نرم افزار مشاهده تصاویر QuickPic 4.1 – اندروید

نرم افزار مشاهده تصاویر QuickPic 4.1 – اندروید

نرم افزار مشاهده تصاویر QuickPic 4.1 – اندروید

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
نرم افزار مشاهده تصاویر QuickPic 4.1 – اندروید

اپلیکیشن های متعددی در زمینه ی گالری تصاویر و نمایش عکس ها برای سیستم عامل اندروید وجود دارد که همه ی ان ها دارای حجم زیادی هستند، QuickPic نام یک برنامه کامل در زمینه فتوگرافی برای سیستم عامل های اندروید است که به شما این امکان را میدهد تا تصاویر موجود در اسمارت فون خود را ضمن دیدن با نهایت کیفیت, بسیار سریعتر مشاهده کنید. ین نرم افزار به دلیل سرعت بالا در مدیریت عکس ها و کسب امتیاز ۴٫۷ بدون شک بهترین گالری تولید شده برای سیستم عامل اندروید است.این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

QuickPic 3.5.1 نرم افزار مشاهده تصاویر QuickPic 4.1 – اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب
برچسب ها :
نرم افزار وایبر برای ویندوز Viber Free Calls & Messages v5.0.0.282

یک مسنجر است که به جرات می توان گفت پایه گذار ارتباطات در تلفن های هوشمند است . Viber ابتدا برای سیستم عامل iOS و اندروید عرضه شد اما به دلیل استقبال بیشتر نسخه ویندوز به صورت آزمایشی عرضه شد ! نرم افزار Viber ابزاری است که امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. یک امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. پیغام ها و تماس های خود را به راحتی مدیریت کنید و این نکته در نظر داشته باشید که نیاز نیست حتی ۱ ریال هم بابت این سرویس پرداخت کنید .

 

Viber%20Free%20Calls%20%26%20Messages%204.2.1.49 نرم افزار وایبر برای ویندوز Viber Free Calls & Messages v5.0.0.282

 

 

دانلود + ادامه مطلب
رفع لایسنس بازی Lucky Patcher 5.4.4 – اندروید

برخی از نرم افزارهایی که از مارکت اندروید دانلود می شوند نیاز به تایید لایسنس دارند در غیر اینصورت بعد از مدتی نرم افزار غیر فعال و اجرا نخواهد شد. Lucky Patcher نرم افزاری قدرتمند برای حذف لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید است که با آن قادر خواهید بود اپلیکیشن های غیررایگان را دور بزنید و به صورت کامل از امکانات آن ها بهره ببرید. نرم افزار Lucky Patcher قادر است با جستجو در میان نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی لیستی از نرم افزارهایی که نیاز به تایید لایسنس دارند را به کاربر نمایش دهد و لایسنس آنها را حذف کند تا کاربر بتواند بدون هیچگونه محدودیت از آنها استفاده کند . برای استفاده از برنامه ی Lucky Patcher دستگاه اندروید شما باید روت شده باشد. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

Lucky Patcher 4.3.4 رفع لایسنس بازی Lucky Patcher 5.4.4 – اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود برنامه Shazam – ویندوز فون

Shazam Encore نرم افزاری عالی و پرطرفدار برای یافتن موزیک می باشد که استودیوی Shazam Entertainment Limited آن را عرضه نموده است و میلیون ها بازدید داشته و برترین و محبوب ترین نرم افزارهای موزیک و آیدیو قرار دارد! بدون شک برای شما نیز پیش آمده است که در مجلس و یا جمعی موزیکی را می شنوید و از ان خوشتان می آید و دوست دارید آن موزیک را برروی موبایل ویندوز فون خود داشته باشید اما دلیلی برای پرسیدن اینکه این موزیک از کیست را ندارید ، ما به شما اپلیکیشن فوق العاده Shazam Encore را پیشنهاد می دهیم که با کمک آن می توانید به آسان ترین و سریع ترین روش نام خواننده موزیک و آلبوم وی را پیش روی خود نمایش نمایید!هم اکنون میتوانید این برنامه را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

Shazam 2014 دانلود  برنامه Shazam   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود برنامه Voice Recorder Pro – ویندوز فون

هر کاربر ویندوز فون بدون شک به یک اپلیکیشن ضبط صدا نیاز پیدا میکند که با استفاده از آن بتواند جزوه ها، قرارهای ملاقات کاری، یادداشت ها و صداهای مختلف در کلاس ها را ضبط نماید. امروز قصد معرفی یک اپلیکیشن قدرتمند و عالی در زمینه ضبط صدا با نام Easy Voice Recorder Pro را داریم که توسط گروه برنامه  طراحی و منتشر گردیده است .هم اکنون میتوانید این برنامه را از دانلود ها دریافت نمایید

 

Voice Recorder Pro+ 2014 دانلود  برنامه Voice Recorder Pro   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود برنامه Battery – ویندوز فون

مروز قصد معرفی یکی دیگر از برترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های کاهش و بهینه سازی مصرف باتری با نام Battery را داریم که با نصب و داشتن آن برروی موبایل خود می توانید عمر باتری خود را افزایش داده و قدمی اساسی در زمینه ی کاهش مصرف بردارید!هم اکنون میتوانید این برنامه را از دانلود ها دریافت نمایید.

 

Battery 2014 دانلود  برنامه Battery   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود تم بدون نیاز به روت Lollipop برای گوشی های اکسپریا

پس از معرفی اندروید ۵ توسط گوگل تا به امروز شاهد انتشار تم های مختلفی با این موضوع برای گوشی های اکسپریا بوده ایم. امروز نیز قصد داریم تا  تمی با موضوع اندروید ۵ را برای شما قرار دهیم.این تم بر روی گوشی های اکسپریا با نسخه اندروید ۴٫۳ و بالاتر قابل نصب است.این تم برای نصب نیاز به هیچگونه دسترسی از جمله دسترسی روت ندارند.

 

Lollipop دانلود تم بدون نیاز به روت Lollipop برای گوشی های اکسپریا

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار دفترچه یادداشت Evernote For Android 6.3.3 – اندروید

Evernote برنامه ای قدرتمند در زمینه ی یادداشت برداری و ثبت وقایع روزانه برای اندروید می باشد . مزایایی که این نرم افزار دارد نظم و انضباط در امور، ذخیره کردن ایده ها و افزایش خلاقیت است ! با استفاده از Evernote For Android میتوانید یاد داشته های مورد نظر خود را به صورت چند رسانه ای در گوشی یا تبلت اندرویدی خود خلق کنید . ابن نرم افزار جوایز مختلفی هم در کارنامه خود دارد و از طرف مجله معروف نیویورک تایمز مورد تقدیر قرار گرفته است و امتیاز بالای ۴.۷ را در گوگل پلی ثبت کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Evernote For Android 6.3.3 نرم افزار دفترچه یادداشت Evernote For Android 6.3.3 – اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار رسمی مایکروسافت افیس Microsoft Office Mobile v15.0.3722.2000 – اندروید

 

مجموعه نرم افزارهای Office جزو پرکاربردترین نرم افزارهای تحت ویندوز هستند. نرم افزار Microsoft Office Mobile محصول رسمی مایکروسافت برای مشاهده فایلهای آفیس در اندروید میباشد . شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید فایل های آفیس دسترسی داشته باشید، مشاهده کنید و ویرایش کنید. قابلیت های این نرم افزار دسترسی به تمامی فایل های آفیس خود در اسکای درایو ، از سرگیری مطالعه فایلها از جایی که باقیمانده ، مشاهده کامل اسناد نرم افزار های Word, Excel وPowerPoint ، امکان ایجاد اسناد وورد و اکسل و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

Microsoft Office Mobile v15.0.3722.2000 نرم افزار رسمی مایکروسافت افیس Microsoft Office Mobile v15.0.3722.2000 – اندروید

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب

 

دانلود برنامه ooVoo Video Call – ویندوز فون

ooVoo Video Call, Text & Voice مسنجری آسان، قدرتمند و پرطرفدار با محیط کاربری کلاسیک و بسیار ساده برای سیستم عامل ویندوز فون است که امکان برقراری تماس های ویدئویی باکیفیت عالی، تماس های صوتی و ارسال پیام های متنی با دوستان و خانواده را برای شما فراهم می آورد. شاید شما نیز از کاربرانی باشید که به دلیل هزینه ی سرسام آور نمی توانید با دوستان و آشنایان خود در کشورهای دیگر ارتباط برقرار کنید ما به شما اپلیکیشن ooVoo را پیشنهاد می کنیم که با ان قادر خواهید بود از طریق اتصال اینترنت (وای فای، سه جی و …) بدون هزینه ی اضافی با تمامی دوستان و آشنایان خود در هر کشوری که باشند ارتباط برقرار کنید..هم اکنون میتوانید این برنامه را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

ooVoo Video Call 2014 دانلود  برنامه ooVoo Video Call   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید