افکت گذاری بر روی تصاویر با PhotoFiltre Studio x 10.9.2

افکت گذاری بر روی تصاویر با PhotoFiltre Studio x 10.9.2

افکت گذاری بر روی تصاویر با PhotoFiltre Studio x 10.9.2

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
افکت گذاری بر روی تصاویر با PhotoFiltre Studio x 10.9.2

نام نرم افزاری قدرتمند برای افکت گذاری بر روی عکس ها و تصاویر می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ایجاد افکت های مختلف و زیبا بر روی عکس ها نمایند. در این نرم افزار کاربران با انتخاب تصویر مورد نظر خود و وارد نمودن آن به محیط برنامه و کلیک کردن بر روی چند گزینه می توانند انواع افکت ها را بر روی عکس اعمال کنند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی همچون قابلیت استفاده از ابزارهای ویرایش تصاویر ، دارای افکت های متنوع ، قابلیت ایجاد قاب برای تصاویر ، توانایی تنظیم نور عکس ها و … نیز برخوردار می باشد. این برنامه محصولی از شرکت Antonio Software می باشد.

 

PhotoFiltre Studio افکت گذاری بر روی تصاویر با PhotoFiltre Studio x 10.9.2

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار مبدل سی دی های صوتی EZ CD Audio Converter 2.7.0.1

EZ CD Audio Converter نرم افزار قدرتمندی برای تبدیل سی دی صوتی به mp3 میباشد . از قابلیت های این نرم افزار می توان به ریپ CD های صوتی اشاره کرد . همچنین می توانید متا دیتا ها را نیز ویرایش کنید و از تمامی فرمت های محبوب فایل های صوتی از جمله۳G2, 3GP, MP1, MP2, MP3, Windows Media Audio, Ogg Vorbis, MP4, M4A, AAC, aacPlus v1 (HE-AAC, AAC+), aacPlus v2 (HE-AAC v2, HE-AAC+PS, eAAC+), FLAC, Musepack, WavPack, WAV, AIFF, Monkey’s Audio, Shorten, CUE و M3U پشتیبانی می کند . از برتری های ویژه این نرم افزار می توان به عدم افت کیفیت در تبدیل فرمت فایل ها اشاره کرد که در فایل های صوتی دارای اهمیت بسیار بالایی است .

 

EZ CD Audio Converter 2.2.1.1 نرم افزار مبدل سی دی های صوتی EZ CD Audio Converter 2.7.0.1

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار فعال‌ سازی ویندوز و آفیس Microsoft Toolkit 2.5.3

فعال‌سازی سیستم عامل‌های ویندوز و بسته‌های نرم افزاری آفیس یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید بعد از نصب آن‌ها بر روی سیستم انجام شود و همیشه تعداد زیادی از کاربران با این قضیه مشکل دارند، چرا که کرک‌های زیادی در بازار موجود بوده و باعث سردرگمی کاربران می‌شوند، از این رو نیاز به یک کرک جامع و کامل برای رفع تمامی نیاز‌های کاربران حس می‌شود. Microsoft Toolkit یک مجموعه ابزار مطمئن، پیشرفته و مبتکر فعال‌سازی نوین بر پایه KMS است که کاربران را از نصب هرگونه فعال ساز و ابزارهای مشابه بی‌نیاز می‌کند، این برنامه شامل کامل‌ترین ابزار فعال سازی از طریق KMS بوده و از تمامی نسخه‌های ویندوز و آفیس پشتیبانی می‌کند.

 

Microsoft Toolkit 2.5.2 نرم افزار فعال‌ سازی ویندوز و آفیس Microsoft Toolkit 2.5.3

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود نرم افزار مبدل فیلم ها WonderFox HD Video Converter Factory Pro v8.6

WonderFox HD Video Converter Factory Pro مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی برای تبدیل فیلم های SD به HD با هر کیفیتی است.این نرم افزار می تواند ویدیوهای شما را به بیش از ۲۵ نوع فرمت تبدیل کند. AVI, MPEG, WMV, ASF, MOV, MKV to HD TS, HD ASF, HD AVI, HD MP4, HD MOV, HD WMV, IPod, IPAD, iPhone, BlackBerry, PSP, PS3, Nokia و … تبدیل کنید علاوه بر این از تمام ویدیوهای کیفت بالای HD نیز پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار امکان استخراج صدا از ویدیو می‌باشد.

 

WonderFox HD Video Converter Factory Pro دانلود نرم افزار مبدل فیلم ها WonderFox HD Video Converter Factory Pro v8.6

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77

Wireless Network Watcher نرم افزاری کوچک و سبک برای نمایش کامپیوترهای متصل به شبکه وایرلس شما به همراه جزئیات مناسب می باشد. این نرم افزار سبک بدون درگیر نمودن فضای رم و سی پی یو کاربر میتواند کامپیوتر و افراد متصل به شبکه وایرلس را نمایش دهد به همراه نمایش جزئیاتی نظیر mac address هر کامپیوتر متصل،نام کامیپوتر متصل شده،نمایش Ip فرد متصل شده،نمایش سخت افزار مودم شبکه فرد متصل شده و جزئیات کامپیوتر و… . نمایش زمان و تاریخ اتصال و همچنین بررسی اینکه سیستمی مشخصی چندبار به وایرلس شما متصل شده است نیز از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند اطلاعات بدست آمده در قالب فایل های HTML, XML, CSV و فایل متنی را به شما خروجی دهد تا نسبت به ذخیره سازی انها اقدام کنید. این نرم افزار در بخش system try فعال می شود و میتواند هرلحظه قطع و اتصال سیستم جدید را به کاربر با صدا و هشدار اطلاع دهد. 

 

Wireless Network Watcher نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77

 

 

نرم افزار تعمیر بخش های آسیب دیده ویندوز Windows Repair 2.11.0

آیا تا به حال در سیستم خود به مشکل یا مشکلاتی برخورده اید؟ مثلا پیغام های خطایی که به صورت ناگهانی بر روی صفحه نمایش ضاهر می شوند. کارایی پایین سیستم و کاهش سرعت در هنگام کار با نرم افزارها و ابزارهای مورد استفاده و …! برای این مشکلات چه راه حلی اندیشیده اید؟ Windows Repair نرم افزاری بسیار کاربردی برای زمانی است که ویروس ها و فایل های مخرب به ویندوز شما آسیب رسانده باشند و موجب اختلال در عملکرد آن شده باشند. توسط این نرم افزار می توانید به سادگی مشکلات و آسیب های وارد شده به ویندوز خود را ترمیم نمایید.

 

Windows Repair 2.8.3 نرم افزار تعمیر بخش های آسیب دیده ویندوز Windows Repair 2.11.0

 

 

دانلود + ادامه مطلب

برچسب ها : ,

دانلود نرم افزار Allegorithmic Substance Painter Retail v1.1.1.556

نرم افزار Allegorithmic Substance Painter ابزاری جدید برای طراحی نقاشی های سه بعدی می باشد که در آن ایجاد بافت های سه بعدی با کیفیت بالا امکان پذیر می باشد . محیط نرم افزار Allegorithmic Substance Painter کاملا کاربر پسند می باشد . این نرم افزار دارای امکانات بسیاری مانند : برس ، رنگ مواد متعدد ، وضوح ۴K ، پیش نمایش نقاشی خود بر روی حجم فیزیکی (PBR) می باشد . همچنین می توانید طرح خود را در میان خاک ، آتش و یا باران قرار داده و آن را تماشا کنید ، همچنین می توانید ذرات ریز را روی طرح خود اضافه کنید و یک طرح کاملا طبیعی بسازید

 

Substance Painter  دانلود نرم افزار Allegorithmic Substance Painter Retail v1.1.1.556

 

 

دانلود + ادامه مطلب

آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.22 Build 1Final

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.22 Build 1Final

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار وایبر برای ویندوز Viber Free Calls & Messages v5.0.0.282

یک مسنجر است که به جرات می توان گفت پایه گذار ارتباطات در تلفن های هوشمند است . Viber ابتدا برای سیستم عامل iOS و اندروید عرضه شد اما به دلیل استقبال بیشتر نسخه ویندوز به صورت آزمایشی عرضه شد ! نرم افزار Viber ابزاری است که امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. یک امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. پیغام ها و تماس های خود را به راحتی مدیریت کنید و این نکته در نظر داشته باشید که نیاز نیست حتی ۱ ریال هم بابت این سرویس پرداخت کنید .

 

Viber%20Free%20Calls%20%26%20Messages%204.2.1.49 نرم افزار وایبر برای ویندوز Viber Free Calls & Messages v5.0.0.282

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نرم افزار کد نویسی هوشمند Blumentals WeBuilder 13.2.0.164

Blumentals WeBuilder نرم افزاری عالی و کارآمد برای توسعه دهندگان دنیای وب و برنامه نویسان می باشد. این نرم افزار سریع،هوشمند و تمام عیار انتخابی عالی برای کدنویسان خواهد بود. محیط کاربری زیبا و ساده،اجرای سریع و فوق العاده انعطاف پذیر به کاربر یاری میدهد تا به سادگی در اکثر زبان های برنامه نویسی مانند HTML, CSS, JavaScript, PHP, Ruby, Python, ASP, SSI, Perl و… به کدنویسی به بپردازد و با وجود قابلیت های فوق العاده ای نظیر نشانه گذاری خودکار کدها و دستورها، هایت لاین شدن، هوشمند بودن و حدس زدن ادامه کدها و قابلیت شناسایی خطا در سینتکس ها و دستورات،تصحیح و دی باگ آنها و… از امکاناتی است که هر توسعه دهنده ای در هنگام کدنویسی به آنها نیاز خواهد شد. برای نسخه جدید HTML5 و CSS3 نیز به بانک اطلاعاتی نرم افزار افزوده شده است. پشتیبانی از یونیکدهای UTF-8 و UTF-16 نیز یکی از قابلیت های مهم و لازم به ذکر نرم افزار است. یکی از نیازهای برنامه نویسان یافتن سریع کدها و دستوراتی است که نوشته اند ، بنابراین نرم افزار بخش ویژه ای را برای یافتن سریع بخشی از کدها تعیین کرده است و با وجود قابلیت کامنت گذاری ویژه برای کدها یافتن دستورات مورد نیاز سریعتر و ساده تر نیز خواهد بود. یکی از قابلیت های مهم دیگر ، ویرایش مستقیم از طریق اتصال نرم افزار به سرور سایت (FTP/SFTP/FTPS) است. به این ترتیب توسعه دهنده بدون نیاز به آپلود و دانلود مجزا کدها به صورت کاملاً مستقیم از طریق همین نرم افزار نسبت ویرایش و دی باگ کدها اقدام می نماید. قابلیت دیگر مهم ، تعریف کلیدهای میانبر جهت اضافه شدن خودکار کد و دستور می باشد بدین ترتیب کاربر با تعریف کلیدهای ترکیبی و استفاده از آنها میتواند با صرفه جویی در وقت کدها را در محل های مناسب قرار دهد. در پایان باید گفت تمامی نیازهای یک توسعه دهنده نرم افزار در این برنامه گنجانده شده است.

 

Blumentals%20WeBuilder%2012.3.0.151  نرم افزار کد نویسی هوشمند Blumentals WeBuilder 13.2.0.164

 

 

دانلود + ادامه مطلب

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید