دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

 

 

Adobe Flash Player با کارایی بالا و همچنین اجرای بسیار سریع زمانبندی اجرای برنامه ها را افزایش داده و امکان مشاهده محتوای غیر متنی در وب و ویندوز را فراهم می کند. این برنامه ها روی گوشی های تلفن همراه و همچنین سیستم عامل های مختلف نصب شده و قابلیت پشتیبانی از سیستم های ۶۴ بیتی را نیز فراهم کرده است. هم اکنون می توانید آخرین نسخه فلش پلیر Adobe Flash Player را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

 

Adobe Flash Player Cover%28Downloadha.com%29 دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

 

جهت دانلوداهنگ به ادامه مطلب بروید

 

منبعdownloadha.com

 

دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144
 

Adobe AIR با اجرای یک سیستم بندی مناسب زمانبندی برای کامپیوتر قابلیت استفاده از برنامه های توسعه یافته ادوب را فراهم می آورد. می توانید با این برنامه پلاگین های مختلف HTML را اجرا کرده و همچنین با اجرای برنامه های توسعه یافته جاوااسکریپت و آجاکس برنامه های تحت وب را به خوبی اجرا و همچنین قابلیت های جدید از دسکتاپ خود را مشاهده نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Adobe AIR را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe AIR Cover%28Downloadha.com%29 دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

 

جهت دانلوداهنگ به ادامه مطلب بروید

 

منبعdownloadha.com

دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

 

 

Aiseesoft Video Converter Ultimate نسخه نهایی نرم افزار قدرتمند آی سی سافت می باشد که به منظور تبدیل قدرتمند فایل های ویدئویی و همچنین رایت دی وی دی طراحی شده است. امکان تبدیل فیلم های دوبعدی و سه بعدی از دیگر ویژگی های برنامه می باشد. امکان تبدیل به فرمت های مختلف ویدئویی همچنین MP4 و AVI و همچنین فرمت های مختلف دستگاه های هوشمند از ویژگی های این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Aiseesoft Video Converter Ultimate را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Aiseesoft Video Converter Ultimate Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

 

جهت دانلوداهنگ به ادامه مطلب بروید

 

منبعdownloadha.com

 

دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

Syncovery Pro ابزار قدرتمندی به منظور هماهنگ سازی و همچنین پشتیبان گیری از فایل های سیستم می باشد. با این برنامه می توانید فایل های خود را به صورت پیشرفته کپی کرده و آنها را در رایانه های شخصی و سرورهای نوت بوک ذخیره سازی کنید. این برنامه فضای رایگانی را در اختیار شما قرار داده و می توانید با قابلیت پشتیبانی از HTTP, WebDAV و همچنین FTP بدون نیاز به حضور کاربر عملیات مختلف هماهنگ سازی و استاندارد سازی فایل ها را انجام دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Syncovery Pro را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Syncovery Pro Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

جهت دانلوداهنگ به ادامه مطلب بروید

 

منبعdownloadha.com

نرم افزار بهینه سازی اورژانسی ویندوز Wise Care 365 3.62.524

 

 

نرم افزاری کامل برای بهینه سازی ویندوز و افزایش سرعت آن می باشد. این نرم افزار میتواند با بهینه سازی رجیستری و همچنین آزاد سازی حافظه رم در کنار قابلیت هایی مانند یکپارچه سازی هارد دیسک و رجیستری در نهایت باعث بهینه سازی کامل ویندوز شود. این نرم افزار در ابتدا میتواند رجیستری ویندوز را پاکسازی کند و از ورودی های نامعتبر تهی سازد تا ویندوز سریعتر و بهتر اجرا شود. سپس با یکپارچه سازی و بهینه سازی آن رجیستری را به طور کامل تعمیر خواهد کرد. قابلیت بعدی در رابطه با هارد دیسک است ، این نرم افزار میتواند هارد دیسک را دیفرگمنت یا یکپارچه سازی کند و مسلما این امر باعث سرعت دسترسی بهتر به داده خواهد شد. توانایی مهم بعدی ، آزاد سازی حافظه رم است. این نرم افزار میتواند با آزاد کردن حافظه رم از پروسه های نامعتبر و سنگین ، حافظه رم بهتر و در نتیجه سرعت بیشتری را در اختیارتان قرار دهد.

 

 

 

Wise%20Care%20365%203.62.524 نرم افزار بهینه سازی اورژانسی ویندوز Wise Care 365 3.62.524

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 

 

منبعdownloadha.com

 

 

نرم افزار مقابله با هک شدن UnHackMe 7.75

 

 

همانطور که نرم افزار های ضد جاسوسی و ضد هک همه روزه در حال افزایش هستند، هکر ها نیز ابزار های جدیدی برای ورود و جاسوسی در رایانه قربانی های خود میسازند. روت کیت ها به اصطلاح انگلیسی Rootkit نسل جدیدی از تروجان ها هستند، UnHackMe نام اولین نرم افزار مقابله با ویروس Rootkit می باشد . این نرم افزار امروزه برای کامپیوتر شما نیازی ضروری است ! Rootkit ها نوع جدیدی از تروجان ها هستند که دسترسی کامل به یک کامپیوتر یا شبکه را به وجود میاورند و هکر ها تمامی امکانات ادمین ویندوز را در اختیار میگیرند . این نرم افزار توانایی مقابله با این ویروس و پاک کردن آن را دارد. همراه داشتن این نرم افزار با یک آنتی ویروس قوی می تواند امنیت شما را در مقابل هر بد افزار جاسوسی و خصوصا روت کیت ها تضمین نماید زیرا روت کیت ها علاوه بر رایانه ی شما قادرند اطلاعات شبکه ها را نیز مورد جاسوسی و دزدی قرار دهند.

 

 

 

UnHackMe%207.75%20Build%20475 نرم افزار مقابله با هک شدن UnHackMe 7.75

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 

 

منبعdownloadha.com

 

 

نرم افزار حفاظت سیستم از بد افزار ها Emsisoft Anti-Malware 10.0.0.5366

 

 

بسیاری از ویروس کش های موجود تنها در یافتن ویروس قدرت دارند و در شناسایی و کشف نرم افزار های مخربی که امروزه بسیار فراگیر شده اند چندان قدرتمند عمل نمی کنند .Emsisoft Anti-Malware نام نرم افزاری امنیتی و آنتی ویروس جدید از شرکت Emsisoft می باشد . این نرم افزار علاوه بر اینکه یک ویروس کش است ، یک فایروال و در عین حال نرم افزاری مناسب برای نابودی سایر نرم افزار های مخرب و ناشناس و کرمهای اینترنتی نیز می باشد . از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به نابود کردن انواع تروجان ها ، Worm ها ، Spyware ها ، bot ها ، keylogger ها و… نام برد .

 

 

 

Emsisoft%20Anti Malware%2010.0.0.5366 نرم افزار حفاظت سیستم از بد افزار ها Emsisoft Anti Malware 10.0.0.5366

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید
 
منبعdownloadha.com

 

نرم افزار همگام سازی فایل ها FreeFileSync 7.1

FreeFileSync ابزاری برای مقایسه پوشه ها و هماهنگ سازی آنها میباشد. شما می توانید پوشه های مورد نظر خود را هم از طریق بروزر فایل ها و هم از طریق درگ و دراپ کردن، به لیست خود اضافه کنید. این نرم افزار از تمامی شاخصه های پیشرفته بهینه سازی را برای به نمایش گذاشتن حداکثر کارایی را بهره میبرد. زیرپوشه ها نیز هماهنگ می شوند، پشتیبانی از پیکربندی متمایز فایل ها و پوشه ها ، رابط کاربری بسیار زیبا ، پشتیبانی از شبکه ، امکان هماهنگ سازی خودکار و … از امکانات این نرم افزار است .

 

FreeFileSync%207.1 نرم افزار همگام سازی فایل ها FreeFileSync 7.1

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

منبع downloadha.com

نقشه های مصور دنیا با Google Earth Pro 6.2.2.6613

نقشه های مصور دنیا با Google Earth Pro 6.2.2.6613

Google Earth ترکیبی از تصاویر ماهواره ای، نقشه های مصور و قدرت فوق العاده ی جستجوی گوگل برای دریافت اطلاعات جغرافیایی جهان است. با این نرم افزار جغرافیای زمین در نوک انگشتان شما قرار خواهد گرفت. نرم افزار بسیار معروفی است که حتمآ اکثر شما آنرا می شناسید. توسط این نرم افزار میتوان تمام جزئیات کره ی زمین را از بالا مشاهد کرد. یکی از مهمترین ویژگی های این برنامه قابلیت نمایش نقاط مورد نظر کاربران بر روی کره زمین با جزئیات کامل می باشد. به عنوان مثال شما قادرید تا با کمک این نرم افزار ساختمان ها، پارک ها، بیمارستان ها، رستوران ها، هتل ها و سایر محل های یک شهر را با جزئیات کامل آن مشاهده کنید. این برنامه که توسط شرکت گوگل ساخته شده به صورت مستقیم تصاویر ماهواره ای را از سطح زمین در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین شما می توانید از این نرم افزار برای مواردی همچون برنامه ریزی سفرهای خود، مسیریابی با امکان پیدا کردن کوتاه ترین مسیر تا مقصد، یافتن آدرس یک ساختمان در یک شهر و از این قبیل کارها استفاده کنید. علاوه بر کره ی زمین از این نرم افزار میتوان برای مشاهده کره ی ماه و منظومه شمسی نیز استفاده کرد. از دیگر امکانات این برنامه که در نسخه های جدید آن نیز بسیار تقویت شده، امکان نمایش سه بعدی محل های مورد نظر کاربران می باشد به طوری که کاربر بتواند محل مورد نظر خود را با وضوح کامل و جزئیات کاملآ دقیق مشاهده کند.

تبدیل عکس به متن با ABBYY FineReader 11.0.102.583

تبدیل عکس به متن با ABBYY FineReader 11.0.102.583

 

.: نسخه های Professional و Corporate :.

 

ABBYY FineReader یک ابزار حرفه ای در زمینه ی تشخیص نوری متن است.اساس کار این نرم افزاربر پایه ی او سی آر است.OCR عبارت است از بازشناسی خودکار متون موجود در تصاویر اسناد و تبدیل آنها به متون قابل جستجو و ویرایش توسط رایانه. تصویر سند غالبا توسط روبشگر و یا دوربین دیجیتال تولید می‌شود و شامل تعدادی پیکسل با رنگهای مختلف و سطوح روشنایی گوناگون است. از دید انسان، یک سند ممکن است ارزش اطلاعاتی زیادی داشته باشد، لیکن از دید رایانه تصویر یک سند با تصویر یک منظره تفاوتی ندارد، چرا که هر دوی آنها مجموعه‌ای از پیکسل‌ها هستند. برای اینکه بتوان از اطلاعات نوشتاری تصویر سند استفاده کرد، باید به نحوی نوشته‌های موجود در سند را بازشناسی کرد. چنین کاری توسط نرم‌افزارهای نویسه‌خوان نوری انجام می‌شود.با استفاده از این برنامه در وقت و هزینه شما صرفه جویی بسیار زیادی می شود زیرا دیگری نیازی تیست که شما ساعات طولانی را در پشت کامپیوتر صرف تایپ متن یک کتاب یا هر متن کاغذی دیگری کنید چرا که این برنامه این مشکل شما را حل می کند و خود در زمانی بسیار اندک حجم عظیمی از متون یک کتاب را وارد کامپیوتر می کند. یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار علاوه بر وارد کردن متن کاغذی در کامپیوتر، امکان کپی متن کتاب های الکترونیکی با فرمت PDF است زیرا همانطور که می دانید متن این کتاب را نمی توان به هیچ عنوان در فایل سند دیگری کپی کرد که این نرم افزار قادر به انجام چنین کاری می باشد.

 

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید