دانلود بازی ماجراجویی سکوت The Silence v1.0 اندروید

دانلود بازی ماجراجویی سکوت The Silence v1.0 اندروید

دانلود بازی ماجراجویی سکوت The Silence v1.0 اندروید

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود بازی ماجراجویی سکوت The Silence v1.0 اندروید
دانلود بازی ماجراجویی سکوت The Silence v1.0 اندروید

آیا تا به حال خواسته اید در فیلم هیچکاک خود بازی کنید؟ The Silence یک بازی ماجراجویی می باشد که به سبک فیلم های کلاسیک هیچکاک ساخته شده است. داستان بازی به این صورت می باشد که یک روز صبح شما در متلی ارزان قیمت بدون هیچ گونه خاطره ای که چه کسی هستید و الان کجا هستید بیدار می شوید. شما بزودی متوجه می شوید که همه ناپدید شده اند و تنها نشانه ی زندگی صدای کلاغ هایی است که در فاصله دور شنیده می شود. حال این وضیفه شماست که قطعات گمشده هویت خود را دوباره بازگردانید و کشف کنید که چرا همگی انسان ها ناپدید شده اند. اما شاید برخی چیز های باشند که به خوبی به یاد آورده نمی شوند. پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبع/ttp://androidkade.com

دانلود Chicken Invaders 4 HD بازی مهاجم مرغی اندروید

Chicken Invaders 4 HD از برترین بازی های کامپیوتر در سبک اکشن و فضایی بوده که به تازگی توسط InterAction Studios برای اندروید هم عرضه شده است. سفینه خود را برای رویارویی با جمعیت عظیمی از مرغ های موجود در فضا آماده کنید! سلاحی را بر روی این سفینه نصب کرده و در سیارات مختلف سفر کنید تا هر مرغی را که مشاهده کردید، از بین ببرید.

دانلود Chicken Invaders 4 HD بازی مهاجم مرغی اندروید

با نابودسازی هر یک از آن ها در بازی Chicken Invaders 4 HD یک خوراکی یا سلاح جدید از سمت بالا به پایین می آید. به سرعت این آیتم ها را جمع آوری کنید تا قدرتتان بیشتر از قبل شود. چون تعداد دشمنان به مرور زمان افزایش پیدا می کند. تا جایی که جای خالی بر روی صفحه نمایش گوشی اندرویدتان باقی نماند! پس نیاز به جمع آوری امتیاز و هم چنین بمب های مخصوصی خواهید داشت. این بمب ها فقط با کسب رکورد به دست می آیند و قدرت بسیار بالایی دارد.

دانلود Sim Extreme Flight – بازی جت جنگی اندروید

 

Sim Extreme Flight نام یک بازی هیجان انگیز در سبک اکشن و شبیه ساز برای سیستم عامل Android محسوب می شود که Dreamy آن را به انتشار رسانده است. هدایت اولین هواپیمای جنگی را که توسط فرمانده در اختیارتان قرار می گیرد، در دست گرفته و آموزش های لازم را پشت سر بگذارید. این آموزش ها ضروری هستند و برای افزایش مهارت های کاربران می باشند.

 

دانلود Sim Extreme Flight - بازی جت جنگی اندروید

 

بعد از گذارندن قسمت Tutorial در بازی Sim Extreme Flight نوبت به مراحل اصلی می رسد. بیش از ۷۵ مرحله چالش انگیز برای این عنوان طراحی شده اند. تمامی این مراحل مربوط به نبرد های آسمانی نمی شوند. بلکه باید در مسیر های زیرزمینی با سرعت بسیار بالایی حرکت کنید. اهداف ماموریت ها در همان ابتدا مشخص می شوند. با توجه به این اهداف، سرعتتان را تنظیم کرده و به سمتشان شلیک کنید. باید مراقب جت های دشمن هم در طول مسیر باشید.

دانلود Farming Pro 2015 – بازی مزرعه داری اندروید

Farming Pro 2015 بازی مناسبی در سبک شبیه ساز برای سیستم عامل Android بوده که توسط Mageeks Apps & Games روی شبکه گوگل پلی قرار گرفته است. زمان آن رسیده تا مزرعه دلخواهتان را با انواع تجهیزات مدرن کشاورزی به وجود بیاورید. قطعه زمینی کوجک دور از شهر در اختیارتان قرار می گیرد و باید با مهارت هایی که در این زمینه دارید، یک مزرعه سودآور ایجاد نمایید.

دانلود Farming Pro 2015 - بازی مزرعه داری اندروید

برای شروع کار در بازی Farming Pro 2015 می توانید بذر هایی را از بازار تهیه کنید. سپس زمین را شخم زده و آن ها را بکارید. مهم ترین قسمت بعد از کاشت بذرها، نگه داری از آن هاست. باز هم به کمک ماشین آلات در بازه های زمانی متداول به آنان آب بدهید. در صورت نیاز، اطرافشان را از علف های هرز پاکسازی کنید تا بتوانید بهترین محصول را دریافت کنید. اما همه چیز به همین وظیفه تان مربوط نمی شود. بلکه باید وظایف دیگری را در این زمین به دوش بکشید.

دانلود Death Moto 3 – بازی موتور مرگ اندروید

Death Moto 3 عنوان بازی مهیجی در سبک موتور سواری و مسابقه ای برای Android می باشد که توسط استودیو WEDO1.COM GAME در گوگل پلی منتشر شده است. زمان آن رسیده تا با موتور سیکلتی که در اختیار دارید، وارد مسابقات مرگبار شوید. در این نوع مسابقات به هیچ وجه نباید از حرکت بایستید. در غیر این صورت با ضربات سایر رانندگان کشته خواهید شد!

دانلود Death Moto 3 - بازی موتور مرگ اندروید

از انواع تجهیزات در بازی Death Moto 3 بهره ببرید تا به مقام اولی برسید. هم چنین کسب رکورد و به پایان رساندن هر مرحله در کم ترین زمان ممکن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. امتیاز کسب کنید و موتوری را که در اختیار دارید، بهبود ببخشید. علاوه بر شخصی سازی موتورتان در این بازی، سطح یا Level رانندگیتان نیز افزایش خواهد یافت. به مرور زمان به یک راننده حرفه ای تبدیل خواهید شد تا هیچ رقیبی نتواند از شما در پیست های مسابقه جلو بزند.

Bus Simulator 2015دانلود بازی

Bus Simulator 2015 از بازی های سرگرم کننده در ژانر شبیه ساز برای سیستم عامل Android می باشد و توسط Ovidiu Pop بر روی گوگل پلی منتشر شده است. وقت آن رسیده تا خود را برای رانندگی اتوبوس های واقعی آماده کنید! همه چیز بر اساس واقعیت طراحی شده و هر وظیفه ای که یک راننده اتوبوس می تواند در واقعیت داشته باشد، شما نیز خواهید داشت.

دانلود Bus Simulator 2015 - بازی اتوبوس رانی اندروید

با توجه به این که در ابتدای بازی Bus Simulator 2015 سطح مبتدی محسوب می شود، باید ارزان قیمت ترین و کوچک ترین اتوبوس را تهیه کنید. سپس با نگاه کردن به نقشه های شهر، به نقاطی مراجعه کنید که مسافران در آن جا منتظرتان هستند. زاویه دوربین از داخل می باشد و با چند حرکت انگشت می توانید به تمامی امکانات دسترسی پیدا کنید. مهم ترین نکته برای جلب رضایت مشتریان، عدم تصادف یا برخورد با سایر ماشین هاست.

دانلود Treasure Rush – بازی جستجوی گنج اندروید

Treasure Rush عنوان بازی جالبی در سبک Casual برای سیستم عامل Android می باشد که به تازگی توسط GenerGame Co.Ltd در گوگل پلی منتشر شده است. پسری به اسم John بعد از این که به یک عتیقه فروشی می رود، نقشه ای تهیه می کند. بعد از مدتی، او متوجه می شود که این نقشه، یک نقشه گنج بوده و تصمیم می گیرد تا یک ماجراجویی طولانی را برای پیدا کردن این گنج آغاز کند.

دانلود Treasure Rush - بازی جستجوی گنج اندروید

اما سر راه او در طول بازی Treasure Rush بیش از صدها مانع وجود داشته و باید تمامی آن ها را پشت سر بگذارید. به سرزمین های مختلفی همچون مصر سفر می کنید و با محیط های جالبی آشنا می شوید. به طور کلی، دوزاده نوع مهارت برای شخصیت اصلی وجود دارد. در صورتی که بتوانید تمامی این مهارت ها را کسب کنید، قادر به حل کردن هر گونه معما و پازلی خواهید بود. هم چنین ۶۰ مرحله چالش انگیز برای این عنوان در نظر گرفته شده است.

دانلود Stupid Zombies 3 – بازی زامبی احمق اندروید

Stupid Zombies 3 سومین نسخه از بازی زامبی های احمق در سبک Casual برای سیستم عامل Android بوده که به دست استودیو GameResort منتشر شده است. زامبی ها در تمامی شهر پخش شده اند. تنها افرادی که توانسته اند زنده بمانند و آلوده نشوند، گروه شماست. هدایت این گروه را بر عهده گرفته و با سلاح هایی که در اختیار دارید، به سمت این موجودات شلیک کنید.

دانلود Stupid Zombies 3 - بازی زامبی احمق اندروید

با وجود این که چندین روز از انتشار بازی Stupid Zombies 3 می گذارد، این عنوان توانسته امتیاز عالی ۴.۴/۵ را از کاربران در گوگل پلی دریافت نماید. هم چنین سازندگان از اشتباهات و اشکالات دو نسخه قبلی درست گرفته اند. بدین معنی که این نسخه از هر نظر نسبت به قبل پیشرفت داشته و جذابیت خاصی برای طرفداران این مجموعه خواهد داشت. با تمامی این پیشرفت ها، تغییر چندانی در حجم بازی صورت نگرفته و بدون دیتا بر روی گوشی های اندرویدی اجرا می گردد.

 

 
دانلود Big Hero 6 Baymax Blast – بازی قهرمان اندروید

Big Hero 6 Baymax Blast بازی جالبی در سبک Run از Disney Publishing Worldwide برای اندروید بوده و بر اساس انیمیشن قهرمان بزرگ ۶ طراحی شده است. اگر در جریان داستان نسخه انیمیشنی باشید، Microbots ها توسط دانشمند شروری دزدیده شده اند. حال وظیفه شماست تا به کمک روبات هوشمندتان یعنی Baymax در خیابان های San Fransokyo به دنبال سارق باشید.

دانلود Big Hero 6 Baymax Blast - بازی قهرمان اندروید

اکثریت شخصیت هایی که در انیمیشن حضور دارند، در بازی Big Hero 6 Baymax Blast هم طراحی شده اند. بدین معنی که به طور دلخواهانه می توانید یکی از آن ها را Unlock کرده و به بازی بپردازید. در ابتدای کار، فقط کاراکتر اصلی در اختیارتان گذاشته شده است. پس امتیازات خوبی از طریق گشت و گذار در خیابان ها کسب نمایید تا بتوانید سایر دوستانتان را هم آزاد کنید. روباتی که سوار بر آن می شوید، قابلیت سفارشی سازی با استفاده از امتیازات به دست آمده را دارد.

دانلود Trial Legends HD – بازی افسانه تریال اندروید

Trial Legends HD عنوان بازی جالبی در سبک مسابقه ای و موتور سواری برای سیستم عامل اندروید بوده که توسط Mega8games در ۲۰۱۵ منتشر شده است. شانستان را برای کسب امتیاز در چالش های بسیار سخت امتحان کنید. پس از این که موتور مورد نظرتان را با کمک پول اولیه ای که در اختیار دارید، تهیه کردید، به سراغ اولین مرحله بروید.

دانلود Trial Legends HD - بازی افسانه تریال اندروید

مرحله اول در بازی Trial Legends HD تا حدودی جنبه آموزشی داشته و باید مهارت های ابتدایی را کسب نمایید. با کسب امتیاز در طول هر مرحله می توانید به بخش Shop مراجعه کرده و موتور سیکلتتان را از نظر ظاهری یا داخلی بهبود ببخشید. آیتم های زیادی برای هر موتور در این بازی وجود داشته ولی برای تهیه هر یک از آنان باید امتیاز مورد نیاز را به دست بیاورید. چند نوع موتور با مدل های مختلف قابل خریداری هستند اما باید رکورد های خوبی به جای بگذارید تا قادر به تهیه آن ها شوید

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید