دانلود Avira Antivirus Pro 2015 15.0.11.579 Final – آنتی ویروس آویرا

دانلود Avira Antivirus Pro 2015 15.0.11.579 Final – آنتی ویروس آویرا

دانلود Avira Antivirus Pro 2015 15.0.11.579 Final – آنتی ویروس آویرا

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود Avira Antivirus Pro 2015 15.0.11.579 Final – آنتی ویروس آویرا

دانلود Avira Antivirus Pro 2015 15.0.11.579 Final - آنتی ویروس آویرا

 

دانلود Avira Antivirus Pro 2015

آنتی ویروس آویرا

 

Avira Antivirus Pro 2015 15.0.11.579 Final آنتی ویروس آویرا سیستم شما را در برابر همه ویروس ها, کرم ها, تروجان ها, ابزارهای های تبلیغاتی مزاحم و برنامه های نرم افزارها محافظت می کند. این برنامه با بروزرسانی روزانه امنیت سیستم شما را تامین می کند. حفاظت از تهدیدات اینترنتی نظیر ایمیل, از دیگر خدمات این آنتی ویروس می باشد که از نفوذ بدافزارهای اینترنتی به سیستمتان جلوگیری می کند.

آنتی ویروس آویرا با استفاده از الگوریتم های پیشرفته از نفوذ نرم افزارهای مخرب و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم جلوگیری می کند و سرعت سیستم را افزایش داده و عملکزد آن را بهتر می کند. هم اکنون می توانید آنتی ویروس آویرا Avira Antivirus Pro را از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

دانلود فیلم آموزش ساخت وبسایت در HTML, CSS و پی اچ پی HTML5 and CSS3 Create a Website in HTML CSS a

 

 

در طول این دوره آموزشی می توانید نحوه طراحی و پیاده سازی سایت روی زبان های مختلف برنامه نویسی را فرا گرفته و صفحات وب خود را برای این منظور گسترش دهید. اضافه کردن انیمیشن و همچنین بوت استرپ را بوسیله زبان های HTML و همچنین CSS یاد گرفته و بیش از هزار پروژه آماده برای این منظور را می توانید داشته باشید. .اضافه کردن یک طرح گرافیکی و همچنین یادگیری تکنیک های ناب و جدید دنیای برنامه نویسی از بخش های ویژه این برنامه آموزشی می باشد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به طور مستقیم از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

 

HTML5 and CSS3 Create a Website in HTML CSS and PHP Cover%28Downloadha.com%29 دانلود فیلم آموزش ساخت وبسایت در HTML, CSS و پی اچ پی HTML5 and CSS3 Create a Website in HTML CSS and PHP

 

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع downloadha.com

 

نرم افزار طراحی و برنامه نویسی وب Espresso 2.2.3 – نسخه Mac

 

 

Espresso نرم افزاری میباشد که شما به کمک آن میتوانید یک وب سایت زیبا طراحی کرده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.این برنامه شامل ۳ بخش است. بخش اول یک محیط طراحی بسیار حرفه ای ، بخش دوم یک محیط مدیریت FTP بسیار کاربر پسند ، بخش سوم یک کتابخانه از کد های HTML,PHP,ASP و … می باشد.این نرم افزار به صورت کاملا هوشمند ادامه تگ ها را ساخته و کار شما را سرعت میبخشد.این نرم افزار دارای محیطی جداگانه برای طراحی CSS میباشد و همچنین دارای کتابخانه کد ها میباشد.

 

 

 

Espresso نرم افزار طراحی و برنامه نویسی وب Espresso 2.2.3   نسخه Mac

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع downloadha.com

 

نرم افزار مدیریت آدرس های اینترنتی Advanced URL Catalog 2.36

 

 

گر شما نیز از جمله کاربرانی باشید که روزانه از سایت های بسیار زیادی بازدید می کنید و نیازمند این هستید که آدرس آن ها را ذخیره کنید تا در زمان مورد نیاز بتوانید مجدداً به آن ها دسترسی داشته باشید . Advanced URL Catalog یک برنامه حرفه‌ای برای مدیریت و نگه‌داری از نشانی‌های اینترنتی مورد علاقه می‌باشد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا تمامی لینک های محبوب ، بوکمارک ها و … را به راحتی مدیریت کنید و دیگر به دلیل تعداد بالای آن ها سردرگم نشوید . این برنامه می تواند به همگام سازی، سازماندهی، مدیریت و حتی حذف موارد تکراری از مجموعه بوک مارک های شما بپردازد. این برنامه می‌تواند تمامی نشانی‌های اینترنتی را که شما وارد دیتابیس برنامه کرده‌اید را به صورت خودکار چک کند و نشانی‌هایی را که از کارافتاده‌اند را به شما نشان دهد و با این کار باعث می‌شود تا شما همیشه لیست نشانی‌های خود را به‌روز نگه‌دارید.

 

 

 

Advanced URL Catalog نرم افزار مدیریت آدرس های اینترنتی Advanced URL Catalog 2.36

 

 

 

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبع downloadha.com

 

 

نرم افزار طراحی مدلهای ۳ بعدی The Foundry Modo 801 SP5 – نسخه Mac

 

 

The Foundry Modo نام نرم افزاری است که شما به کمک آن میتوانید مدلهای سه بعدی بسازید.این یک نرم افزار حرفه در این زمینه میباشد که سرعت و قابلیت های زیادی دارد.از این نرم افزار در اکثر فیلمها و کارهای طراحی و مدلسازی های حرفه ای استفاده شده است.هنرمندان سه بعدی کار در زمینه طراحی بازی، جلوه های ویژه فیلم، تولیدات ویدئویی، هنرهای گرافیکی و طراحی تجسمی از این نرم افزار استفاده میکنند.این نرم افزار فقط بر روی سیستم های ۶۴ بیتی قابل اجرا میباشد.

 

 

 

The Foundry Modo 801 SP5 نرم افزار طراحی مدلهای 3 بعدی The Foundry Modo 801 SP5   نسخه Mac

 

 

 

 

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع downloadha.com

 

نرم افزار طراحی انیمیشن های حرفه ای Smith Micro Anime Studio Pro v11.0

 

 

Anime Studio نرم افزاری پرکابرد برای افراد حرفه ای می باشد که قصد خلق انمیشن های تصویر در تصویر به روش کارآمدی تری را دارند. این نرم افزار با داشتن محیط کاری شهودی، کتابخانه ای با محتوای مجازی و امکانات قدرتمندی چون داشتن دستگاه کامل یک اسکلت، ترسیم خودکار عکس، سه بعدی کردن کناره های عکس، شیار محرک، ویرایشگر حرفه ای حروف و … توانسته در بین بهترین نرم افزارهای انیمیشن سازی به صورت دو بعدی قرار گیرد. همچنین می توانید پس از ساخت انیمیشمن دو بعدی خود آنرا با یک انیمیشن سه بعدی تلفیق کنید.برخی ویژگی های نرم افزار توانایی render نمودن سریع تصاویر ، قابلیت استفاده از عکس ها در ساخت تصاویر ، توانایی ذخیره سازی فایل های پروژه و … است .

 

 

 

Smith Micro Anime Studio Pro نرم افزار طراحی انیمیشن های حرفه ای Smith Micro Anime Studio Pro v11.0

 

 

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبع downloadha.com

 

 

 

 

 

 

دانلود حرفه ای ترین نرم افزار طراحی سه بعدی Autodesk Maya 2016 SP1 x64

 

 

بالاخره شرکت اتودسک از نسخه جدید نرم افزار محبوب و قدرتمند خود یعنی مایا تحت عنوان Autodesk Maya 2016 SP1 پرده برداری کرد و و ورژن جدید و کامل تری از این برنامه را روانه بازار کرد. مایا ۲۰۱۶ دارای ویژگی های جدید و المان های مدل سازی قوی تری نسبت به نسخه قبلی داشته و می توانید با سفارشی سازی و همچنین ایجاد محتواهای جدید سه بعدی طرح های گرافیکی خود را به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن رسم نمایید.
از ویژگی هایی که برای نسخه جدید شمرده می شود می توان به ایجاد تصاویر واقعی به صورت شبیه سازی شده و انیمیشن های پویا اشاره کرد که بهبود قدرتمند و وسیعی را در این بین داشته است. امکان تولید منحنی های هندسی و پیوسته، ایجاد شبکه های درختی و شبکه ای و همچنین شبیه سازی دینامیکی و واقع گرایانه همه و همه از بخش های متنوع و جدید این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم و کاملا رایگان از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

 

Autodesk Maya 2016 SP1 x64

 

 

 

Autodesk Maya 2016 SP1 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود حرفه ای ترین نرم افزار طراحی سه بعدی Autodesk Maya 2016 SP1 x64

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

 

 

منبع downloadha.com

 

دانلود AVG Internet Security 2015 Build 6037 x86/x64 – نرم افزار اینترنت سیکوریتی

دانلود AVG Internet Security 2015 Build 6037 x86/x64 - نرم افزار اینترنت سیکوریتی

دانلود AVG Internet Security 2015

نرم افزار اینترنت سیکوریتی ای وی جی

 

AVG Internet Security 2015 Build 6037 x86/x64 نام پکیج محافظتی و امنیتی کامپیوتری است که هر در سال 2012 جوایز متعددی را کسب کرده است و می تواند نیازهای امنیتی سیستم عامل شما را به کل برطرف کند و به شما احساس امنیت و آرامش ببخشد.

نسخه جدید AVG AntiVirus دارای رابط کاربری بسیار آسانی بوده و قدرت اسکن و جستجو در فایلها به مقدار چشم گیری زیاد شده است.سیستم آنالیزور این نرم افزار رجیستری شما را چک کرده ، فایل های معیوب را تعمیر میکند و باعث بهینه سازی سیستم شما میشود.این نرم افزار تمامی لینک های ورودی از مرورگرها ، سیستم های دانلود و … را چک میکند و از ورود مخرب و ویروس جلوگیری می کند.

سیستمی نیز تعبیه شده که جلوی بدافزارها را می گیرد،بد افزارها مخربهایی هستند که از مابین نرم افزارهای نصبی به سیستم شما منتقل می شوند و اطلاعات شخصی شما را می دزدند. درتمامی طول زمانی که کامپیوتر شما روشن است این نرم افزار در حال محافظت از سیستم شما در مقابل هرگونه viruses, spyware, adware, worms و trojans است.این نرم افزار همچنین تمامی ایمیل های شما را نیز چک می کند و در صورت نداشتن ویروس ها ، مخرب ها و …. به شما اجازه باز کردن آن ایمیل را می کند. شما با دانلود این نرم افزار ازدانلوسرا و نصب این پکیج روی سیستم عامل خود،همیشه از امنیت سیستمتان خیالی آسوده خواهید داشت.

 

دانلود PhotoToFilm 3.2.0.81 – نرم افزار تبدیل عکس به فیلم

دانلود PhotoToFilm 3.2.0.81 - نرم افزار تبدیل عکس به فیلم

 

دانلود PhotoToFilm

| نرم افزار تبدیل گروهی تصاویر به فیلم |

 

PhotoToFilm 3.2.0.81 یک نرم افزار بی نظیر در زمینه تبدیل گروهی تصاویر به فیلم و فایل های ویدئویی و بهترین همراه برای کسانی که دارای دوربین های دیجیتال هستند می باشد.به وسیله این نرم افزار شما می توانید از تصاویر خود فیلم هایی کوتاه و با نهایت فشرده سازی , کم حجم تولید کنید و لحظات خوش خود را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید. PhotoToFilm به شما اجازه می دهد تنها با چند کلیک ساده فیلم هایی و آلبو های دیجیتال حرفه ای و بی نظیر ایجاد کنید. همچنین توانایی آن را دارد که فایل های ویدئویی شما را با فرمت های مختلفی نظیر MP4، 3GP، MPG، AVI، WMV، FLV , SWF و … با بهترین کیفیت ایجاد کند.

توانایی های این برنامه به اینجا ختم نمی شود و می توان از بهترین توانایی های آن به فشرده سازی فایل های ویدئویی با سورس اختصاصی اشاره کرد. تنها کافیست که فایل های خود را انتخاب کرده و با یک کلیک آن ها را به نهایت فشرده سازی برسانید. این نرم افزار با در اختیار داشتن تعداد زیادی از افکت های مختلف این امکان را به شما می دهد تا هر چه بیشتر فایل های ویدئویی خود را جذاب کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار KC Software PhotoToFilm را از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع yasdl.com

دانلود NVIDIA GeForce Experience 2.4.5.57 – بهینه سازی کارت گرافیک

دانلود NVIDIA GeForce Experience 2.4.5.44 - بهینه سازی کارت گرافیک

 

دانلود NVIDIA GeForce Experience

بهینه سازی کارت گرافیک

 

NVIDIA GeForce Experience 2.4.5.57 یک نرم افزار بسیار کاربردی و معروف است که توسط کمپانی انویدیا به بازار عرضه شده است. همانطور که از اسم این نرم افزار پیدا است برای بهینه سازی و استفاده از تمام توان کارت گرافیک استفاده می شود و قادر است کارت گرافیک شما را به صورت اتوماتیک بهینه سازی کند و بسته به نیاز بازی ها آن را تنظیم کند.

از قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان تنظیم اتوماتیک سرعت کارت گرافیک بسته به نوع بازی ها،امکان اسکن کردن بازی های نصب شده بر روی سیستم،کم حجم بودن نرم افزار نسبت به کارایی ها،دارای محیطی ساده و کاربر پسند و… اشاره کرد که این ها فقط تعداد اندکی از قابلیت های شگفت انگیز این نرم افزار هستند. هم اکنون میتوانید نرم افزار NVIDIA GeForce Experience را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودسرادریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع yasdl.com

 

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید