نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77

نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77

نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77

Wireless Network Watcher نرم افزاری کوچک و سبک برای نمایش کامپیوترهای متصل به شبکه وایرلس شما به همراه جزئیات مناسب می باشد. این نرم افزار سبک بدون درگیر نمودن فضای رم و سی پی یو کاربر میتواند کامپیوتر و افراد متصل به شبکه وایرلس را نمایش دهد به همراه نمایش جزئیاتی نظیر mac address هر کامپیوتر متصل،نام کامیپوتر متصل شده،نمایش Ip فرد متصل شده،نمایش سخت افزار مودم شبکه فرد متصل شده و جزئیات کامپیوتر و… . نمایش زمان و تاریخ اتصال و همچنین بررسی اینکه سیستمی مشخصی چندبار به وایرلس شما متصل شده است نیز از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند اطلاعات بدست آمده در قالب فایل های HTML, XML, CSV و فایل متنی را به شما خروجی دهد تا نسبت به ذخیره سازی انها اقدام کنید. این نرم افزار در بخش system try فعال می شود و میتواند هرلحظه قطع و اتصال سیستم جدید را به کاربر با صدا و هشدار اطلاع دهد. 

 

Wireless Network Watcher نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.77

 

 

نرم افزار تعمیر بخش های آسیب دیده ویندوز Windows Repair 2.11.0

آیا تا به حال در سیستم خود به مشکل یا مشکلاتی برخورده اید؟ مثلا پیغام های خطایی که به صورت ناگهانی بر روی صفحه نمایش ضاهر می شوند. کارایی پایین سیستم و کاهش سرعت در هنگام کار با نرم افزارها و ابزارهای مورد استفاده و …! برای این مشکلات چه راه حلی اندیشیده اید؟ Windows Repair نرم افزاری بسیار کاربردی برای زمانی است که ویروس ها و فایل های مخرب به ویندوز شما آسیب رسانده باشند و موجب اختلال در عملکرد آن شده باشند. توسط این نرم افزار می توانید به سادگی مشکلات و آسیب های وارد شده به ویندوز خود را ترمیم نمایید.

 

Windows Repair 2.8.3 نرم افزار تعمیر بخش های آسیب دیده ویندوز Windows Repair 2.11.0

 

 

دانلود + ادامه مطلب

برچسب ها : ,

دانلود نرم افزار Allegorithmic Substance Painter Retail v1.1.1.556

نرم افزار Allegorithmic Substance Painter ابزاری جدید برای طراحی نقاشی های سه بعدی می باشد که در آن ایجاد بافت های سه بعدی با کیفیت بالا امکان پذیر می باشد . محیط نرم افزار Allegorithmic Substance Painter کاملا کاربر پسند می باشد . این نرم افزار دارای امکانات بسیاری مانند : برس ، رنگ مواد متعدد ، وضوح ۴K ، پیش نمایش نقاشی خود بر روی حجم فیزیکی (PBR) می باشد . همچنین می توانید طرح خود را در میان خاک ، آتش و یا باران قرار داده و آن را تماشا کنید ، همچنین می توانید ذرات ریز را روی طرح خود اضافه کنید و یک طرح کاملا طبیعی بسازید

 

Substance Painter  دانلود نرم افزار Allegorithmic Substance Painter Retail v1.1.1.556

 

 

دانلود + ادامه مطلب

آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.22 Build 1Final

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.22 Build 1Final

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار وایبر برای ویندوز Viber Free Calls & Messages v5.0.0.282

یک مسنجر است که به جرات می توان گفت پایه گذار ارتباطات در تلفن های هوشمند است . Viber ابتدا برای سیستم عامل iOS و اندروید عرضه شد اما به دلیل استقبال بیشتر نسخه ویندوز به صورت آزمایشی عرضه شد ! نرم افزار Viber ابزاری است که امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. یک امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. پیغام ها و تماس های خود را به راحتی مدیریت کنید و این نکته در نظر داشته باشید که نیاز نیست حتی ۱ ریال هم بابت این سرویس پرداخت کنید .

 

Viber%20Free%20Calls%20%26%20Messages%204.2.1.49 نرم افزار وایبر برای ویندوز Viber Free Calls & Messages v5.0.0.282

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نرم افزار کد نویسی هوشمند Blumentals WeBuilder 13.2.0.164

Blumentals WeBuilder نرم افزاری عالی و کارآمد برای توسعه دهندگان دنیای وب و برنامه نویسان می باشد. این نرم افزار سریع،هوشمند و تمام عیار انتخابی عالی برای کدنویسان خواهد بود. محیط کاربری زیبا و ساده،اجرای سریع و فوق العاده انعطاف پذیر به کاربر یاری میدهد تا به سادگی در اکثر زبان های برنامه نویسی مانند HTML, CSS, JavaScript, PHP, Ruby, Python, ASP, SSI, Perl و… به کدنویسی به بپردازد و با وجود قابلیت های فوق العاده ای نظیر نشانه گذاری خودکار کدها و دستورها، هایت لاین شدن، هوشمند بودن و حدس زدن ادامه کدها و قابلیت شناسایی خطا در سینتکس ها و دستورات،تصحیح و دی باگ آنها و… از امکاناتی است که هر توسعه دهنده ای در هنگام کدنویسی به آنها نیاز خواهد شد. برای نسخه جدید HTML5 و CSS3 نیز به بانک اطلاعاتی نرم افزار افزوده شده است. پشتیبانی از یونیکدهای UTF-8 و UTF-16 نیز یکی از قابلیت های مهم و لازم به ذکر نرم افزار است. یکی از نیازهای برنامه نویسان یافتن سریع کدها و دستوراتی است که نوشته اند ، بنابراین نرم افزار بخش ویژه ای را برای یافتن سریع بخشی از کدها تعیین کرده است و با وجود قابلیت کامنت گذاری ویژه برای کدها یافتن دستورات مورد نیاز سریعتر و ساده تر نیز خواهد بود. یکی از قابلیت های مهم دیگر ، ویرایش مستقیم از طریق اتصال نرم افزار به سرور سایت (FTP/SFTP/FTPS) است. به این ترتیب توسعه دهنده بدون نیاز به آپلود و دانلود مجزا کدها به صورت کاملاً مستقیم از طریق همین نرم افزار نسبت ویرایش و دی باگ کدها اقدام می نماید. قابلیت دیگر مهم ، تعریف کلیدهای میانبر جهت اضافه شدن خودکار کد و دستور می باشد بدین ترتیب کاربر با تعریف کلیدهای ترکیبی و استفاده از آنها میتواند با صرفه جویی در وقت کدها را در محل های مناسب قرار دهد. در پایان باید گفت تمامی نیازهای یک توسعه دهنده نرم افزار در این برنامه گنجانده شده است.

 

Blumentals%20WeBuilder%2012.3.0.151  نرم افزار کد نویسی هوشمند Blumentals WeBuilder 13.2.0.164

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار تبدیل تصاویر به نقاشی ذغالی و گچ AKVIS Charcoal 1.0.211.11133

زغال و گچ همواره یکی از محبوب ترین مواد رسم اشکال بوده اند و این نرم افزار کاربردی به شما امکان می‌دهد تا یک طرح اولیه و طرح نهایی خود را به صورت نقاشی با ذغال یا گچ ایجاد نمایید. این برنامه ترکیبی از ابزارهای طراحی مختلف و متفاوتی می‌باشد که با آن می‌توانید خطوط روشن نازک که انها را بر روی لبه‌های گسترده ای قرار دهید بکشید. همچنین طرح‌های ضخیم و ظریفی را ایجاد کنید. گچ یکی از اولین ابزارهای خلاقانه برای بچه‌هاست که با ان نقاشی بکشند. این وسیله همواره برای طراحی و ایجاد نقشه‌های برزگ در پیاده رو یا کاغذ رنگی ایجاد نمایید. گچ سفید برای برجسته کردن مناطق روشن تصویر بکار می‌رود.

 

AKVIS Charcoal نرم افزار تبدیل تصاویر به نقاشی ذغالی و گچ AKVIS Charcoal 1.0.211.11133

 

 

دانلود + ادامه مطلب

رایت انواع لوح های فشرده BurnAware Professional v7.8

BurnAware Professional نرم افزاری بسیار مناسب و با امکانات کامل جهت رایت و سوزاندن انواع لوح های فشرده به صورت CD , DVD , Blu-ray می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،موزیک و فایل های سندی را روی لوح های فشرده به صورت انواع لوح های فشرده رایت نماید. پشتیبانی از رایت های دو طرفه و پاک کردن اطلاعات از روی دیسک های rewriteable و همچنین بازیابی اطلاعات از روی دیسک هایی که دچار آسیب شده اند از جمله امکانات ثانویه نرم افزار محسوب میگردد. امکانات اصلی نرم افزار که شامل رایت انواع های فشرده می گردد شامل : رایت نمودن لوح های فشرده CD و DVD به صورت Data که به صورت Bootable و ساده قابل انجام هستند. رایت نمودن لوح های فشرده Audio و Mp3 به صورت CD و DVD که با پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی قابل انجام است. رایت انواع فایل های ایمیج (ISO) به صورت ساده یا Bootable و همچنین ایجاد فایل های iso از روی لوح های فشرده نیز دیگر توانایی نرم افزار می باشد. کپی همزمان لوح های فشرده dvd و cd و blu-ray ، استخراج و ریپ فایل های صوتی از روی لوح های فشرده audio به صورت mp3 ، قابلیت رایت فایل های ایمیج بیشتر از حجم دیسک به صورت اتوماتیک روی چندین دیسک مثلاً شما دی وی دی ۴.۷ گیگابایتی دارید ولی فایل ایمیج شما ۷ گیگ حجم دارد که در این صورت نرم افزار خودکار ۴.۷ گیگ از آن را روی دی وی دی شماره ۱ رایت می نماید و باقی مانده را از شما دی وی دی شماره ۲ میخواهد. کارکرد و محیط نرم افزار بسیار ساده طراحی شده و تمامی امکانات با چند کلیک قابل استفاده می باشد.

 

burnaware professional رایت انواع لوح های فشرده BurnAware Professional v7.8

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار مرورگر متفاوت Maxthon 4.4.4.2000 Final

Maxthon یکی از توانمندترین مرورگرهایی است که دارای ویژگی Tab می باشد، محیط ظاهری Maxthon کاملاً انعطاف پذیر است، ویژگی های خاص این مرورگر آن را از دیگر مرورگر های وب متمایز می سازد، Maxthon بر پایه موتور Internet Explorer کار می کند و این بدان معناست که شما سایت ها را در Maxthon همانگونه خواهید دید که در Internet Explorer مشاهده می کنید این مرورگر قابلیت های جالب آن باشد که بیش از سایر مرورگر ما جلب توجه می کنند . به عنوان مثال اگر بخواهید از صفحه ای که در آن هستید تصویری تهیه کنید نیاز به راه های طولانی و یا استفاده از سایر نرم افزار ها نیست . بلکه به راحتی و تنها با چند کلیک ساده توسط خود Maxthon تصویری از صفحه ایجاد و در اختیار شما قرار می دهد .

 

Maxthon 4.4.1.4000 نرم افزار مرورگر متفاوت Maxthon 4.4.4.2000 Final

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار پلیر بلوری AnyMP4 Blu-ray Player 6.1.6

اگر به دنبال نرم افزاری برای پخش فایل های بلوری خود هستید، AnyMP4 Blu-ray Player بهترین انتخاب برای شماست. AnyMP4 Blu-ray Player نام یک ابزار قدرتمند و بی نظیر در زمینه پخش دیسک ها و فایل های بلوری می باشد. این نرم افزار از قابلیت بسیار بالایی در زمینه پخش بلوری هایی که در کشورهای مختلف ایجاد شده اند دارد. از ویژگی های بارز این نرم افزار مانند پخش فایل های ویدئویی MP4, M2TS, TS, MKV, MXF, HD Video, AVCHD، و … می باشد. این نرم افزار دارای رابط کاربر پسند می باشد و پس از قرار دادن دیسک های بلوری نرم افزار به صورت خودکار قابلیت شناسایی و پخش اتوماتیک ان را داراست.

 

AnyMP4 Blu ray Player 6.0.58  نرم افزار پلیر بلوری AnyMP4 Blu ray Player 6.1.6

 

 

دانلود + ادامه مطلب

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید