دانلود نرم افزار انتی ویروسBitdefender Total Security 2015 Build 18.22.0.1521

دانلود نرم افزار انتی ویروسBitdefender Total Security 2015 Build 18.22.0.1521

دانلود نرم افزار انتی ویروسBitdefender Total Security 2015 Build 18.22.0.1521

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود نرم افزار انتی ویروسBitdefender Total Security 2015 Build 18.22.0.1521
Bitdefender Total Security 2015 Build 18.22.0.1521 این ابزار قدرتمند که تقریبا همه موارد لازم برای برقراری امنیت را در خود می بیند ؛ نسبت به نسخه 2011 بسیار سریعتر عمل خواهد کرد و این هم به دلیل بهینه شدن موارد متعدد در نرم افزار است که باعث جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران می شود. امنیت بالاتر به دلیل وجود سه فیلتر برای اسکن سیستم این امکان را فراهم کرده که اگر فایل مخربی بخواهد به سیستم مشکلی وارد کند باید از این سه مرحله عبور کند که تقریبا غیر ممکن است. Total Security در نسخه ی جدید به واسطه وجود محیط کاربری جدید و سیستمی که برای 4 نوع کاربر مختلف تعریف شده است سهولت در استفاده از تمامی بخش های نرم افزار را در دستور کار خود قرار داده است. کنترل کامل بر روی عملکرد فرزندان در محیط خانه و همچنین کارمندان در محیط کار این امکان را فراهم کرده تا بتوان هر بخشی از سیستم را مورد کنترل و در صورت لازم آن را از دسترس خارج کرد.مجموعا 13 قابلیت برای بسته های امنیتی Bitdefender تعریف شده است که تنها Total Security است که تمامی این قابلیت ها را در بر می گیرد. آنتی ویروس ، دیوار آتش ، آنتی اسپای ، آنتی اسپم و مبارزه قدرتمند با حملات در سایت ها در بخش امنیتی قرار دارند که می توانند به هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین نهایت امنیت را فراهم کنند. با این 5 قابلیت خیال کاربر از هرگونه فایل مخرب راحت و آسوده خواهد بود.

 

قابلیت ها BitDefender Total Security:
  • نهایت قدرت آنتی ویروس و ضد جاسوس
  • نگهبان حریم خصوصی شما در فیس بوک و توییتر
  • محافظت در برابر سرقت ID
  • گارد ضد سرقت برای لپ تاپ
  • حفاظت از اتصال به اینترنت (فایروال)
  • بهینه سازی سرعت و کارایی کامپیوتر
  • به روز رسانی های سریع
  • اسکن مداوم اما سریع و بهینه شده نسبت به نسخه قبلی
  • سه مرحله کامل برای جلوگیری از ورود فایل های مخرب به سیستم
  • استفاده از آخرین تکنولوژی ها در شناسایی فایل های مخرب
  • 4 مجموعه کامل از نرم افزارهایی که در کنار هم برای برقراری امنیت جای گرفته اند
  • امنیت بالا در شبکه
  • فایروال قدرتمند
  • مناسب برای لپ تاپ ها به منظور کاهش مصرف باتری
  • کامل ترین ابزار موجود و ارائه شده از سوی Bitdefender
  • و …
 
 توضیحات :
  • جهت امنیت بیشتر و کارایی بهتر ، لایسنس اورجینال تهیه کنید.
 
 

BitDefender Total Security 2015

 

 





 

 

  ( 4.2/5 )

 

پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
دانلود نرم افزار BitDefender Internet Security 2015 Build 18.22.0.1521
BitDefender Internet Security 2015
BitDefender Internet Security 2015 Build 18.22.0.1521 کاربران زیادی در سطح جهان وجود دارند که در هنگام گردش در اینترنت دچار مشکل شده و اصطلاحا در دام سایت های  پراکنده کننده انواع ویروس ها، کرم ها و ... قرار گرفته که برای حل مکل فوق ایندسته از کاربران نیاز به نرم افزاری هایی جهت بالا بردن امنیت سیستم در حین وب گردی داشته که اینگونه نرم افزار ها در هنگام وب گردی کاربران کلیه درگاه های ورودی و خروجی کامپیوتر کاربر را تحت نظر داشته و ارتباط اینترنتی امنی را برای کاربران فراهم می سازند.یکی از نرم افزار هایی که امنیت لازم را در حین ارتباط با اینترنت برای کاربران فراهم می سازد نرم افزار قدرتمند BitDefender Internet Security می باشد این نرم افزار با جدیدترین تکنولوژی های روز به مبارزه با ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... رفته و دیواری محکم جهت جلوگیری از ورود ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... ایجاد می نماید

قابلیت های BitDefender Internet Security:
  • آنتی ویروس و ضد جاسوس برتر
  • نگهبان حفظ حریم خصوصی فیس بوک و توییتر
  • محافظت در برابر سرقت ID
  • آشکارسازی وب سایت های خطرناک
  • حفاظت از اتصال اینترنت
  • قابلیت اسکن بلادرنگ وب سایت ها، محتوای ایمیل ها و پیام های دریافتی جهت جلوگیری از ورود آلودگی های موجود
  • محافظت سیستم در مقابل جدیدترین ویروس ها با استفاده ار روش های ابتکاری جدید
  • محافظت از اطلاعات شخصی در مقابل نفوذ ایمیل های و پیام های آلوده
  • امکان قرنطینه فایل های حساس و اطلاعات شخصی به کمک نرم افزار
  • قابلیت تغییر اتوماتیک محافظت دیواره آتش با توجه به موقعیت سیستم
  • بلوک کردن دسترسی به سایت ها و ایمیل های آلوده
  • قابلیت زمان بندی و ایجاد محدودیت در استفاده از اینترنت و برنامه ها جهت کنترل کودکان
  • استفاده از حداقل منابع سیستم عامل
  • قابلیت تنظیم بر روی حالت لپ تاپ جهت صرفه جویی در مصرف باتری
  • امکان کنترل کامل شبکه داخلی تنها با نصب بر روی یکی از سیستم ها
  • و …

توضیحات:
  • جهت دریافت کلید فعال سازی برای 180 روز به این آدرس مراجعه کنید
 
 
 




 

 

  ( 4.2/5 )

 

پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
دانلودمرورگرMaxthon MxNitro 1.1.0.2000

مرورگر Maxthon MxNitro 1.1.0.2000 جدیدترین عضو خانواده مرورگران حرفه ای شبکه Maxthon میباشد. اگر شما یکی از میلیونها وب گردی هستید که از سردرگمی با مسائل پیچیده نظیر تبلیغات، سرویس های جانبی، رنج میبرید، این مرورگر برای شما ساخته شده است.
مرورگر Maxthon MxNitro پایه ریزی شده تا بهترین بازدهی در زمان شروع، سرعت باز شدن صفحات، و ارائه نتایج شگفت انگیز را داشته باشد. Maxthon MxNitro با 3 برابر سرعت در شروع و بارگذاری نسبت به مرورگرهای ویندوز عمل میکند. Maxthon MxNitro برای مصرف کننده هایی ساخته شده که خواستار برنامه ای با کیفیت اجرای بالا، طراحی ساده، حافظه اندک، و جوابدهی کلیه CPU ها هستند.
پیشرفت و توسعه ای که در مارس 2014 رخ داد جهشی در اجرای سریع و موثر نیترو را به ارمغان آورد که این امر با کاهش دادن حجم ورودیهایی نظیر بارگذاری ui/ux و ارتباط با منابع برنامه ها و نیز جلوگیری از مواردی که باعث افت سرعت و تاخیر در شروع و بازنمودن صفحات میشوند، میسر شد. مرورگر ماکس نیترو بر روی هر کامپیوتر، چه جدید و چه قدیمی، سرعت کار را بالا میبرد.

 

ویژگی ها و مزایای Maxthon MxNitro شامل:
  • نصب و اجرا با 3 برابر سرعت دیگر مرورگر ها مانند کروم بارگذاری صفحات با سرعتی 30% بیشتر نسبت به کروم
  • بالا بردن سرعت جستجو در شبکه در تمامی ویندوز ها و کامپیوتر های ساخته شده قبل از سال 2014
  • ایجاد نگاه کاوشگرانه و بادقت به منظور احساس راحتی کاربرانی که برای نخستین بار از آن استفاده میکنند
     
 
Maxthon MxNitro
 

 





 

 

  ( 4.1/5 )

 

پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
دانلود انواع فایل ها با Internet Download Manager 5.17

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰.۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

IDM downloadha.com دانلود انواع فايل ها با Internet Download Manager 5.17

 

دانلود + ادامه مطلب

اجرا کردن تمام فایل های صوتی و تصویری K-Lite Mega Codec Pack 5.0.0

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.
K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.
Codec  ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.
 

K Lite downloadha.com اجرا كردن تمام فايل هاي صوتي و تصويري K Lite Mega Codec Pack 5.0.0

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود نرم افزار جایگزین اکسپلورر ویندوز XYplorer v15.20.0300

XYplorer از معروف ترین برنامه ها به منظور جایگزینی با اکسپلورر معروف ویندوز می باشد که گزینه های بیشتر و کابردی تری را نیز شامل می شود. امکان دسترسی به تاریخ آخرین دسترسی ها و همچنین صفات مختلف پوشه ها و فایل ها از ویژگی های این برنامه می باشد. می توانید دایرکتوری های درختی درایوها را مشاهده کرده و حتی گزارش کاملی از اطلاعات رد و بدل شده دریافت نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار XYplorer را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

XYPlorer Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار جایگزین اکسپلورر ویندوز XYplorer v15.20.0300

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود نرم افزار کنترل فایروال ویندوز Windows Firewall Control v4.5.0.0

Windows Firewall Control برنامه مناسب و خوبی به منظور گسترش قابلیت های فایروال ویندوز و همچنین دسترسی به گزینه های بیشتری برای آن می باشد. با این برنامه فایروال ویندوز را کنترل کرده و فیلترینگ های خاصی را برای آن تعیین کنید. حجم برنامه بسیار کم می باشد و رابط کاربری بصری برنامه نیز امکان مدیریت آسان و کامل فایروال را فراهم می کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Windows Firewall Control را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Windows Firewall Control Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار کنترل فایروال ویندوز Windows Firewall Control v4.5.0.0

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود نرم افزار جستجو و دانلود آهنگ Super MP3 Download v5.0.7.8

نرم افزار Super MP3 Download به منظور جستجو و دانلود از بین ۱۰۰ ملیون آهنگ موجود در اینترنت طراحی شده است که به شما این امکان را می دهد تا با جستجوی آهنگ موردنظر خود از اینترنت با کیفیت دلخواه آن را دانلود کرده و آن را در سیستم خود ذخیره نمایید. وجود معروف ترین و بروزترین آهنگ های روز دنی به همراه دسته بندی های خاص خودشان از بهترین ویژگی این برنامه می باشد.

 

Super MP3 Download Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار جستجو و دانلود آهنگ Super MP3 Download v5.0.7.8

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود نرم افزار ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری Dropbox v3.6.4

Dropbox یک سرویس میزبانی فایل رایگان در فضای اینترنت می باشد که با ارائه امکانات مناسب برای ذخیره سازی رایگان اطلاعات از مراکز ذخیره و اشتراک گذاری معروف در سطح اینترنت می باشد. این برنامه با هماهنگ سازی فایل های شما با حساب خود در دراپ باکس امکان ارسال آسان اطلاعات را فراهم کرده و امکان پشتیبان گیری از اطلاعات را نیز فراهم می کند. هم اکنون آخرین نسخه نرم افزار Dropbox آماده دریافت از سایت دانلودها می باشد.

 

Dropbox Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری Dropbox v3.6.4

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود نرم افزار ساخت اسلایدشو Photodex ProShow Gold v7.0.3518

Photodex ProShow Gold یک ابزار بسیار عالی به منظور ساخت اسلایدهای سفارشی برای علاقه مندان عکاسی می باشد. با این برنامه می توانید آلبوم های ساخته شده خود را به اشتراک گذاشته و در کیفیت فوق العاده HD روی دی وی دی رایت نمایید. از دیگر ویژگی های برنامه می توان به امکان الحاق فیلم و موسیقی به عکس ها نیز اشاره کرد این امکان شامل کلیپ ها و تصاویر موبایلی نیز می شود. هم اکنون می توانید نرم افزار Photodex ProShow Gold را به طور مستقیم از سایت دانلودسرادریافت نمایید.

 

ProShow Gold Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار ساخت اسلایدشو Photodex ProShow Gold v7.0.3518

 

دانلود + ادامه مطلب

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید