نرم افزار محافظت از سیستم Advanced System Protector 2.2.1000.15792

نرم افزار محافظت از سیستم Advanced System Protector 2.2.1000.15792

نرم افزار محافظت از سیستم Advanced System Protector 2.2.1000.15792

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
نرم افزار محافظت از سیستم Advanced System Protector 2.2.1000.15792

 

 

Advanced System Protector دارای آخرین تکنولوژی های امنیتی روز دنیا می باشد و ویندوز کامپیوترتان را دربرار انواع بد افزار هایی مانند Spyware, Adware, Key Loggers, Browser Hijackers, Malware محافظت می کند. این نرم افزار به صورت یک محافظ تمام وقت عمل می کند و قبل از اینکه ویروسی به کامپوتر شما آسیبی وارد کند آن را به طور کامل متوقف می کند. این نرم افزار همچنین دارای دیتابیس اختصاصی بوده و این باعث می شود که ویروس های جدید را سریعا شناسایی کرده و حذف کند.

 

 

 

Advanced%20System%20Protector%202.2.1000.15792 نرم افزار محافظت از سیستم Advanced System Protector 2.2.1000.15792

 

 

بازدیدکنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبع downloadha.com

 

 

نرم افزار دانلود موزیک های رایگان Hot MP3 Downloader 3.5.6.2

 

 

Hot MP3 Downloader نرم افزاری است که به شما آسان ترین و کارآمدترین راه دانلود موزیک های رایگان را نشان میدهد. استفاده از این نرم افزار آسان بوده و محیط کار آن نیز بسیار جذاب می باشد. به طور مثال شما لازم نیست برای پیدا کردن و دانلود آهنگی با نام ” همه چیز آرومه” کل اینترنت را زیر و رو کرده تا بتوانید یک لینک معتبر پیدا کنید. این نرم افزار با داشتن یک موتور جستجوی قدرتمند و پیشرفته به شما کمک می کند تا با وارد کردن یکی از موارد آن مانند کلمه کلیدی، نام خواننده، سبک، سال انتشار یا … موزیک مورد نظر را یافته و آنرا به سرعت دانلود نمایید. این نرم افزار با داشتن بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ MP3 در پیدا کردن موزیک موردنظرتان به شما کمک خواهد کرد. همچنین این نرم افزار با انواع دستگاه های پلیر دیجیتال مانند iPod، iPhone، PSP، PDA و گوشی همراه سازگاری دارد.

 

 

 

Hot%20MP3%20Downloader%203.5.6.2 نرم افزار دانلود موزیک های رایگان Hot MP3 Downloader 3.5.6.2

 

 

بازدیدکنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبع downloadha.com

 

 

 

 

دانلود Loaris Trojan Remover 1.3.7.5 – آنتی تروجان قدرتمند

دانلود Loaris Trojan Remover 1.3.7.5 - آنتی تروجان قدرتمند

 

دانلود Loaris Trojan Remover

از بین بردن انواع تروجان ها و ابزار مخرب

 

Loaris Trojan Remover 1.3.7.5 آنتی تروجان ها ، آنتی ویروس ها و بسته های امنیتی که بیشتر کاربران امنیت سیستم خود را به آن می سپارند متاسفانه برای حافظت سیستم دربرابر تروجان ها ، کرم ها ، ابزار جاسوسی و تبلیغات مزاحم به طور کامل کافی نیستند. و برای کاربران حرفه ای یک نرم افزار کمکی ضد تروجان و ابزار مخرب واجب می شود. نرم افزار Loaris Trojan Remover  ، یک آنتی تروجان قوی و بی نظیر می باشد. نرم افزار آنتی تروجان یک ابزار تخصصی برای از بین بردن انواع تروجان ها ، کرم ها ، مالور ها ، ابزار جاسوسی و تبلیغات مزاحم می باشد .

به صورتی که در کنار یک بسته امنیتی به صورت مکمل بسیار عالی به نظر می رسد.خیلی از تروجان ها با وجود آپدیت سیستم به آخرین ورژن هنوز توسط نرم افزار امنیتی سیستم نادیده گرفته می شوند و موجب وارد شدن آسیب به سیستم می شوند. تبلیغات اینترنتی یکی از معضل های کاربران می باشد ، به طوری که با نصب خود به خود نرم افزار بر روی سیستم و روی مرورگر ها مزاحمت های زیادی را برای کاربر بوجود می آورد و این نرم افزار ضد تروجان قوی می تواند به راحتی از نصب و مزاحمت سازی آن جلوگیری کند.هم اکنون نرم افزار Loaris Trojan Remover را می توانید از وب سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع yasdl.com

دانلود CCleaner Free /Professional /Business/Technician 5.07.5261 Final + Portable – بهینه سازی و اف

دانلود CCleaner Free /Professional /Business/Technician 5.07.5261 Final + Portable - بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر

دانلود CCleaner

 

CCleaner Free / Professional / Business / Technician 5.07.5261 Final + Portable جدید ترین نسخه از نرم افزار رایگانی می باشد که یکی از مفید ترین ابزار های بهینه ساز سیستم های دسکتاپ و لپ تاپ ها به حساب می آید . همه ی ما می دانیم که به مرور زمان و بر اثر نصب و یا حذف نرم افزار های مختلف بر روی سیستم عامل ، سیستم ما دچار افت سرعت شده و کارایی اولیه خود را از دست می دهد . راه های زیادی برای بهبود عملکرد کامیوتر وجود دارد که یکی از بهترین آن ها استفاده از نرم افزار های بهینه ساز ریجستری می باشد . از این رو ما برای شما کاربران عزیز یاس دانلود ، نرم افزار CCleaner را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید به سادگی برای پاکسازی ویندوز و رجیستری ویندوز خود اقدام نمایید .

با حذف فایل های اضافه ، مرتب کردن چینش فایل ها در درایو های سیستم خود و دیگر عملیاتی که توسط نرم افزار CCleaner می توانید انجام دهید ، تفاوت در سرعت و کارایی سیستم خود را به وضوح مشاهده خواهید کرد . این گفته ها صرفا کلمات تبلیغاتی نیستند ! کافیست یک بار سیستم خود را با ابزار های این برنامه بهینه کنید تا به یکی از میلیون ها هوادار این نرم افزار تبدیل شوید. شما هم اکنون می توانید نرم افزار CCleaner را از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع yasdl.com

 

دانلود DriverMax 7.60 – نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

دانلود DriverMax 7.60 - نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

 

دانلود DriverMax

نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

 

DriverMax 7.60 این امکان را برای شما فراهم می کند تا درایور های خود را دانلود و بروز رسانی نمایید. علاوه بر این برنامه اطلاعاتی در مورد درایورهای نصب شده در سیستم جمع آوری کرده و یک لیست از درایورهای استفاده شده را به کاربر ارائه می دهد. این اطلاعات شامل نسخه درایور, تاریخ, توسعه دهنده, تعداد فایل ها و … میباشد. شما نیز می توانید این اطلاعات را در یک پوشه جداگانه یا فایل ZIP ذخیره نمایید.

برنامه DriverMax می تواند پس از راه اندازی مجدد ویندوز تمامی درایور ها را در عرض 5 دقیقه نصب و راه اندازی کند و دیگر نیازی به داشتن درایورهای مختلف نخواهید داشت. این برنامه براحتی و بدون نیاز به جستجوی هر درایور به طور خودکار آخرین بروزرسانی های درایور را برای کامپیوتر شما دانلود می کند و دیگری لازم نیست که حتی از روی سی دی آنها را نصب نمایید . فقط کافیست با عضویت رایگان وارد سیستم شما و شروع به بروزرسانی درایورهایتان بپردازید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار DriverMax را از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

دانلود Download Master 6.5.1.1471 Final + Portable – نرم افزار مدیریت دانلود

دانلود Download Master 6.5.1.1471 Final + Portable - نرم افزار مدیریت دانلود

دانلود Download Master

نرم افزار مدیریت و بالابردن سرعت دانلود

 

Download Master 6.5.1.1471 Final + Portable به عنوان یکی از محبوب ترین برنامه های برای مدیریت دانلود و دانلود منیجر شناخته می شود. توسط این برنامه می توانید سرعت دانلود های خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. فایل های که به طور همزمان از FTP دانلود می شوند اغلب دارای سرعت کمتری هستند که با این برنامه این مشکل رفع شدنی خواهد بود.

این برنامه با مرورگر های شما کاملا ست شده و مدیریت دانلود آنها را بر عهده خواهد گرفت که با ماژول های جدید فایرفاکس و اپرا نیز سازگار می باشد. آپلود و دانلود از سرویس های ویدئویی یوتوب و گوگل نیز از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Download Master را به طور مستقیم از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

دانلود Maxthon Cloud Browser 4.4.6.1000 + Portable – مرورگر پرقدرت مکستون

دانلود Maxthon Cloud Browser 4.4.6.1000 + Portable - مرورگر پرقدرت مکستون

 

دانلود Maxthon Cloud Browser

مرورگر مکستون

 

Maxthon Cloud Browser 4.4.5.3000 که به وسیله موتور ابری مکستون طراحی شده باعث امنیت بالای مرورگر شده و مرورگر های نسل بعدی را نمایان می کند. این مرورگر برای استفاده کاربران اینترنتی به صورت اسان طراحی شده که البته تنها به سیستم عامل های خاص محدود نمی شود. از ویژگی های بارز این مرورگر امکان سوئیچ داده ها و اطلاعات از مروگر های دیگر به این مرورگر میباشد که به همراه مجموعه ویژه های توسط سازندگان آن ارائه می شود. ماکستون با طراحی دوهسته ای که دارد سریع و کارامد اجرا می شود و کوچک ترین هنگ و بهم ریختگی در صفحات مشاهده نخواهید نمود و یکپارچگی را تمام و کمال حس خواهید و کرد و در یک کلام با اطمینان و سرعت تمام قادر به باز کردن صفحات وب خواهید بود.

مرورگر Maxthon Cloud با ایجاد یک رویکرد نوآورانه و با بهره گیری از فناوری طراحی مدرن توانسته نیازهای کاربران خود را برطرف ساخته و محبوبیت خود را بدست آورد. از دیگر ویژگی های بارز این برنامه می توان به سرعت فوق العاده بالا, قابلیت همگان سازی ابری, دانلود ابری, ذخیره سازی ابری,بهینه سازی لود صفحات سنگین و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Maxthon Cloud Browser را از  دانلودسرا دریافت نمایید.

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع yasdl.com

 

دانلود WinZip Pro 19.5 Build 11532 x86/x64 – نرم افزار فشرده سازی

دانلود WinZip Pro 19.5 Build 11532 x86/x64 - نرم افزار فشرده سازی

 

دانلود WinZip Pro

نرم افزار قدرتمند فشرده سازی

 

WinZip Standart / Pro / Backup / Photo / OEM Edition 19.5 Build 11532 x86/x64 اولین و یکی از محبوب ترین ابزار فشرده سازی داده ها میباشد, نرم افزار وین زیپ یک ابزار قدرتمند و آسان برای استفاده است که به شما اجزاه میدهد تا به سرعت فشرده سازی فایل ها و یا اکسترکت کردن آنها را به منظور صرفه جویی در فضای هاردیسک انجام دهید. این نرم افزار قابلیت فشرده سازی ایمیل ها شما را نیز دارا میباشد. فشرده سازی بر اساس UUencode, gzip, Mime, BinHex, XXencode و Zip انجام میشوند. علاوه بر این با استفاده از نرم افزار های خارجی امکان کار با فایل های LZH, ARJ و ARC نیز امکان پذیر میباشد.
از ویزگی های محسوس برنامه وین زیپ میتوان به این موارد اشاره کرد, میتوانید در فشرده سازی تصاویر یک تصویر دلخواه از بین انها را به عنوان آیکن اون فایل فشرده انتخاب کنید, همچنین امکان فشرده سازی خودکار نیز وجود دارد. همچنین فشرده سازی فایلهای صوتی بهبود یافته است و پشتیبانی از BZ2 و RAR وجود دارد. علاوه بر همه اینها ویژگی “افزونگی” نیز به نرم افزار اضافه شده است که از ویژگی های پیشرفته و جدید ساخته شده در نمایشگر تصویر خواهد بود که بوسیله آن میتوانید چندین تصویر را در یک فایل زیپ مشاهده کنید. هم اکنون می توانید ورژن جدید و آخرین نسخه نرم افزار WinZip Pro را از دانلودسرادریافت کنید.

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع yasdl.com

دانلود Dropbox 3.6.8 Final – فضای رایگان برای اشتراک گذاری و ذخیره اطلاعات

دانلود Dropbox 3.6.8 Final - فضای رایگان برای اشتراک گذاری و ذخیره اطلاعات

دانلود Dropbox

فضای رایگان برای اشتراک گذاری و ذخیره اطلاعات

+ آموزش کامل اختصاصی کار با Dropbox

 

Dropbox 3.6.8 Final  یک فضای رایگان ابری بسیار عالی و مشهور برای کاربران دنیای اینترنت می باشد. با استفاده از Dropbox شما قادر هستید تمامی فایل های خود از فیلم ، موزیک ، عکس ، نرم افزار و… را بر روی آن آپلود نمایید تا هم در مصرف فضا صرفه جویی کرده و هم از از بین نرفتن اطلاعات اطمینان یابید. نرم افزار Dropbox به صورت رایگان به شما 3 گیگابایت فضا اختصاص می دهد که با قسمت هایی مثل دعوت دوستان ، خرید فضا و … می توانید به این میزان اضافه نمایید.

از دیگر قابلیت سرویس Dropbox دسترسی همه جانبه با همه وسایل می باشد به طوری که می توانید از طریق سیستم ، وب ، آندروید و … به آن متصل شوید. فایل هایی که شما آپلود می کنید نیز می توانید به دو صورت شخصی و اشتراکی ذخیره نمایید ، که در صورتی که به صورت شخصی ذخیره کنید فقط خودتان قادر به مشاهده و استفاده از آن می باشید و در صورتی که قصد به اشتراک گذاری داشته باشید ، دوستانتان نیز می توانند به آن دسترسی داشته باشند. در این پست از سایت یاس دانلود نرم افزار Dropbox را همراه با آموزش کامل استفاده از آن قرار داده ایم. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع yasdl.com

دانلود Avira Internet Security 2015 15.0.11.579 Final – آویرا اینترنت سیکوریتی

دانلود Avira Internet Security 2015 15.0.11.579 Final - آویرا اینترنت سیکوریتی

 

دانلود Avira Internet Security 2015

اینترنت سیکوریتی آویرا

 

Avira Internet Security 2015 15.0.11.579 نرم افزار قدرتمند شرکت آویرا به منظور محافظت از سیستم در برابر تهدیدات آنلاین می باشد. این برنامه به طور کامل اتصالات اینترنتی سیستم شما را کنترل کرده و از اطلاعات شخصی و لوگین های شما در برابر بدافزارها و هکرها محافظت می کند.

بسیاری از کاربران همواره در ارتباطات اینترنتی خود دچار تردید بوده و دستبرد اطلاعات شخصی خود بوده اند. با این برنامه بدون نیاز به عملیات خاصی به اینترنت متصل شوید و تامین امنیت خود را به آویرا بسپارید. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به حفاظت از رمزهای عبور در مرورگرها و ایمیل ها, تصاویر و اظلاعات شخصی ایمیل ها و ایجاد لایه قدرتمند فایروال اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Avira Internet Security را به طور مستقیم از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع yasdl.com

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید