پاک سازی و بهینه سازی رجیستری Ashampoo Registry Cleaner 1.0 DC 12.02.2015

پاک سازی و بهینه سازی رجیستری Ashampoo Registry Cleaner 1.0 DC 12.02.2015

پاک سازی و بهینه سازی رجیستری Ashampoo Registry Cleaner 1.0 DC 12.02.2015

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
پاک سازی و بهینه سازی رجیستری Ashampoo Registry Cleaner 1.0 DC 12.02.2015

 

 

Ashampoo Registry Cleaner نام یک ابزار حرفه ای و قدرتمند در زمینه رفع مشکلات ناشی از رجیستری این برنامه شما را در حذف فایل های اضافی رجیستری و شناسایی و حذف شورتکات های اضافی، یکپارچه سازی رجیستری و مدیریت بر استارت آپ ویندوز و پاک کردن کامل برنامه های نصب شده و چندین ابزار دیگر که در این نرم افزار گردآوری شده است شما را در بهینه سازی ویندوز و کمک کرده و از هنگ کردن های مداوم جلوگیری می کند.

 

 

 

Ashampoo Registry Cleaner پاک سازی و بهینه سازی رجیستری Ashampoo Registry Cleaner 1.0 DC 12.02.2015

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعdownloadha.com

 

دانلود آفیس ۲۰۱۶ ویندوز – Microsoft Office 2016 Professional Plus 16.0.4229.1002 Preview

سرانجام نسخه پیش نمایش آفیس ۲۰۱۶ به همراه کرک معتبر برای استفاده دائمی منتشر شد. این نسخه پیش نمایش، آپدیت شده تا تاریخ ۸جولای ۲۰۱۵ می باشد. مایکروسافت در این نسخه از مجموعه‌ نرم‌افزارهای اداری خود، به بهبود وضعیت جستجو، فضای مورد نیاز و سطح عملکرد تحویل ایمیل در Outlook 2016 پرداخته و در کنار آن بهینه‌سازی‌هایی نیز در جاسازی تصاویر در Word 2016 و Excel 2016 اعمال کرده است. می‌دانیم که پیش از این نیز مایکروسافت راهکارهای جدیدی برای گسترش آفیس توسط توسعه‌دهندگان ارائه کرده بود؛ اکنون این کمپانی اعلام کرده که تغییری در وضعیت ماکروها یا افزودنی‌ها نخواهد داد تا توسعه‌های صورت گرفته توسط توسعه‌دهندگان همچنان در آفیس ۲۰۱۶ نیز قابل اعمال باشد و اسناد نیز به همان شیوه‌ی سابق قابل دسترسی باشند. در کنار پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶، مایکروسافت یک نسخه‌ی آزمایشی از پیغام‌رسان اسکایپ برای کسب و کارها منتشر کرده است. این نسخه‌ی جدید اسکایپ، در حقیقت بعنوان جایگزینی برای Lync ارائه شده که تا پیش از این ابزار اصلی مایکروسافت برای ارتباطات سازمانی در نظر گرفته می‌شد. نسخه‌ی مخصوص کسب و کار اسکایپ شباهت بسیاری به نسخه‌ی مصرفی این برنامه دارد با این تفاوت که قابلیت ترکیب و ادغام مناسبی با برنامه‌های آفیس به کاربر ارائه می‌کند.

|نسخه پیش نمایش، همراه کرک سالم، آپدیت تا ۸جولای ۲۰۱۵|

|به همراه توضیحات نصب کامل و قدم به قدم|

 

Microsoft Office 2016 Preview cover small دانلود آفیس 2016 ویندوز   Microsoft Office 2016 Professional Plus 16.0.4229.1002 Preview

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

نرم افزار بهینه سازی ویندوز برای اجرای بازی ها Wise Game Booster 1.31.40

 

 

Wise Game Booster نرم افزاری رایگان جهت بهینه سازی ویندوز جهت اجرای سریعتر و بهتر بازی هاست. همانطور که میدانید بازی ها برای اجرا شدن نیازمند استفاده کامل و زیاد از منابع سیستمی هستند و مخصوصاً اگر سیستم شما از نظر سخت افزاری قدرتمند نباشد مهم خواهد بود که در هنگام اجرای بازی حداکثر منابع سیستمی به اجرای بازی اختصاص یابد. Wise Game Booster نرم افزاری ویژه است که برای اجرای بازی ها حداکثر منابع سیستمی را فراهم می آورد. این نرم افزار با یک کلیک میتواند نسبت به شناسایی پروسه های غیرضروری ویندوز که در هنگام بازی نیازی به فعال بودنشان نیست اقدام کند و آنها را غیرفعال سازد و همچنین میتواند امکاناتی را برای غیرفعال کردن نرم افزارهای ثانویه در حال اجرا به کاربر بدهد. این نرم افزار برای حرفه ای ها نیز امکان غیرفعال کردن دستی پروسه ها و نرم افزارها را فراهم می آورد که این نیز به هرچه هوشمندتر بودن نرم افزار کمک می نماید. بعد از اینکه بازی کردن شما نیز تمام شد میتوانید سیستم را به حالت اولیه برگردانید که تا به صورت عادی اجرا شود.

 

 

 

Wise%20Game%20Booster%201.31.40 نرم افزار بهینه سازی ویندوز برای اجرای بازی ها Wise Game Booster 1.31.40

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

منبعdownloadha.com

 

نرم افزار ذخیره و نگهداری اطلاعات شخصی Sticky Password Premium 8.0.4.34

 

 

Sticky Password Premium نرم افزاری برای ذخیره سازی و نگهداری اطلاعات شخصی شما میباشد که شما به کمک آن میتوانید اطلاعاتی چون رمز عبور ، نام کاربری، شماره تلفن و… را ذخیره کنید.به کمک این نرم افزار شمت میتوانید به راحتی و با امنیت بالا وارد سایت هایی که در آن عضو هستید بشوید به اینگونه که شما آدرس سایت مورد نظر خود را همراه نام کاربری و کلمه عبور در این نرم افزار ثبت می نمایید و هنگام ورود روی آدرس ایجاد شده کلیک می نمایید تا وارد سایت شود.با این کار دیگر شما نیاز به دخیره رمز های مختلف در ذهنتان نخواهید بود.

 

 

 

Sticky Password Premium نرم افزار ذخیره و نگهداری اطلاعات شخصی Sticky Password Premium 8.0.4.34

 

 

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

 

دانلود Kaspersky Anti Virus 2015 15.0.2.361.8100 + Farsi – آنتی ویروس کسپراسکای

دانلود Kaspersky Anti Virus 2015 15.0.2.361.8100 + Farsi - آنتی ویروس کسپراسکای

 

دانلود Kaspersky Anti Virus

آنتی ویروس کسپراسکای

 

Kaspersky Anti Virus 2015 15.0.2.361.8100 + Farsi طبق آمار های جهانی روزانه بیش از 125000 برنامه و ویروس های مخرب تولید میشود و این وجود یک آنتی ویروس قدرتمند برای حفاظت از سیستم رایانه را ضروری می کند, آن هم برنامه ای قدرتمند که در مقابل قدرتمند ترین ویروس ها به دفاع موثر از سیستم بپردازد. اینجاست که شما به دنبال آنتی ویروسی قدرتمند دارای مدیریت آسان و کارامد خواهید گشت.
Kaspersky AntiVirus با ترکیب قابلیت های مبتنی بر ابرفناوری های امنیتی قدرتمند که در کامپیوترها اجرا میشود به عنوان یک برنامه قدرتمند و همه کاره در برابر تهدیدات امروزی سیستم های رایانه ای یک راهکار مطمئن امنیتی خواهد بود. کسپراسکای با بهره گیری از شبکه امنیت خود که به میلیون ها نفر از سیستم ها در سراسر جهان سرویس ارائه می دهد, اطلاعات و داده های به روز را جمع آوری می کند.

 

آنتی ویروس کسپراسکای با استفاده از آخرین فناوری و نوآوری های امنیتی مایکروسافت یکپارچه سازی شده است, علاوه بر این این برنامه کاملا به رابط گرافیکی جدید مایکروسافت هماهنگ سازی شده است . مطمئنا آنتی ویروس کاسپراسکای به شما این امکان را خواهد داد تا بر امنیت رایانه خود نظارت کامل را داشته باشید و سیستم خود را در برابر خطرات امنیتی ایمن سازید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه آنتی ویروس Kaspersky AntiVirus را از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع yasdl.com

دانلود Kaspersky Internet Security 2015 15.0.2.361.8103 + Farsi – کاسپراسکای اینترنت سکیوریتی

دانلود Kaspersky Internet Security 2015 15.0.2.361.8103 + Farsi - کاسپراسکای اینترنت سکیوریتی

 

دانلود Kaspersky Internet Security

دانلود کاسپراسکای اینترنت سکیوریتی 2015

 

Kaspersky Internet Security 2015 15.0.2.361.8103 + Farsi جدیدترین ورژن محبوب ترین آنتی ویروس کاسپراسکای است که سازنده آن یک شرکت روسی است. کاسپراسکای که در حال حاضر توانسته کاربران زیادی را در نقاط مختلف جهان مورد پوشش قرار دهد یکی از بهترین و قدرتمند نرم افزار های امنیتی را همه روزه روانه بازار می کند.امروز از وب سایت یاس دانلود ، ورژن اینترنت سکوریتی کاسپراسکای این شرکت را برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده دریافت ساخته است.

نسخه Kaspersky Internet Security علاوه بر اینکه یک ضد ویروس قدرتمند می باشد دارای امکانات زیادی از جمله دیسک نجات که همزمان با آپدیت نسخه اصلی آن هم آپدیت می شود و هر لحظه می تواند آن را با استفاده از خود نرم افزار رایت نمایید ، تامین امنیت در شبکه ، مقابله با انواع تروجان ها و مالور ها ، حفظ امنیت مرورگر ها و حفاظت سیستم در دنیای نا امن اینترنت و دیگر امکانات که نرم افزار Kaspersky Internet Security کاسپراسکای اینترنت سکیوریتی را یکی از بهترین نرم افزار ها در این حیطه ساخته است. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه  را از سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع yasdl.com

 

نرم افزار ایجاد تصاویر HDR با Everimaging HDR Darkroom 3 Pro 1.1.2.117

 

 

Everimaging HDR Darkroom نام نرم افزاری برای ویرایش تصاویر و تبدیل آنها به تصاویر HDR میباشد.این نرم افزار دارای ۱۶ استایل آماده میباشد که به شما کمک میکند به سرعت و به راحتی تصاویر خود را ویرایش کنید.با استفاده از این نرم افزار نتیجه واقعا دیدنی تر از عکس های خود بدست آورید.و اشکالات ناشی از تنظیمات لنز، انحرافات رنگی و … موجود در تصاویر خود را ویرایش کید.این نرم افزار از فایل های RAW بیش از ۱۵۰ دوربین از جمله Canon, Nikon, Sony, Olympus and Panasonic و همچنین Adobe (DNG) و … پشتیبانی میکند.

 

 

 

Everimaging HDR Darkroom نرم افزار ایجاد تصاویر HDR با Everimaging HDR Darkroom 3 Pro 1.1.2.117

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع downloadha.com

 

نرم افزار ویرایش فایل های پی دی اف Icecream PDF Split and Merge Pro 2.17

 

 

Icecream PDF Split and Merge Pro نام نرم افزاری برای ویرایش فایل های پی دی اف میباشد .شما به کمک این نرم افزار میتوانید به تقسیم فایل های  پی دی اف به قطعات کوچکتر و یا تک صفحه ای و یا ادغام چندین فایل پی دی اف برای ساخت یک سند و همچنین انتخاب یک محدوده از صفحات برای ساخت فایل پی دی اف استفاده نمایید.این نرم افزار محدودیت تعداد صفحات را ندارد و شما میتوانید هر چند صفحه که مورد نظرتان میباشد ایجاد کنید.این نرم افزار بر روی نسخه های متعدد ویندوز از جمله ۸, ۷, ۲۰۰۳, ۲۰۰۰, ۸, Vista, XP, Windows Server 2008 قابل نصب و اجرا میباشد.

 

 

 

Icecream PDF Split and Merge Pro نرم افزار ویرایش فایل های پی دی اف Icecream PDF Split and Merge Pro 2.17

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع downloadha.com

 

پاک سازی سیستم توسط Pointstone System Cleaner 7.6.14.590

Pointstone System Cleaner  نرم افزاری می باشد که به منظور بهینه سازی و پاکسازی قسمت های مختلف سیستم به کاربران توانایی رفع مشکلات مختلف در سیستم عامل ویندوز را می دهد. در این نرم افزار کاربران از ابزارهای مختلفی برخوردار می باشند که از این ابزارها می توان به انجام تنظیمات سیستمی ، برطرف سازی مشکلات و رفع منشا خطاهای ناگهانی در سیستم ، افزایش سرعت سیستم و پاکسازی فایل های اضافی به منظور ایجاد فضای بیشتر در هارد و سایر رسانه های ذخیره سازی اطلاعات.

 

Pointstone System Cleaner  پاک سازی سیستم توسط Pointstone System Cleaner 7.6.14.590

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع downloadha.com

 

دانلود K-Lite Codec Pack 11.2.5 – نرم افزار کدک صوتی و تصویری

دانلود K-Lite Codec Pack 11.2.5 - نرم افزار کدک صوتی و تصویری

 

دانلود K-Lite Codec Pack

نرم افزار کدک صوتی و تصویری

 

K-Lite Codec Pack 11.2.5 پخش انواع فایلهای صوتی و تصویری همیشه در ویندوز مشکلاتی دارد و داشته است. با آمدن فرمت های مختلف صوتی و تصویری و Codec های متنوع و جدید متعلق به آنها پلیرها نتوانستند آنها را به طور کامل پشتیبانی کنند. در ضمن اضافه کردن Codec به Player باعث افزایش حجم آن می شود که معمولا شرکتهای سازنده این کار را انجام نمی دهند.

از این رو به تدریج پکیج هایی ساخته شد تا بتواند تمامی کدک ها را در خود قرار دهد و آنها را به ویندوز اضافه کند تا هر پلیری بتواند با به کار گیری این کدها فرمت های صوتی و تصویری ای را که از ان پشتیبانی می کند به راحتی و بدون خطا و کاهش کیفیت پخش کند. نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack در چهار نسخه عرضه شده که کامل‌ترین آن‌ها نسخه‌ی Mega است که پلاگین‌های مخصوص RealMedia را هم شامل می‌شود. شما می توانید نسخه جدید و آخرین ورژن برنامه K-Lite Codec Pack را از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

بازدیدکنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع yasdl.com

 

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید