نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ Camtasia Studio 8.5.2 Build 1999

نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ Camtasia Studio 8.5.2 Build 1999

نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ Camtasia Studio 8.5.2 Build 1999

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ Camtasia Studio 8.5.2 Build 1999

Camtasia Studio نام یک نرم افزار حرفه ای در زمینه فیلم برداری از دسکتاپ می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تصویر برداری از محیط هر نرم افزار و یا هر پنجره از سیستم خود می باشند . این نرم افزار از جهاتی با نرم افزارهای مشابه بسیار متفاوت است و از مهمترین این تفاوت ها می توان به بهینه سازی خودکار فایل های تصویری ضبط شده به منظور حجم کمتر و حفظ کیفیت اشاره نمود که این ویژگی به منظور قرار دادن فایل ها در اینترنت برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است. همچنین به کمک این برنامه دیگر نیاز نیست تا کاربران برای آماده سازی تصاویر به منظور قرار دادن در وب سایت ها و یا دیگر برنامه ها از نرم افزارهای دیگر کمک بگیرند زیرا این برنامه تمام ابزار مورد نیاز در این زمینه را در اختیار کاربر قرار می دهد. کاربران قادر به ساخت یک برنامه پخش کننده تحت وب برای فایل تصویری خود می باشند و می توانند تصاویر را به صورت یک فایل در فرمت های فلش درون صفحات وب خود قرار دهند. این نرم افزار کاربردی محصولی از شرکت Techsmith می باشد.

 

Camtasia%20Studio%208.5.0 نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ Camtasia Studio 8.5.2 Build 1999

 

نرم افزار میکس فیلم Grass Valley Edius Pro 7.50 Build 191

Grass Valley Edius نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای متعلق به شرکت Canopus است در زمینه مونتاژ، ویرایش و میکس فایل های ویدیویی ۴K, 3D, HD, SD میباشد. این برنامه Work flow یکپارچه ای را فراهم می کند که قابلیت پذیرش انواع فرمت های ویدئو را دارد و امکان ویرایش هم زمان تمام فرمت ها را با هم و نیز ویرایش فرمت های SD ,HD را بصورت هم زمان داراست.همچنین این شرکت اقدام به تهیه یک کارت سخت افزاری نیز برای این محصول خود نموده است تا کاربران حرفه ای با استفاده از کارت کپچر و این نرم افزار به صورت کاملا تخصصی اقدام به مونتاژ تصاویر نمایند. ویرایش فیلم های ۳D ، جعبه ابزار قابل تنظیم ، امکان تبدیل ویدیو به فرمت AVCHD ، رایت مستقیم روی Blu-ray و DVD از امکانات این نرم افزار است .

 

Grass Valley Edius Pro 7.31 Build 1540 نرم افزار میکس فیلم Grass Valley Edius Pro 7.50 Build 191

 

نرم افزار مرورگر بر پایه فایرفاکس Cyberfox 38.0

اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.Cyberfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی طراحی شده است. Cyberfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای ۳۲ بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند.

 

Cyberfox نرم افزار مرورگر بر پایه فایرفاکس Cyberfox 38.0

 

دانلود آخرین نسخه مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 38.0

Mozilla Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

 

Firefox دانلود آخرین نسخه مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 38.0

دانلود FlashGet v1.96 + 3.7.0.1220 - نرم افزار مدیریت دانلود
دانلود FlashGet v1.96 + 3.7.0.1220 - نرم افزار مدیریت دانلود

FlashGet، هدف از ساخت این برنامه افزایش سرعت دانلود و مدیریت قوی بر روی فایل های دانلود شده، بوده است این برنامه فایل ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می کند و هر قسمت را جداگانه دانلود می کند، این عمل باعث افزایش سرعت تا 500٪ خواهد شد. توسط FlashGet می توانید فایل های حجیم حتی تا چند گیگابایت را به راحتی دانلود کنید، کلاً برنامه قوی هست و فایل مورد نظر شما را با تمام قدرت از روی سرور دانلود میکند، شاید با سایت هایی برخورد کرده اید که اجازه نمیدهند توسط برنامه های مدیریت از روی آنها فایل دانلود کنید اینجاست که FlashGet به کمک شما می آید، تقریباً در 60٪ موارد می توانید با FlashGet این گونه فایل ها را دانلود کنید. FlashGet را می توانید به گونه ای تنظیم کنید تا بعد از اتمام دانلود، ارتباط اینترنتی را قطع کند و یا اگر خواستید کامپیوتر را نیز خاموش کند، این دو قابلیت از ابتکارات این برنامه بود، که بعدها برنامه های دیگر هم این قابلیت را به خود افزودند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار FlashGet:
- استفاده بسیار ناچیز از منابع سیستم از جمله Ram و CPU
- اسکن File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروسی
- افزایش سرعت دانلود از 6 تا 10 برابر به وسیله تکنیک MHT یا Multi-server Hyper-threading
- استفاده از تکنیک های (UDCT, Ultra Disk Cache Tech) برای محافظت از هارد دیسک و جلوگیری از خراب شدن File های دانلود شده
- پشتیبانی از پروتکل های مختلف از جمله : RSTP، MMS، BT، FTP، HTTP
- دسته بندی خودکار File های دانلود شده برای دسترسی سریعتر کاربران به آنها
- جستجو برای پیدا کردن سریع ترین لینک دانلود
- قابلیت زمان بندی برای شروع و پایان دانلود ها
- قابلیت قطع اتصال از اینترنت و یا خاموش کردن کامپیوتر پس از اتمام دانلود
- پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله : Netcape ، Opera ، Internet Explorer و ...
- قابلیت تعیین محدوده سرعت دانلود به صورت دستی ، مناسب برای دانلود File ها و وب گردی به صورت همزمان
- پشتیبانی از انواع Proxy Server ها
- نظارت حافظه ی کلیپ بورد برای دریافت خودکار لینک های دانلود
- نوار ابزار جستجو فایل
- قابلیت دانلود File های Torrent
- پشتیبانی از eMule/ed2k
- پشتیبانی از 20 زبان زنده دنیا
- رایگان، پاک و عاری از هرگونه برنامه ی جاسوسی و مخرب
- پشتیبانی کامل پروتکل های HTTP/FTP/BT
- پشتیبانی از دانلودهای دسته جمعی یا batch download
- و ...

بسیاری از کاربران پس از دانلود فایل ها در موقع Extract کردن فایل های فشرده با پیغام CRC Fail مواجه می شوند و گمان می کنند که پسورد وارد شده اشتباه است. در صورتی که آنچه باعث به وجود آمدن این مشکل می شود دانلود ناقص فایل می باشد و در صورتی که فایل فشرده به صورت ناقص دانلود شده باشد حتی با درست وارد نمودن پسورد فایل از حالت فشرده خارج نمی شود، متاسفانه در این موارد تنها راه دانلود مجدد فایل می باشد! به کلیه کاربرانی که با این مشکل برخورد کردند توصیه می کنیم برای دانلود فایل ها از سرور دانلود مستقیم نرم افزار Flash Get که ابزاری قدرتمند و در عین حال کاملاً رایگان است را به عنوان نرم افزار مدیریت دانلود خود انتخاب نموده و فایل ها را توسط این نرم افزار دانلود کنند تا با مشکل فوق مواجه نشوند.

FlashGet is specifically created to address two of the biggest problems when downloading files: Speed and management of downloaded files.
FlashGet Version 3 Beta Usage:
If FlashGet is already installed on your system, back it up by moving all its files to a separate folder and then unzip the downloaded files to your FlashGet installation folder.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Amaze Soft
حجم فایل: 6.4 مگابایت
تاریخ انتشار: 11:55 - 92/5/15
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

رمز فایل

www.p30download.com
نرم افزار مدیریت حرفه ای عکس های دیجیتال ACDSee Ultimate 8.2.406

ACDSee نرم افزاری بسیار عالی و محبوب برای مدیریت و ویرایش عکس ها می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی نسبت به دسته بندی،آرشیو کردن عکس ها اقدام کند و با تگ قرار دادن برای هر عکس بتواند به سادگی آنها را مدیریت و آرشیو نماید و همچنین در هنگام نیاز سریعاً آنها را پیدا کند. قابلیت های ویرایشی نرم افزار نیز بسیار وسیع است و کاربر میتواند با بخش ادیتور آن نسبت به تنظیم نور،تنظیم اتوماتیک رنگ و رزولوشن و وضح تصویر عکس خود را بهینه نماید. همچنین این نرم افزار دارای ابزارهایی جهت قرار دادن افکت و از بین بردن اشیاء ناخواسته و رفع نویز و لرزش های درون عکس می باشد. یکی دیگر از امکانات نرم افزار تنظیم رنگ حرفه ای نور است. در برخی عکس ها مشاهده می شود که فضایی بسیار تیره و فضایی بیش از حد روشن است که با تکنولوژی تنظیم نور و کنتراست میتوانید به صورت اتوماتیک این مشکل را حل کنید. قابلیت های دیگری نیز ویرایش متادیتا ها،تغییر سایز عکس،کاهش کیفیت عکس،چرخش و بریدن قسمتی از عکس و قرار دادن انواع واترمارک نیز در دیگر توانایی های نرم افزار گنجانده شده است. یکی از نکات مهم نرم افزار نگهداری فایل اصلی از هرگونه تغییرات ناشی در هنگام ویرایش است تا در صورت بروز مشکل فایل اصلی سالم بماند. نمایش انواع عکس ها با بالاترین کیفیت ممکن و سریعترین زمان برای جایگزینی نمایشگر عکس های ویندوز مناسب است.

 

ACDSee Ultimate 8.2.406 نرم افزار مدیریت حرفه ای عکس های دیجیتال ACDSee Ultimate 8.2.406

 

دانلود + ادامه مطلب

Baidu Antivirus 5.4.3.148966 Final آنتی ویروس رایگان و قدرتمند بایدو

Baidu Antivirus 5.4.3.148966 Final آنتی ویروس بایدو ( Baidu ) نرم افزاری قدرتمند در زمینه برقراری امنیت و جلوگیری از نفوذ خطرات احتمالی ( از جمله ویروس‌ ها، کرمهای اینترنتی، تروجانها و بدافزارها ) به سیستم کاربران می باشد که به طور رایگان عرضه گردیده است، این آنتی ویروس به طور هم زمان از دو موتور قدرتمند ( موتور آنتی ویروس محبوب آویرا و موتور داخلی و کلود آنتی ویروس بایدو ) برای تحلیل داده ها استفاده می کند که در واقع میتوان موتور پردازشگر آن را ترکیبی از بایدو و آویرا نامید، جلوگیری از اجرای کدهای مخرب موجود در سایت ها و شبکه‌ های اجتماعی، قابلیت اسکن محتویات فایل های فشرده و ایمیج ها، رابط کاربری زیبا و کاربر پسند، کسب مقام اول سال 2014 در مقایسه انجام شده توسط سایت AV-Comparatives، نظارت کامل بر روی فلش ها و دیسک های قابل حمل، جلوگیری از سرقتهای اینترنتی، کنترل ایمیل های دریافتی و بلوکه کردن ایمیل های آلوده، نظارت کامل بر ترافیک شبکه و داده‌ های دریافتی و ارسالی، مصرف بهینه رم و عدم کاهش سرعت سیستم، بلوکه کردن پنجره‌ های تبلیغاتی و مزاحم، امکان قرار دادن برنامه در حالت Game و استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی جهت شناسایی بدافزارهای جدید، از جمله قابلیت های اصلی و مهم این آنتی ویروس فوق العاده است که میتوان به آنها اشاره کرد .

 

Trillian Pro 5.6 Build 5 Final + Portable مسنجرهای معروف كنار هم

Trillian Pro 5.6 Build 5 Final نام یکی از معروفترین نرم افزارهای پیام رسانی می باشد که پس از گذشت چندین سال جایگاه خاص خود را در میان کاربران یافته و معمولا هر سال با ارائه چندین نگارش جدید از نسخه های نرم افزاری اقدام به ارائه خدمات جدیدی به کاربران خود می کند. در این نرم افزار کاربران می توانند از اکانت های کاربری خود در دیگر پیام رسان ها مثل: AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger وIRC استفاده كني

 

قابليتهای نرم افزار Trillian Astra :
  • دسترسی به سرویس Yahoo Messenger بدون مشکلات احتمالی که در برنامه مخصوص این سرویس مواجه می شدید
  • دسترسی به سرویس های AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger وIRC
  • قابلیت گفتگو با دیگر کاربرانی که توسط این نرم افزار و یا دیگر برنامه های پیام رسان در اینترنت می باشند
  • همراه شکلک های تمام سرویس ها
  • امکان دسترسی به سرویس ها به صورت همزمان
  • محيط بسيار زيبا و سرگرم كننده
  • بهینه سازی سرعت نرم افزار
  • رفع مشکلات نسخه های قبلی این نرم افزار
  • قابلیت استفاده از اکانت های دیگر نرم افزارهای پیام رسان
  • توانایی ارسال و دریافت فایل از طریق این نرم افزار به دیگر کاربران
  • امکان برقراری ارتباطات تصویری به وسیله WebCam
  • محيطي بسيار زيبا وجذاب با پوسته هاي متنوع
 
 

Trillian Astra









  ( 4.2/5 )

پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
تنها با IP ایران قادر به دانلود از سافت 98 هستید










VSO ConvertXtoHD 1.1.0.9 + Portable تبدیل و رایت فیلم های HD

VSO ConvertXtoHD 1.1.0.9نرم افزاری مفید و کاربردی جهت تبدیل انواع فایلهای ویدئویی به فرمت HD و رایت آنها بر روی دیسک های DVD و Blu-ray می باشد که با پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدئویی این امکان را به کاربران می‌ دهد تا با چند کلیک ساده فیلم خود را برای رایت بر روی دیسک های دی وی دی و بلوری آماده نمایند، این نرم افزار از کیفیت تبدیل بسیار بالایی برخوردار بوده و در هنگام تبدیل فیلم ها کلیه تنظیمات مربوط به خروجی فایل ویدئویی، صدا، زیرنویس و منوی آن را به صورت سفارشی در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار از تولیدات جدید شرکت VSO Software می باشد .

 

 

VSO ConvertXtoHD




  ( 4.2/5 )

پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
تنها با IP ایران قادر به دانلود از سافت 98 هستید










QuarkXPress 11.0.0.1 طراحی گرافیکی و چاپ و نشر حرفه ای

 

QuarkXPressQuarkXPress 11.0.0.1 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ترکیب نوشتن، ویرایش و حروف چینی با رنگ و تصاویر برای تولید خروجی نهایی پویا می باشد. QuarkXPress، رابط کاربری چند منظوره است که به شما کمک می کند تا متن ها را ترکیب کنید و تصاویر و رنگ را ویرایش نمایید. QuarkXPress به طور گسترده ای توسط مجلات، روزنامه ها، آژانس های تبلیغاتی، حروف چین ها، پرینتر ناشران شرکت ها، شرکت های طراحی، فروشگاه، ناشران کتاب ها و طراحان فرم استفاده می شود. همچنین توسط شرکت های تجاری نیز برای چاپ و نشر استفاده می گردد. مطالبی را بر حسب تخصص موجودتان درست کنید و محتوای چاپ شده تان را بر روی رسانه های مختلف به اشتراک بگذارید. برای این کار از ابزار ساخت برنامه های چندمنظوره فلش و وب، بدون نیاز به کدنویسی و یا انجام دادن کاری اضافی استفاده کنید.
متن های بسیار عالی ایجاد کنید و افکت هایی که می خواهید با استفاده از فن چاپ طراحان انجام دهید. از این نرم افزار آسان و در سطح حرفه ای در ساخت صفحاتتان استفاده کنید.


قابلیت های نرم افزار QuarkXPress:

  • دارای ابزار فلش و وب
  • وارد کردن فایل Illustrator و ابزار تصویر جدید
  • کنترل تصویرگر و صفحه کلید فتوشاپ
  • طرح بندی صفحه با قابلیت کشیدن و رها کردن
  • دارای سبک های خروجی برای گردش پی دی اف، از جمله PDF/X و PDF/X PLUS
  • قابلیت چاپ و نشر
  • و ...
 

 







 

  ( 4.2/5 )

 

پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید