حفظ حریم خصوصی East-Tec Eraser 2015 12.0.4.100

حفظ حریم خصوصی East-Tec Eraser 2015 12.0.4.100

حفظ حریم خصوصی East-Tec Eraser 2015 12.0.4.100

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
حفظ حریم خصوصی East-Tec Eraser 2015 12.0.4.100

East-Tec Eraser نرم افزاری بسیار عالی در زمینه پاکسازی ویندوز و رد پاهای اینترنت و برنامه های نصب شده روی ویندوز می باشد که دارای قابلیت های بسیار زیادی در زمینه حفظ حریم خصوصی در دنیای آفلاین و آنلاین می باشد. پاکسازی تاریخچه اینترنت،صفحات مشاهده شده،عکس ها و آدرس سایت های مشاهده شده،کوکی های ناخواسته،مکالمات چت روم ها،پاکسازی ایمیل ها و فایل های دانلود شده،فایل های اضافی و فایل های ردپا و گزارشی ویندوز از قابلیت های اصلی نرم افزار محسوب می شود. پشتیبانی از مرورگرهای محبوب کاربران نظیر فایرفاکس،اینترنت اکسپلورر،سافاری و اپرا برای پاکسازی های مربوط به دنیای اینترنت و همچنین پشتیبانی از بیش از ۲۵۰ نرم افزار جهت پاکسازی فایل های پدید آمده از فعالیت نرم افزارهای پشتیبانی شده از قابلیت های دیگر نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگر نرم افزار شامل پاکسازی غیرقابل بازگشت فایل هایی که کاربر قصد دارد که قابل بازیابی نباشند می شود و همچنین قابلیت پاکسازی کامل حافظه های قابل حمل و usb از دیگر توانایی های نرم افزار محسوب می شود.

 

East Tec Eraser حفظ حریم خصوصی East Tec Eraser 2015 12.0.4.100

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود برنامه Adobe Photoshop Express – ویندوز فون

Adobe Photoshop Express – آدوب فتوشاپ اکسپرس یکی دیگر از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای ویرایش تصویر مخصوص سیستم عامل ویندوز فون می باشد که تجربه ای متفاوت از ویرایش سریع عکس ها و اشتراک گذاری آن ها را در ویندوز فون شما به ارمغان می اورد.هم اکنون میتوانید این برنامه را از دانلود ها دریافت نمایید

 

Adobe Photoshop Express 201 دانلود  برنامه Adobe Photoshop Express   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار بازگردانی آسان فایل ها Ontrack EasyRecovery Pro 11.1.0

EasyRecovery Professional ابزاری عالی برای بازیابی فایلهای شما و نیز برای عیب یابی سیستم می باشد .این نرم افزار می تواند فایل های پاک شده ویا ازبین رفته را بازیابی نموده، اسناد را تعمیر نموده و نیز به عیب یابی دیسک شما کمک نماید. این برنامه از واسط کاربری بسیار خوشایند، ساده و زیبایی بهره می برد که ستونی از دکمه ها رابرای دسترسی به هر یک از دسته های ابزارهای نرم افزار را ارائه می نماید. هر یک از دسته ها خودشان را توضیح می دهند، بگونه ای که حتی یک کاربر مبتدی نیز براحتی قادر خواهد بود تا طرز کار و مزیت های هریک از ابزارهای دسته های مختلف را بسرعت بفهمد. این نرم افزارهمانطوری که از نام آن بر می آید هم قابلیت استفاده ساده دارد و هم امکانات در سطح حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد، و سرعت اجری آن نیز بسیار سریع می باشد. با استفاده از این نتایج تست انجام شده توسط نرم افزار می توانید پارتیشن های آسیب دیده و نیز فایل های ازبین رفته را مشاهده نمایید.

 

Ontrack%20EasyRecovery%20Pro%2011.1 نرم افزار بازگردانی آسان فایل ها Ontrack EasyRecovery Pro 11.1.0

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار ادیت تصاویر ImageMagick 6.9.0-4

ImageMagick نرم افزار رایگان تحت وب است که کاربر را در ایجاد، ویرایش، یا تبدیل تصاویر فرمت تصویر به یکدیگر کمک می‌کند. به کمک نرم افزار ImageMagick میتوانید مدیریت حرفه ای بیش از ۱۰۰ فرمت عکس پشتیبانی مانند DPX, EXR, GIF, JPEG, PDF, PhotoCD, PNG, SVG, and TIFF و … را به عمل می آورد. نرم افزار ImageMagick اعمالی مانند چرخش , آینه ,برش و تبدیل تصاویر , تنظیم رنگ تصویر و اعمال افکت های گوناگون ویژه برروی عکس هایتان اعمال نمایید. علاوه بر عکس های ثابت میتوانید از ImageMagick برای ایجاد تصاویر متحرک (GIF) استفاده کنید.

 

ImageMagick 6.9.0 4 نرم افزار ادیت تصاویر ImageMagick 6.9.0 4

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار فشرده ساز Ashampoo Zip Pro 1.0.0

Ashampoo ZIP نرم افزاری مفید و کاربردی در زمینه فشرده سازی فایل ها می باشد . از این نرم افزار برای فشرده سازی ، رمزنگاری و به اشتراک گذاری فایل ها استفاده کنید . Ashampoo Zip از فایل های شما پشتیبان نیز تهیه کرده و آنها را ایمن می دارد. این نرم افزار از ZIP،RAR،TAR،CAB و بسیاری دیگر از فرمت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و به سرعت می‌توانید فایل‌های فشرده را باز کند . از ویژگی های این نرم افزار تبدیل فرمتها به فرمتهای وجود ، پردازش همزمان فایل ها ، قابلیت آنلاین شدن ، دارای محیط کاربری مدرن و … است .

 

Ashampoo Zip Pro 1.0.0 نرم افزار فشرده ساز Ashampoo Zip Pro 1.0.0

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار دانلود آپدیت های ویندوز و آفیس WHDownloader 1.2

توسط برنامه کم حجم WHDownloader می توانید به راحتی آخرین آپدیت های Windows 8.1, Windows 7 , Office , را به صورت جداگانه دانلود نمایید . در واقع این برنامه Hotfix های جدید ویندوز و همچنین برنامه آفیس را از سایت های منبع دانلود می کند . اگر می خواهید بدون نصب دوباره ی ویندوز ، آپدیت های جدید ویندوزهای مایکروسافت را در اختیار داشته باشید ، این برنامه می تواند کمک زیادی به شما کند .فایل هایی که این نرم افزار دانلود می کند به صورت آپدیت آفلاین است و شما می توانید آن ها را ذخیره کنید و در صورت نصب مجدد ویندوز بدون نیاز به دانلود مجدد آن ها برای آپدیت ویندوز و آفیس خود از آن استفاده نمایید.

 

WHDownloader%201.2 نرم افزار دانلود آپدیت های ویندوز و آفیس WHDownloader 1.2

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار ویرایشگر قدرتمند متن RJ TextEd Portable 10.20

RJ TextEd نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی برای ویرایش متون و سورس فایلها می باشد. شما با کمک این برنامه دیگر لازم نیست برنامه های حجیم بر روی سیستم نصب کنید و سورس فایلها را ویرایش کنید. این برنامه قادر است تمامی متون و سورس های ANSI, UTF-8 , Unicode , Unicode BE را براحتی ویرایش کند. این برنامه فایلهای HTML , Java , Php , Css و… را می تواند براحتی ویرایش کند. RJ TextEd همچنین دارای دو پنل خط فرمان فایل و (S) سرویس گیرنده FTP برای آپلود فایل های خود می باشد. حالت نمایش عمودی ، مرتب سازی پیشرفته ، بررسی درستی HTML ، تشخیص کد صفحه یونیکد و ANSI ، توانایی ویرایش تمام متون از امکانات این نرم افزار است .

 

RJ TextEd Portable 10.20 نرم افزار ویرایشگر قدرتمند متن RJ TextEd Portable 10.20

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار مرورگر وب پر قدرت Avant Browser Ultimate 2015 build 8

Avant Browser یک مرورگر وب پرسرعت، قدرتمند و روان می باشد که می توانید با استفاده از امکانات کاربردی و جالبی که این نرم افزار به مرورگر اینترنت اکسپلورر اضافه می کند، از وبگردی لذت دوچندان ببرید. این نرم افزار با اضافه کردن قابلیت هایی چون بلاک کردن Pop-up ها، جلوگیری از باز شدن تبلیغات فلش، RSS/ATOM خوان خودکار، تنظیمات حرفه ای برای موتور جستجوی گوگل، بازگردانی پنچره ها و تب های بسته شده، پاکسازی اطلاعات اضافی مرورگر و افزایش سرعت بارگذاری، پشتیبانی از ۴۱ زبان زنده دنیا، دارای پوسته های بسیار زیبا و … مرورگر اینترنت اکسپلورر را به یک مرورگر منحصر به فرد و دلخواه همگان تبدیل می کند.

 

Avant%20Browser%20Ultimate%202015%20build%208 نرم افزار مرورگر وب پر قدرت Avant Browser Ultimate 2015 build 8

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار دفترچه یادداشت Evernote For Android 6.3.3 – اندروید

Evernote برنامه ای قدرتمند در زمینه ی یادداشت برداری و ثبت وقایع روزانه برای اندروید می باشد . مزایایی که این نرم افزار دارد نظم و انضباط در امور، ذخیره کردن ایده ها و افزایش خلاقیت است ! با استفاده از Evernote For Android میتوانید یاد داشته های مورد نظر خود را به صورت چند رسانه ای در گوشی یا تبلت اندرویدی خود خلق کنید . ابن نرم افزار جوایز مختلفی هم در کارنامه خود دارد و از طرف مجله معروف نیویورک تایمز مورد تقدیر قرار گرفته است و امتیاز بالای ۴.۷ را در گوگل پلی ثبت کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Evernote For Android 6.3.3 نرم افزار دفترچه یادداشت Evernote For Android 6.3.3 – اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار رسمی مایکروسافت افیس Microsoft Office Mobile v15.0.3722.2000 – اندروید

 

مجموعه نرم افزارهای Office جزو پرکاربردترین نرم افزارهای تحت ویندوز هستند. نرم افزار Microsoft Office Mobile محصول رسمی مایکروسافت برای مشاهده فایلهای آفیس در اندروید میباشد . شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید فایل های آفیس دسترسی داشته باشید، مشاهده کنید و ویرایش کنید. قابلیت های این نرم افزار دسترسی به تمامی فایل های آفیس خود در اسکای درایو ، از سرگیری مطالعه فایلها از جایی که باقیمانده ، مشاهده کامل اسناد نرم افزار های Word, Excel وPowerPoint ، امکان ایجاد اسناد وورد و اکسل و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

Microsoft Office Mobile v15.0.3722.2000 نرم افزار رسمی مایکروسافت افیس Microsoft Office Mobile v15.0.3722.2000 – اندروید

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب

 

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید