دانلود نرم افزار کنترل فایروال ویندوز Windows Firewall Control v4.5.0.0

دانلود نرم افزار کنترل فایروال ویندوز Windows Firewall Control v4.5.0.0

دانلود نرم افزار کنترل فایروال ویندوز Windows Firewall Control v4.5.0.0

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود نرم افزار کنترل فایروال ویندوز Windows Firewall Control v4.5.0.0

Windows Firewall Control برنامه مناسب و خوبی به منظور گسترش قابلیت های فایروال ویندوز و همچنین دسترسی به گزینه های بیشتری برای آن می باشد. با این برنامه فایروال ویندوز را کنترل کرده و فیلترینگ های خاصی را برای آن تعیین کنید. حجم برنامه بسیار کم می باشد و رابط کاربری بصری برنامه نیز امکان مدیریت آسان و کامل فایروال را فراهم می کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Windows Firewall Control را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Windows Firewall Control Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار کنترل فایروال ویندوز Windows Firewall Control v4.5.0.0

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود نرم افزار جستجو و دانلود آهنگ Super MP3 Download v5.0.7.8

نرم افزار Super MP3 Download به منظور جستجو و دانلود از بین ۱۰۰ ملیون آهنگ موجود در اینترنت طراحی شده است که به شما این امکان را می دهد تا با جستجوی آهنگ موردنظر خود از اینترنت با کیفیت دلخواه آن را دانلود کرده و آن را در سیستم خود ذخیره نمایید. وجود معروف ترین و بروزترین آهنگ های روز دنی به همراه دسته بندی های خاص خودشان از بهترین ویژگی این برنامه می باشد.

 

Super MP3 Download Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار جستجو و دانلود آهنگ Super MP3 Download v5.0.7.8

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود نرم افزار ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری Dropbox v3.6.4

Dropbox یک سرویس میزبانی فایل رایگان در فضای اینترنت می باشد که با ارائه امکانات مناسب برای ذخیره سازی رایگان اطلاعات از مراکز ذخیره و اشتراک گذاری معروف در سطح اینترنت می باشد. این برنامه با هماهنگ سازی فایل های شما با حساب خود در دراپ باکس امکان ارسال آسان اطلاعات را فراهم کرده و امکان پشتیبان گیری از اطلاعات را نیز فراهم می کند. هم اکنون آخرین نسخه نرم افزار Dropbox آماده دریافت از سایت دانلودها می باشد.

 

Dropbox Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری Dropbox v3.6.4

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود نرم افزار ساخت اسلایدشو Photodex ProShow Gold v7.0.3518

Photodex ProShow Gold یک ابزار بسیار عالی به منظور ساخت اسلایدهای سفارشی برای علاقه مندان عکاسی می باشد. با این برنامه می توانید آلبوم های ساخته شده خود را به اشتراک گذاشته و در کیفیت فوق العاده HD روی دی وی دی رایت نمایید. از دیگر ویژگی های برنامه می توان به امکان الحاق فیلم و موسیقی به عکس ها نیز اشاره کرد این امکان شامل کلیپ ها و تصاویر موبایلی نیز می شود. هم اکنون می توانید نرم افزار Photodex ProShow Gold را به طور مستقیم از سایت دانلودسرادریافت نمایید.

 

ProShow Gold Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار ساخت اسلایدشو Photodex ProShow Gold v7.0.3518

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت نقاشی اکرلیک زیبا بر روی تصاویر از گرافیک ریور – Graphicriver Acrylic

اکشـــن یکی از ابزار های مورد نیاز برای  یک طراح حرفه ای شدن می باشد که با استفاده از ان میتوانید تاثیر جالبی را بر روی عکس و یا طرح مورد نظر خودتان بوجود بیاورد. دراین پست قصد داریم تا یکی از اکشن های موجود از گرافیک ریور را قرار دهیم که متن انگلیسی طریقه ی استفاده از ان نیز به فایل مورد نظر ضمیمه گشته است .شما با استفاده از این اکشن همانطور که در عکس مشخص شده می توانید تا ایجاد افکت نقاشی اکرلیک زیبا بر روی تصاویر مدنظر خودتان بوجود بیاورید. هم اکنون میتوانید این اکشن را از دانلودها دریافت نمایید.

 

1432787242 graphicriver.acrylic.photoshop.action  دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت نقاشی اکرلیک زیبا بر روی تصاویر از گرافیک ریور   Graphicriver Acrylic Photoshop Action

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود اکشن فتوشاپ تبدیل تصاویر به نقاشی آبرنگی – Creativemarket Watercolor Arsenal

اکشـــن یکی از ابزار های مورد نیاز برای  یک طراح حرفه ای شدن می باشد که با استفاده از ان میتوانید تاثیر جالبی را بر روی عکس و یا طرح مورد نظر خودتان بوجود بیاورد. دراین پست قصد داریم تا یکی از اکشن های موجود از گرافیک ریور را قرار دهیم که متن انگلیسی طریقه ی استفاده از ان نیز به فایل مورد نظر ضمیمه گشته است .شما با استفاده از این اکشن همانطور که در عکس مشخص شده می توانید تا افکت تبدیل تصاویر  به نقاشی آبرنگی بر روی تصاویر مدنظر خودتان بوجود بیاورید. هم اکنون میتوانید این اکشن را از دانلودها دریافت نمایید.

 

1419233123 creativemarket  دانلود اکشن فتوشاپ تبدیل تصاویر به نقاشی آبرنگی   Creativemarket Watercolor Arsenal

 

دانلود + ادامه مطلب

مدیریت بر پایگاه های داده و دیتابیس با SQLite Expert Professional 3.5.70.2490

SQLite Expert Professional نام نرم افزاری می باشد که همان طور که اشاره شد برای مدیریت بر پایگاه داده ای SQLite طراحی شده است. SQLite یک پایگاه داده کوچک (حجمی در حدود ۵۰۰ KB) که به زبان C در قالب یک کتابخانه (Library) نوشته شده است و از پایگاه داده‌های RDBMS به حساب می‌آید. این پایگاه داده بدون لیسانس (Public Domain) ، آزاد و open source منتشر می‌شود. مزیت این پایگاه داده‌ای تک فایلی با حجم کم و عدم وابستگی به سیستم‌عامل می باشد. دارای محیط مدیریتی خوب که تمامی امکانات آن را پوشش می‌دهند. تنها مشکل این پایگاه داده عدم پشتیبانی از تمامی امکانات استاندارد SQL می‌باشد که ضعفی بزرگ برای آن محسوب می‌شود. به وسیله این نرم افزار شما می توانید اقدامات مدیریتی لازم و ویرایش قسمت های مختلف پایگاه داده ای خود را به راحتی انجام دهید. این نرم افزار محصولی از شرکت Bogdan Ureche می باشد.

 

Bogdan%20Ureche%20SQLite%20Expert%20Professional%20 مدیریت بر پایگاه های داده و دیتابیس با SQLite Expert Professional 3.5.70.2490

 

 

دانلود + ادامه مطلب

پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 16.0.0.305 Final

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

Adobe%20Flash%20Player%2016.0.0.287 پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 16.0.0.305 Final

 

دانلود + ادامه مطلب

بررسی سلامت هارد دیسک با Hard Drive Inspector Pro 4.30 Build 225

با استفاده از این برنامه می توانید سلامت هارد خود را چک کنید. Hard Drive Inspector با استفاده از امکان S.M.A.R.T در مادربرد هارد را چک می کند و پارامترهای لازم آن را تست کرده و به شما خواهد گفت که خوب کار می کند یا خیر و اگر مشکلی دارد چیست و برای رفع آن باید چکار کنید. این کار باعث می شود که هارد شما به طور ناگهانی نسوزد و اطلاعاتتان از بین نرود. از ویژگی های خوب برنامه فارسی بودن کامل محیط برنامه می باشد البته اگر امکان فارسی در ویندوز شما فعال شده باشد. همچنین این برنامه دمای هارد را در هر لحظه در کنار ساعت ویندوز نمایش می دهد.

 

Hard Drive Inspector بررسی سلامت هارد دیسک با Hard Drive Inspector Pro 4.30 Build 225

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار ادیت حرفه ای متون EmEditor Professional v14.8.1

EmEditor Professional محصول شرکت Emurasoft یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای ۱ گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل ۴ گیگابایتی را اجرا نماید. در نسخه ۶٫۰۰ این نرم افزار زمان بارگذاری یک فایل حجیم حداکثر ۳ دقیقه و ۵۴ ثانیه بود که در نسخه ۷٫۰۰ این برنامه ، این زمان به ۱۳ ثانیه کاهش داده شده است. همچنین زمان جایگزینی و ذخیره سازی متن از ۹ دقیقه و ۵ ثانیه به ۱ ثانیه در نسخه جدید کاهش یافته است. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد. (باز کردن فایل ها تا سقف ۲۴۸ گیگابایت یا ۲,۱ میلیون خط)

 

EmEditor Professional v14.5.0 نرم افزار ادیت حرفه ای متون EmEditor Professional v14.8.1

 

 

دانلود + ادامه مطلب

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید