دانلود بازی اکشن و مهیج ماموریت برلین Mission Berlin v1.0.0 برای اندروید+دیتا

دانلود بازی اکشن و مهیج ماموریت برلین Mission Berlin v1.0.0 برای اندروید+دیتا

دانلود بازی اکشن و مهیج ماموریت برلین Mission Berlin v1.0.0 برای اندروید+دیتا

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود بازی اکشن و مهیج ماموریت برلین Mission Berlin v1.0.0 برای اندروید+دیتا

Mission Berlin بازی زیبایی با گرافیک زیبای سه بعدی می باشد که در ژانر ماجراجویی و اکشن ارائه شده است. شما ئر این بازی به عنوان مردی از CIA به ماموریت های سری و مهمی اعزام می شوید. ماموریت هایی بسیار مهم و در عین حال بسیار هم سخت. در مراحل بالاتر بازی می توانید جان و سلاح های خود را ارتقا دهید و عملکرد بهتری را تجربه نمایید. این بازی از گیم پلی بسیار پویایی بهره می برد و همچنین کیفیت بازی نیز به گونه ای طراحی شده است که بسیار اعتیادآور می باشد. هم اکنون می توانید بازی Mission Berlin را به طور مستقیم از سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

Mission Berlin v1.0.0 Apk + Data

 

Mission Berlin Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی اکشن و مهیج ماموریت برلین Mission Berlin v1.0.0 برای اندروید

دانلود بازی اکشن و زیبای نبرد با زامبی ها Earn to Die 2 v1.0.45 برای اندروید+دیتا

 

Earn to Die 2 دومین نسخه از بازی بسیار معروف کشتن زامبی ها توسط ماشین و کامیون می باشد. شما در این بازی تنها کاری که خواهید کرد کشتن انبوهی از زامبی ها خواهد بود. ماشین خود را از بین انبوهی از زامبی ها حرکت دهید و با شلیک گلوله و همچنین هدایت درست ماشین از جنگ آنها فرار کرده و یا آنها را نابود سازید. در این نسخه از بازی تعداد زامبی ها بیشتر شده و گرافیک بازی نیز بالا رفته است. هم چنین سلاح های قدرتمندی نیز دیده می شود که می توانید در گیم پلی بسیار زیبای بازی از آنها استفاده کنید. هم اکنون می توانید بازی زیبای Earn to Die 2 را به طور مستقیم از سایت دانلودسرادریافت نمایید.

 

 

 

Earn to Die 2 v1.0.45 Apk + Data

 

 

 

Earn to Die 2 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی اکشن و زیبای نبرد با زامبی ها Earn to Die 2 v1.0.45 برای اندروید

 

دانلود بازی اکشن و زیبای سربازان کوچک Tiny Troopers 2 Special Ops v1.3.6 برای اندروید

 

 

Tiny Troopers 2 بازی مهیجی می باشد که با ارائه آخرین سخت افزارهای مبارزه ای در همه بخش ها به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. در این بازی سه ماموریت مهم و ویژه در هر مرحله به شما سپرده می شود که می بایستی با انجام آنها نیروهای خود را پشتیبانی کرده و از جان آنها حفاظت کنید. بازی از ریتم هیجانی خاصی برخوردار است و مبارزات در سطح باالایی با بهترین گرافیک ممکن اجرا می شوند. در مراحل مختلف می توانید سربازان خود را ارتقا داده و همچنین اسلحه های بیشتری را خریداری کرده و یا آنها را ارتقا دهید. هم اکنون می توانید بازی مهیج Tiny Troopers 2 را به طور مستقیم و رایگان از سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

 

Tiny Troopers 2 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی اکشن و زیبای سربازان کوچک Tiny Troopers 2 Special Ops v1.3.6 برای اندروید

 

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

 

دانلود بازی Angry Birds Fight 1.2.2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Angry Birds Fight 1.2.2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Angry Birds Fight برای اندروید

| + نسخه بی نهایت |

 

Angry Birds Fight 1.2.2 یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است که به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. حتما بیشتر کاربران با بازی های پرندگان خشمگین یا Angry Birds اشنایی کامل دارند این بازی هم یکی از جدیدترین سری های بازی Angry Birds است که هیجان کامل را به کاربر و گیمر منتقل میکند.در این بازی زیبا شما باید به جنگ دشمن بروید ولی دیگر خبری از پرتاب شدن نیست باید سلاح و زره های خود را تقویت کنید و به جنگ دشمن رفته و آن را نابود کنید.

این بازی دارای قابلیت های بهتری نسبت به نسخه های دیگر بازی های Angry Birds است که برخی از این قابلیت ها عبارت اند از گیم پلی بهتر،گرافیک بهتر،بهتر شدن تاچ بازی،طبیعی شدن حرکات نسبت به نسخه های دیگر و… که اینها فقط تعداد کمی از قابلیت های این بازی هستند و اگر میخواهید از دیگر قابلیت های این بازی باخبر شوید پیشنهاد میکنیم این بازی را بر روی موبایل خود نصب کنید و خودتان قابلیت های دیگر این بازی را بیابید.هم اکنون میتوانید این بازی را با لینک مستقیم از دانلودسرادریافت نمایید.

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع yasdl.com

 

بازی مهیج بوم بیچ Boom Beach v22.70 مخصوص اندروید

 

 

Boom Beach بازی جدید در سبک استراتژیک می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. شما در این بازی در جنگ های حماسی بازی شرکت کرده و در مقابل شیاطین و ارواح خواهید ایستاد. بازی در سبک بازی معروف Clash of Clans می باشد و مهارت های مختلف یک بازی اکتشافی و مبارزه ای را به شما خواهد داد. قدرت های باستانی را مهار کرده و در جزیره اکتشافات خود را انجام دهید. صدها دشمن با چهره های مختلف به شما حمله خواهند کرد که می بایستی با کنترل پایگاه های خود در مقابل آنها ایستادگی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

Android%20Boom%20Beach%2022.70 بازی مهیج بوم بیچ Boom Beach v22.70 مخصوص اندروید

 

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبع downloadha.com

 

 

بازی تک تیر انداز CONTRACT KILLER: SNIPER v3.0.1 مخصوص اندروید

 

 

Contract Killer: Sniper بازی جدید در سبک تیراندازی برای اندروید می باشد . در این بازی شما نقش یک تک تیرانداز را بر عهده دارید که باید به سمت دشمنان خود شلیک نمایید و هر چه مراحل را پشت سر بگذارید به شما امتیازاتی داده میشود که میتوانید سلاح های جدید بخرید یا ارتقا دهید . در این بازی بیش از ۲۵۰ مرحله و ماموریت ، هدف های گوناگون ، امکان بازی به صورت آنلاین و … گنجانده شده است . این بازی محصول کمپانی GLU است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

Contract Killer Sniper v3.0.1 بازی تک تیر انداز CONTRACT KILLER: SNIPER v3.0.1 مخصوص اندروید

 

 

 

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبع downloadha.com

 

 

دانلود بازی مهیج مسابقات اتومبیل رانی CSR Racing v2.9.0 برای اندروید

 

 

CSR Racing بازی جدید با گرافیک بالا برای اندروید می باشد که نسخه جدید آن در سبکی کاملا متفاوت در اتومبیل رانی ارائه شده است. شما در این بازی گرافیکی بسیار واقع گرایانه را در مسابقات شاهد خواهید بود که با گیم پلی عالی و اعتیادآور خودش ساعت ها سرگرمی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. دوستان خود را دعوت کرده و در مسابقات هیجان انگیز بازی وارد شوید. شما می توانید از بیش ۱۰۰ اتومبیل فراری و مدرن دنیای بازی انتخای کرده و در مسابقات مختلف بازی شرکت کنید. هم اکنون می توانید بازی CSR Racing را به همراه دیتا آن به طور مستقیم از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

 

CSR Racing Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مهیج مسابقات اتومبیل رانی CSR Racing v2.9.0 برای اندروید

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع downloadha.com

 

 

 

دانلود بازی جدید و معمایی بهترین شیاطین Best Fiends v1.8.0 برای اندروید

 

 

Best Fiends نام بازی زیبایی در سبک اکشن می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است. شما در این بازی در معماهای زیبای بازی وارد شده و ریتم داستانی و ماجرایی بازی را پیگیری می کنید. بازی به همانند بازی های همچون پرندگان خشگین و آب نبات دارای گیم لی اعتیادآوری بوده و مطمئنا ساعت ها شما را سرگرم خواهد نمود. وجود چندین پازل در بخش معمایی بازی آن را به عنوان یکی از برترین بازی های معمایی در گوگل پلی تبدیل کرده است و تحسین منتتقدان بازی را نیز شامل شده است. هم اکنون می توانید بازی مهیج Best Fiends را به طور مستقیم به همراه دیتا از وبسایت دانلودسرادریافت نمایید.

 

 

 

Best Fiends Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی جدید و معمایی بهترین شیاطین Best Fiends v1.8.0 برای اندروید

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع downloadha.com

 

 

 

دانلود بازی خدایان بی عدالتی در میان ما Injustice Gods Among Us v2.4.0 برای اندروید

 

 

Injustice Gods Among Us بازی فوق العاده ای در سبک حماسی و قهرمانی می باشد که به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. شما در این بازی می توانید با استفاده از شخصیت های متعدد بازی حرکات خود را تنظیم کرده و به مبارزات مختلف بازی راه پیدا کنید. وجود شخصیت های ناب و قهرمانانه بازی از بهترین ویژگی های بارز این بازی می باشد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به همراه نسخه های مختلف آن از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

 

Injustice Gods Among Us Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی خدایان بی عدالتی در میان ما Injustice Gods Among Us v2.4.0 برای اندروید

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع downloadha.com

 

دانلود بازی My Boo 1.15.0 – بازی مای بو برای اندروید + (پول بی نهایت)

دانلود بازی My Boo 1.15.0 - بازی مای بو برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی My Boo برای اندروید

بازی مای بو برای اندروید + نسخه پول بی نهایت Mod

 

My Boo 1.15.0 یک بازی در سبک شبیه سازی, فانتزی برای سیستم عامل اندروید است. My Boo عنوان بازی محبوبی است که در عین سرگرم کننده بودن از حجم پایینی برخوردار می باشد. بازی مای بو همانند بازی Pou است. بازی مای بو ،یک بازی شبیه سازی مراقبت از حیوان خانگی می باشد که در آن شما دارای یک حیوان خانگی با مزه می باشید که باید مراقب آن باشید این حیوان خانگی شما بو نام دارد که حیوانی بامزه است و همواره برای شما چالش انگیز می باشد.

در بازی My Boo شما باید به بو وقتی که گرسته میشود خوراکی هایی مثل میوه، آب نبات، سبزیجات، پیتزا و غیره بدهید. وقتی که خودش را کثیف میکند او را باید به حمام ببرید و تمیزش کنید. وقتی که شب میرسد و خسته است باید او را بخوابانید و وقتی که صبح از خواب پا میشو به او لباس تمیز بپوشانید. شما میتوانید از لحظت خوش خود در بازی بو عکس بگیرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. پس اگر از علاقه مندان به بازی سبک شبیه سازی مراقبت از حیوان خانگی و فانتزی هستید هم اکنون میتوانید نسخه جدید بازی My Boo را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع yasdl.com

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید