دانلود Maxthon Cloud Browser 4.4.6.1000 + Portable – مرورگر پرقدرت مکستون

دانلود Maxthon Cloud Browser 4.4.6.1000 + Portable – مرورگر پرقدرت مکستون

دانلود Maxthon Cloud Browser 4.4.6.1000 + Portable – مرورگر پرقدرت مکستون

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود Maxthon Cloud Browser 4.4.6.1000 + Portable – مرورگر پرقدرت مکستون

دانلود Maxthon Cloud Browser 4.4.6.1000 + Portable - مرورگر پرقدرت مکستون

 

دانلود Maxthon Cloud Browser

مرورگر مکستون

 

Maxthon Cloud Browser 4.4.5.3000 که به وسیله موتور ابری مکستون طراحی شده باعث امنیت بالای مرورگر شده و مرورگر های نسل بعدی را نمایان می کند. این مرورگر برای استفاده کاربران اینترنتی به صورت اسان طراحی شده که البته تنها به سیستم عامل های خاص محدود نمی شود. از ویژگی های بارز این مرورگر امکان سوئیچ داده ها و اطلاعات از مروگر های دیگر به این مرورگر میباشد که به همراه مجموعه ویژه های توسط سازندگان آن ارائه می شود. ماکستون با طراحی دوهسته ای که دارد سریع و کارامد اجرا می شود و کوچک ترین هنگ و بهم ریختگی در صفحات مشاهده نخواهید نمود و یکپارچگی را تمام و کمال حس خواهید و کرد و در یک کلام با اطمینان و سرعت تمام قادر به باز کردن صفحات وب خواهید بود.

مرورگر Maxthon Cloud با ایجاد یک رویکرد نوآورانه و با بهره گیری از فناوری طراحی مدرن توانسته نیازهای کاربران خود را برطرف ساخته و محبوبیت خود را بدست آورد. از دیگر ویژگی های بارز این برنامه می توان به سرعت فوق العاده بالا, قابلیت همگان سازی ابری, دانلود ابری, ذخیره سازی ابری,بهینه سازی لود صفحات سنگین و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Maxthon Cloud Browser را از  دانلودسرا دریافت نمایید.

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع yasdl.com

 

دانلود WinZip Pro 19.5 Build 11532 x86/x64 – نرم افزار فشرده سازی

دانلود WinZip Pro 19.5 Build 11532 x86/x64 - نرم افزار فشرده سازی

 

دانلود WinZip Pro

نرم افزار قدرتمند فشرده سازی

 

WinZip Standart / Pro / Backup / Photo / OEM Edition 19.5 Build 11532 x86/x64 اولین و یکی از محبوب ترین ابزار فشرده سازی داده ها میباشد, نرم افزار وین زیپ یک ابزار قدرتمند و آسان برای استفاده است که به شما اجزاه میدهد تا به سرعت فشرده سازی فایل ها و یا اکسترکت کردن آنها را به منظور صرفه جویی در فضای هاردیسک انجام دهید. این نرم افزار قابلیت فشرده سازی ایمیل ها شما را نیز دارا میباشد. فشرده سازی بر اساس UUencode, gzip, Mime, BinHex, XXencode و Zip انجام میشوند. علاوه بر این با استفاده از نرم افزار های خارجی امکان کار با فایل های LZH, ARJ و ARC نیز امکان پذیر میباشد.
از ویزگی های محسوس برنامه وین زیپ میتوان به این موارد اشاره کرد, میتوانید در فشرده سازی تصاویر یک تصویر دلخواه از بین انها را به عنوان آیکن اون فایل فشرده انتخاب کنید, همچنین امکان فشرده سازی خودکار نیز وجود دارد. همچنین فشرده سازی فایلهای صوتی بهبود یافته است و پشتیبانی از BZ2 و RAR وجود دارد. علاوه بر همه اینها ویژگی “افزونگی” نیز به نرم افزار اضافه شده است که از ویژگی های پیشرفته و جدید ساخته شده در نمایشگر تصویر خواهد بود که بوسیله آن میتوانید چندین تصویر را در یک فایل زیپ مشاهده کنید. هم اکنون می توانید ورژن جدید و آخرین نسخه نرم افزار WinZip Pro را از دانلودسرادریافت کنید.

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع yasdl.com

دانلود Dropbox 3.6.8 Final – فضای رایگان برای اشتراک گذاری و ذخیره اطلاعات

دانلود Dropbox 3.6.8 Final - فضای رایگان برای اشتراک گذاری و ذخیره اطلاعات

دانلود Dropbox

فضای رایگان برای اشتراک گذاری و ذخیره اطلاعات

+ آموزش کامل اختصاصی کار با Dropbox

 

Dropbox 3.6.8 Final  یک فضای رایگان ابری بسیار عالی و مشهور برای کاربران دنیای اینترنت می باشد. با استفاده از Dropbox شما قادر هستید تمامی فایل های خود از فیلم ، موزیک ، عکس ، نرم افزار و… را بر روی آن آپلود نمایید تا هم در مصرف فضا صرفه جویی کرده و هم از از بین نرفتن اطلاعات اطمینان یابید. نرم افزار Dropbox به صورت رایگان به شما 3 گیگابایت فضا اختصاص می دهد که با قسمت هایی مثل دعوت دوستان ، خرید فضا و … می توانید به این میزان اضافه نمایید.

از دیگر قابلیت سرویس Dropbox دسترسی همه جانبه با همه وسایل می باشد به طوری که می توانید از طریق سیستم ، وب ، آندروید و … به آن متصل شوید. فایل هایی که شما آپلود می کنید نیز می توانید به دو صورت شخصی و اشتراکی ذخیره نمایید ، که در صورتی که به صورت شخصی ذخیره کنید فقط خودتان قادر به مشاهده و استفاده از آن می باشید و در صورتی که قصد به اشتراک گذاری داشته باشید ، دوستانتان نیز می توانند به آن دسترسی داشته باشند. در این پست از سایت یاس دانلود نرم افزار Dropbox را همراه با آموزش کامل استفاده از آن قرار داده ایم. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع yasdl.com

دانلود Avira Internet Security 2015 15.0.11.579 Final – آویرا اینترنت سیکوریتی

دانلود Avira Internet Security 2015 15.0.11.579 Final - آویرا اینترنت سیکوریتی

 

دانلود Avira Internet Security 2015

اینترنت سیکوریتی آویرا

 

Avira Internet Security 2015 15.0.11.579 نرم افزار قدرتمند شرکت آویرا به منظور محافظت از سیستم در برابر تهدیدات آنلاین می باشد. این برنامه به طور کامل اتصالات اینترنتی سیستم شما را کنترل کرده و از اطلاعات شخصی و لوگین های شما در برابر بدافزارها و هکرها محافظت می کند.

بسیاری از کاربران همواره در ارتباطات اینترنتی خود دچار تردید بوده و دستبرد اطلاعات شخصی خود بوده اند. با این برنامه بدون نیاز به عملیات خاصی به اینترنت متصل شوید و تامین امنیت خود را به آویرا بسپارید. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به حفاظت از رمزهای عبور در مرورگرها و ایمیل ها, تصاویر و اظلاعات شخصی ایمیل ها و ایجاد لایه قدرتمند فایروال اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Avira Internet Security را به طور مستقیم از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع yasdl.com

دانلود Avira Antivirus Pro 2015 15.0.11.579 Final – آنتی ویروس آویرا

دانلود Avira Antivirus Pro 2015 15.0.11.579 Final - آنتی ویروس آویرا

 

دانلود Avira Antivirus Pro 2015

آنتی ویروس آویرا

 

Avira Antivirus Pro 2015 15.0.11.579 Final آنتی ویروس آویرا سیستم شما را در برابر همه ویروس ها, کرم ها, تروجان ها, ابزارهای های تبلیغاتی مزاحم و برنامه های نرم افزارها محافظت می کند. این برنامه با بروزرسانی روزانه امنیت سیستم شما را تامین می کند. حفاظت از تهدیدات اینترنتی نظیر ایمیل, از دیگر خدمات این آنتی ویروس می باشد که از نفوذ بدافزارهای اینترنتی به سیستمتان جلوگیری می کند.

آنتی ویروس آویرا با استفاده از الگوریتم های پیشرفته از نفوذ نرم افزارهای مخرب و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم جلوگیری می کند و سرعت سیستم را افزایش داده و عملکزد آن را بهتر می کند. هم اکنون می توانید آنتی ویروس آویرا Avira Antivirus Pro را از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

دانلود فیلم آموزش ساخت وبسایت در HTML, CSS و پی اچ پی HTML5 and CSS3 Create a Website in HTML CSS a

 

 

در طول این دوره آموزشی می توانید نحوه طراحی و پیاده سازی سایت روی زبان های مختلف برنامه نویسی را فرا گرفته و صفحات وب خود را برای این منظور گسترش دهید. اضافه کردن انیمیشن و همچنین بوت استرپ را بوسیله زبان های HTML و همچنین CSS یاد گرفته و بیش از هزار پروژه آماده برای این منظور را می توانید داشته باشید. .اضافه کردن یک طرح گرافیکی و همچنین یادگیری تکنیک های ناب و جدید دنیای برنامه نویسی از بخش های ویژه این برنامه آموزشی می باشد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به طور مستقیم از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

 

HTML5 and CSS3 Create a Website in HTML CSS and PHP Cover%28Downloadha.com%29 دانلود فیلم آموزش ساخت وبسایت در HTML, CSS و پی اچ پی HTML5 and CSS3 Create a Website in HTML CSS and PHP

 

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع downloadha.com

 

نرم افزار طراحی و برنامه نویسی وب Espresso 2.2.3 – نسخه Mac

 

 

Espresso نرم افزاری میباشد که شما به کمک آن میتوانید یک وب سایت زیبا طراحی کرده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.این برنامه شامل ۳ بخش است. بخش اول یک محیط طراحی بسیار حرفه ای ، بخش دوم یک محیط مدیریت FTP بسیار کاربر پسند ، بخش سوم یک کتابخانه از کد های HTML,PHP,ASP و … می باشد.این نرم افزار به صورت کاملا هوشمند ادامه تگ ها را ساخته و کار شما را سرعت میبخشد.این نرم افزار دارای محیطی جداگانه برای طراحی CSS میباشد و همچنین دارای کتابخانه کد ها میباشد.

 

 

 

Espresso نرم افزار طراحی و برنامه نویسی وب Espresso 2.2.3   نسخه Mac

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع downloadha.com

 

نرم افزار مدیریت آدرس های اینترنتی Advanced URL Catalog 2.36

 

 

گر شما نیز از جمله کاربرانی باشید که روزانه از سایت های بسیار زیادی بازدید می کنید و نیازمند این هستید که آدرس آن ها را ذخیره کنید تا در زمان مورد نیاز بتوانید مجدداً به آن ها دسترسی داشته باشید . Advanced URL Catalog یک برنامه حرفه‌ای برای مدیریت و نگه‌داری از نشانی‌های اینترنتی مورد علاقه می‌باشد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا تمامی لینک های محبوب ، بوکمارک ها و … را به راحتی مدیریت کنید و دیگر به دلیل تعداد بالای آن ها سردرگم نشوید . این برنامه می تواند به همگام سازی، سازماندهی، مدیریت و حتی حذف موارد تکراری از مجموعه بوک مارک های شما بپردازد. این برنامه می‌تواند تمامی نشانی‌های اینترنتی را که شما وارد دیتابیس برنامه کرده‌اید را به صورت خودکار چک کند و نشانی‌هایی را که از کارافتاده‌اند را به شما نشان دهد و با این کار باعث می‌شود تا شما همیشه لیست نشانی‌های خود را به‌روز نگه‌دارید.

 

 

 

Advanced URL Catalog نرم افزار مدیریت آدرس های اینترنتی Advanced URL Catalog 2.36

 

 

 

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبع downloadha.com

 

 

نرم افزار طراحی مدلهای ۳ بعدی The Foundry Modo 801 SP5 – نسخه Mac

 

 

The Foundry Modo نام نرم افزاری است که شما به کمک آن میتوانید مدلهای سه بعدی بسازید.این یک نرم افزار حرفه در این زمینه میباشد که سرعت و قابلیت های زیادی دارد.از این نرم افزار در اکثر فیلمها و کارهای طراحی و مدلسازی های حرفه ای استفاده شده است.هنرمندان سه بعدی کار در زمینه طراحی بازی، جلوه های ویژه فیلم، تولیدات ویدئویی، هنرهای گرافیکی و طراحی تجسمی از این نرم افزار استفاده میکنند.این نرم افزار فقط بر روی سیستم های ۶۴ بیتی قابل اجرا میباشد.

 

 

 

The Foundry Modo 801 SP5 نرم افزار طراحی مدلهای 3 بعدی The Foundry Modo 801 SP5   نسخه Mac

 

 

 

 

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع downloadha.com

 

نرم افزار طراحی انیمیشن های حرفه ای Smith Micro Anime Studio Pro v11.0

 

 

Anime Studio نرم افزاری پرکابرد برای افراد حرفه ای می باشد که قصد خلق انمیشن های تصویر در تصویر به روش کارآمدی تری را دارند. این نرم افزار با داشتن محیط کاری شهودی، کتابخانه ای با محتوای مجازی و امکانات قدرتمندی چون داشتن دستگاه کامل یک اسکلت، ترسیم خودکار عکس، سه بعدی کردن کناره های عکس، شیار محرک، ویرایشگر حرفه ای حروف و … توانسته در بین بهترین نرم افزارهای انیمیشن سازی به صورت دو بعدی قرار گیرد. همچنین می توانید پس از ساخت انیمیشمن دو بعدی خود آنرا با یک انیمیشن سه بعدی تلفیق کنید.برخی ویژگی های نرم افزار توانایی render نمودن سریع تصاویر ، قابلیت استفاده از عکس ها در ساخت تصاویر ، توانایی ذخیره سازی فایل های پروژه و … است .

 

 

 

Smith Micro Anime Studio Pro نرم افزار طراحی انیمیشن های حرفه ای Smith Micro Anime Studio Pro v11.0

 

 

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبع downloadha.com

 

 

 

 

 

 

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید