دانلود TSR Watermark Image Pro 3.5.1.2 – نرم افزار قرار دادن واترمارک روی تصاویر

دانلود TSR Watermark Image Pro 3.5.1.2 – نرم افزار قرار دادن واترمارک روی تصاویر

دانلود TSR Watermark Image Pro 3.5.1.2 – نرم افزار قرار دادن واترمارک روی تصاویر

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود TSR Watermark Image Pro 3.5.1.2 – نرم افزار قرار دادن واترمارک روی تصاویر

دانلود TSR Watermark Image Pro 3.5.1.2 - نرم افزار قرار دادن واترمارک روی تصاویر

 

دانلود TSR Watermark Image Pro

| نرم افزار قرار دادن واترمارک برروی تصاویر |

 

TSR Watermark Image Pro 3.5.1.2 نرم افزاری ساده و سریع برای اضافه کردن واتر مارک بر روی تصاویر می باشد.سهولت استفاده از نرم افزار در حدی است که حتی افرادی که تاکنون واترمارک بر روی تصاویر قرار نداده اند می توانند با این نرم افزار کار کنند.اگر شما نیاز دارید که قبل از آپلود تصاویرتان به آن ها واترمارک اضافه کنید و نگذارید توسط دیگر افراد دزدیده شوند TSR Watermark بهترین گزینه است.شما می توانید توسط این نرم افزار بیش از 100 تصویر را انتخاب کرده و تنها با یک کلیک به صورت همزمان واترمارک خود را روی آن ها قرار دهید و به میزان قابل توجی در وقت خود صرفه جویی کنید.همچنین می توانید با توجه به تنظیمات موجود در برنامه هر یک از تصاویر را پس از ویرایش در یک پوشه جداگانه به صورت خودکار قرار دهید.

این نرم افزار با ابزاری که در اختیار شما قرار می دهد این امکان را برای شما ایجاد می کند تا واترمارک های خود را به صورت محو , کم رنگ , نقش برجسته و روش های متفاوت دیگر بر روی تصاویر خود قرار دهید. علاوه بر این پس از ویرایش تصاویر می توانید تصاویر خود را با فرمت های گوناگون PEG, TIFF, PNG, BMP, GIF ذخیره کنید.هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار TSR Watermark Image Pro را از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

منبع yasdl.com

دانلود YouTube Video Downloader PRO 4.9.0.3 – نرم افزار دانلود ویدئو از یوتیوب

دانلود YouTube Video Downloader PRO 4.9.0.3 - نرم افزار دانلود ویدئو از یوتیوب

 

دانلود YouTube Video Downloader PRO

نرم افزار دانلود ویدئو از یوتیوب

 

YouTube Video Downloader PRO 4.9.0.3 یک نرم افزار ساده در عین حال قدرتمند است که به شما اجازه می دهد ویدئو های محبوب خود را از یوتیوب و یا دیگر سایت های اشتراک ویدئو آنلاین دانلود کنید. شما توسط این نرم افزار می توانید فایل های ویدئویی مورد علاقه خود را با کیفیت های مختلف از جمله AVI, FLV, MP4, 3GP, MKV, HD و HQ از سایت هایی نظیر YouTube , Facebook , Vevo و ده ها شبکه اشتراک ویدئویی دیگر دانلود کنید.کار با برنامه بسیار آسان است و تنها کافیست که لینک صفحه مورد نظر را در کادر موجود کپی کرده و به دانلود ویدئو مورد علاقه خود به صورت مستقیم و با سرعت عالی بپردازید.

همچنین این برنامه به شما اجازه می دهد تا فایل های ویدئویی خود را پس از دانلود به فرمت هایی مخصوص برای دستگاه های آی پاد ، آی فون ، PSP، تلفن همراه ، ویندوز مدیا , MP3 پلیر , دستگاه های خانگی پخش ویدئو و انواع کنسول های بازی تبدیل کنید.هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار YouTube Video Downloader PRO را ازوبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

منبع yasdl.com

دانلود Adobe Audition CC 2015 8.0.0.192 x64 – نرم افزار ویرایش صدا و میکس موسیقی

دانلود Adobe Audition CC 6.0 build 732 نرم افزار ویرایش صدا و میکس موسیقی

دانلود Adobe Audition CC

نرم افزار ویرایشگر صدا و میکس موسیقی

 

Adobe Audition CC 2015 8.0.0.192 x64 از مجموعه نرم افزاری Adobe به عنوان قدرتمندی در زمینه ویرایش صوت و میکس موزیک تبدیل شده است که جزء انگشت شمار نرم افزارهایی هست که در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارند. نرم افزار Adobe Audition CC ابزاری کارامد برای ویرایش, ترکیب, ضبط و کارشناسی محتوای صوتی است.

اگر کاربر حرفه ای باشید با دریافت آهنگ ضعیف و با استفاده از ذوق هنری خود و ویژگی های پردازش مولتی همراه با طیف گسترده از پشتیبانی ها و پلاگین VST/AU آن را به موزیکی حرفه ای و هنرمندانه بدل کنید. رابط کاربری جذاب و بصری و پنل های فضای کاری در نرم افزار Adobe Audition CC تعبیه شده است که به راحتی برای نمایش راحت گروه بندی میشوند, ویژگی Multiband نرم افزار Adobe Audition باعث میشود خواص صوتی از قبیل بلندی صدا و پویایی ان با دقت تنظیم شوند.

حذف صروصداهای اضاقی را میتوان با استفاده از صفحه نمایش ویژه فرکانس طیفی امکان پذیر کرد و نویز صدا را کاهش داد, ناهنجاری های صدا از طریق تجزیه و تحلیل فرکانس همراه با آمار دامنه قابل تشخیص هستند, لیست های پخش را میتوان در شیوه های مختلف مرتب کرد و تغییرات محتوای صوتی را در history مشاهده کرد, ویژگی قابل توجه این نرم افزار هم امکان ویرایش شکل موج, طراحی صدا و مرمت صوتی میباشد. هم اکنون میتوانید آخرین نسخه نرم افزار Adobe Audition CC را ازوبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

منبع yasdl.com

دانلود Adobe Flash Pro CC 2015 15 – نرم افزار حرفه ای طراحی فلش

دانلود Adobe Flash Pro CC 2014 v14.2 - نرم افزار حرفه ای طراحی فلش

 

دانلود Adobe Flash Professional CC

نرم افزار حرفه ای طراحی فلش

 

Adobe Flash Pro CC 2015 15 یک نرم افزار چند رسانه ای از مجموعه Creative Cloud شرکت ادوب میباشد که برای ارائه یک محیط سازگار و تعاملی برای ایجاد محتوای غنی فلش که با سیستم عامل های دیجیتالی و تلفن های همراه سازگار می باشد طراحی شده است. نرم افزار با استفاده از ابزار و آرایه وسیعی از طراحی و گرافیک ویرایشی به کاربران خود این امکان را میدهد تا شیوه های تعاملی و انیمیشنی خود را پیاده سازی کنند و از طریق ویرایشگر گاهشمار و حرکتی حرکات طبیعی اشیاء را طراحی کنند.
فیلتر و قابلیت های ترکیب نرم افزار Adobe Flash Professional این امکان را به میدهد تا دکمه ها و متن و کلیپ های ویدئویی را زینت بخشیم, علاوه بر آن ابزارهایی نیز وجود دارد که کمک های گشترده ای در زمینه ایجاد جلوه های متحرک بر ای اشیاء مانند درختان, گل ها, ابرها و غیره میدهد. نرم افزار ادوب فلش ویژگی های سه بعدی را نیز در اختیار کاربرانش می گذارد به طوری که اشیای 2D در فضای 3D از طریق ترجمه های دقیق قرار میگیرند. هم اکنون می توانید اخرین نسخه نرم افزار Adobe Flah Professional CC را از سایت وبسایت دانلودسرادریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

منبع yasdl.com

 

دانلود نرم افزار نقاشی Speedy Painter 3.3.6

 

 

Speedy Painter یک نرم افزار نقاشی برای ویندوز میباشد.قبل از هر چیزی باید بگویم که این برنامه برای استفاده حرفه ای از جمله ویرایش عکس و یا طراحی وب سایت کاربر خاصی ندارد .این برنامه شامل گزینه هایی برای نقاشی حتی برای کاربرانی غیر حرفه ای و بی تجربه میباشد.این برنامه دارای یک قلم طراحی می باشد که شما به سلیقه خود میتوانید آن را از نظر اندازه ،سختی،شفافیت و …تنظیم نمایید.اگرچه بر روی خود ویندوز برنامه ی نقاشی (Paint) وجود دارد ولی این نرم افزار برای کسانی که میخواهند به صورت حرفه ای تر نقاشی کنند بسیار کاربردی می باشد.این نرم افزار دارای نسخه غیر نصبی یا قابل حمل (portable version) نیز میباشد.

 

 Speedy Painter دانلود نرم افزار نقاشی Speedy Painter 3.3.6

 

 

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 

 

منبع downloadha.com

 

 

نرم افزار شبیه‌ ساز ترمینال و اتصال از راه دور Xshell 5 Commercial 5.0.0655

 

 

Xshellیک نرم افزار قدرتمند و کاربردی جهت شبیه سازی ترمینال و اتصال از راه دور میباشد که از SSH, SFTP, TELNET, RLOGIN و SERIAL پشتیبانی میکند .این نرم افزار به شما بسیاری از امکاناتی را که برنامه های مشابه نمی دهد از جمله آپلود فایل تحت Zmodem با عمل کشیدن و رها کردن و دانلود فایل با انتخاب نام فایل،حالت تمام صفحه و … را به شما میدهد.این نرم‌افزار مجموعه‌ای از عملکردها را در قالب یک مجموعه و با هدف مشخص ارائه می‌دهد که در نرم افزار های مشابه  رایگان ، چنین قابلیت‌ هایی در دسترس نیستند مانند محیط جدول‌ بندی شده، انقال پورت دینامیک، Key Mapping سفارشی، دکمه‌های تعریف شده توسط کاربر، برنامه‌نویسی VB و ترمینال یونیکد جهت پشتیبانی از نمایش کاراکترهای ۲ بایتی و زبان بین‌المللی که اغلب کاربرهای حرفه‌ای به دنبال آن‌ها هستند در این نرم‌افزار گنجانده شده است.

 

 Xshell 5 Commercial نرم افزار شبیه‌ ساز ترمینال و اتصال از راه دور Xshell 5 Commercial 5.0.0655

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

 

منبع downloadha.com

بازیابی تصاویر حذف شده با Wondershare Photo Recovery 3.1.0.8

امروزه اکثر کاربران با نرم افزارهای بازیابی اطلاعات آشنایی دارند. نرم افزارهایی که با استفاده از یک سری کارها اطلاعات پاک و یا حتی فرمت شده از سوی کاربر را دوباره زنده کرده و به هارددیسک سیستم باز می گردانند. از مجموعه اطلاعاتی که مورد اهمیت است و گاها پاک یا فرمت می شود ، تصاویر هستند. تصاویر گاهی اهمیت ویژه ای پیدا می کنند وقتی که تصاویر ثبت شده نمایش دهنده خاطرات چندین و چند ساله باشند. به همین دلیل گاهی بازیابی تصاویر اهمیت بسیار بالایی دارد ، استفاده از یک نرم افزار که بتواند تضمین دهد که اگر تصویری پاک گردید دوباره قابل بازیابی باشد موردی بسیار مهم است. به طبع نرم افزارهایی که در این زمینه وجود دارند قادرند تا همه فایل ها را بازیابی کنند اما نرم افزار Wondershare Photo Recovery ابزاریست که قادر است تا تنها تصاویر پاک شده را بازیابی کند. این مورد کمک می کند تا کاربران سریعتر به آنچه به دنبالش هستند دست یابند. کاربران با توجه به اینکه گاهی فایل های پاک شده تا میلیون ها هم می رسد دسترسی به فایل یا تصویر مورد نظر را تا حدود سخت می سازد اما این نرم افزار تنها تصاویر را بازیابی می کند و به همین دلیل هم پیدا کردن تصویر یا تصاویر مورد نظر آسان تر خواهد شد. نرم افزار Wondershare Photo Recovery که از حجم بسیار پائینی برخوردار است ، محیط کاربری فوق العاده ساده ای نیز دارد. این نرم افزار از انواع حافظه ها پشتیبانی کرده و قادر است تا فرمت های رایج تصاویر را بازیابی کند. اما نهایت امر هم ذکر این نکته است که قدرت این نرم افزار در بازیابی تصاویر فوق العاده بوده و مطمئنا می توان با استفاده از این ابزار به ظاهر ساده به بیشتر اهداف خود برای بازیابی تصاویر دست پیدا نمود.

 

Wondershare Photo Recovery  بازیابی تصاویر حذف شده با Wondershare Photo Recovery 3.1.0.8

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

 

منبع downloadha.com

نرم افزار راه اندازی ویندوز Active Boot Disk Suite 10.0.3.1

قطعا تا الان با مشکل راه نیفتادن ویندوز یا فایل های مهمی نیز روی دسکتاپ یا در سایر قسمت های ویندوز دارید که در صورت نصب مجدد ویندوز از بین خواهند رفت. دیسک شما با خطا مواجه شده و امکان تعمیر و بازیابی ویندوز هم وجود ندارد مواجه شدید . Active Boot Disk به شما کمک می کند تا یک دیسک CD ،DVD و یا USB قابل بوت ایجاد کنید تا هنگامی که سیستم عامل شما برای شروع به کار نمودن دچار مشکل شده و یا مشکلاتی در زمینه پیکربندی کامپیوتر به وجود آمد، مجبور به نصب مجدد ویندوز نباشید. این ابزار حرفه ای بوت فقط برای تعمیر و بازیابی نیست. اگر کامپیوتری در اختیار شماست که به هر دلیل امکان نصب ویندوز و یا دسترسی به سیستم عامل در آن وجود ندارد، میتوانید آن را به راحتی توسط این ابزار بوت کرده و از آن استفاده کنید .نسخه جدید Active Boot Disk Suite براساس تکنولوژی lightweight محیط سیستم عامل ویندوز ۷ ساخته شده است

 

Active Boot Disk نرم افزار راه اندازی ویندوز Active Boot Disk Suite 10.0.3.1

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 

 

منبع downloadha.com

 

نرم افزار بازیابی اطلاعات Active Data Studio 10.0.3.1

 

 

اگر شما نیازمند برنامه هایی برای ریکاوری اطلاعات از دست رفته ی خود، ایمیج گرفتن از داده ها هستید از نرم افزار Active@ Data Studio استفاده کنید . Active@ Data Studio مجموعه کاملی از ابزار ایمیج گیری داده ها ، بازیابی اطلاعات ، رفع مشکلات بوت کامپیوتر و یا پاک کردن دائمی داده ها را به طور کارآمدی انجام دهید . این نرم افزار شامل Active@ File Recovery ، Active@ Disk Monitor ، Active@ Boot Disk Creator ، Active@ Password Changer و … است .

 

Active Data Studio نرم افزار بازیابی اطلاعات Active Data Studio 10.0.3.1

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

 

منبع downloadha.com

دانلود مبدل قدرتمند ویدئو Freemake Video Converter Gold v4.1.6.5

 

 

Freemake Video Converter Gold ابزار قدرتمندی به منظور تبدیل ویدئو با فرمت های مختلف به یکدیگر می باشد. این برنامه قبلیت تبدیل آسان و الحاق فایل های چند رسانه ای را دارا بوده و امکان تبدیل به فرمت دستگاه های مختلف اسمارت فون را دارا می باشد. از دیگر قابلیت های برنامه می توان به امکان رایت دی وی دی و همچنین دانلود از یوتوب به منظور تبدیل فایل ها اشاره کرد. هم اکنون می توانید برنامه Freemake Video Converter Gold را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Video Converter Gold Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مبدل قدرتمند ویدئو Freemake Video Converter Gold v4.1.6.5

 

جهت دانلوداهنگ به ادامه مطلب بروید

 

منبعdownloadha.com

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید