نرم افزار دانلود فایل های تورنت uTorrent Pro v3.10 مخصوص اندروید

نرم افزار دانلود فایل های تورنت uTorrent Pro v3.10 مخصوص اندروید

نرم افزار دانلود فایل های تورنت uTorrent Pro v3.10 مخصوص اندروید

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
برچسب ها :

uTorrent Pro v3

,

10, uTorrent Pro v3

,

10 android, تورنت, تورنت android, دانلود نرم افزار uTorrent Pro v3

,

10, دانلود نرم افزار uTorrent Pro v3

,

10 برای Android, دانلود نرم افزار uTorrent Pro v3

,

10 برای اندروید, دانلود نرم افزار تورنت, دانلود نرم افزار تورنت برای Android, دانلود نرم افزار تورنت برای اندروید, نرم افزار uTorrent Pro v3

,

10, نرم افزار تورنت

,
نرم افزار دانلود فایل های تورنت uTorrent Pro v3.10 مخصوص اندروید
نرم افزار دانلود فایل های تورنت uTorrent Pro v3.10 مخصوص اندروید

 

µTorrent نسخه جدید نرم افزار یو تورنت معروف می باشد که برای اندروید ارائه شده است و پس از نسخه ویندوز امکان دانلود و مدیریت فایل از تورنت را برای کاربران اندرویدی فراهم آورده است. شما با این برنامه می توانید از کلاینت های مختلف تورنت دانلود کرده و آنها را زمانبندی و یا سرعت آنها را کنترل نمایید. این برنامه همانگونه که برای پی سی بسیار موفق ظاهر شده است همان قابلیت ها را برای اندروید نیز ارائه داده است. این برنامه بر روی اندروید ۴.۰ و بالاتر نیز اجرا می شود.

 

 

هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید

 

 

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

 

 

 

منبع downlaodha.com

 

 

 

 

برچسب ها :

دانلود برنامه جالب

,

دانلود برنامه عکس سلفی

,

دانلود برنامه SelfieCity سلفی سیتی

,
دانلود برنامه جالب SelfieCity سلفی سیتی
دانلود برنامه جالب SelfieCity سلفی سیتی

SelfieCity سلفی سیتی یک برنامه برای گرفتن عکس های با کیفیت سلفی می باشد ، این ابزار امکاناتی برای زیبا سازی و قرار دادن افکت و فیلترهای مختلف در اختیار شما می گذارد. توسط این نرم افزار قادر به اضافه کردن افکت های جادویی ، قاب ها و فریم ها ، ویرایش تصاویر سلفی ، قابلیت ادیت ویدیوهای سلفی ، افزایش کیفیت تصاویر گرفته شده ، اعمال فیلترهای مختلف به تصاویر ،و ایجاد فیلم و تصاویر نوآورانه می باشید. برای نصب نرم افزار احتیاج به اندروید 4.0 به بالا خواهید داشت.

هم اکنون می توانید این برنامه کارامد را از وبسایت دانلودسرا دانلود نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

منبعpatoghu.com

 

دانلود نرم افزار پرکاربرد ورد برای اندروید Microsoft Word 16.0.4229.1007

نرم افزار Microsoft Word

Microsoft Word مایکروسافت ورد ، نام ابزار سمی ارائه شده از سوی مایکروسافت برای گوشی و تبلت های اندروید می باشد. این ابزار به صورت کامل و با طراحی خیره کننده برای کار راحت تر و آسان شما روی فرمت های ورد ساخته شده است. با نرم افزار مایکروسافت ورد در گوشی و تبلت اندروید خودتان اسناد ورد ایجاد کنید ، آنها را ویرایش کنید و حتی قادر به یکپارچه سازی و سینک با تمامی دستگاه ها خواهید بود.

توسط نرم افزار رود اندروید قابلیت مشاهده، ایجاد و ویرایش اسناد در دستگاه های با اندازه صفحه نمایش 10.1 اینچ یا کوچکتر را خواهید داشت و با کمک Office 365 می توانید اسناد را به آسانی به اشتراک بگذارید. این ابزار قابلیت نصب روی اندروید 4.4 به بالا را دارا می باشد و حتما احتیاج به یک گیگ رام برای نصب دارد.

هم اکنون می توانید این برنامه پرکاربرد را از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

دانلود نقشه و مسیریاب نوکیا همراه با نقشه ایران برای اندروید HERE Maps 1.1.1031
دانلود نقشه و مسیریاب نوکیا همراه با نقشه ایران برای اندروید HERE Maps 1.1.1031

همراه با نقشه آفلاین شهرهای ایران و سخنگوی فارسی زبان

 

HERE Maps نام ابزار عرضه شده از سوی کمپانی نوکیا برای مسیر یابی و نقشه در گوشی های اندروید می باشد. این نرم افزار همان Ovi Maps معروف است که قبلا در گوشی های نوکیا استفاده می شد و اکنون با نام جدید HERE Maps برای تمامی گوشی و تبلت های اندرویدی عرضه عمومی شده است. شعار نرم افزار این است که با نرم افزار HERE هیچ وقت گم نمی شوید و در شهرهای شلوغ هم خیابان ها و حتی کوچه ها را به آسانی پیدا می کنید !

این ابزار دارای نقشه راه ها ، خیابان ها و معابر عمومی بیش از 100 کشور جهان می باشد و شما قابلیت یافتن مسیر های مختلف و محاسبه و مسیر یابی برای پیاده روی یا رانندگی و یا دوچه سواری به مسیر تعیین شده را خواهید داشت. نرم افزار دقیقا مانند نرم افزار سایجیک قابلیت سخنگو بودن را دارا می باشد و البته در مقاسیه با سایجیک دارای نقشه های بسیار بروزتر و کامل تر می باشد و همین را می توان زنگ خطری برای نرم افزار سایجیک دانست ! توسط این رنم افزار قابلیت دیدن نمای سه بعدی ساختمان ها ، فروشگاه ها و مکان های معروف را خواهید داشت. و قابلیت یافتن سریع مارکز خرید و وضعیت ترافیک نیز به آسانی در دسترس است. نرم افزار HERE Maps قابلیت نصب روی اندروید 4.1 به بالا را دارا می باشد.هم اکنون می توانید این برنامه زیبا را از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

نرم افزار فالنامه شیخ بهایی Sheykh Bahai v2.2 مخصوص اندروید

 

 

تاکنون به انواع طالع بینی ، استخاره و فال برخورده اید اما این بار ما یک فال متفاوت برای شما عزیزان آماده کرده ایم که یک اثر ادبی و عرفانی ارزشمند است و در همه زمینه ها و موضوعات کاربرد دارد اما نه فال حافظ ، بلکه اینبار فال شیخ بهایی ! شاید کمتر کسی از وجود چنین فالنامه ی ارزشمندی اطلاع داشته باشد. این فالنامه مشتمل بر ۲۵ فال با موضوعات فال مراد وآرزو ، فال عقد و ازدواج فال نقل مکان ، فال دیر یا زود آمدن غایب ، فال ساختن بنا و عمارت و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

Falnameh Sheikh Bahaei نرم افزار فالنامه شیخ بهایی Sheykh Bahai v2.2 مخصوص اندروید

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبعdownloadha.com

 

 

نرم افزار مشاهده دوربین مدار بسته TinyCam Monitor PRO v6.1 مخصوص اندروید

 

 

tinyCam Monitor نرم افزار کاربردی برای اتصال به دوربین های مداربسته برای اندروید می باشد. در این نرم افزار میتوانید با وارد کردن ip به دوربین مورد نظر متصل شوید و به کنترل به صورت زنده فضای خانه ، محل کار و … بپردازید . همچنین این نرم افزار امکان اتصال به سرویس گوگل تی وی را فراهم و امکان مشاهده دوربین های فعال این سرویس را به شما میدهد . این نرم افزار برای امنیت بیشتر اتصال ها را به صورت کدگذاری شده قرار میدهد تا از هرگونه سو استفاده جلوگیری شود . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

TinyCam Monitor PRO v6.1 نرم افزار مشاهده دوربین مدار بسته TinyCam Monitor PRO v6.1 مخصوص اندروید

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

منبعdownloadha.com

 

نرم افزار میکس دی جی Cross DJ Pro v2.3.1 مخصوص اندروید

نرم افزار قدرتمند دیجی برای اندروید میباشد . با این نرم افزار قادر به میکس کردن موزیک های دیجیتال با فرمت های گوناگون مانند MP3 ، AAC، FLAC و … بپردازید . این نرم افزار بسیار جالب بوده که می توانید با میکس موزیک های خود به موزیک دلخواه خود دست یابید . از امکاناتی که نرم افزار Cross DJ در اختیار شما قرار میدهد دارا بودن ۱۵ فیلتر ، رابط کاربری شیک ، نمایش امواج صوتی ، امکان مرتب سازی ، قابلیت اوتومیکس و …. اشاره کرد . این نرم افزار محصول کمپانی Mixvibes است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Cross DJ Pro v2.3.1 نرم افزار میکس دی جی Cross DJ Pro v2.3.1 مخصوص اندروید

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

نرم افزار مبدل تصاویر به نقاشی Paper Artist v2.1.0 مخصوص اندروید

 

 

Paper Artist نرم افزار افکت گذاری و ویرایش تصاویر برای اندروید است . این نرم افزار علاوه بر افکت ها میتواند تصاویر و عکس هایتان به را به نقاشی زیبا تبدیل کنید و هنرمند شوید . نرم افزار Paper Artist دارای بیش از ۳۰ سبک مختلف ، ایجاد تصاویر کاغذی ، امکان اضافه کردن قاب ، شخصی سازی با توجه به نظر و سلیقه تان ، به اشتراک گذاری و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

Paper Artist v2.1.0 نرم افزار مبدل تصاویر به نقاشی Paper Artist v2.1.0 مخصوص اندروید

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعdownloadha.com

 

نرم افزار لانچر Smart Launcher Pro v3.07.1 مخصوص اندروید

 

 

در اصل کار نرم افزار های لانجر این است که امکانات جدیدی را به صفحه خانگی گوشی اضافه و ارتباط با نرم افزار ها و انجام امور را تغییر میدهند. Smart Launcher یک لانچر جدید با امکانات زیاد برای اندروید است . این لانجر میتواند اطلاعاتی را که می‌ خواهید پیش‌بینی ودسترسی به قسمتهای مختلف را آسانتر کند . امکانات این نرم افزار قابلیت Smart Folders ، شخصی‌سازی به صورت خودکار ، دم دست بودن همه ی امکانات ، قرار دادن آیکونهای مختلف را در پوشه های مربوطه و … میباشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

 

Smart Launcher Pro v3.07.1 نرم افزار لانچر Smart Launcher Pro v3.07.1 مخصوص اندروید

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعdownloadha.com

 

 

نرم افزار جالب خواندن ذهن Akinator the Genie v3.41 مخصوص اندروید

 

 

در نرم افزار Akinator the Genie شما یک غول چراغ جادو را مشاهده میکنید که با پرسیدن سوال های ساده ای شخصیت واقعیتان را نشان میدهد البته سوال هایی که پرسیده میشود به زبان فارسی نیست و به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی و … است پس باید با زبان های خارجی هم آشنایی داشته باشید . همچنین میتوانید نتیجه به دست آمده از جواب سوالات را در فیس بوک و … به اشتراک بگذارید . نرم افزار Akinator the Genie برای اجرا نیازمند اینترنت میباشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

Akinator the Genie v3.41 نرم افزار خواندن ذهن Akinator the Genie v3.41 مخصوص اندروید

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعdownloadha.com

 

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید