را حل کنید و یکی پس از دیگری مراحل را پشت سر بگذارید در اصل باید با قرار دادن کارت های هماهنگ در یک ردیف آن ها را حذف کنید و امتیاز بگیرید . در این بازی بیش از صد مرحله ، گرافیکی عالی ، امکان بازی به صورت آنلاین و … موجود است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

Pyramid Solitaire Saga v1.26.1 بازی معمایی هرم Pyramid Solitaire Saga v1.26.1 مخصوص اندروید

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبعdownloadha.com

 

 

دانلود بازی فکری و جذاب HarfDoozak v1.5.1 برای اندروید

 

 

این بازی ایرانی و جذاب که توسط بچه های دانشگاه شهید بهشتی تهران نوشته شده است با سبکی جذاب و منحصربفرد دایره لغات چهارحرفی را شامل می شود که کاربران باید در زمان مشخص شده یک کلمه با معنای مشخص ساخته و وارد مرحله بعدی شوند. بازی دارای رده بندی آنلاین نیز می باشد که می توانید با ثبت رکوردهای خود با دوستان خود رقابت کرده و حتی جز ۱۰۰ نفر برتر ایران نیز قرار بگیرید. بدلیل گستره وسیع لغات چهار حرفی این بازی به هیچ عنوان خسته کننده نبوده و هر زمان می تواند برایتان جذاب باشد. پس فرصت را از دست نداده و این بازی ایرانی و رایگان را دانلود نموده و از آن لذت کافی را ببرید.

 

 

 

HarfDoozak Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی فکری و جذاب HarfDoozak v1.5.1 برای اندروید

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

 

بازی اندروید Can Knockdown 3
Can-Knockdown-3

 

بازی اندروید Can Knockdown 3Reviewed by HaMed on Jul 17Rating: 4.5

بازی اندروید Can Knockdown 3 هدف این بازی بسیار ساده است. همانطور که از عنوان آن پیدا است، تعدادی قوطی هستند که شما باید آنها را با تعدادی توپ بیسبال که در اختیار دارید، هدف قرار داده و بریزید. یکی از توپ‌ها را لمس کنید و آن را به سمت قوطی‌ها پرتاب کنید. هر چه تعداد کمتری توپ برای ریختن کل قوطی‌ها استفاده کنید، امتیاز بیشتری می‌گیرید و در پایان هر مرحله ستاره‌های بیشتری کسب می‌کنید. در این بین، ابزارهایی نیز برای کمک به شما وجود دارند، مثلا بعضی از قوطی‌ها مملو از مواد منفجره هستند و با برخورد توپ به آنها، باعث انفجار و ریزش قوطی‌های اطراف می‌شوند.

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی اندروید جک کمکم کن! Help me jack 1.3.0.KG
Help-Me-Jack

 

بازی اندروید جک کمکم کن! Help me jack 1.3.0.KGReviewed by HaMed on Jul 17Rating: 4.0

بازی Help Me Jack مربوط به زمانی است که زمین دیگر از زباله‌های هسته‌ای انباشته شده و رآکتورها، سموم رادیواکتیو و موجودات عجیب و غریب آن را احاطه کرده اند. با بروز چنین رویداد هسته‌ای اسف باری، موجودات زنده روی زمین دچار دگرگونی شده و به موجوداتی با چشمان ورقلمبیده و ترسناک تبدیل شده اند.

فردی به نام جک، گروهی از بازماندگان و قهرمانان را گرد هم آورده و درصدد است تا با پیدا کردن شهرهای گمشده در گوشه و کنار دنیا به دنبال انسان‌هایی بگردد که هنوز باقی مانده اند. شما نیز یکی از اعضای این گروه هستید تا با جک و دیگر دوستانتان در این امر بزرگ، هم پیمان شوید.

کار شما رفتن به پایان دنیا و آماده سازی یک گروه خبره و کار درست است تا علت این رویداد شوم را بیابید و انسانیت را باز پس بگیرید. قطعا وظیفه سنگینی است که بر دوش شما قرار داده شده است، اما باید در آن موفق شوید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی جذاب اندروید Sniper 3D Assassin 1.6.2
Sniper-3D-Assassin

 

بازی اندروید Sniper 3D Assassin 1.6.2Reviewed by HaMed on Jul 17Rating: 4.5

بازی اندروید Sniper 3D Assassin شما در این بازی نقش یک تک‌تیرانداز فوق حرفه‌ای را دارید که بر روی سقف خانه‌ها و گاه در سطح شهر، اقدام به انجام عملیات منحصر به فرد خود می‌کند. در هر ماموریت، به شما یکسری اطلاعات پیش زمینه و یک قطعه عکس از مظنون داده می‌شود. سپس شما باید فرد مورد نظر را در میان خیل جمعیت، در تاکسی، در اتاق کار و… پیدا کرده و سر او را به باد دهید!

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی زیبای دفاع اسباب بازی ها Toy Defense 3: Fantasy v1.17.0 مخصوص اندروید

 

 

اولین کسی باشید که وارد دنیای جادویی دفاع اسباب بازی ۳ می شوید و با اژدها وحشتناک و اجنه مبارزه می کنید.Toy Defense 3: Fantasy نسخه ی سوم بازی فوق العاده پرطرفدار دفاع اسباب بازی می باشد که شما در این بازی به قرن ۱۰ باز میگردید و در نقش یک فرمانده لایق رزمندگان خود را آموزش دهید و یک ارتش قدرتمند از کمانداران، جادوگران و درمانگران تشکیل دهید تا دشمنان را نابود و سرزمین های خود را گسترش دهید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

Toy%20Defense%203%20Fantasy%20v1.17.0 بازی دفاع اسباب بازی ها Toy Defense 3: Fantasy v1.17.0 مخصوص اندروید

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

بازی شبیه ساز تصادف Turbo Dismount v1.13.1 مخصوص اندروید

Turbo Dismount بازی مهیج در سبک شبیه سازی برای اندروید می باشد . در این بازی همانگونه که گفته شد باید با استفاده از قانون واقعی فیزیک تصادفات را شبیه سازی کنید و برای شبیه سازی باید به دیوار بخورید و یا هر بلایی بر سر وسایل نقلیه ماشینی دربیاورید و امتیاز جمع کنید . این بازی شامل سه سطح سختی و دارای انواع ماشین ، کامیون و … میباشد . دیگر ویژگی های این بازی امکان پخش آهسته ، افکت‌های خرد شدن ، سفارشی سازی و … است . این بازی محصول کمپانی Secret Exit Ltd است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Turbo Dismount v1.13.1 بازی شبیه ساز تصادف Turbo Dismount v1.13.1 مخصوص اندروید

دانلود بازی اکشن و مهیج روی دیگر جنگ This War of Mine v1.0 برای اندروید+دیتا

This War of Mine بازی اکشنی با گرافیک بسیار بالا و عالی می باشد که شما می بایستی در آن به عنوان یک سرباز نخبه و آزموده با به دست گرفتن گروهی از سربازان برای زنده ماندن در شهر محاصره شده تلاش کنید. کمبود غذا و همچنین هجوم عظیم دشمنان از عوامل سختی می باشد که شما می بایستی با آن دست و پنجه نرم کنید. این بازی از زاویه های کاملا جدید به جنگ نگاه می کند و شما را در چالش های جدید و مهیجی فرو خواهد برد. ماموریت های مختلفی در طی بازی به شما محول می شود که می توان به مراقبت از بازماندگان جنگ و همچنین حفظ رازهای مخفیگاه اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی بسیار زیبا و محبوب This War of Mine را به طور مستقیم از سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

This War of Mine V1.0 Apk + Data

 

This War of Mine Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی اکشن و مهیج روی دیگر جنگ This War of Mine v1.0 برای اندروید

دانلود بازی جدید و زیبای جنگ ستارگان: قیام Star Wars Uprising v0.1.0 برای اندروید+دیتا

Star Wars Uprising نسخه جدید از بازی جنگ ستارگان می باشد که داستان آن به قسمت ششم خودش رسیده است. شما در این بازی در نقش نیروهای بیدار در برابر امپراتوری های بزرگ قرار گرفته و می بایستی در جنگی بزرگ شرکت کنید. بازی در سراسر توسط میلیون ها نفر بازی می شود و از محبوب ترین بازی های نسل خودش می باشد. شخصیت سازی قدرتمند و همچنین امکان گسترش محتوای بازی و از همه مهمتر بخش آنلاین آن از عوامل موفقیت این بازی زیبا می باشد. هم اکنون می توانید این بازی را به همراه دیتا از سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

Star Wars Uprising v0.1.0 Apk + Data

 

Star Wars Uprising Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی جدید و زیبای جنگ ستارگان: قیام Star Wars Uprising v0.1.0 برای اندروید

 

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید