نرم افزار لایه امنیتی در وب گردی Sandboxie 4.20

نرم افزار لایه امنیتی در وب گردی Sandboxie 4.20

نرم افزار لایه امنیتی در وب گردی Sandboxie 4.20

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
نرم افزار لایه امنیتی در وب گردی Sandboxie 4.20

 

 

Sandboxie نرم افزاری بسیار عالی برای کسانی است که میخواهد لایه امنیتی جدیدی را ایجاد کنند. آنتی ویروس ها و تمامی نرم افزارهای امنیتی میتوانند نفوذ پذیر باشند و اگر میخواهید لایه امنیتی جدیدی داشته باشید ، با دانلودها باشید. Sandboxie نرم افزاری است که به طور لغوی باید آن را جعبه شنی نامگذاری کرد. این تکنولوژی چندی است رواج پیدا کرده است و در برخی از نرم افزارها نیز در مواقع اجرای فایل های حساس اجرا می شود. اما نرم افزار Sandboxie یک نرم افزار اختصاصی در این زمینه است و میتواند نرم افزارهای مرورگر وب را در خود اجرا کند. Sandboxie با ایجاد فضای مجازی محافظت شده برروی هارد دیسک ، فضای مورد نیاز اجرای نرم افزارهای مرورگر وب را به آن محل انتقال خواهد داد ، به طوری که تمامی داده های رد و بدل شده نرم افزار ثانویه در آنجا ایجاد و استفاده خواهد شد و آن اطلاعات به دیگر مناطق هارد دیسک رسوخ نمیکنند و بنابراین قابلیت دسترسی به دیگر فایل ها را نخواهند داشت. این نقظه عطفی در امنیت خواهد بود. زیرا اگر نرم افزاری مانند مرورگرها ، هنگام وب گردی فایل مخربی را وارد ویندوز کند ، آن فایل در همان جعبه شنی باقی خواهد ماند و امکان دسترسی به دیگر قسمت ها را نخواهد داشت. پس از این نرم افزار میتوانید در هنگام اجرای نرم افزارهای مختلف مرورگر وب استفاده کنید. بنابراین کوکی ها و تاریخچه های اینترنت تماما در جعبه شنی خواهند بود و امکان نفوذ آنها و سپس جاسوسی به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد. البته امنیت هیچوقت ۱۰۰% نخواهد بود.

 

 

 

Sandboxie%204.20 نرم افزار لایه امنیتی در وب گردی Sandboxie 4.20

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبعdownloadha.com

 

 

نرم افزار تبدیل فرمت BIN به فرمت ISO توسط WinBin2Iso 2.82

WinBin2Iso نرم افزاری کوچک و بدون نیاز به نصب می باشد که توسط آن قادرید ایمیج های با فرمت BIN را به فرمت آشنای ISO تبدیل کرده و اعمالی مثل استخراج فایل را روی آن انجام نمایید. سرعت انجام این نرم افزار با سرعت بالاست و در زمان کوتاهی انجام میدهد و رابط کاربری این نرم افزار ساده است به طوری که یوزر های آماتور یا حرفه ای به راحتی میتوانند با آن کار کنند . با وجود حجم کمتر از یک مگابایت این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل هایی با حجم ۲ گیگابایت را داراست.

 

WinBin2Iso 2.82 نرم افزار تبدیل فرمت BIN به فرمت ISO توسط WinBin2Iso 2.82

نرم افزار حذف فایل های اضافه PrivaZer 2.34

هر بار استفاده از سیستم باعث می‌شود تا مقداری اطلاعات اضافی و بدون کاربرد در کامپیوتر باقی بمانند و باعث کندی شوند ، اگر می خواهید از کند شدن سیستم خود جلوگیری کنید می توانید از نرم افزار رایگان و خوب PrivaZer استفاده کنید.PrivaZer یک نرم افزار است که با سرعت بالا به شناسایی و حذف این فایل ها از روی سیستم شما می پردازد . این برنامه قادر است تا تمامی فایل‌های اضافی و بدون کاربرد را در سیستم جستجو کرده و آن‌ها را به صورت مطمئن حذف کند و از کند شدن ویندوز و برنامه‌ها جلوگیری کند.

 

PrivaZer%202.34 نرم افزار حذف فایل های اضافه PrivaZer 2.34

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

نرم افزار پاک کردن کامل نرم افزار ها Ashampoo UnInstaller 5.05

هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد. آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف می کند.

 

Ashampoo%20UnInstaller%205.05 نرم افزار پاک کردن کامل نرم افزار ها Ashampoo UnInstaller 5.05

نرم افزار پلیر قدرتمند و همه کاره QQ Player 3.9.917

 

 

QQ-Player عنوان یک پلیر قدرتمند و عالی می باشد که از انواع فرمت های مالتی مدیا پشتیبانی می کند . این نرم افزار علاوه برپخش فرمت های مختلف ، قابلیت تبدیل فرمت فایل ها را نیز به شما می دهد که قابلیت تقسیم و یا ادغام فایل های ویدئویی را نیز دارید . فرمت های مختلفی همچون swf, flv, wmv, mkv, vob, avi, mp4, ifo, wm, ts, rm, mov, rp, rt, qt و … توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند . از سایر ویژگی های این پلیر می توان به سازگاری با انواع زیرنویس ها ، قابلیت گرفتن اسکرین شات از فیلم ها ، عدم نیاز به نصب کدک های اضافی ، استخراج صدا از فیلم و … اشاره کرد .جهت دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب در وبسایت دانلودسرامراجعه نمایید.

 

 

 

QQ Player 3.9.917 نرم افزار پلیر قدرتمند و همه کاره QQ Player 3.9.917

 

 

 

منبعdownloadha.com

 

 

نرم افزار دانلود آفلاین ProgDVB 7.10.1

 

 

دیگر کم کم سیگنال تلویزیونی آنالوگ منسوخ شده و جای خود را به سیگنال دیجیتال می دهند و انواع گیرنده های سخت افزاری سیگنال دیجیتال نیز برای کامپیوتر ها منتشر شده اند که تنها با اتصال به یو اس بی و یک آنتن بسیار کوچک قابل حمل می توانید تمام شبکه های دیجیتال محلی کشور خود را دریافت کنید. مطمئنا داشتن یک نرم افزار کامل برای مدیریت این سیگنال، کیفیت بالای پخش و Encoding و همچنین قابلیت های مختلف مانند ضبط و .. همه و همه می تواند به شما در هر چه بیشتر لذت بردن از تکنولوژی دیجیتال کمک کند. ProgDVB نرم افزاری مشهور و حرفه ای جهت تماشای تلویزیون ها و رادیوهای ماهواره ای از طریق کارت های DVB است که امروزه سایر کاربران اینگونه کارت ها از این برنامه جهت مشاهده کانال ها و رادیوها استفاده می کنند. به جرات می توان گفت که ProgDVB در مقایسه با نرم افزارهای مشابه بیشترین استفاده را در بین کاربران داشته است. این نرم افزار با تمامی کارت های DVB سازگاری کامل داشته و به خوبی می تواند با آن ها کار می کند.از قابلیت های ProgDVB می توان به توانایی کار تحت شبکه و به اشتراک گذاری آن برای چند نفر به طور همزمان، توانایی ضبط صدا و تصاویر از کانال های مختلف و ذخیره آن ها در فرمت های گوناگون و … اشاره کرد.

 

 

 

ProgDVB%207.10.1 نرم افزار دانلود آفلاین ProgDVB 7.10.1

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

دانلود نرم افزار انتقال اطلاعات بین دو گوشی Aiseesoft FoneCopy v1.2.8

 

 

Aiseesoft FoneCopy یک برنامه کاربردی موثر به منظور انتقال عکس و فیلم و یا جتی اطلاعات مخاطبین بین اسمارت فون های مختلف می باشد. شما با این برنامه دیگر دغدغه انتقال آسان اطلاعات و همچنین امنیت اطلاعات خود را نخواهید داشت و به راحتی می توانید فایل های خود را به سریع ترین صورت ممکن و با امنیت کامل انتقال دهید. هم اکنون می توانید این برنامه را به طور مستقیم از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

 

Aiseesoft FoneCopy Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار انتقال اطلاعات بین دو گوشی Aiseesoft FoneCopy v1.2.8

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

دانلود نرم افزار ریکاوری قدرتمند اطلاعات R-Studio 7.7 Build 159204 Network Edition + Portable

 

 

R-Studio را می توان یکی از قدرتمندترین برنامه ها در زمینه بازگردانی و ریکاوری فایل ها دانست. چرا که این برنامه کاملا مقرون به صرفه بوده و نسبت به سایر برنامه های مشابه دارای سرعت بسیار بالاتری می باشد. شما با این برنامه می توانید به ترمیم فایل ها و پوشه های خود بپردازید . به صورت کاملا حرفه ای فایل های از دست رفته خود را بازگردانی کنید. با این برنامه می توانید بدون هیچ گونه دانش قبلی و یا بهره وری های انجام شده فایل های خود را بازگردانی کرده و آنها را دوباره در سیستم خود داشته باشید.هم اکنون می توانید نرم افزار R-Studio را به طور مستقیم از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

 

R Studio Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار ریکاوری قدرتمند اطلاعات R Studio 7.7 Build 159204 Network Edition + Portable

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

دانلود نرم افزار دسته بندی فایل ها WinCatalog 2015 v15.2.7.15

نرم افزاری می باشد که شما بوسیله آن می توانید کاتالوگ های زیبایی با استفاده از ابزرارهای مختلف این برنامه ساخته و به طور خودکار به چاپ آنها به صورت سفارشی بپردازید. امکان خواندن خودکار داده ها از طریق درایوهای فلش و همچنین دیسک های بلوری نیز با این برنامه امکان پذیر می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار WinCatalog را به طور مستقیم از سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبعdownloadha.com

WinCatalog Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار دسته بندی فایل ها WinCatalog 2015 v15.2.7.15

دانلود نرم افزار مبدل قدرتمند فایل های ویدئویی Faasoft Video Converter 5.2.24.5621

Faasoft Video Converter یک نرم افزار مبدل قردتمند با بهترین امکانات می باشد که به شما این امکان را می دهد تا تا فیلم های خود را به طور سریع به فرمت های مختلف تبدیل کرده و در کامپیوتر شخصی و یا اسمارت های فون های مختلف استفاده کنید. قابلیت تبدیل به نسخه های مختلف سه بعدی و HD از ویژگی های بارز این برنامه می باشد. امکان ادغام و پرش در ویدئوها با این برنامه امکان پذیر شده و شما می توانید براحتی فیلم های خود را به نسخه های مختلف کنسول ها نظیر PSP و PS3 تبدیل نمایید. هم اکنون این برنامه آماده دریافت از سایت دانلودسرا می باشد.

 

Faasoft Video Converter Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار مبدل قدرتمند فایل های ویدئویی Faasoft Video Converter 5.2.24.5621

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبعdownloadha.com

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید