نرم افزار تبدیل تصاویر به نقاشی ذغالی و گچ AKVIS Charcoal 1.0.211.11133

نرم افزار تبدیل تصاویر به نقاشی ذغالی و گچ AKVIS Charcoal 1.0.211.11133

نرم افزار تبدیل تصاویر به نقاشی ذغالی و گچ AKVIS Charcoal 1.0.211.11133

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
نرم افزار تبدیل تصاویر به نقاشی ذغالی و گچ AKVIS Charcoal 1.0.211.11133

زغال و گچ همواره یکی از محبوب ترین مواد رسم اشکال بوده اند و این نرم افزار کاربردی به شما امکان می‌دهد تا یک طرح اولیه و طرح نهایی خود را به صورت نقاشی با ذغال یا گچ ایجاد نمایید. این برنامه ترکیبی از ابزارهای طراحی مختلف و متفاوتی می‌باشد که با آن می‌توانید خطوط روشن نازک که انها را بر روی لبه‌های گسترده ای قرار دهید بکشید. همچنین طرح‌های ضخیم و ظریفی را ایجاد کنید. گچ یکی از اولین ابزارهای خلاقانه برای بچه‌هاست که با ان نقاشی بکشند. این وسیله همواره برای طراحی و ایجاد نقشه‌های برزگ در پیاده رو یا کاغذ رنگی ایجاد نمایید. گچ سفید برای برجسته کردن مناطق روشن تصویر بکار می‌رود.

 

AKVIS Charcoal نرم افزار تبدیل تصاویر به نقاشی ذغالی و گچ AKVIS Charcoal 1.0.211.11133

 

 

دانلود + ادامه مطلب

رایت انواع لوح های فشرده BurnAware Professional v7.8

BurnAware Professional نرم افزاری بسیار مناسب و با امکانات کامل جهت رایت و سوزاندن انواع لوح های فشرده به صورت CD , DVD , Blu-ray می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،موزیک و فایل های سندی را روی لوح های فشرده به صورت انواع لوح های فشرده رایت نماید. پشتیبانی از رایت های دو طرفه و پاک کردن اطلاعات از روی دیسک های rewriteable و همچنین بازیابی اطلاعات از روی دیسک هایی که دچار آسیب شده اند از جمله امکانات ثانویه نرم افزار محسوب میگردد. امکانات اصلی نرم افزار که شامل رایت انواع های فشرده می گردد شامل : رایت نمودن لوح های فشرده CD و DVD به صورت Data که به صورت Bootable و ساده قابل انجام هستند. رایت نمودن لوح های فشرده Audio و Mp3 به صورت CD و DVD که با پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی قابل انجام است. رایت انواع فایل های ایمیج (ISO) به صورت ساده یا Bootable و همچنین ایجاد فایل های iso از روی لوح های فشرده نیز دیگر توانایی نرم افزار می باشد. کپی همزمان لوح های فشرده dvd و cd و blu-ray ، استخراج و ریپ فایل های صوتی از روی لوح های فشرده audio به صورت mp3 ، قابلیت رایت فایل های ایمیج بیشتر از حجم دیسک به صورت اتوماتیک روی چندین دیسک مثلاً شما دی وی دی ۴.۷ گیگابایتی دارید ولی فایل ایمیج شما ۷ گیگ حجم دارد که در این صورت نرم افزار خودکار ۴.۷ گیگ از آن را روی دی وی دی شماره ۱ رایت می نماید و باقی مانده را از شما دی وی دی شماره ۲ میخواهد. کارکرد و محیط نرم افزار بسیار ساده طراحی شده و تمامی امکانات با چند کلیک قابل استفاده می باشد.

 

burnaware professional رایت انواع لوح های فشرده BurnAware Professional v7.8

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار مرورگر متفاوت Maxthon 4.4.4.2000 Final

Maxthon یکی از توانمندترین مرورگرهایی است که دارای ویژگی Tab می باشد، محیط ظاهری Maxthon کاملاً انعطاف پذیر است، ویژگی های خاص این مرورگر آن را از دیگر مرورگر های وب متمایز می سازد، Maxthon بر پایه موتور Internet Explorer کار می کند و این بدان معناست که شما سایت ها را در Maxthon همانگونه خواهید دید که در Internet Explorer مشاهده می کنید این مرورگر قابلیت های جالب آن باشد که بیش از سایر مرورگر ما جلب توجه می کنند . به عنوان مثال اگر بخواهید از صفحه ای که در آن هستید تصویری تهیه کنید نیاز به راه های طولانی و یا استفاده از سایر نرم افزار ها نیست . بلکه به راحتی و تنها با چند کلیک ساده توسط خود Maxthon تصویری از صفحه ایجاد و در اختیار شما قرار می دهد .

 

Maxthon 4.4.1.4000 نرم افزار مرورگر متفاوت Maxthon 4.4.4.2000 Final

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار پلیر بلوری AnyMP4 Blu-ray Player 6.1.6

اگر به دنبال نرم افزاری برای پخش فایل های بلوری خود هستید، AnyMP4 Blu-ray Player بهترین انتخاب برای شماست. AnyMP4 Blu-ray Player نام یک ابزار قدرتمند و بی نظیر در زمینه پخش دیسک ها و فایل های بلوری می باشد. این نرم افزار از قابلیت بسیار بالایی در زمینه پخش بلوری هایی که در کشورهای مختلف ایجاد شده اند دارد. از ویژگی های بارز این نرم افزار مانند پخش فایل های ویدئویی MP4, M2TS, TS, MKV, MXF, HD Video, AVCHD، و … می باشد. این نرم افزار دارای رابط کاربر پسند می باشد و پس از قرار دادن دیسک های بلوری نرم افزار به صورت خودکار قابلیت شناسایی و پخش اتوماتیک ان را داراست.

 

AnyMP4 Blu ray Player 6.0.58  نرم افزار پلیر بلوری AnyMP4 Blu ray Player 6.1.6

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار پشتیبان گیری سریع فایل ها FBackup 5.3 Build 704

FBackup نرم افزاری قدرتمند و رایگان می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا از اطلاعات مختلف خود فایل های پشتیبان تهیه نمایند تا در صورت از دست دادن اطلاعات با بازیابی آن ها اطلاعات خود را مجددا به دست آورند. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای کمک به کاربران در این زمینه استفاده می کنند و بدین شکل کاربران مختلف قادر خواهند بود تا اطلاعات خود را مجددا بعد از نابودی در اختیار داشته باشند.

 

FBackup 5.0.483 نرم افزار پشتیبان گیری سریع فایل ها FBackup 5.3 Build 704

 

 

دانلود + ادامه مطلب

شناسایی ویروس ها با Hitman Pro 3.7.9 Build 236

وقتی فردی دچار بیماری می شود ، به دکتر مراجعه میکند و اگر دکتری نتوانست بیماری او را تشخیص دهد ، مسلما به دنبال دکتری دیگر می رود و بیماری خود را با او در میان میگذارد. دنیای کامپیوتر که نوعی دنیای مجازی است ، آنچنان خارج از دنیای واقعی ما نیست. در دنیای مجازی بیماری ها را همانند دنیای واقعی ، ویروس ها و باکتری ها به وجود می آورند و دکتر درمان آنها نیز آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی هستند. ولی اگر آنتی ویروس ها نتوانند بیماری کامپیوتر شما را تشخیص دهند و درمان کنند ، دست به دامان چه چیزی می شوید؟ HitmanPro نرم افزاری امنیتی است که شرکت سازنده این نرم افزار ، آن را نرم افزاری ثانویه معرفی میکند. در واقع این نرم افزار همان دکتری است که اگر دکتر اولیه نتوانست بیماری را تشخیص دهد ، باید به آن مراجعه شود. این نرم افزار زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که آنتی ویروس ها نمیتوانند ویروس ها را تشخیص دهند و سیستم را پاکسازی نمایند. تحقیقات نشان داده است که نرم افزارهای آنتی ویروس ۱۰۰% نمیتوانند مانع از آلودگی سیستم ها شوند و ۳۲% از سیستم هایی که مجهز به آنتی ویروس بوده اند نیز آلوده شده اند. این نرم افزار میتواند در راستای عملکرد دیگر انتی ویروس ها بدون ایجاد تداخل و کشمکش به اسکن کل کامپیوتر در کمتر از ۵ دقیقه بپردازد. این آنتی ویروس سرعت عملکرد سیستم را کاهش نمیدهد جز در مواقعی که در حال اسکن می باشد ، کاهش نمیدهد. این نرم افزار نیازی به نصب نخواهد داشت و برروی لوح های فشرده و حافظه های USB نیز قابل اجرا خواهد بود. این نرم افزار ضمن اینکه ویروس ها و ابزارهای مخرب را شناسایی و حذف خواهد کرد و سیستم را از آلودگی نجات خواهد داد ، ویروس های ناشناخته را از روی عملکرد آنها شناسایی خواهد کرد. قابلیتی به نام Scan Cloud نیز فراهم شده است و کاربران میتوانند فایل های مشکوک را با استفاده از این قابلیت از طریق سرورهای ابری شرکت با ۵ نوع نرم افزار مختلف بررسی کنند و سپس پاسخ safe یا Malicious و unknown را دریافت کنند. این نرم افزار میتواند در کنار آنتی ویروس های معمول نصب شود و به عنوان یک امنیت ثانویه مورد استفاده قرار گیرد.

 

hitman pro  شناسایی ویروس ها با Hitman Pro 3.7.9 Build 236

 

 

دانلود + ادامه مطلب

تبدیل Blu-ray به فرمت های ویدئویی با VSO Blu-ray Converter Ultimate 3.5.0.24

نرم افزار VSO Blu-ray Converter Ultimate 3.2.0.64 به شما امکان می دهد تا فایلهای ویدئویی با فرمتهای Blu-ray و AVCHD را به انواع فرمت های ویدیویی مانند PS3 ، XBOX360 ، DivX ، IPhone ، iPad و VSO تبدیل نمایید. همچنین می توانید.زیرنویس فیلم ها را با DVD هماهنگ کنید تا زیرنویسها به طور مستقیم به DVD اضافه شوند.از قابلیت های این نرم افزار می توان به ظاهر زیبا ، سرعت بالا و قالبیت نصب بر روی ویندوز ٧ نام برد.

 

VSO DVD Converter Ultimate 3.2.0.6 تبدیل Blu ray به فرمت های ویدئویی با VSO Blu ray Converter Ultimate 3.5.0.24

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار بهینه ساز کامپیوتر Baidu PC Faster 5.1.3.111858 Final

Baidu PC Faster نرم افزار بسیار خوب بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز برای سیستم عامل ویندوز است. این نرم افزار با ارایه ابزارهای کاملی برای افزایش سرعت رایانه ، رفع مشکلات سیستم و حذف بهم ریختگی سیستم می تواند به عنوان یک ابزار مفید مورد استفاده واقع شود. قابلیت های این محصول از جمله حذف تروجان های گوناگون مانند ویروس ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، جاسوس افزارها، تروجان ها، کی لاگر ها، روت کیت ها و سایر برنامه های مخرب در بهترین شکل ممکن انجام میپذیرد.پس اگر از دوست دارید ویندوز خود را بهینه کنید و سرعت آن را بالا ببرید هم اکنون می توانید نرم افزار Baidu PC Faster را دریافت نمایید.

 

Baidu PC Faster 5.0.1.79872 نرم افزار بهینه ساز کامپیوتر Baidu PC Faster 5.1.3.111858 Final

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب

امنیت بهتر با آنتی ویروس مایکروسافت Microsoft Security Essentials 4.7.205.0 Final

Microsoft Security Essentials نرم افزار جانبی محصول شرکت مایکروسافت جهت حفظ و تامین امنیت ویندوز در مقابل جاسوس افزارها می باشد. این نرم افزار رایگان امنیتی مایکروسافت با فعالیت در پشت صحنه ویندوز در کنار دیگر آنتی ویروس های موجود میتواند امنیت بیشتری را برای کاربر ایجاد کند و مایکروسافت توصیه نموده است که این نرم افزار را نصب نمایید. انواع ویروس ها و جاسوس افزارها توسط نرم افزار شناسایی می شوند و باتوجه به آپدیت های منظمی که توسط مایکروسافت برای ان ارائه می شود و همچنین آپدیت شدن خودکار نرم افزار از لحاظ بروز بودن بانک اطلاعاتی از جدیدترین خطرات و جاسوس افزارها بسیار مطمئن می باشد. همچنین نرم افزار دارای موتور اسکن قدرتمند به صورت کامل یا دستی می باشد که میتواند در پاکسازی سیستم های آلوده نیز ثمر بخش باشد. موتور این آنتی ویروس در این نسخه بهبود یافته است و سرعت آن افزایش یافته است . از قابلیت های این برنامه ی محافظتی می توان به رابط کاربری ساده ، قدرت بالا در تشخیص انواع برنامه های مخرب ، حفاظت پیشرفته به طور خودکار و … اشاره کرد که در ادامه مطلب می توانید نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی آن را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Microsoft Security Essentials امنیت بهتر با آنتی ویروس مایکروسافت Microsoft Security Essentials 4.7.205.0 Final

 

 

دانلود + ادامه مطلب

کاهش حجم فایل های آفیس و عکس ها توسط FILEminimizer Suite 8.0

FILEminimizer Suite ترکیبی از عملکردهای نرم افزارهای FILEminimizer Office و FILEminimizer Pictures تحت یک واسط کاربری جدید ومنحصربفرد ومستقیم با قابلیت استفاده آسان می باشد. این نرم افزار فایلهای PowerPoint, Word, Excel و فایلهای تصاویر را تا میزان %۹۸ فشرده سازی می نماید تا بدین وسیله در میزان فضای مصرفی ذخیره سازی برروی هارد دیسک شما صرفه جویی گردد. این برنامه از یک واسط مستقیم پشتیبانی می نماید که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا حجم فایلهای اسناد اداری و نیز عکس های خود را بدون تغییر فرمت و کیفیت فایل اورجینال بهینه سازی نمایید. این برنامه با مایکروسافت آفیس یکپارچه می باشد و نیز با برنامه های ایمیل با پشتیبانی از Microsoft Outlook و کلاینت های Lotus Notesسازگاری داشته و می تواند فایلهای پیوست آفیس و تصاویر شما را بصورت مستقیم قبل از فرستادن بهینه سازی نماید. بااستفاده از این نرم افزار بسادگی می توانید از محدودیت های حجمی ارسال فایل توسط ایمیل عبور نمایید ونیز دیگر انبوهی از ایمیلها در جعبه نامه های شما انباشته نمی شوند. علاوه بر این، نرم افزار از ایمیل سرورهای Microsoft Exchange و Lotus Domino نیز پشتیبانی می نماید.

 

FILEminimizer Suite کاهش حجم فایل های آفیس و عکس ها توسط FILEminimizer Suite 8.0

 

 

دانلود + ادامه مطلب

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید