نرم افزار پشتیبان گیری سریع فایل ها FBackup 5.3 Build 704

نرم افزار پشتیبان گیری سریع فایل ها FBackup 5.3 Build 704

نرم افزار پشتیبان گیری سریع فایل ها FBackup 5.3 Build 704

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
نرم افزار پشتیبان گیری سریع فایل ها FBackup 5.3 Build 704

FBackup نرم افزاری قدرتمند و رایگان می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا از اطلاعات مختلف خود فایل های پشتیبان تهیه نمایند تا در صورت از دست دادن اطلاعات با بازیابی آن ها اطلاعات خود را مجددا به دست آورند. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای کمک به کاربران در این زمینه استفاده می کنند و بدین شکل کاربران مختلف قادر خواهند بود تا اطلاعات خود را مجددا بعد از نابودی در اختیار داشته باشند.

 

FBackup 5.0.483 نرم افزار پشتیبان گیری سریع فایل ها FBackup 5.3 Build 704

 

 

دانلود + ادامه مطلب

شناسایی ویروس ها با Hitman Pro 3.7.9 Build 236

وقتی فردی دچار بیماری می شود ، به دکتر مراجعه میکند و اگر دکتری نتوانست بیماری او را تشخیص دهد ، مسلما به دنبال دکتری دیگر می رود و بیماری خود را با او در میان میگذارد. دنیای کامپیوتر که نوعی دنیای مجازی است ، آنچنان خارج از دنیای واقعی ما نیست. در دنیای مجازی بیماری ها را همانند دنیای واقعی ، ویروس ها و باکتری ها به وجود می آورند و دکتر درمان آنها نیز آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی هستند. ولی اگر آنتی ویروس ها نتوانند بیماری کامپیوتر شما را تشخیص دهند و درمان کنند ، دست به دامان چه چیزی می شوید؟ HitmanPro نرم افزاری امنیتی است که شرکت سازنده این نرم افزار ، آن را نرم افزاری ثانویه معرفی میکند. در واقع این نرم افزار همان دکتری است که اگر دکتر اولیه نتوانست بیماری را تشخیص دهد ، باید به آن مراجعه شود. این نرم افزار زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که آنتی ویروس ها نمیتوانند ویروس ها را تشخیص دهند و سیستم را پاکسازی نمایند. تحقیقات نشان داده است که نرم افزارهای آنتی ویروس ۱۰۰% نمیتوانند مانع از آلودگی سیستم ها شوند و ۳۲% از سیستم هایی که مجهز به آنتی ویروس بوده اند نیز آلوده شده اند. این نرم افزار میتواند در راستای عملکرد دیگر انتی ویروس ها بدون ایجاد تداخل و کشمکش به اسکن کل کامپیوتر در کمتر از ۵ دقیقه بپردازد. این آنتی ویروس سرعت عملکرد سیستم را کاهش نمیدهد جز در مواقعی که در حال اسکن می باشد ، کاهش نمیدهد. این نرم افزار نیازی به نصب نخواهد داشت و برروی لوح های فشرده و حافظه های USB نیز قابل اجرا خواهد بود. این نرم افزار ضمن اینکه ویروس ها و ابزارهای مخرب را شناسایی و حذف خواهد کرد و سیستم را از آلودگی نجات خواهد داد ، ویروس های ناشناخته را از روی عملکرد آنها شناسایی خواهد کرد. قابلیتی به نام Scan Cloud نیز فراهم شده است و کاربران میتوانند فایل های مشکوک را با استفاده از این قابلیت از طریق سرورهای ابری شرکت با ۵ نوع نرم افزار مختلف بررسی کنند و سپس پاسخ safe یا Malicious و unknown را دریافت کنند. این نرم افزار میتواند در کنار آنتی ویروس های معمول نصب شود و به عنوان یک امنیت ثانویه مورد استفاده قرار گیرد.

 

hitman pro  شناسایی ویروس ها با Hitman Pro 3.7.9 Build 236

 

 

دانلود + ادامه مطلب

تبدیل Blu-ray به فرمت های ویدئویی با VSO Blu-ray Converter Ultimate 3.5.0.24

نرم افزار VSO Blu-ray Converter Ultimate 3.2.0.64 به شما امکان می دهد تا فایلهای ویدئویی با فرمتهای Blu-ray و AVCHD را به انواع فرمت های ویدیویی مانند PS3 ، XBOX360 ، DivX ، IPhone ، iPad و VSO تبدیل نمایید. همچنین می توانید.زیرنویس فیلم ها را با DVD هماهنگ کنید تا زیرنویسها به طور مستقیم به DVD اضافه شوند.از قابلیت های این نرم افزار می توان به ظاهر زیبا ، سرعت بالا و قالبیت نصب بر روی ویندوز ٧ نام برد.

 

VSO DVD Converter Ultimate 3.2.0.6 تبدیل Blu ray به فرمت های ویدئویی با VSO Blu ray Converter Ultimate 3.5.0.24

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار بهینه ساز کامپیوتر Baidu PC Faster 5.1.3.111858 Final

Baidu PC Faster نرم افزار بسیار خوب بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز برای سیستم عامل ویندوز است. این نرم افزار با ارایه ابزارهای کاملی برای افزایش سرعت رایانه ، رفع مشکلات سیستم و حذف بهم ریختگی سیستم می تواند به عنوان یک ابزار مفید مورد استفاده واقع شود. قابلیت های این محصول از جمله حذف تروجان های گوناگون مانند ویروس ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، جاسوس افزارها، تروجان ها، کی لاگر ها، روت کیت ها و سایر برنامه های مخرب در بهترین شکل ممکن انجام میپذیرد.پس اگر از دوست دارید ویندوز خود را بهینه کنید و سرعت آن را بالا ببرید هم اکنون می توانید نرم افزار Baidu PC Faster را دریافت نمایید.

 

Baidu PC Faster 5.0.1.79872 نرم افزار بهینه ساز کامپیوتر Baidu PC Faster 5.1.3.111858 Final

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب

امنیت بهتر با آنتی ویروس مایکروسافت Microsoft Security Essentials 4.7.205.0 Final

Microsoft Security Essentials نرم افزار جانبی محصول شرکت مایکروسافت جهت حفظ و تامین امنیت ویندوز در مقابل جاسوس افزارها می باشد. این نرم افزار رایگان امنیتی مایکروسافت با فعالیت در پشت صحنه ویندوز در کنار دیگر آنتی ویروس های موجود میتواند امنیت بیشتری را برای کاربر ایجاد کند و مایکروسافت توصیه نموده است که این نرم افزار را نصب نمایید. انواع ویروس ها و جاسوس افزارها توسط نرم افزار شناسایی می شوند و باتوجه به آپدیت های منظمی که توسط مایکروسافت برای ان ارائه می شود و همچنین آپدیت شدن خودکار نرم افزار از لحاظ بروز بودن بانک اطلاعاتی از جدیدترین خطرات و جاسوس افزارها بسیار مطمئن می باشد. همچنین نرم افزار دارای موتور اسکن قدرتمند به صورت کامل یا دستی می باشد که میتواند در پاکسازی سیستم های آلوده نیز ثمر بخش باشد. موتور این آنتی ویروس در این نسخه بهبود یافته است و سرعت آن افزایش یافته است . از قابلیت های این برنامه ی محافظتی می توان به رابط کاربری ساده ، قدرت بالا در تشخیص انواع برنامه های مخرب ، حفاظت پیشرفته به طور خودکار و … اشاره کرد که در ادامه مطلب می توانید نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی آن را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Microsoft Security Essentials امنیت بهتر با آنتی ویروس مایکروسافت Microsoft Security Essentials 4.7.205.0 Final

 

 

دانلود + ادامه مطلب

کاهش حجم فایل های آفیس و عکس ها توسط FILEminimizer Suite 8.0

FILEminimizer Suite ترکیبی از عملکردهای نرم افزارهای FILEminimizer Office و FILEminimizer Pictures تحت یک واسط کاربری جدید ومنحصربفرد ومستقیم با قابلیت استفاده آسان می باشد. این نرم افزار فایلهای PowerPoint, Word, Excel و فایلهای تصاویر را تا میزان %۹۸ فشرده سازی می نماید تا بدین وسیله در میزان فضای مصرفی ذخیره سازی برروی هارد دیسک شما صرفه جویی گردد. این برنامه از یک واسط مستقیم پشتیبانی می نماید که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا حجم فایلهای اسناد اداری و نیز عکس های خود را بدون تغییر فرمت و کیفیت فایل اورجینال بهینه سازی نمایید. این برنامه با مایکروسافت آفیس یکپارچه می باشد و نیز با برنامه های ایمیل با پشتیبانی از Microsoft Outlook و کلاینت های Lotus Notesسازگاری داشته و می تواند فایلهای پیوست آفیس و تصاویر شما را بصورت مستقیم قبل از فرستادن بهینه سازی نماید. بااستفاده از این نرم افزار بسادگی می توانید از محدودیت های حجمی ارسال فایل توسط ایمیل عبور نمایید ونیز دیگر انبوهی از ایمیلها در جعبه نامه های شما انباشته نمی شوند. علاوه بر این، نرم افزار از ایمیل سرورهای Microsoft Exchange و Lotus Domino نیز پشتیبانی می نماید.

 

FILEminimizer Suite کاهش حجم فایل های آفیس و عکس ها توسط FILEminimizer Suite 8.0

 

 

دانلود + ادامه مطلب

انجام دستورات شما در زمان معین با Macro Expert Enterprise 3.4.9 Build 4474

با پیشرفت دنیای کامیپوتر هر کاری امکان پذیر است و کامپیوتر تقریبا در حال نزدیک شدن به یک انسان است. در حال نرم افزارهایی وجود دارد که به راحتی دستوران زمان بندی شده را انجام می دهد و این بسیار مفید است برای کسانی که در یک زمان پشت کامپیوتر نیستند ولی میخواهند که کاری انجام شود. برای انجام اینگونه عملیات ها نیاز به نرم افزارهای خاصی است.Macro Expert Enterprise نام این نرم افزار فوق العاده می باشد . این نرم افزار هر کاری که شما قادر به انجام آن در کامپیوتر هستید را انجام می دهد.نرم افزار برنامه ریزی شونده.این برنامه با برنامه ریزی زمانی ای که شما برای آن تعیین می کنید قادر به انجام کارهایی است که شما حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید.مثلا می تواند کامپیوتر شما را خاموش کند ، فایلی را انتقال دهد ، نشانگر موس را تکان دهد ، منویی را باز کند ، دکمه ای را فشار دهد، باز کردن یک برنامه و انتقال اطلاعات بین دو برنامه و … این کارها می توانند با یک برنامه ی زمان بندی شده و یا یک محرک انجام گیرد. تمامی این عملیات ها به راحتی قابل تنظیم است و از این نظر Macro Expert Enterprise بسیار ساده طراحی شده است. از نظر امنیتی نرم افزار در سطح بالایی قرار دارد و امکان گذاشتن پسورد برای نرم افزار قابل انجام می باشد. زمان بندی دستورات می تواند به صورت دقیقه ای ، روزانه ، هفتگی ، ماهانه و حتی سالانه باشد. امیدواریم از این نرم افزار استفاده مفید را ببرید.

 

Macro Expert Enterprise انجام دستورات شما در زمان معین با Macro Expert Enterprise 3.4.9 Build 4474

 

 

دانلود + ادامه مطلب

حفظ حریم خصوصی East-Tec Eraser 2015 12.0.4.100

East-Tec Eraser نرم افزاری بسیار عالی در زمینه پاکسازی ویندوز و رد پاهای اینترنت و برنامه های نصب شده روی ویندوز می باشد که دارای قابلیت های بسیار زیادی در زمینه حفظ حریم خصوصی در دنیای آفلاین و آنلاین می باشد. پاکسازی تاریخچه اینترنت،صفحات مشاهده شده،عکس ها و آدرس سایت های مشاهده شده،کوکی های ناخواسته،مکالمات چت روم ها،پاکسازی ایمیل ها و فایل های دانلود شده،فایل های اضافی و فایل های ردپا و گزارشی ویندوز از قابلیت های اصلی نرم افزار محسوب می شود. پشتیبانی از مرورگرهای محبوب کاربران نظیر فایرفاکس،اینترنت اکسپلورر،سافاری و اپرا برای پاکسازی های مربوط به دنیای اینترنت و همچنین پشتیبانی از بیش از ۲۵۰ نرم افزار جهت پاکسازی فایل های پدید آمده از فعالیت نرم افزارهای پشتیبانی شده از قابلیت های دیگر نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگر نرم افزار شامل پاکسازی غیرقابل بازگشت فایل هایی که کاربر قصد دارد که قابل بازیابی نباشند می شود و همچنین قابلیت پاکسازی کامل حافظه های قابل حمل و usb از دیگر توانایی های نرم افزار محسوب می شود.

 

East Tec Eraser حفظ حریم خصوصی East Tec Eraser 2015 12.0.4.100

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود برنامه Adobe Photoshop Express – ویندوز فون

Adobe Photoshop Express – آدوب فتوشاپ اکسپرس یکی دیگر از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای ویرایش تصویر مخصوص سیستم عامل ویندوز فون می باشد که تجربه ای متفاوت از ویرایش سریع عکس ها و اشتراک گذاری آن ها را در ویندوز فون شما به ارمغان می اورد.هم اکنون میتوانید این برنامه را از دانلود ها دریافت نمایید

 

Adobe Photoshop Express 201 دانلود  برنامه Adobe Photoshop Express   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار بازگردانی آسان فایل ها Ontrack EasyRecovery Pro 11.1.0

EasyRecovery Professional ابزاری عالی برای بازیابی فایلهای شما و نیز برای عیب یابی سیستم می باشد .این نرم افزار می تواند فایل های پاک شده ویا ازبین رفته را بازیابی نموده، اسناد را تعمیر نموده و نیز به عیب یابی دیسک شما کمک نماید. این برنامه از واسط کاربری بسیار خوشایند، ساده و زیبایی بهره می برد که ستونی از دکمه ها رابرای دسترسی به هر یک از دسته های ابزارهای نرم افزار را ارائه می نماید. هر یک از دسته ها خودشان را توضیح می دهند، بگونه ای که حتی یک کاربر مبتدی نیز براحتی قادر خواهد بود تا طرز کار و مزیت های هریک از ابزارهای دسته های مختلف را بسرعت بفهمد. این نرم افزارهمانطوری که از نام آن بر می آید هم قابلیت استفاده ساده دارد و هم امکانات در سطح حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد، و سرعت اجری آن نیز بسیار سریع می باشد. با استفاده از این نتایج تست انجام شده توسط نرم افزار می توانید پارتیشن های آسیب دیده و نیز فایل های ازبین رفته را مشاهده نمایید.

 

Ontrack%20EasyRecovery%20Pro%2011.1 نرم افزار بازگردانی آسان فایل ها Ontrack EasyRecovery Pro 11.1.0

 

دانلود + ادامه مطلب

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید