مبدل قدرتمند فرمت های ویدئویی اچ دی Aiseesoft HD Video Converter 8.1.10

مبدل قدرتمند فرمت های ویدئویی اچ دی Aiseesoft HD Video Converter 8.1.10

مبدل قدرتمند فرمت های ویدئویی اچ دی Aiseesoft HD Video Converter 8.1.10

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
مبدل قدرتمند فرمت های ویدئویی اچ دی Aiseesoft HD Video Converter 8.1.10

 

Aiseesoft HD Video Converter می توان گفت بهترین مبدل فایل های ویدئویی HD می باشد، این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های ویدئویی و از فرمت های صوتی از قبیل  پشتیبانی می کند، علاوه بر ویژگی های ذکر شده این نرم افزار همچنین قابلیت ویرایش ویدئو نظیر اضافه کردن افکت، چسباندن ویدئو های مختلف به هم، حذف صحنه های دلبخواه و اضافه کردن واترمارک به ویدئو را دارد. در صورتی که به یک مبدل قدرتمند نیاز دارید، نرم افزار Aiseesoft HD Video Converter آن چیزیست که شما دنبالش هستید.هم اکنون می توانید این برنامه را به طور رایگان از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

  Aiseesoft.VidConverter.Cover مبدل قدرتمند فرمت های ویدئویی اچ دی Aiseesoft HD Video Converter 8.1.10

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبعdownloadha.com

 

نرم افزار مبدل فایل های ویدیویی iSkysoft Video Converter 4.5.3 – نسخه Mac

بدون شک برنامه های تبدیل کننده فایل های صوتی و تصویری زیادی عرضه شده اند. ابزاری بسیار حرفه ای که در کنار پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدئویی با سرعت بسیار مناسب امکاناتی نظیر رایت برروی انواع لوح های فشرده و همچنین ویرایش ساده فیلم ها را هم فراهم کرده است.شما میتوانید به راحتی فیلم های دی وی دی را ریپ کرده و یا بالعکس سایر فرمت ها را به فرمت DVD تبدیل نمائید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به تبدیل فرمت های به فرمت های دو بعدی و سه بعدی اشاره کرد، تمامی فایل های ویدیویی در سایت هاب YouTub e، Metac afe، H ulu، Net flix قابل دانلود در این نرم افزار هستند. تبدیل فایل های دانلود به هرنوع فرمت دلخواه شما ، دستگاه های قابل حمل و…. فراهم شده است.هم اکنون می توانید این برنامه را به صورت رایگان از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

  iSkysoft Video Converter نرم افزار مبدل فایل های ویدیویی iSkysoft Video Converter 4.5.3   نسخه Mac

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبعdownloadha.com

اسکیس حرفه ای با Autodesk SketchBook Pro 7.2.1 – نسخه Mac و Win

 

 

Autodesk Sketchbook Pro نرم افزاری حرفه ای در زمینه طراحی است که با دارا بودن انواع براش ها و قلموها و ابزارهای نقاشی میتواند به عنوان نرم افزار عالی برای اسکیس معماران و طراحان مورد استفاده قرار گیرد. توسط این نرم افزار کاربر به راحتی میتواند ایده های خود را ظهور برساند. نرم افزار از نظر رابط کاربری و تنظیم بودن حس کاربر و رایانه بسیار دقیق طراحی شده است تا کاربر به سادگی با نرم افزار ارتباط برقرار کرده و آنچه را که میخواهد رسم کند. پشتیبانی از تبلت ها نیز باعث می شود که کاربر در صورت داشتن تبلت بتواند به سادگی به صورت لمسی از آن استفاد نماید. دارا بودن انواع براش ها و قلموها با قابلیت تنظیمات مختلف و شخصی سازی و انتخاب رنگ ها و همچنین پشتیبانی از لایه و لایه بندی باعث می شود که کاربر به سادگی نسبت به ساخت و اسکیس طرح خود اقدام نماید.هم اکنون می توانید این برنامه را از وبسایت دانلودسرا دانلود نمایید.

..:: نسخه مک و ویندوز ::..

 

 

  Autodesk SketchBook Pro اسکیس حرفه ای با Autodesk SketchBook Pro 7.2.1   نسخه Mac  و Win

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منیعdownloadha.com

 

نرم افزار بازیابی قدرتمند فایل ها Disk Drill v2.4.426 – نسخه Mac

 

 

Disk Drill نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی فایل های حذف شده می باشد که از درایوهای HFS/HFS+, FAT, NTFS و غیره پشتیبانی می کند . این نرم افزار به شما کمک می کند تا به دو روش سریع و یا عمیق فایل های خود را ریکاوری کنید . قابلیت بازیابی از کارت های حافظه ، آی پاد کلاسیک ، هارد دیسک های خارجی را نیز دارا می باشد . این نرم افزار قادر است فایل های حذف شده ی شما را از دیسک هایی مختلف نظیر هارد اکسترنال ، فلش مموری ، آیپاد کلاسیک و… بازیابی نماید.هم اکنون می توانید این برنامه را به طور رایگان از وبسایت دانلودسرا دانلود نمایید.

 

 

  Disk Drill  نرم افزار بازیابی قدرتمند فایل ها Disk Drill v2.4.426   نسخه Mac

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منیعdownloadha.com

 

ذخیره سازی محتویات DVD درون هارد با Mac DVDRipper Pro 5.0.6 – نسخه Mac

 

 

شاید برایتان پیش آمده باشد بخواهید اطلاعات داخل یک DVD را به هاردتان انتقال دهید به‌طوری که بعد از انتقال نیز اطلاعات آن بدون تغییر قابل استفاده باشند. فرض کنید فیلمی روی یک DVD دارید و می‌خواهید خودِ‌ فیلم را بدون هیچ چیز اضافه به هاردتان انتقال دهید، یا شاید می‌خواهید یک نسخه‌ی پشتیبان یا بک‌آپ از  آن DVD در هارد خود داشته باشید تا بعد از آن نگران خش‌هایی که روی DVDتان می‌افتد نباشید، یا فقط می‌خواهید یک ایمیج از DVD روی هاردتان داشته باشید. با DVDRipper Pro همه‌ی این کارها امکان پذیر است. این نرم‌افزار همچنین به‌شما قابلیت رایت روی DVD دیگر را هم می‌دهد. کافیست DVD را داخل دستگاه بگذارید و آدرس محل ذخیره‌سازی را بدهید. این برنامه به‌بهترین شکل محتویات DVD شما را در یک مجموعه در محل خواسته شده ذخیره می‌نماید تا بعدها بتوانید با خیال راحت آن‌ها را اجرا کنید.هم اکنون می توانید این برنامه را به طور رایگان از سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

  Mac DVDRipper Pro  ذخیره سازی محتویات DVD درون هارد با Mac DVDRipper Pro 5.0.6   نسخه Mac

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منیعdownloadha.com

 

 

 

 

دانلود منیجر Internet Download Manager 6.23 Build 20 Final + Portable

دانلود منیجر Internet Download Manager 6.23 Final

دانلود منیجر Internet Download Manager

| به همراه کرک و پچ جدید |

 

دانلود منیجر Internet Download Manager 6.23 Build 20 Final + Portable یا IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا 5 برابر یا %500 افزایش دهد. نرم افزار آی دی ام با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.

همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدید ترین ورژن نرم افزار دانلود منیجر Internet Download Manager را از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
منبع yasdl.com

دانلود ImageStation Enterprise 3.2.20 – نرم افزار اسکنر حرفه ای

دانلود ImageStation Enterprise 3.2.20 - نرم افزار اسکنر حرفه ای

 

دانلود ImageStation Enterprise

| نرم افزار اسکنر حرفه ای |

 

ImageStation Enterprise 3.2.20 نام نرم افزار حرفه ای به عنوان اسکنر ، ابزار تبدیل فرمت اسناد و پرینت کتاب می باشد. این نرم افزار حدودا دارای کامل ترین ابزارهای مورد کاربرد شما در کارهای اداری ، سندهای ادارات و …... است ، ImageStation قادر است مناسب ترین ابزارها در زمینه اسکن و پرینت جزوات و کتاب ها را بدون نیاز به دسترسی به اینترنت برای شما فراهم کند. ImageStation می تواند اسکن ها و پرینت های شما را با دستگاه های محلی و یا تحت شبکه انجام دهد ، همچنین فرآیند اسکن جزوات و کتاب ها و انواع سندهای اداری شما می توانند در فرمت های تصویری PEG, PNG, BMP, PDF, TIFF و همچنین فرمت محبوب PDF ذخیره سازی شوند.

ImageStation Enterprise همچنین این امکان را به شما می دهد که پیش از پرینت اسناد PDF ، بتوانید فعالیت های ویرایشی مورد نظرتان را نیز بر روی آنان اعمال کنید. آیا شما قصد دارید یک سند دیجیتالی را برای خواندن بهتر پرینت کنید؟ آیا دوست دارید کتاب الکترونیکی مورد علاقه تان را به صورت یک کتاب واقعی درآورید؟ ImageStation می تواند این عمل را بالاترین کیفیت ممکن برایتان انجام دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ImageStation Enterprise را از وب سایت دانلودسرا ، دریافت نمائید.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
منبع yasdl.com

دانلود USB Flash Security 4.1.12.15 – نرم افزار حفظ امنیت فلش دیسک ها

دانلود USB Flash Security 4.1.12.15 - نرم افزار حفظ امنیت فلش دیسک ها

 

دانلود USB Flash Security

| نرم افزار حفظ امنیت فلش دیسک ها |

 

USB Flash Security 4.1.12.15 نام نرم افزاری جهت محافظت کامل از پورت USB کامپیوتر است. اکثریت تهدیدات امنیتی در محیط دستگاه های کامپیوتری از طریق ورودی ها رخ می دهند ، این ورودی در کامپیوترهای امروزی ورودی USB است که بدافزارها و ویروس ها ، ابزارهای جاسوسی و… می توانند از طریق فلش مموری ها وارد کامپیوتر شوند. USB Flash Security ضمن حفظ کامل امنیت ورودی USB کامپیوتر ، امنیت کامل دستگاه های خارجی متصل شده را نیز تأمین می کند. برای مثال از این پس می توانید با خیال راحت دستگاه های موبایل یا تبلت خود را بدون ترس از هک و دزدی اطلاعات به سیستم متصل نمایید.

USB Flash Security یک نرم افزار امنیتی برای دستگاه های موبایل است ، این نرم افزار شما را قادر می سازد دستگاه های موبایل خود را با الگوریتم حرفه ای AES256bit محافظت کنید. AES یک الگوریتم پر سرعت و قدرتمند است که از افشای اطلاعات خصوصی شما از طریق پورت های USB جلوگیری می کند. لو رفتن اطلاعات خشصی یا شرکتی ، ممکن است آسیب بزرگی را به صورت شخصی یا حقوقی به افراد وارد کند ، به وسیله نرم افزار USB Flash Security ، امکان بروز چنین خطاهایی را به صفر خواهد رساند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار USB Flash Security را از  وب سایت دانلودسرا، دریافت نمائید.

 جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
منبع yasdl.com

 

نرم افزار محاسبه معادلات پیچیده ریاضی Wolfram Mathematica v10.2.0

 

 

Wolfram Mathematica نرم افزاری قدرتمند در زمینه حل معادلات ریاضی می باشد که به کمک آن کاربران می توانند معادلات سخت ریاضی را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کنند. همچنین از قابلیت دیگر این نرم افزار توانایی مدل سازی چند بعدی ریاضی می باشد. در واقع عملکرد اصلی این نرم افزار بر پایه محاسبه و تجسم نمودن می باشد. محاسبه فرمول ها ، توابع ، الگوریتم ها از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این محصول با بیش از ۲۰ سال تجربه و میلیون ها کاربر در سراسر جهان در استفاده ی هزاران دانشگاه و ادارات دولتی می باشد. این ابزار قدرتمند مهندسی یکی از تولیدات شرکت نرم افزاری Wolfram می باشد.

 

 

 

Wolfram%20Mathematica%2010.2.0 نرم افزار محاسبه معادلات پیچیده ریاضی Wolfram Mathematica v10.2.0

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبعdownloadha.com

 

 

نرم افزار مدیریت تگ های فایل های صوتی Mp3tag 2.71

 

 

Mp3Tag نرم افزاری است که به کمک آن میتوانید به ویرایش تگ فایل های MP3, WMA, OGG و APE بپردازید. این نرم افزار میتواند تصویر خواننده و متن موسیقی رو از سایت هایی نظیر Amazon.com و FreeDB جستجو و وارد برنامه کند. همچنین این نرم افزار توانایی تغییر نام فایل های موسیقی شما رو در حجم زیاد دارد. از قابلیت های دیگه این نرم افزار می توان به پشتیبانی کامل از Drag&Drop و هماهنگی با Windows Media Player 11 اشاره کرد .

 

 

 

Mp3tag%202.71 نرم افزار مدیریت تگ های فایل های صوتی Mp3tag 2.71

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبعdownloadha.com

 

 

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید