محافظت و ریکاوری فایل ها با Farstone TotalRecovery Pro 10.5.3

محافظت و ریکاوری فایل ها با Farstone TotalRecovery Pro 10.5.3

محافظت و ریکاوری فایل ها با Farstone TotalRecovery Pro 10.5.3

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
محافظت و ریکاوری فایل ها با Farstone TotalRecovery Pro 10.5.3

 

 

Farstone TotalRecovery Pro  نرم افزاری با الگوریتم های پیچیده که شامل تمام امکانات برای ریکاوری سیستم بعد از از کار افتادن آن میباشد. این نرم افزار میتواند شما را مطمئن کند که تمام عکس ها ، موزیک ها و پرونده های مهم و فایل های مختلف در سیستم شما محافظت شده و در صورت بروز مشکل به راحتی قابل ریکاور شدن میباشد.این نرم افزار با متد های پیشرفته خود این امکان را میدهد که بتوانید از فایل ها و فولدر های خود به راحتی نسخه پشتیبان تهیه کرده و در صورت نیاز از آنها استفاده کنید و هارد شما را در مقابل آسیب هایی که باعث از بین رفتن اطلاعات شما میشود محافظت مینماید.

 

 

 

Farstone TotalRecovery Pro محافظت و ریکاوری فایل ها با Farstone TotalRecovery Pro 10.5.3

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

 

 

نرم افزار مبدل فرمت صوتی و تصویری Apowersoft Video Converter Studio 4.0.5

Apowersoft Video Converter Studio نام قدرتمند ترین نرم افزار تبدیل کننده فایل های ویدیویی میباشد که توسط Apowersoft توسعه یافته است .این مبدل ویدیویی میتواند از فرمت های زیادی چون AVI, MP4, FLV, MKV بسیاری دیگر پشتیبانی کند و حتی قادر به تبدیل به فرمت های صوتی همچون MP3, MP2, OGG, AAC می باشد.این نرم افزار میتواند ۱۰۰ درصد کیفیت تصویری ویدیو شما را حفط کرده و از دئ کیفیت ۷۲۰p و ۱۰۸۰p نیز پشتیبانی میکند.این نرم افزار از فرمت کم حجم Hevc/H.265 نیز پشتیبانی میکند.

 

Apowersoft Video Converter Studio نرم افزار مبدل فرمت صوتی و تصویری Apowersoft Video Converter Studio 4.0.5

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعdownloadha.com

 

 

دانلود 5.20 Intel Processor Identification Utility – نرم افزار مشاهده اطلاعات پردازنده

دانلود 5.20 Intel Processor Identification Utility - نرم افزار مشاهده اطلاعات پردازنده

 

دانلود Intel Processor Identification Utility

نرم افزار مشاهده اطلاعات پردازنده

 

5.20 Intel Processor Identification Utility یک نرم افزار کاربردی است که توسط شرکت اینتل برای دارندگان پردازنده های این شرکت است که با استفاده از این نرم افزار میتوانند تمامی اطلاعات حتی کوچک ترین اطلاعات را نیز مشاهده کنند و ببینند پردازنده ای که دارند خوب است یا نه.این نرم افزار تمامی اطلاعات مثل میزان کش،سرعت پردازنده،تعداد هسته،گرافیک پردازنده،سیستم مورد نیاز مثلا 32 بیت یا 64 بیت و… را به شما نشان می دهد.

این نرم افزار رقیب سر و سخت نرم افزار CpuID است با این تفاوت که این نرم افزار فقط برای پردازنده های اینتل ساخته شده است و دیگر برند ها را پشتیبانی نمی کند.پس اگر پردازنده شما هم از خانواده بزرگ اینتل است حتما این نرم افزار را یک بار امتحان کنید.هم اکنون میتوانید جدیدترین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع yasdl.com

 

دانلود MKVToolnix 8.0.0 + Portable – نرم افزار ترکیب، ادغام و جداسازی زیرنویس فیلم های MKV

دانلود MKVToolnix 8.0.0 + Portable - نرم افزار ترکیب، ادغام و جداسازی زیرنویس فیلم های MKV

 

دانلود MKVToolnix

نرم افزار ترکیب، ادغام و جداسازی زیرنویس فیلم های MKV

 

MKVToolnix 8.0.0 + Portable نرم افزار جمعی است که امکان ادغام و ایجاد فایل های ویدئویی با فرمت MKV را میدهد و همچنین امکان مشاهده اطلاعات فنی این گونه فایل ها را مقدر میسازد. رابط کاربری برنامه ساده است و میتوان در آن فیلم های ورودی از مرورگرها و دانلودر ها را با استفاده از روش کشیدن و رها کردن به داخل برنامه هدایت کرد, همچنین از پردازش دسته ای نیز پشتیبانی می کند. بنابراین نرم افزار MKVToolnix ایده آلی برای ترتیب و پیکربندی آهنگ ها, فصل ها و تگ ها خواهد بود و می توان آهنگ های عمومی را سازماندهی و از گزینه های فرمت خاص استفاده کرد. به طور حتم خصوصیات فایل های MKV رو میشناسید, با استفاده از این نرم افزار می توانید این خصوصیات و نام ها را شخصی سازی کنید به طور مثال خصوصیاتی مانند: نام آهنگ, برچسب, timecodes. همچنین زبان را میتوانید تغییر دهید و عکس اهنگ و نام فایل خروجی را نیز میتوانید ویرایش کنید.
علاوه بر این خصوصیات ذکر شده نسبت ابعاد, عرض و ارتفاع صفحه نمایش, نویسندگان, فشرده سازی و ویرایش گزینه های تعریف ده توسط کاربر نیز از خصوصیات بارز این نرم افزار است. با استفاده از MKVToolnix می توانید باتوجه به گزینه هایی چون اندازه و مدت زمان و یا Timecodes اقدام به تقسیم فایل مورد نظر بپردازید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار MKVToolnix را از دانلودسرا دریافت نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع yasdl.com

 

دانلود IsoBuster Pro 3.6 Build 3.6.0.0 + Portable – کپی و ایمیج از CD و DVD های خش دار

دانلود IsoBuster Pro 3.6 Build 3.6.0.0 + Portable - کپی و ایمیج از CD و DVD های خش دار

 

دانلود IsoBuster

کپی و ایمیج از CD, DVD های خش دار 

 

IsoBuster Pro 3.6 Build 3.6.0.0 + Portable حتما سی دی ( CD ) یا دی وی دی ( DVD ) برایتان دردسر ساز شده است ، که نه میتوانید کپی کنید و نه می توانید ایمیج گیری نمایید ، با نرم افزار IsoBuster این امکان برایتان مقدور می باشد که بتوانید از این گونه سی دی و یا دی وی دی های خود به صورت کاملا آسان و به راحتی کپی و یا ایمیج گیری نمایید .

البته این همه ی کار این نرم افزار نیست به جز CD , DVD این نرم افزار می تواند ( BluRay Disk) دیسک های بلوری ، دی وی دی ها بلوری نیز کپی و یا ایمیج گیری نماید . پشتیبانی از فرمت های ایمیج از جمله *.DAO, *.TAO, *.ISO, *.BIN, *.IMG ,… تبدیل فایل های ایمیج و … از جمله امکانات این نرم افزار می باشد ، شما کاربر گرامی میتوانید نرم افزار IsoBuster را ازدانلودسرا نمایید .

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع yasdl.com

 

دانلود Cameyo 3.0.1323 – ساخت نرم افزار پرتابل

دانلود Cameyo 3.0.1323 - ساخت نرم افزار پرتابل

دانلود Cameyo

| نرم افزار تبدیل برنامه های نصبی به پرتابل |

 

Cameyo 3.0.1323 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ایجاد نسخه پرتابل و قابل حمل از تمامی برنامه های نصبی ویندوز می باشد. به وسیله این نرم افزار شما می توانید برنامه ها و داده های خود را در هر کامپیوتری اجرا کنید.می توانید از مراحل نصب تمامی نرم افزار ها خلاص شوید و حافظه ریجستری خود را تمیز و دست نخورده نگه دارید.این نرم افزار فایل های نصبی شما را با فرمت exe اجرا کرده و از نصب آن ها جلوگیری می کند یا به گونه ای دیگر آن ها را در محیطی کاملا مجازی نصب می کند که پس از بستن نرم افزار برنامه های در حال اجرا نیز بسته می شوند. با این مجازی ساز دیگر نیاز نیست که برنامه های خود را بار ها و با ها نصب کنید کافیست تنها آن ها را یک بار در محیط مجازی ساز به اجرا در بیاورید.

پس از اجرای برنامه ها به صورت پرتابل در صورت حذف مجازی ساز از رایانه برنامه ها حذف نشده و به صورت پرتابل باقی می مانند.رابط کابری این برنامه کاملا آسان و ساده می باشد و خود نیز دارای لیستی از نرم افزار های از پیش قابل حمل شده می باشد و تنها شما باید نرم افزار را انتخاب کرده تا برنامه آن را به صورت خودکار برای شما اجرا کند.لیست نرم افزار های اجرا شده توسط نرم افزار در دسته های مختلف نظیر مرورگر ها , رسانه ها , عکس و گرافیک , برنامه نویسی , امنیتی و … به صورت خودکار ذخیره می شوند.هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Cameyo را از دانلودسرا دریافت نمایید.

دانلود Windows 8 Manager 2.2.7 + Portable – نرم افزار مدیریت ویندوز 8

دانلود Windows 8 Manager 2.2.7 + Portable - نرم افزار مدیریت ویندوز 8

 

دانلود Windows 8 Manager

| نرم افزار مدیریت ویندوز 8 |

 

Windows 8 Manager 2.2.7 + Portable مدت زمانی از عرضه ویندوز 8 می گذرد و یکی از دغدغه ی کاربران برطرف کردن خطاها ، امنیت ویندوز ، بهینه سازی و … می باشد . نرم افزاری که همه ی این کارها رو انجام دهد و با محیط کاربرپسند داشته باشد نرم افزار Windows 8 Manager می باشد . این نرم افزار با داشتن بیش از 50 ابزار به بهینه سازی و افزایش سرعت به سیستم شما یاری می نمایید.

مدیریت Startup ویندوز ، بهینه سازی ریجیستر فیکس کردن انواع مشکلات نرم افزاری ، دریافت دقیق اطلاعات برنامه های در حال اجرا گوشه ای از امکانات نرم افزار Yamicsoft Windows 8 Manager می باشد . توصیه سایت یاس دانلود به کاربرانی که به تازگی به نصب ویندوز 8 اقدام کرده اند و یا می خواهند این ویندوز را دانلود و نصب نمایید . حتما دانلود کنید و مدیریت ویندوز 8 خود را به عهده بگیرید. امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود .

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعyasdl.com

 

دانلود uTorrent Pro 3.4.3 Build 40538 Stable – نرم افزار دانلود فایل های تورنت

دانلود uTorrent Pro 3.4.3 Build 40538 Stable - نرم افزار دانلود فایل های تورنت

دانلود uTorrent Pro

نرم افزار دانلود فایل های تورنت

 

uTorrent Pro v3.4.3 Build 40538 Stable + Crack  برای اشتراک گذاری فایل بر روی اینترنت روش های مختلفی وجود دارد که هر کس با توجه به نیاز و تسهیل کارهای خود از ان استفاده می کند, uTorrent که برای به اشتراک گذاری فایل های بیت تورنت طراحی شده یکی از برنامه های شناخته شده ای است که در میان هم رده های خود دارای رتبه بالایی است. برنامه یوتورنت به عنوان ابزار ساده و در عین حال کاملی میباشد که مدیریت فایل های تورنت شما را بر عهده می گیرد و در صورت لزوم تنظیمات مرورگر را برای دانلود فایل های تورنت تغییر می دهد.
طراحی ساده و فوق العاده ان و ایجاد رابط کاربری مناسب آن امکان این را فراهم ساخته تا به طور سریع با داشتن تمام گزینه عملیات را از پنجره اصلی انجام دهید. نرم افزار uTorrent با جستجوگر قدرتمندی که دارد شما را قادر میسازد تا به سرعت مطالب دانلودی جدید را پیدا کنید. قابلیت RSS یکی دیگر از ویژگی های بزرگ این نرم افزار است که به کاربران خود اجازه می دهد تا به اشتراک گذاری فیدهای انتخابی فایل های دانلودی بپردازند.  برنامه uTorrent قابلیت زمانبندی و تنظیم پهانای باند و سرعت دانلود را دارد , و همچنین از زبان های زنده دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند تا هر کسی در هر جایی توانایی استفاده آسان را از نرم افزار داشته باشد.
شاید قابل توجه ترین ویژگی نرم افزار اجرا بدون هیچ گونه کندی سیستم باشد که آزمایشات نیز این را به خوبی نشان داده است و فشار بر منایع سیستم حداقل بوده است. نرم افزار یو تورنت قابلیت کنترل از راه دور محتوای فایل های دانلودی را دارا میباشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار uTorrent را از دانلودسرادریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعyasdl.com

 

دانلود EagleGet 2.0.4.1 + Portable – دانلود منیجر رایگان

دانلود EagleGet 2.0.4.1 + Portable - دانلود منیجر رایگان

دانلود EagleGet

نرم افزار دانلود منیجر و مدیریت دانلود رایگان

 

EagleGet 2.0.4.1 + Portable یک برنامه دانلود منیجر بسیار قوی و کارآمد است که به شما این اجازه را می دهد تا فایل های خود را با سرعت چند برابر دانلود کنید. این نرم افزار دارای سرعت باورنکردنی نسبت به IDM است و همچنین این نرم افزار رایگان است و نیاز به کرک یا فعال سازی ندارد و شما میتوانید به راحتی با نصب این نرم افزار از آن استفاده کنید و فایل هایی که در دنیای مجازی اینترنت وجود دارد را دانلود کنید.
نرم افزار EagleGet از نظر سرعت از دیگر رقبای خود برتر است و رایگان بودن این نرم افزار آن را از بقیه متمایز ساخته است. این برنامه دارای قابلیت های باورنکردنی است که میتوان به افزایش سرعت دانلود، قابلیت ادامه دانلود بعد از قطع کردن، پشتیبانی از همه مرورگرها، استفاده از جدیدترین متدها جهت سرعت بخشیدن، حجم بسیار پایین، محیطی ساده و جذاب، امکان دانلود از سرورهای مجازی و FTP ها، امکان دانلود ویدیوها و موزیک هایی که به صورت آنلاین هستند، پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز و… اشاره کرد. این نرم افزار با اینکه به تازگی وارد بازار و دنیای مجازی شده است ولی میتوان آن را رقیب اصلی IDM دانست و آینده خوبی در پیش این نرم افزار است. هم اکنون میتوانید نسخه جدید و آخرین ورژن نرم افزار EagleGet را با لینک مستقیم و با سرعت بالا از وبسایت  دانلودسرادریافت نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعyasdl.com

دانلود DAEMON Tools Pro Advanced 6.1.0.0484 / DAEMON Tools Lite 10.1.0.74 – ساخت درایو مجازی

دانلود DAEMON Tools Pro Advanced 6.1.0.0484 - نرم افزار ساخت درایو مجازی

دانلود DAEMON Tools Pro Advanced 

نرم افزار ساخت درایو مجازی

 

DAEMON Tools Pro Advanced 6.1.0.0484 / DAEMON Tools Lite 10.1.0.74 قطعا نیاز کاربران حرفه داشتن یک نرم افزار ساخت درایو مجازی می باشد ، چرا که در کارهای بسیاری مورد استفاده می باشد از جمله ساخت درایو مجازی برای بازی ها ، رایت درایوهای مجازی بر روی سی دی و دی وی دی و … . یکی از نرم افزارهای قوی در این مورد نرم افزار DAEMON Tools Pro Advanced می باشد چرا که دارای امکانات بسیاری زیادی از جمله : ساخت درایو مجازی تا 32 عدد ،فشرده سازی فایل های شما به دیسک مجازی ، پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده mds ،سرعت بسیار بالا در بارگذاری درایوهای مجازی و …

همچنین با داشتن محیط کاربر پسند ، کار با نرم افزار DAEMON Tools را راحت کرده و کسانی که برای اولین بار می خواهند نرم افزار DAEMON Tools را استفاده کنند به مشکل نمی خورند. شما کاربر گرامی می توانید هم اکنون نسخه جدید و آخرین ورژن نرم افزار DAEMON Tools Pro Advanced با کرک به صورت رایگان ازدانلودسرا دریافت نمایید .

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع yasdl.com

 

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید