آموزش اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر با نرم افزار Andy

آموزش اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر با نرم افزار Andy

آموزش اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر با نرم افزار Andy

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
آموزش اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر با نرم افزار Andy

آموزش اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر با نرم افزار Andy

 

اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر

| آموزش اجرا با نرم افزار Andy |

اختصاصی یاس دانلود

 

Clash Of Clans که به عنوان یکی از موفق ترین بازی های آنلاین در تمامی دنیای تکنولوژی به شمار می رود را می توان یک بازی انحصاری سیستم عامل های اندروید و IOS دانست که این موضوع یک مشکل بزرگ به شمار می رود و بسیاری از کاربران سیستم عامل های دیگر علی الخصوص سیستم عامل پر کاربرد و متداول ویندوز مایلند این بازی را بر روی دسگاه خود اجرا کنند .

همچنین که در مطب آموزش اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر با Bluestacks مشاهده نمودید، امروز هم آموزش جدیدی برای شما آماده کردیم. علاوه بر این دسته بسیاری از کاربران حرفه ای بازی کلش اف کلنز به دلایل بسیاری این بازی را بر روی کامپیوتر اجرا می کنند . شما هم اکنون می توانید آموزش بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر توسط برنامه Andy در ادامه مطلب را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

 

 

برای اجرای بازی کلش اف کلن بر روی ویندوز با استفاده از Andy باید مراحل زیر را قدم به قدم و با دقت طی کنید :

 

1 – اول از همه به پست Andy مراجعه کنید تا علاوه بر دانلود آخرین نسخه این شبیه ساز از اجرا شدن آن بر روی سیستمتان اطمینان حاصل کنید .

2 – با مراجعه به لینک های روبرو از نصب بودن آخرین نسخه درایور کارت گرافیک خود اطمینان حاصل کنید . (دریافت برای Nvidia GeForce و برای ATI Radeon )

3 – حالا فایل دانلود شده در مرحله 1 را ابتدا اکسترکت و بوسیله فایل Setup نرم افزار Andy را نصب کنید .

4 – پس از اتمام پروسه نصب نرم افزار را اجرا کنید .

5 – در اولین اجرای نرم افزار وارد صفحه زیر می شوید که همان تنظیمات اولیه گوشی یا تبلت می باشد (شامل انتخاب زبان و انتخاب اکانت گوگل و تنظیمات مربوط به اکانت گوگل)

 

 

 

Capture

 

6 – پس از اتمام مراحل ثبت نام اولیه وارد صفحه زیر می شوید که در آن دوباره اکانت گوگل انتخاب شده و رمزش را وارد کنید .

 

Capture1

 

7 – پس از این وارد صفحه اصلی اندروید شده این صفحه و نرم افزار Andy را همین طور رها کنید و به مرحله بعد  بروید .

 

Capture2

 

8 – حال بازی Clash Of Clans را دانلود می کنید .

9 – به محل دانلود بازی رفته و می بینید که آیکون بازی به شکل آیکون نرم افزار Andy در آمده روی بازی دو بار کلیک کنید و می بینید عکس زیر در مرکز تصویر مانیتورتان نمایان شده که به منزله نصب بازی در Andy می باشد .

 

Capture3

 

10 – پس از آن صفحه زیر نمایان می شود که به معنای نصب شدن کامل بازی است .

 

Capture4

 

11 – حالا دوباره وارد صفحه مرحله 7 شده و با انتخاب گزینه منو می بینید که بازی Clash Of Clans به برنامه های شما اضافه شده .

 

 

Capture5

 

12 – روی بازی کلیک کرده و وارد آن شوید .

13 – با اکانت گوگلی که قبلا تایید کرده اید هم می توانید سیو بازی را از دست ندهید هم بازی ای را که قبلا داشته اید ادامه دهید !

14 – در صورت بروز هر گونه مشکل از بخش نظرات سایت استفاده کنید .

 

 

مشخصات

Andy 42.10 نرم افزاری کاربردی جهت شبیه‌سازی اندروید در ویندوز میباشد.

که امکان اجرای اپلیکیشن‌ های اندرویدی را فراهم می‌سازد. دلایل زیادی وجود دارد که از یک شبیه‌ ساز اندرویدی استفاده کنیم. به‌ طور مثال ممکن است بخواهید از iPhone سوییچ کنید به نکسوس گوگل که در این صورت می‌توان از این ابزار جهت تجربه رابط‌کاربری و آشنایی بیشتر با اندروید استفاده کنید؛ شاید ترجیح می‌دهید اپلیکیشنی مثل whatsApp را روی کامپیوتر شخصی‌تان استفاده کنید یا اینکه می‌خواهید Calsh of Clans را روی نمایشگر بزرگتر بازی کنید.
هر هدفی که داشته باشید ابزار Andy می‌تواند جواب گو باشد. برخلاف BlueStacks که تنها قادر به اجرای اپلیکیشن‌های اندروید است، این ابزار رایگان بطور کامل تجربه اندروید  را در ویندوز و مک ارائه می‌دهد؛ علاوه بر این حتی امکان یکسان‌سازی بین دیگر ابزار‌های اندرویدی را نیز فراهم می‌سازد.

 

دانلود نرم افزار bluestacks برای کامپیوتر ویندوز 7 8

دانلود نرم افزار bluestacks برای کامپیوتر ویندوز 7 8 xp

دانلود نرم افزار bluestacks 070722 beta 2 دانلود بازی لاکپشت نینجا کامپیوتری دانلود BlueStacks جدید دانلود 93 دانلود نرم افزار bluestacks دانلود BlueStacks App Player v093 Build 4070 SuperSU bluestacks 084 دانلود نرم افزار bluestacks برای کامپیوتر دانلود BlueStacks 0863059 شبیه سازی و اجرای اندروید روی کامپیوتر دانلود نرم افزار BlueStacks (اجرای نرم افزار ها و بازی های اندروید bluestacks review کَــلَــک آمــوز bluestacks root اجرای اندروید در کامپیوتر نرم افزار bluestacks app player اجرای برنامه های آندروید روی کامپیوتر BlueStacks App Player دانلود برنامه bluestacks آخرین ورژن برچسب ها دانلود بهترین نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپوتر BlueStacks جدیدترین ورژن نرم افزار bluestacks آموزش نرم افزار start bluestacks دانلود نرم افزار bluestacks برای ویندوز 7 گابان فیلم آموزش نحوه روت کردن بلو استکس (BlueStacks) BlueStacks App bluestacks 2 dollars a month Download BlueStacks App Player 0934057 811 دانلود نرم افزار bluestacks برای کامپیوتر bluestacks 2 instances دانلود نرم افزار bluestacks app player bluestacks 2gb physical memory دانلود برنامه bluestacks برای ویندوز 8 bluestacks for iphone اپ گت دانلود برنامه bluestacks برای windows 8 دانلود نرم افزار BlueStacks نرمافزار شبیه سازی اندروید در ویندوز نرم افزار bluestacks برای ویندوز 8 دانلود برنامه ي bluestacks bluestacks 07 Download BlueStacks App Player Free دانلود BlueStacks Cloud Connect :: مایکت bluestacks 6 download bluestacks برنامه دانلود برنامه راز های کلش اف کلنز دانلود آخرین ورژن نرم افزار BlueStacks 0934070 waptrick Bluestacks Cloud Connect رایگان دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار BlueStacks 0944078 BlueStacks HD App اجرای نرم افزار های اندروید در کامپیوتر با BlueStacks فونت فارسی در نرم افزار bluestacks Download BlueStacks App Player v0964093 Beta (freeware آی تی افزار windows 7 bluestacks error bluestacks 1406 error اجرای برنامه اجرای نرم افزار ها و بازی های اندروید در کامپیوتر با BlueStacks راهنمای کار با نرم افزار bluestacks دانلود رمزبازی bluestacks 40 دانلود BlueStacks App Player v096 build 4093 جدیدترین

دانلود نرم افزار bluestacks برای pc

 

 

درصورت برخورد با مشکل در نصب این برنامه درقسمت نطر بگویید تا راهنمایی شوید

دانلود 2500 بازی خاطره انگیز آتاری All Old Atari Games 2500 فقط 11 مگ!!!

این مجموعه که به صورت یک نرم افزار در اختیار شما دوستان قرار می گیرد شامل بیش از 2500 بازی قدیمی آتاری خاطرات است. لیست عناوین بازیها به ترتیب حروف الفبا می باشد که براحتی و با نکاتی که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد می توانید فقط با یک کلیک بر روی عنوان هر بازی آن را اجرا نمایید. محیط بازیها کاملا همان محیط اصلی بازی بوده و شبیه سازی به طور دقیق بدون کوچکترین تغییر نسبت به بازی های قابل اجرا بر روی دستگاه های آتاری انجام شده است. می توان گفت تقریبا تمامی بازیهای تولید شده توسط شرکتهای تولید کننده آتاری مانند  AcTiViSioN و...  در این مجموعه گردآوری شده است.

نام برخی بازیهای پرطرفدار جهت دسترسی سریع به آنها در زیر لیست شده است:
- Keystone Kapers: دزد و پلیس
- Boxen : مسابقه بوکس
- River Raid: هواپیما
- Fishing : ماهیگیری
- Football : فوتبال
- Kung Fu Master: مسابقه کونگ فو
- Maze: مارپیچ
- Pac Man: پک من
- Pitfall: راه و چاه
- Pole Position: ماشین سواری
- Real Sport: مسابقات فوتبال، تنیس، والیبال، بسکتبال و بوکسینگ
- Super Ferrari: ماشین مسابقه ای
- Chopper Command: هلی کوپتر
و حدود 2500 بازی دیگر
 

ادامه مطلب + دانلود

پکیج بازی های پرطرفدار این سایت (حتما دیدن کنید!!!)

پکیج بازی های پرطرفدار این سایت (حتما دیدن کنید!!!)

برای دیدن پکیج بازیهای این سایت روی عکس زیر کلیک کنید...

 

ادامه مطلب + دانلود

دانلود رام مخصوص houwei y300 هواوی وای سیصد
 
 
نرم افزار جستجوی سریع SwiftSearch 3.0

 

نرم افزار جستجوی سریع SwiftSearch 3.0

144 بازدید

SwiftSearch یکی از سریع ترین نرم افزارها در زمینه جستجوی فایل ها و پوشه ها در ویندوز می باشد . این نرم افزار نتایجی بسیار دقیق تر از Search ویندوز ارائه می کند . شما برای استفاده از نرم افزار کافیست نام فایل مورد نظر خود را در فیلد جستجوی نرم افزار وارد کرده تا نرم افزار تمام فایل های موجود در بخش های مختلف هارد دیسک را که عبارت مورد نظر شما در نام خود دارند را در عرض چند ثانیه و با سرعتی فوق‌ العاده برای شما لیست کند.

 

SwiftSearch 3.0 نرم افزار جستجوی سریع SwiftSearch 3.0

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار ویرایش ویدیو ProDAD ProDrenalin 1.0.70.1
 

نرم افزار ویرایش ویدیو ProDAD ProDrenalin 1.0.70.1

136 بازدید

ProDAD ProDrenalin نرم افزاری کاربردی و حرفه ای به منظور اصلاح ویدیوهای شخصی است که با بکارگیری از تکنولوژی های پیشرفته خود این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا با چند کلیک ساده یک ویدئوی خلاقانه و اصلاح شده برای خود ایجاد نمایند، این نرم افزار قابلیت هایی را از قبیل امکان حذف Fisheye ، چرخش ویدیو، حذف لرزش ویدیو ،تصحیح میزان نور در ویدیو ، تنظیم میزان نویز و صدا در محیط ویدیو ، کاهش نویز و عوامل نامطلوب فیلم را دارا می باشد. با این نرم افزار به راحتی می‌توانید بهینه سازی ویدیو‌ها را در فرمت‌های مختلف و استاندارد انجام دهید تا به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

 

ProDAD ProDrenalin 1.0.70.1 نرم افزار ویرایش ویدیو ProDAD ProDrenalin 1.0.70.1

 

دانلود + ادامه مطلب
نرم افزار مدیریت پایگاه داده اس کیو ال RazorSQL 6.3.11

 

نرم افزار مدیریت پایگاه داده اس کیو ال RazorSQL 6.3.11

120 بازدید

با نرم افزار RazorSQL مدیریت کاملی بر پایگاه داده ( SQL ) خود خواهید داشت و به راحتی اعمالی نظیر جستجو، ویرایش، مدیریت، حذف و اضافه کردن جداول را با استفاده از ابزارهای آماده انجام دهید. این نرم افزار ۲۰ نوع زبان برنامه نویسی از قبیل SQL, PL/SQL, TransactSQL, SQL PL, HTML, XML و … را نیز پشتیبانی می‌کند. با این نرم افزار در بیش از ۲۹ نوع پایگاه داده تست شده است و تقریبا تمامی‌پایگاه داده‌ها را پشتیبانی می‌کند.

 

RazorSQL 6.3.11 نرم افزار مدیریت پایگاه داده اس کیو ال RazorSQL 6.3.11

 

دانلود + ادامه مطلب

نرم افزار برقراری ارتباط سیستم های گروهی NetSupport Manager v12.0.0.1000

نرم افزار برقراری ارتباط سیستم های گروهی NetSupport Manager v12.0.0.1000

131 بازدید

اگر تجربه کار در شبکه های کامپیوتری را داشته باشید حتما نیاز داشته اید که به سیستمهای شبکه وصل شده و آنها را کنترل کنید یا از دور کاری را در آنها انجام دهید. گاهی نیاز داشته اید که کامپیوتری را تحت شبکه روشن یا خاموش کنید. با این نرم افزار می توانید این کار را انجام دهید.NetSupport Manager نرم افزاری برای مدیریت و اداره کردن کلاس های آموزشی تحت رایانه است.با استفاده از این نرم افزار می توانید از راه دور به هر یک از سیستم های شبکه وصل شده و آن ها را کنترل کنید. از جمله قابلیت های مهم این نرم افزار این است که شما می توانید حتی به کامپیوتری که این نرم افزار بر روی آن نصب نشده نیز متصل شوید. ارسال صفحه نمایش مربی برای دانش آموزان و کنترل از راه دور دانش آموزان توسط مربی دو قابلیت مهم برنامه است. مربی می تواند در هر زمان بدون دخالت دانش آموز به تبادل فایل با کامپیوتر وی اقدام کند. این برنامه امکان عکس برداری و فیلم برداری از کامپیوتر دانش آموزان را در اختیار مربی قرار می دهد.

 

NetSupport Manager v12.0.0.1000 نرم افزار برقراري ارتباط سيستم هاي گروهي NetSupport Manager v12.0.0.1000

 

دانلود + ادامه مطلب

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید