دانلود حرفه ای ترین نرم افزار طراحی سه بعدی Autodesk Maya 2016 SP1 x64

دانلود حرفه ای ترین نرم افزار طراحی سه بعدی Autodesk Maya 2016 SP1 x64

دانلود حرفه ای ترین نرم افزار طراحی سه بعدی Autodesk Maya 2016 SP1 x64

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود حرفه ای ترین نرم افزار طراحی سه بعدی Autodesk Maya 2016 SP1 x64

 

 

بالاخره شرکت اتودسک از نسخه جدید نرم افزار محبوب و قدرتمند خود یعنی مایا تحت عنوان Autodesk Maya 2016 SP1 پرده برداری کرد و و ورژن جدید و کامل تری از این برنامه را روانه بازار کرد. مایا ۲۰۱۶ دارای ویژگی های جدید و المان های مدل سازی قوی تری نسبت به نسخه قبلی داشته و می توانید با سفارشی سازی و همچنین ایجاد محتواهای جدید سه بعدی طرح های گرافیکی خود را به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن رسم نمایید.
از ویژگی هایی که برای نسخه جدید شمرده می شود می توان به ایجاد تصاویر واقعی به صورت شبیه سازی شده و انیمیشن های پویا اشاره کرد که بهبود قدرتمند و وسیعی را در این بین داشته است. امکان تولید منحنی های هندسی و پیوسته، ایجاد شبکه های درختی و شبکه ای و همچنین شبیه سازی دینامیکی و واقع گرایانه همه و همه از بخش های متنوع و جدید این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم و کاملا رایگان از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

 

Autodesk Maya 2016 SP1 x64

 

 

 

Autodesk Maya 2016 SP1 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود حرفه ای ترین نرم افزار طراحی سه بعدی Autodesk Maya 2016 SP1 x64

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

 

 

منبع downloadha.com

 

دانلود AVG Internet Security 2015 Build 6037 x86/x64 – نرم افزار اینترنت سیکوریتی

دانلود AVG Internet Security 2015 Build 6037 x86/x64 - نرم افزار اینترنت سیکوریتی

دانلود AVG Internet Security 2015

نرم افزار اینترنت سیکوریتی ای وی جی

 

AVG Internet Security 2015 Build 6037 x86/x64 نام پکیج محافظتی و امنیتی کامپیوتری است که هر در سال 2012 جوایز متعددی را کسب کرده است و می تواند نیازهای امنیتی سیستم عامل شما را به کل برطرف کند و به شما احساس امنیت و آرامش ببخشد.

نسخه جدید AVG AntiVirus دارای رابط کاربری بسیار آسانی بوده و قدرت اسکن و جستجو در فایلها به مقدار چشم گیری زیاد شده است.سیستم آنالیزور این نرم افزار رجیستری شما را چک کرده ، فایل های معیوب را تعمیر میکند و باعث بهینه سازی سیستم شما میشود.این نرم افزار تمامی لینک های ورودی از مرورگرها ، سیستم های دانلود و … را چک میکند و از ورود مخرب و ویروس جلوگیری می کند.

سیستمی نیز تعبیه شده که جلوی بدافزارها را می گیرد،بد افزارها مخربهایی هستند که از مابین نرم افزارهای نصبی به سیستم شما منتقل می شوند و اطلاعات شخصی شما را می دزدند. درتمامی طول زمانی که کامپیوتر شما روشن است این نرم افزار در حال محافظت از سیستم شما در مقابل هرگونه viruses, spyware, adware, worms و trojans است.این نرم افزار همچنین تمامی ایمیل های شما را نیز چک می کند و در صورت نداشتن ویروس ها ، مخرب ها و …. به شما اجازه باز کردن آن ایمیل را می کند. شما با دانلود این نرم افزار ازدانلوسرا و نصب این پکیج روی سیستم عامل خود،همیشه از امنیت سیستمتان خیالی آسوده خواهید داشت.

 

دانلود PhotoToFilm 3.2.0.81 – نرم افزار تبدیل عکس به فیلم

دانلود PhotoToFilm 3.2.0.81 - نرم افزار تبدیل عکس به فیلم

 

دانلود PhotoToFilm

| نرم افزار تبدیل گروهی تصاویر به فیلم |

 

PhotoToFilm 3.2.0.81 یک نرم افزار بی نظیر در زمینه تبدیل گروهی تصاویر به فیلم و فایل های ویدئویی و بهترین همراه برای کسانی که دارای دوربین های دیجیتال هستند می باشد.به وسیله این نرم افزار شما می توانید از تصاویر خود فیلم هایی کوتاه و با نهایت فشرده سازی , کم حجم تولید کنید و لحظات خوش خود را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید. PhotoToFilm به شما اجازه می دهد تنها با چند کلیک ساده فیلم هایی و آلبو های دیجیتال حرفه ای و بی نظیر ایجاد کنید. همچنین توانایی آن را دارد که فایل های ویدئویی شما را با فرمت های مختلفی نظیر MP4، 3GP، MPG، AVI، WMV، FLV , SWF و … با بهترین کیفیت ایجاد کند.

توانایی های این برنامه به اینجا ختم نمی شود و می توان از بهترین توانایی های آن به فشرده سازی فایل های ویدئویی با سورس اختصاصی اشاره کرد. تنها کافیست که فایل های خود را انتخاب کرده و با یک کلیک آن ها را به نهایت فشرده سازی برسانید. این نرم افزار با در اختیار داشتن تعداد زیادی از افکت های مختلف این امکان را به شما می دهد تا هر چه بیشتر فایل های ویدئویی خود را جذاب کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار KC Software PhotoToFilm را از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع yasdl.com

دانلود NVIDIA GeForce Experience 2.4.5.57 – بهینه سازی کارت گرافیک

دانلود NVIDIA GeForce Experience 2.4.5.44 - بهینه سازی کارت گرافیک

 

دانلود NVIDIA GeForce Experience

بهینه سازی کارت گرافیک

 

NVIDIA GeForce Experience 2.4.5.57 یک نرم افزار بسیار کاربردی و معروف است که توسط کمپانی انویدیا به بازار عرضه شده است. همانطور که از اسم این نرم افزار پیدا است برای بهینه سازی و استفاده از تمام توان کارت گرافیک استفاده می شود و قادر است کارت گرافیک شما را به صورت اتوماتیک بهینه سازی کند و بسته به نیاز بازی ها آن را تنظیم کند.

از قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان تنظیم اتوماتیک سرعت کارت گرافیک بسته به نوع بازی ها،امکان اسکن کردن بازی های نصب شده بر روی سیستم،کم حجم بودن نرم افزار نسبت به کارایی ها،دارای محیطی ساده و کاربر پسند و… اشاره کرد که این ها فقط تعداد اندکی از قابلیت های شگفت انگیز این نرم افزار هستند. هم اکنون میتوانید نرم افزار NVIDIA GeForce Experience را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودسرادریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع yasdl.com

 

نرم افزار حذف کامل نرم افزار ها Soft Organizer 4.10

 

 

همانطور که می دانید در هنگاه حذف نرم افزار ها ممکن است اطلاعاتی همچون پوشه ها، فایل ها و اطلاعات ثبت شده بر روی رجیستری ویندوز، باقی بماند. این اطلاعات کاملا غیر ضروری هستند و تنها برای باز نصب نرم افزار کاربرد خواهند داشت؛ اما این اطلاعات باعث خواهد شد تا سرعت سیستم عامل کاهش پیدا کرده و فضای هارد دیسک نیز اشغال شود. Soft Organizer نرم افزاری بسیار کارآمد است که توانایی حذف برنامه های نصب شده روی سیستم یا همان Uninstall کردن برنامه ها را به کاربر می دهد و با توجه به امکانات متعددش حذف کامل برنامه ها را فراهم می سازد.Soft Organizer بر تمامی تغییرات صورت گرفته توسط فرآیند نصب هر برنامه در سیستم، نظارت کرده و با این کار به شما کمک می‌کند تا در موقع آنیستال کردن آن برنامه‌ها به راحتی بتوانید فایل‌ها و ورودی‌های رجیستری برنامه را شناسایی و حذف کنید.

 

 

 

Soft Organizer نرم افزار حذف کامل نرم افزار ها Soft Organizer 4.10

 

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع downloadha.com

 

نرم افزار ویرایش فایل HTML با ES-Computing EditPlus 3.80.1378

 

 

ES-Computing EditPlus نرم افزاری رایگان برای ویراش فایل های متنی و انواع فایل های کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای ++Notepad ویندوز است. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل های زبان های برنامه نویسی نظیر , C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource file, makefile, ASCII art file (extension .nfo, doxygen, ini file, batch file, ASP, VB/VBS source files, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua را مشاهده و ویرایش نماید و نرم افزار با پشتیبانی از زبان و syntax این زبان های نامبرده شده به راحتی میتواند به جدا ساختن جملات و نمایش بخش های مختلف دستورات با رنگ های مختلف اقدام کند. قابلیت باز نمودن چندین فایل به صورت همزمان درون یک پنجره یا tab-browsering نیز از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود.. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار امکان پرینت گرفتن از صفحات کد زبان های برنامه نویسی به همان صورت مشخص بودن بخش های مختلف کد با رنگ های مختلف می باشد که کمتر نرم افزار دارای این قابلیت می باشد.

 

 

 

EditPlus.Cover نرم افزار ویرایش فایل HTML با ES Computing EditPlus 3.80.1378

 

 

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

منبع downloadha.com

 

 

آنتی ویروس ای وی جی 2015 رایگان - AVG Anti Virus Free 2015

دانلود آنتی ویروس ای وی جی 2015 رایگان

AVG Anti Virus Free 2015

 

 

آنتی ویروس ای وی جی 2015 رایگان - AVG Anti Virus 2015

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس ای وی جی رایگان، AVG Anti Virus Free منتشر شد! (2015)

 

هر سیستم کامپیوتری به یک آنتی ویرویس برای حفاظت در برابر ویروس های مخرب کامپیوتری نیاز دارد. تعداد زیادی آنتی ویروس وجود دارند که اکثر آن ها به لایسنس احتیاج دارند. اما آنتی ویروس AVG یکی از بهترین آنتی ویروس های رایگان میباشد که میتواند به صورت کامل از سیستم شما محافظت کند.

 

AVG Antivirus Free 2015 جدیدترین نسخه از آنتی ویروس AVG است که تمام نیازهای امنیتی کامپیوتر شما را تامین میکند. مزیت مهم این آنتی ویروس، رایگان بودن آن است. بنابر این نیاز به سریال یا Crack ندارد و هرگز نگران از کار افتادن یا Expire شدن آن نخواهید بود. (چون رایگان است!)

 

این آنتی ویروس با وجود رایگان بودن، جزو بهترین و قوی ترین آنتی ویروس های دنیاست و به طور روزانه قابل آپدیت میباشد. از مزایای دیگر آنتی ویروس ای.وی.جی میتوان به سرعت بالای آن و عدم ایجاد اختلال در سرعت ویندوز اشاره کرد.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از دانلودسرا دریافت کنید.

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

منبع sarzamindownload.com 

 

نرم افزار ساخت کتاب چندرسانه ای - Kvisoft FlipBook Maker Pro 4.3

دانلود نرم افزار ساخت کتاب چندرسانه ای

Kvisoft FlipBook Maker Pro 4.3

 

 

نرم افزار ساخت کتاب چندرسانه ای - Kvisoft FlipBook Maker Pro 4.3

 

 

نسخه جدید نرم افزار ساخت کتاب چندرسانه ای Kvisoft FlipBook Maker Pro منتشر شد! (4.3)

 

اگر میخواهید نوعی از کتاب الکترونیکی ایجاد کنید که بر خلاف دیگر کتاب ها صوت و تصویر نیز بتوانید در آن وارد کنید بهتر است از نرم افزار FlipBook که توسط شرکت Kvisoft ساخته شده است استفاده کنید.

 

اصطلاح Flip Book (فلیپ بوک) به تازگی متداول شده است. شاید بتوان Flip Book را نسل جدید eBook (کتاب الکترونیکی) دانست. در واقع فلیپ بوک نوعی کتاب الکترونیکی یا همان ایبوک است که در آن فایل های چند رسانه ای (مثل صدا و فیلم) هم وجود دارند.

 

Flip Book برای خواننده بسیار جذاب تر از eBook است. چون محتوای چندرسانه ای (مالتی مدیا) دارد و مخاطب را خسته نمیکند. کتاب های داستان، مقالات علمی، آلبوم عکس، کتاب های کودکان، کاتالوگ، و همچنین بروشورهای آموزشی، از مهم ترین چیزهایی هستند که میتوان آنها را به Flip Book تبدیل کرد تا بهتر با مخاطب ارتباط برقرار کند.

 

حالا میپرسید چطور باید یک فیلپ بوک درست کنیم؟ پاسخ شما اینجاست!

 

نرم افزار  Kvisoft FlipBook Maker Pro یکی از بهترین ابزارها برای ساخت فلیپ بوک است. توسط این نرم افزار میتوانید از روی عکس، متن، موسیقی، فیلم، و... یک فلیپ بوک بسازید. فلیپ بوک را میتوان در یک سایت منتشر کرد (به صورت آنلاین). یا آن را به صورت یک اپلیکیشن ارائه نمود.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را ازدانلودسرادریافت کنید.

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

منبع sarzamindownload.com 

 

نرم افزار شناسایی برنامه های مخرب - RogueKiller 10.8

دانلود نرم افزار شناسایی برنامه های مخرب

RogueKiller 10.8

 

 

نرم افزار شناسایی برنامه های مخرب - RogueKiller 10.8

 

 

اگر احساس میکنید ممکن است در معرض خطر برنامه های مخرب قرار بگیرید میتوانید از نرم افزار RogueKiller استفاده کنید. با استفاده از نرم افزار RogueKiller که در پس زمینه سیستم فعال میشود برنامه های مشکوک و مخرب را شناسایی کرده و سیستم را از برنامه های مخرب محافظت میکند.

 

همه آنتی ویروس های معروف (مثل AVG, Symantec, Nod, Kaspersky و ...) توانایی شناسایی تروجان ها و برنامه های مخرب را نیز دارند. اما برخی از این آنتی ویروس مشکل به روز رسانی دارند و به راحتی قابل آپدیت نیستند (به دلیل تحریم). ضمن اینکه شاید به دلیل قدیمی بودن سخت افزار و کند شدن سیستم، تمایلی به نصب آنتی ویروس های سنگین نداشته باشید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از دانلودسرا دریافت کنید.چ

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

منبع sarzamindownload.com 

 

مجموعه آفیس شرکت کورل سرویس پک 2 - Corel WordPerfect Office X7 Pro 17 SP2

دانلود مجموعه آفیس شرکت کرل سرویس پک 2

Corel WordPerfect Office X7 Pro 17 SP2

 

 

مجموعه آفیس شرکت کورل سرویس پک 2 - Corel WordPerfect Office X7 Pro 17 SP2

 

 

حتما با مجموعه آفیس شرکت مایکروسافت آشنا هستید، شرکت کورل که نام آن را بیشتر برای نرم افزار های گرافیکی شنیده اید این بار دست به کار شده و مجموعه نرم افزار های آفیس را تولید کرده است.

 

کاربرانی که علاقه دارند به غیر از محصولات مایکروسافت از مجموعه نرم افزار های آفیس استفاده کنند، از نرم افزار Corel WordPerfect Office میتوانند استفاده کنند.

 

نرم افزار های آفیس موجود در این مجموعه شامل Microsoft Word ،Excel و  Powerpoint میباشد.

در این مجموعه نرم افزار پاورپوینت با نام Peresentation و نرم افزار اکسل با نام Quattro شناخته میشود.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از دانلودسرا دریافت کنید.

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

منبع sarzamindownload.com 

 

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید