فعال سازی کامل ویندوز و آفیس با KMSAuto Net 2015 1.3.9

فعال سازی کامل ویندوز و آفیس با KMSAuto Net 2015 1.3.9

فعال سازی کامل ویندوز و آفیس با KMSAuto Net 2015 1.3.9

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
برچسب ها :

KMSAuto Net, KMSAuto Net 2015 1

,

3

,

9, آفیس 2016, برنامه KMSAuto Net, برنامه آفیس 2016, دانلود KMSAuto Net, دانلود KMSAuto Netب, دانلود برنامه KMSAuto Net, دانلود کرک, دانلود کرک KMSAuto Net, دانلود کرک آفیس 2016, دانلود کرک ویندوز 10, فعال سازی ویندوز 10, نرم افزار KMSAuto Net, نرم افزار آفیس 2016, نرم افزار فعال سازی ویندوز 10, ویندوز 10, کرک KMSAuto Net, کرک آفیس 2016, کرک ویندوز 10

,
فعال سازی کامل ویندوز و آفیس با KMSAuto Net 2015 1.3.9
فعال سازی کامل ویندوز و آفیس با KMSAuto Net 2015 1.3.9

 

بعد از انتشار ویندوز ۱۰ کرک های بسیاری نیز همراه با انتشار این ویندوز منتشر شد که به شما اجازه میدهد ویندوز را فعال کنید.KMSAuto Net نام یکی از این کرک ها برای فعال سازی ویندوز ویستا،۱۰، ۷، ۸، ۸٫۱، سرور ۲۰۰۸، ۲۰۰۸ R2، ۲۰۱۲، ۲۰۱۲ R2 VL و آفیس ۲۰۱۰،۲۰۱۶، ۲۰۱۳نسخه VL میباشد.در نسخه جدید این نرم افزار شما قادر هستید ویندوز ۱۰ و همچنین آفیس ۲۰۱۶ را نیز فعال کنید.

 

 

 

 

 

هم اکنون می توانید این نرم افزار مفید را از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید


جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

 

دانلودبرنامه faststone maxview
FastStone-MaxView

 

مشاهده و ویرایش تصاویر FastStone MaxViewReviewed by BeingHuman on Sep 7Rating: 4.5

اگر به دنبال برنامه ای عالی برای نمایش تصاویر با کلی امکانات می باشید FastStone MaxView یکی از بهترین گزینه ها می باشد. نمایش تصاویر به صورت اسلایدشو همراه افکت، مشاهده جزئیات، مشاهده تصاویر داخل فایل های فشرده از امکانات این برنامه کاربردی می باشد.

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
منبعbrouz.ir
دانلود USB Flash Security 4.1.12.15 – نرم افزار حفظ امنیت فلش دیسک ها

دانلود USB Flash Security 4.1.12.15 - نرم افزار حفظ امنیت فلش دیسک ها

 

دانلود USB Flash Security

| نرم افزار حفظ امنیت فلش دیسک ها |

 

USB Flash Security 4.1.12.15 نام نرم افزاری جهت محافظت کامل از پورت USB کامپیوتر است. اکثریت تهدیدات امنیتی در محیط دستگاه های کامپیوتری از طریق ورودی ها رخ می دهند ، این ورودی در کامپیوترهای امروزی ورودی USB است که بدافزارها و ویروس ها ، ابزارهای جاسوسی و… می توانند از طریق فلش مموری ها وارد کامپیوتر شوند. USB Flash Security ضمن حفظ کامل امنیت ورودی USB کامپیوتر ، امنیت کامل دستگاه های خارجی متصل شده را نیز تأمین می کند. برای مثال از این پس می توانید با خیال راحت دستگاه های موبایل یا تبلت خود را بدون ترس از هک و دزدی اطلاعات به سیستم متصل نمایید.

USB Flash Security یک نرم افزار امنیتی برای دستگاه های موبایل است ، این نرم افزار شما را قادر می سازد دستگاه های موبایل خود را با الگوریتم حرفه ای AES256bit محافظت کنید. AES یک الگوریتم پر سرعت و قدرتمند است که از افشای اطلاعات خصوصی شما از طریق پورت های USB جلوگیری می کند. لو رفتن اطلاعات خشصی یا شرکتی ، ممکن است آسیب بزرگی را به صورت شخصی یا حقوقی به افراد وارد کند ، به وسیله نرم افزار USB Flash Security ، امکان بروز چنین خطاهایی را به صفر خواهد رساند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار USB Flash Security را از  وب سایت دانلودسرا، دریافت نمائید.

 جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
منبع yasdl.com

 

نرم افزار حذف فایل های اضافه PrivaZer 2.34

هر بار استفاده از سیستم باعث می‌شود تا مقداری اطلاعات اضافی و بدون کاربرد در کامپیوتر باقی بمانند و باعث کندی شوند ، اگر می خواهید از کند شدن سیستم خود جلوگیری کنید می توانید از نرم افزار رایگان و خوب PrivaZer استفاده کنید.PrivaZer یک نرم افزار است که با سرعت بالا به شناسایی و حذف این فایل ها از روی سیستم شما می پردازد . این برنامه قادر است تا تمامی فایل‌های اضافی و بدون کاربرد را در سیستم جستجو کرده و آن‌ها را به صورت مطمئن حذف کند و از کند شدن ویندوز و برنامه‌ها جلوگیری کند.

 

PrivaZer%202.34 نرم افزار حذف فایل های اضافه PrivaZer 2.34

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

نرم افزار پاک کردن کامل نرم افزار ها Ashampoo UnInstaller 5.05

هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد. آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف می کند.

 

Ashampoo%20UnInstaller%205.05 نرم افزار پاک کردن کامل نرم افزار ها Ashampoo UnInstaller 5.05

پاک سازی و بهینه سازی رجیستری Ashampoo Registry Cleaner 1.0 DC 12.02.2015

 

 

Ashampoo Registry Cleaner نام یک ابزار حرفه ای و قدرتمند در زمینه رفع مشکلات ناشی از رجیستری این برنامه شما را در حذف فایل های اضافی رجیستری و شناسایی و حذف شورتکات های اضافی، یکپارچه سازی رجیستری و مدیریت بر استارت آپ ویندوز و پاک کردن کامل برنامه های نصب شده و چندین ابزار دیگر که در این نرم افزار گردآوری شده است شما را در بهینه سازی ویندوز و کمک کرده و از هنگ کردن های مداوم جلوگیری می کند.

 

 

 

Ashampoo Registry Cleaner پاک سازی و بهینه سازی رجیستری Ashampoo Registry Cleaner 1.0 DC 12.02.2015

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعdownloadha.com

 

دانلود آفیس ۲۰۱۶ ویندوز – Microsoft Office 2016 Professional Plus 16.0.4229.1002 Preview

سرانجام نسخه پیش نمایش آفیس ۲۰۱۶ به همراه کرک معتبر برای استفاده دائمی منتشر شد. این نسخه پیش نمایش، آپدیت شده تا تاریخ ۸جولای ۲۰۱۵ می باشد. مایکروسافت در این نسخه از مجموعه‌ نرم‌افزارهای اداری خود، به بهبود وضعیت جستجو، فضای مورد نیاز و سطح عملکرد تحویل ایمیل در Outlook 2016 پرداخته و در کنار آن بهینه‌سازی‌هایی نیز در جاسازی تصاویر در Word 2016 و Excel 2016 اعمال کرده است. می‌دانیم که پیش از این نیز مایکروسافت راهکارهای جدیدی برای گسترش آفیس توسط توسعه‌دهندگان ارائه کرده بود؛ اکنون این کمپانی اعلام کرده که تغییری در وضعیت ماکروها یا افزودنی‌ها نخواهد داد تا توسعه‌های صورت گرفته توسط توسعه‌دهندگان همچنان در آفیس ۲۰۱۶ نیز قابل اعمال باشد و اسناد نیز به همان شیوه‌ی سابق قابل دسترسی باشند. در کنار پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶، مایکروسافت یک نسخه‌ی آزمایشی از پیغام‌رسان اسکایپ برای کسب و کارها منتشر کرده است. این نسخه‌ی جدید اسکایپ، در حقیقت بعنوان جایگزینی برای Lync ارائه شده که تا پیش از این ابزار اصلی مایکروسافت برای ارتباطات سازمانی در نظر گرفته می‌شد. نسخه‌ی مخصوص کسب و کار اسکایپ شباهت بسیاری به نسخه‌ی مصرفی این برنامه دارد با این تفاوت که قابلیت ترکیب و ادغام مناسبی با برنامه‌های آفیس به کاربر ارائه می‌کند.

|نسخه پیش نمایش، همراه کرک سالم، آپدیت تا ۸جولای ۲۰۱۵|

|به همراه توضیحات نصب کامل و قدم به قدم|

 

Microsoft Office 2016 Preview cover small دانلود آفیس 2016 ویندوز   Microsoft Office 2016 Professional Plus 16.0.4229.1002 Preview

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

نرم افزار بهینه سازی ویندوز برای اجرای بازی ها Wise Game Booster 1.31.40

 

 

Wise Game Booster نرم افزاری رایگان جهت بهینه سازی ویندوز جهت اجرای سریعتر و بهتر بازی هاست. همانطور که میدانید بازی ها برای اجرا شدن نیازمند استفاده کامل و زیاد از منابع سیستمی هستند و مخصوصاً اگر سیستم شما از نظر سخت افزاری قدرتمند نباشد مهم خواهد بود که در هنگام اجرای بازی حداکثر منابع سیستمی به اجرای بازی اختصاص یابد. Wise Game Booster نرم افزاری ویژه است که برای اجرای بازی ها حداکثر منابع سیستمی را فراهم می آورد. این نرم افزار با یک کلیک میتواند نسبت به شناسایی پروسه های غیرضروری ویندوز که در هنگام بازی نیازی به فعال بودنشان نیست اقدام کند و آنها را غیرفعال سازد و همچنین میتواند امکاناتی را برای غیرفعال کردن نرم افزارهای ثانویه در حال اجرا به کاربر بدهد. این نرم افزار برای حرفه ای ها نیز امکان غیرفعال کردن دستی پروسه ها و نرم افزارها را فراهم می آورد که این نیز به هرچه هوشمندتر بودن نرم افزار کمک می نماید. بعد از اینکه بازی کردن شما نیز تمام شد میتوانید سیستم را به حالت اولیه برگردانید که تا به صورت عادی اجرا شود.

 

 

 

Wise%20Game%20Booster%201.31.40 نرم افزار بهینه سازی ویندوز برای اجرای بازی ها Wise Game Booster 1.31.40

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

منبعdownloadha.com

 

نرم افزار ذخیره و نگهداری اطلاعات شخصی Sticky Password Premium 8.0.4.34

 

 

Sticky Password Premium نرم افزاری برای ذخیره سازی و نگهداری اطلاعات شخصی شما میباشد که شما به کمک آن میتوانید اطلاعاتی چون رمز عبور ، نام کاربری، شماره تلفن و… را ذخیره کنید.به کمک این نرم افزار شمت میتوانید به راحتی و با امنیت بالا وارد سایت هایی که در آن عضو هستید بشوید به اینگونه که شما آدرس سایت مورد نظر خود را همراه نام کاربری و کلمه عبور در این نرم افزار ثبت می نمایید و هنگام ورود روی آدرس ایجاد شده کلیک می نمایید تا وارد سایت شود.با این کار دیگر شما نیاز به دخیره رمز های مختلف در ذهنتان نخواهید بود.

 

 

 

Sticky Password Premium نرم افزار ذخیره و نگهداری اطلاعات شخصی Sticky Password Premium 8.0.4.34

 

 

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

 

پاک سازی سیستم توسط Pointstone System Cleaner 7.6.14.590

Pointstone System Cleaner  نرم افزاری می باشد که به منظور بهینه سازی و پاکسازی قسمت های مختلف سیستم به کاربران توانایی رفع مشکلات مختلف در سیستم عامل ویندوز را می دهد. در این نرم افزار کاربران از ابزارهای مختلفی برخوردار می باشند که از این ابزارها می توان به انجام تنظیمات سیستمی ، برطرف سازی مشکلات و رفع منشا خطاهای ناگهانی در سیستم ، افزایش سرعت سیستم و پاکسازی فایل های اضافی به منظور ایجاد فضای بیشتر در هارد و سایر رسانه های ذخیره سازی اطلاعات.

 

Pointstone System Cleaner  پاک سازی سیستم توسط Pointstone System Cleaner 7.6.14.590

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع downloadha.com

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید