نرم افزار پیام رسان Telegram v3.0.0 مخصوص اندروید

نرم افزار پیام رسان Telegram v3.0.0 مخصوص اندروید

نرم افزار پیام رسان Telegram v3.0.0 مخصوص اندروید

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
نرم افزار پیام رسان Telegram v3.0.0 مخصوص اندروید

 

 

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

Telegram%20v3.0.0 نرم افزار پیام رسان Telegram v3.0.0 مخصوص اندروید

 

 

 

 

بازدیدکنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبع downloadha.com

 

 

 

 

دانلود PicsPlay Pro 3.6.1 – نرم افزار ویرایش تصاویر حرفه ای برای اندروید

دانلود PicsPlay Pro 3.6.1 - نرم افزار ویرایش تصاویر حرفه ای برای اندروید

دانلود PicsPlay Pro

| نرم افزار ویرایش تصاویر در اندروید |

 

PicsPlay Pro 3.6.1 برنامه ای بی نظیر و منحصر به فرد در زمینه ویرایش تصاویر به صورت حرفه ای می باشد که توسط JellyBus Inc برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. در این برنامه شما می توانید عکس های خود را با 110 گزینه مختلف و بی نظیر به تصاویری کاملا هنری و متفاوت تبدیل کنید. تصویر مورد نظر را انتخاب کرده و با گزینه های متفاوتی که برنامه در اختیارتان قرار میدهد حس خود را به تصویر القاء کنید.تصاویر روزمره و به یاد ماندنی را ویرایش کرده و در آرشیو خود نگه داری کنید. می توانید تصاویر خود را در تم های از پیش تعیین شده Scene, HDR, Blur, ART, Vintage, Grunge, Beauty, Professional, Color Splash, Black & White قرار دهید و یا آن ها را به سبک های عکاسی در سال های دور بازگردانید. همچنین ویرایش شما برروی تصاویر هیچ گونه محدودیتی نداشته و می توانید تا بی نهایت ویرایش بر روی تصاویرتان انجام دهید.

سبک های هنری مورد علاقه خود را در لیست علاقه مندی های اضافه کرده و دیگر زمان زیادی را صرف پیدا کردن سبک های متفاوت و زیاد برنامه نکنید.تصاویر را انتخاب کرده و با نموداری که برنامه در اختیارتان قرار می دهد میزان رنگ ها را در صفحه مشخص کنید و یا تغییر دهید. PicsPlay Pro توانسته است با قیمت 3.25 دلار و بیش از 1 میلیون دانلود امتیاز 4.5 را از گوگل پلی دریافت کند که شما هم اکنون می توانید این برنامه بی نظیر را به صورت رایگان از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع yasdl.com

 

نرم افزار مدیریت مصرف باتری Battery Doctor v4.23 مخصوص اندروید

 

 

نرم افزار Battery Doctor به‌شما در مدیریت باتری موبایلتان کمک می‌کند تا بتوانید به‌بهترین شکل از آن استفاده کنید. این نرم‌افزار با شناسایی و قطع برنامه‌هایی که بیش از حد از باتری شما استفاده می‌کنند و همچنین خارج شدن از برنامه‌های اضافی وقتی صفحه گوشی خاموش است، از مصرف دائم باتری توسط آن‌ها جلوگیری می‌کند و به‌این شکل باتری شما عمر بیشتری خواهد داشت و دیرتر نیاز به شارژ دوباره پیدا می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

Battery%20Doctor%20v4.23 نرم افزار مدیریت مصرف باتری Battery Doctor v4.23 مخصوص اندروید

 

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبع downloadha.com

 

 

دانلود اپلیکیشن مدیریت گوشی اندروید Advanced Task Manager Pro 5.2.1 – اندروید

Advanced Task Manager Pro یک برنامه کاربردی برای گوشی های اندرویدی میباشد .این نرم افزار میتواند تمامی برنامه های باز و درحال اجرا را بسته و به سرعت پرازشگر گوشی شما کمک کند و باعث بهبودی در آن شود .با بسته شدن برنامه های در حال اجرا ، حافظه رم گوشی شما ازاد شده و باعث سرعت بخشیدن به تلفن همراه شما میشود و باعث صرفه جویی در مصرف شارژ باتری میشود. به کمک این نرم افزار میتوانید برخی از برنامه ها را Uninstall و یا آن ها را ازحافظه داخلی گوشی به کارت حافظه یا برعکس انتقال دهید.

 

 Advanced Task Manager Pro دانلود اپلیکیشن مدیریت گوشی اندروید Advanced Task Manager Pro 5.2.1   اندروید

 

نرم افزار مسنجر لاین LINE Free Calls & Messages 5.2.0 مخصوص اندروید

 

 

مسنجر LINE، یک ابزار مفید برای ارتباط متنی، صوتی و تصویری با دوستان از طریق اینترنت و به‌صورت رایگان است. با کمک LINE می‌توانید با دوستانتان به‌طور نامحدود و فقط با داشتن اینترنت چت کنید. LINE همچنین دارای مجموعه‌ای گسترده از شکلک‌ها است. یکی از مزیت‌های LINE نسبت به برخی برنامه‌های دیگر، استفاده‌ی بسیار کم آن از اینترنت است به‌طوری که با اینترنت‌های نه‌چندان قوی نیز می‌توانید به‌راحتی در LINE با دوستانتان گفتگو کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

LINE%20Free%20Calls%20%26%20Messages%205.2.0 نرم افزار مسنجر لاین LINE Free Calls & Messages 5.2.0 مخصوص اندروید

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 

 

منبع downloadha.com

 

 

نرم افزار رسمی آفیس Smart Office 2 v2.3.21 مخصوص اندروید

 

 

آفیس یکی از پر کاربرد ترین نرم افزارهای شرکت میکروسافت میباشد که هر کاربری که با کامپیوتر کار میکند حتما با آن سر و کار داشته اید. این بار افیس برای گوشیهای اندروید ارائه شده ! با استفاده از نرم افزار کاربردی Smart Office به ایجاد ، مشاهده ، چاپ ، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های ورد ، اکسل و پاورپوینت پرداخته و یا فایل های با فرمت PDF را بارگزاری کنید. قابل ذکر است که نرم افزار Smart Office کاملا از پشتیبانی از زبان های مختلف دنیا می کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

Smart Office 2 v2.3.21 نرم افزار رسمی آفیس Smart Office 2 v2.3.21 مخصوص اندروید

 

 جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

منبع downloadha.com

 

برچسب ها :

دانلود تم windows 7 برای windows xp

,
دانلود تم windows 7 برای windows xp

دانلود تم windows 7 برای windows xp

 

windows 7

 

ابن بسته شامل موارد زیر است:


- Windows Aero


- Windows Basic


- Windows Metal


- Windows 7


- Windows 7 Extreme


- Windows 7 Premium


- Windows 7 Remix


- Windows 7 Standard


- Windows 7 Starter


- Windows 7 Ultimate


Plus!

Wallpapers included

حجم فایل : 8.5MB

                                  جهت دانلود به ادامه مطلب بروید                                                                    نوع فایل :RAR

Boat Browser Pro 8.4 + Tablet 2.1.1 مرورگر سریع و قدرتمند اندروید

Boat Browser Pro 8.4 یک مرورگر اینترنتی سریع ، هوشمند و قدرتمند برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید می باشد. از ویژگی برتر این برنامه می توان به سفارش کردن محیط مرورگر ، قابلیت Speed Dial ، پشتیبانی از افزونه های مختلف و بسیاری از امکانات دیگر اشاره نمود.

 

 
boat browser








  ( 4.6/5 )

پسورد فايل فشرده در صورت نیاز : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
تنها با IP ایران قادر به دانلود از سافت 98 هستید


QR Code
»  Barcode Scanner | بارکد خوان اندروید
»  Solid Explorer | مدیریت فایل در اندروید
»  Baidu Browser | مرورگر اندروید
نرم افزار مسنجر imo messenger v8.4.4 مخصوص اندروید

imo messenger نرم افزاری برقراری تماس رایگان با دوستان است که برای اندروید ساخته شده است. با کمک imo messenger می‌توانید با دوستانتان به‌طور نامحدود و فقط با داشتن اینترنت چت کنید. این نرم افزار از مسنجر فیس بوک ، گوگل تاک ، اسکایپ و …. پشتیبانی میکند و امکان اشتراک گذاری فایل ها هم در این نرم افزار میباشد . از دیگر ویژگی های این نرم افزار سرعت بالا ، امکان ایجاد گروه ، امکان ارسال پیام صوتی و دارای کیفیت صدای و تصویر بالاست . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

imo messenger v8.4.1 نرم افزار مسنجر imo messenger v8.4.4 مخصوص اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار پخش کننده KMPlayer v1.5.0 مخصوص اندروید

نرم افزار KMPlayer یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین برنامه های پخش ویدئو که در سیستم عامل های ویندوز بسیار محبوب هست، نسخه اندرویدی این پلیر محبوب پس از مدت ها انتظار به تازگی منتشر شده است که دارای همان قابلیت های نسخه ویندوزی است. یکی از بهترین قابلیت های این پخش کننده که شما رو از بقیه پلیر های بی نیاز میکند این است اطلاعات کاملی همچون اسم، تصویر پیش نمایش، حجم، رزولوشن و غیره لیست می کند تا بتوانید تنها با یک لمس هرکدام را که مایلید پخش کنید! این پلیر از اکثر فرمت های صوتی و تصویری مانند ۳g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv,f4v, .flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v,mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe, .mpeg,mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2, .mts, .mtv, .mxf, .mxg,nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx, .ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod,ts, .tts, .vob, .vro, .webm, .wm, .wmv, .wtv, .xesc پشتیبانی میکند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

KMPlayer%20v1.5.0 نرم افزار پخش کننده KMPlayer v1.5.0 مخصوص اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید