نرم افزار چسباندن زیرنویس و صدا به MKV با MKVToolnix 7.6.0

نرم افزار چسباندن زیرنویس و صدا به MKV با MKVToolnix 7.6.0

نرم افزار چسباندن زیرنویس و صدا به MKV با MKVToolnix 7.6.0

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
نرم افزار چسباندن زیرنویس و صدا به MKV با MKVToolnix 7.6.0

MKVToolnix نرم افزاری رایگان و پرکاربرد است که کاربران میتوانند با استفاده از آن نسبت به ادغام چندین زیرنویس و چند صدا برروی فایل های MKV اقدام کنند. همانطور که میدانید فایل های mkv که مخفف matorska هستند به دلیل حجم پایین و حفظ کیفیت بالا در زمینه فایل های ویدیویی مخصوصاً فیلم ها و مستندها استفاده فراوانی دارند و اکثر فیلم ها و مستندها در اینترنت با این فرمت منتشر می شوند. اگر قصد دارید زیرنویس فیلمی را به آن بچسبانید و دیگر نیازی به فایل srt زیرنویس ان هنگام نمایش نداشته باشید و به راحتی زیرنویس به صورت خودکار رو فیلم mkv نمایش داده شود ، میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. همانطور که گفتیم میتوانید چندین زیرنویس را به فایل اضافه کنید تا کاربر مشاهده کننده هنگام نمایش بتواند زیرنویس های مختلف را انتخاب کند. قابلیت چسباندن چندین صدا نیز وجود دارد که در زمینه فیلم های دوبله شده یاری دهنده هست. در طرف مقابل قابلیت استخراج زیرنویس چسبانده شده به ویدیو نیز توسط MKVToolnix وجود دارد.

 

MKVToolnix%207.6.0 نرم افزار چسباندن زیرنویس و صدا به MKV با MKVToolnix 7.6.0

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار نگه داری رمز های عبور Password Safe 3.35.1

Password Safe یک نرم افزار رایگان و بسیار کاربری می باشد که توسط آن قادرید رمزهای عبور خود را مدیریت کنید و دیگر رمزهای خود را فراموش نکنید. شما توسط Password Safe می توانید تمامی رمز عبورها را بصورت دسته بندی شده در قالب یک بانک اطلاعاتی نگهداری کنید و به طور معمول برای دسترسی به رمزهای نگه داری شده در این نرم‌افزارها، شما به یک رمز اصلی یا در‌ واقع یک شاه‌کلید نیاز دارید. کار با این نرم افزار بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط مناسبی می باشد. امیدواریم استفاده ببرید.

 

Password Safe 3.35.1 نرم افزار نگه داری رمز های عبور Password Safe 3.35.1

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار مدیریت حرفه ای ایمیل ها Mozilla Thunderbird 36.0 Beta 1

Mozilla Thunderbird نرم افزاری بسیار عالی برای مرور ، مشاهده ، ارسال و دریافت پست های الکترونیک از طریق سرویس های مختلف ایمیل نظیر IMAP, SMTP و سرویس Gmail می باشد. به وسیله این نرم افزار میتوانید همزمان از چندین سرویس جیمیل و سرویس های IMAP, SMTP (سرویس های مخصوصی که معمولا وبمسترها استفاده می کنند) استفاده کنید. به دلیل مجموعه شدن اکانت ها و وجود پنلی یکتا برای مدیریت آنها دیگر نیازی به تحمل دردسرهای رایج استفاده همزمان از چندین ایمیل نخواهید داشت و به راحتی میتوانید چندین ایمیل را مدیریت کنید. این نرم افزار با توجه به پشتیبانی از SSL/TLS امنیت بسیار بالایی خواهد داشت و به همین دلیل نگران وارد نمودن پسوردها و یا رسوخ اطلاعات ایمیل هایتان نباشید. همچنین این نرم افزار همانند مرورگرهای جدید از قابلیت Tabbed Email استفاده میکند تا ضمن اینکه همزمان چندین اکانت را بررسی میکنید ، همزمان چندین ایمیل را مطالعه ، ارسال یا مرور کنید. آرشیو نمودن ایمیل ها و همچنین قرار دادن address book ها باعث می شود به راحتی ایمیل ها را دسته بندی و مدیریت کنید ، قابلیتی که شاید برای استفاده از آن در سرویس های IMAP, SMTP بایستی دردسرهای زیادی را متحمل شوید. همچنین با وجود امکان قابلیت پیوست اطلاعات ، از نظر ارسال داده ها نیز مشکلی نخواهید داشت. قابلیت چت نیز در نسخه های جدید Thunderbird اضافه شده است که چت فیس بوک ، جیمیل ، توییتر و xmpp پشتیبانی می شوند. قابلیت جستجو نرم افزار بسیار عالی خواهد بود و میتواند به جستجوی متن درون ایمیل ها بپردازد و این یعنی راحتی بسیار در پیدا نمودن ایمیل هایی که عنوان آنها را فراموش کرده اید. این نرم افزار رایگان بوده و مخصوص شماست!

 

Mozilla%20Thunderbird%2036.0%20Beta%201 نرم افزار مدیریت حرفه ای ایمیل ها Mozilla Thunderbird 36.0 Beta 1

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار پاکسازی بد افزار ها Emsisoft Emergency Kit 9.0.0.4700

Emsisoft Emergency Kit مجموعه ای رایگان از نرم افزارها می باشد که می توانند بدون نصب، کامپیوتر شما را اسکن کرده و هر نوع بدافزاری را از روی آن پاک سازی کنند. رابط گرافیکی نرم افزار نیز همانند عملکرد آن بسیار حرفه ای می باشد. این نرم افزار ، کامپیوتر شما را برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها، آگهی افزارها ، کرم های اینترنتی، Dialer ها، Keylogger ها و دیگر نرم افزارهای مخرب جستجو کرده و در مرحله بعدی تمامی آنها را حذف می کند. با اجرای آن، Emsisoft Emergency Kit سیستم شما را اسکن می کند و بدافزارهای یافت شده را در بخش قرنطینه قرار می دهد و در پایان آنها را حذف می کند.Emsisoft Emergency Kit دارای بخشی برای اسکن خط فرمان نیز می باشد که دارای عملکردی مانند خود نرم افزار است اما رابط گرافیکی ندارد. این ابزار برای کاربران حرفه ای ساخته شده.

 

Emsisoft Emergency Kit 9.0.0.4700 نرم افزار پاکسازی بد افزار ها Emsisoft Emergency Kit 9.0.0.4700

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار مدیریت دیتابیس ها PostgreSQL 9.4.1-1

PostgreSQL یک سیستم مدیریتی پایگاه داده می باشد که یک نمونه تحقیقاتی از پایگاه داده‌های نسل بعد است. پایگاه داده PostgreSQL یک سیستم مدیریتی پایگاه داده رابطه ای شیء یا ORDBMS است. PostgreSQL یک نرم افزار عالی برای مدیریت دیتابیس ها و پایگاه داده ها می باشد . از ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از Linux, UNIX AIX, BSD, HP-UX , SGI IRIX , Mac OS X , Solaris , Tru64 , و Windows ، امکان مدیریت زبان ها ، راهنمایی برای برنامه نویسان ، ذخیره سازی اطلاعات ، پشتیبانی از تمامی زیر اشیاها ، رایگان و سورس باز است . این نرم افزار بیش از ۱۴ سال سابقه در زمینه مدیریت دیتابیس ها دارد و بنیاد علوم ملی NFS و ESL حامیان آن است .

 

PostgreSQL 9.4.1 1 نرم افزار مدیریت دیتابیس ها PostgreSQL 9.4.1 1

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار نصب تم های ویندوز Uxtheme Multi-patcher 14.0

با ورود ویندوز و تم پذیری ویندوز سازندگان تم نیز تم های زیادی برای نسخه های مختلف ویندوز عرضه کردند اما برای نصب خیلی از تم ها مشکلاتی وجود دارد به طور مثال آیا بعد از کپی کردن پوسته در پوشه ی Themes به درستی کار نکرده باشند؟ با نصب Uxtheme Multi-patcher شما توانایی استفاده از هر نوع تمی را روی تمامی ویندوزها خواهید داشت. در حقیقت نرم افزار Uxtheme Multi-patcher یک پچر فایل uxtheme.dll امکان استفاده از تم‌های مختلف حتی غیر اصلی را در ویندوز به شما می‌دهد . این نرم افزار از اغلب ویندوز ها حتی ۷ و ۸ پشتیبانی میکند .

 

Uxtheme Multi patcher 14.0 نرم افزار نصب تم های ویندوز Uxtheme Multi patcher 14.0

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود برنامه ooVoo Video Call – ویندوز فون

ooVoo Video Call, Text & Voice مسنجری آسان، قدرتمند و پرطرفدار با محیط کاربری کلاسیک و بسیار ساده برای سیستم عامل ویندوز فون است که امکان برقراری تماس های ویدئویی باکیفیت عالی، تماس های صوتی و ارسال پیام های متنی با دوستان و خانواده را برای شما فراهم می آورد. شاید شما نیز از کاربرانی باشید که به دلیل هزینه ی سرسام آور نمی توانید با دوستان و آشنایان خود در کشورهای دیگر ارتباط برقرار کنید ما به شما اپلیکیشن ooVoo را پیشنهاد می کنیم که با ان قادر خواهید بود از طریق اتصال اینترنت (وای فای، سه جی و …) بدون هزینه ی اضافی با تمامی دوستان و آشنایان خود در هر کشوری که باشند ارتباط برقرار کنید..هم اکنون میتوانید این برنامه را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

ooVoo Video Call 2014 دانلود  برنامه ooVoo Video Call   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب

آخرین درایور کارت های گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce Driver 347.52 WHQL

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. برای دانلود و اطلاع از تغییرات این نسخه از اپدیت به ادامه ی مطلب بروید.

 

nVIDIA.GeForce.Driver.Cover آخرین درایور کارت های گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce Driver 347.52 WHQL

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب

فیلم برداری از صفحه با BB FlashBack Pro 5.5.0 Build 3504

BB FlashBack Pro نرم افزاری قدرتمند جهت ساخت فیلم های آموزش و ارائه های تصویری جهت نمایش در کنفراس ها و… می باشد. امروزه آموزش ها و ارائه ها در کنفراس ها تماما به صورت تصویری و بصری می باشد. در زمینه آموزش ، مسلما ارائه تصویر و صوت میتواند درصد بسیار بالایی در گیرا بودن مطلب داشته باشد. ساختن فیلم های آموزشی مربوط به ویندوز نیازمند نرم افزاری جهت ضبط تصویر محیط ویندوز و نرم افزارها و یا بازی ها می باشد. همچنین بعد از ضبط تصویر نیاز به ایجاد صوت یا اضافه کردن نوشته یا برجسته کردن و به اصطلاح highlight کردن می باشد که تمامی این نیازها با نرم افزار BB FlashBack Pro قابل حل است. این نرم افزار قدرتمند میتواند با ضبط تصویر از محیط ویندوز به همراه صدا و با امکانات لازم جهت ویرایش و اضافه کردن نکات به فیلم گرفته شده ، نرم افزار کامل برای ساخت فیلم ها و ارائه های تصویری باشد.

 

BB FlashBack Pro 4.1.9.3121 فیلم برداری از صفحه با BB FlashBack Pro 5.5.0 Build 3504

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود تم بدون نیاز به روت Lollipop برای گوشی های اکسپریا

پس از معرفی اندروید ۵ توسط گوگل تا به امروز شاهد انتشار تم های مختلفی با این موضوع برای گوشی های اکسپریا بوده ایم. امروز نیز قصد داریم تا  تمی با موضوع اندروید ۵ را برای شما قرار دهیم.این تم بر روی گوشی های اکسپریا با نسخه اندروید ۴٫۳ و بالاتر قابل نصب است.این تم برای نصب نیاز به هیچگونه دسترسی از جمله دسترسی روت ندارند.

 

Lollipop1 دانلود تم بدون نیاز به روت Lollipop برای گوشی های اکسپریا

 

 

دانلود + ادامه مطلب

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید