تجربه وب گردی سریع در اینترنت با مرورگر Opera 12.10 Final

تجربه وب گردی سریع در اینترنت با مرورگر Opera 12.10 Final

تجربه وب گردی سریع در اینترنت با مرورگر Opera 12.10 Final

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
تجربه وب گردی سریع در اینترنت با مرورگر Opera 12.10 Final

تجربه وب گردی سریع در اینترنت با مرورگر Opera 12.10 Final

Opera مرورگری پرسرعت و امن می باشد که جزء بهترین و پرسرعت ترین مرورگرهای اینترنتی جهان می باشد و در این بخش از رقبای اصلی خود یعنی فایرفاکس ، IE9 ،‌گوگل کروم و … نیز پیشی گرفته است . این مرورگر تجربه‌ی لذت بخش و سریع از وبگردی را را در محیطی امن برای شما به ارمغان خواهد آورد . اپرا را می توان یکی از پیشگامان ارائه ویژگی های Tab دانست که توسط آن می توانید به صورت نامحدود صفحات وب را مشاهده نمایید و علاوه براین ، مدیریت کاملی برروی آن ها داشته باشید . با قابلیت Opera Turbo می توانید صفحات وب را با سرعت چندین برابر مشاهده کنید. با استفاده از دانلود منیجر رایگان و قدرتمند این مرورگر دیگر نیازی به استفاده از نرم افزار های دانلود منیجر نخواهید داشت. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

نرم افزار شناسایی و حذف برنامه های مخرب RegRun Reanimator 7.75.0.175

 

 

RegRun Reanimator نرم افزار مفید برای از بین بردن برنامه های مخرب از راه دور می باشد. توسط RegRun Reanimator میتوانید با اسکن فایل های مختلف از موارد یافته شده آن ها را حذف و مدیریت کنید . این نرم افزار سرعت بالایی دارد و به آسانی کار می کند و با انواع آنتی ویروس ها سازگار است . ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، لایه اضافی برای امنیت سیستم ، بهینه کردن ریجستری ، مشاهده ی خطاها ، ارائه تحلیل فایل های مشکوک از امکانات این نرم افزار است .

 

 

 

RegRun%20Reanimator%207.75.0.175 نرم افزار شناسایی و حذف برنامه های مخرب RegRun Reanimator 7.75.0.175

 

 

 جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

 

منبع downloadha.com

 

 

 

 

نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت Connectify Hotspot 2015.0.5.34877

با برنامه Connectify Pro به راحتی هر چه تمام تر می توانید از نرم افزارهای روتر استفاده کنید، این نرم افزار تحت سیستم عامل ویندوز ساخت و پرداخته شده است. کاربران این نرم افزار کارآمد میتوانند از شبکه های بی سیم به صورت ایمن هر نوع اتصال به اینترنت به طور مثال: مودم های کابلی، کارت های سلولی، حتی یک شبکه Wi-Fi دیگر که اینترنت خود را از آن میگیرید میتوانید به صورت Wi-Fi با دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها و سیستم های بازی را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارند.

 

 جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

منبع downloadha.com

Connectify%20Hotspot%202015.0.5.34877 نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت Connectify Hotspot 2015.0.5.34877

نرم افزار آهنگ سازی FL Studio Producer Edition 12.0.2

امروزه اگر نگاهى به دور و اطراف خود بیاندازید، تأثیر غیرقابل انکار کامپیوتر و نفوذ آن را در زمینه‌هاى مختلف مشاهده خواهید کرد. اکنون دیگر حتى یک کاربر عادى خانگى مى‌تواند کارهایى را مانند ساخت و ویرایش صدا و تصویر انجام دهد که در گذشته انجام آن‌ها نیازمند امکانات، ابزار و دانش خاصى بوده است. FL Studio یکی از معروف ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های آهنگ سازی و ساخت موسیقی است . این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات متعدد برای کاربران و همچنین ابزارهای پیشرفته کمک شایانی در زمینه آهنگ سازی می نمایند. این استودیوی موسیقی به جهت ویژگی های خود و در بسیاری از موارد، با ویژگی های نوآورانه خود، در لیست استودیوهای حرفه ای موسیقی قرار می گیرد. همچنین این نرم افزار در طی سالیان دراز موفق به دریافت جایزه های معتبر گردیده و از آن به عنوان برترین های صنعت موسیقی یاد می گردد.

 

FL%20Studio%2012.0.2 نرم افزار آهنگ سازی FL Studio Producer Edition 12.0.2

 جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

منبع downloadha.com

دانلود LeapFTP v3.1.0.50 - نرم افزار دانلود و آپلود سریع
دانلود LeapFTP v3.1.0.50 - نرم افزار دانلود و آپلود سریع

نرم افزار LeapFTP از طریق ترکیب واسط کاربری هوشمندانه اش با یکی از قدرتمندترین client های جهان به عنوان یکی از برنامه های FTP client مشهور می باشد. این نرم افزار هر آنچه را که شما به عنوان یک تازه کار و یا یک وب مستر حرفه ای می خواهید در اختیارتان می گذارد. فایل های مختلف با ساختارهای صف گونه برای دانلود و آپلود قرار می گیرند و هیچ گاه عملیات مورد نظر شما متوقف نمی شود. از طریق پروکسی SOCKS دسترسی به پایگاه داده، عملیاتی چون کشیدن و رها کردن، مرور سرور در طول عمل انتقال، بازگشت دایرکتور های حذف شده، anti-idl و ... پشتیبانی از انواع مختلف دیواره های آتش ممکن می باشد. به علاوه برای کاربران پیشرفته، این محصول قابلیت هایی چون bulk chmod، ویرایشگر های inline remote file، زبان های اسکریپت نویسی قدرتمند و DDE به منظور اجرای خودکار پردازش ها را عرضه نموده است.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

منبعp30download.com

دانلود Skype v7.5.0.102 - نرم افزار اسکایپ، تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت
دانلود Skype v7.5.0.102 - نرم افزار اسکایپ، تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت

Skype نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.
برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.

  جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

منبع p30download.com

دانلود TeamViewer Corporate v10.0.43174 + Free - نرم افزار مدیریت سیستم از راه دور
دانلود TeamViewer Corporate v10.0.43174 + Free  - نرم افزار مدیریت سیستم از راه دور

TeamViewer ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوترها می‌باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می‌تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می‌باشد. این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. با این نرم افزار می‌توانید محیط دسکتاپ خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین بتوانید سیستم دیگری را از راه دور کنترل نمایید.

  جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

منبع p30download.com

دانلود AIMP v3.60 Build 1495 - نرم افزار پخش فایل های صوتی
دانلود AIMP v3.60 Build 1495 - نرم افزار پخش فایل های صوتی

AIMP یکی از برنامه های پخش کننده فایل های صوتی است که به وسیله آن شما قادر خواهید بود تا موزیک مورد علاقه خود را در کیفیتی بالا پخش کنید. ظاهر این برنامه نیز شبیه دیگر پلیرهای کلاسیک است بنابراین کا با آن را به سرعت فرا خواهید گرفت و می توانید با انتحاب یک پوسته زیبا، محیط کاری برنامه را مطابق سلیقه خود سفارشی کنید. AIMP دارای یا اکولایزر 18 باند، پنجره ای برای نمایش ریتمیک، ویرایشگر لیست های پخش (playlist) ، ابزار حذف افکت های صوتی، کلید های میانبر و ... می باشد. شما توسط این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های صوتی مورد نظرتان را از روش های Add Files ،Add Folder،Add Playlist و حتی Drag and Drop ساده وارد نرم افزار کنید و سپس آن ها را پخش نمایید. این نرم افزار در مقایسه با سایر نرم افزار هایی که در زمینه ی پخش فایل های صوتی ساخته شده اند دارای حجم بسیار مناسبی می باشد. علاوه بر این ها شما می توانید از AIMP برای ضبط صدا بوسیله کامپیوتر، تبدیل فرمت های صوتی، مشاهده و ویرایش تگ ها و کارهایی از این قبیل بپردازید.

  جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

منبع p30download.com

http://p30download.com/fa/entry/51495/
دانلود Microsoft SQL Server 2014 with SP1 Enterprise + Web + Business + Core + Developer + Standard x86/x64 - اس کیو ال سرور 2014، نرم افزار بانک اطلاعاتی مایکروسافت
(94/3/14) تغییرات:

- نسخه‌های یکپارچه شده با SP1 بر روی سایت قرار گرفت!

Microsoft SQL Server یک نرم‌افزار سیستم مدیریت بانک‌های اطلاعاتی است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده می‌شود. از جمله ویژگی‌های این سیستم مدیریت پایگاه داده‌ها می توان به بانک اطلاعاتی رابطه‌ای، امکان استفاده از trigger, View و Stored procedure،پشتیبانی از XML، بسیار قدرتمند و بدون محدودیت حجم و تعداد رکورد، OLAP، پشتیبانی از Full-Text Search برای سرعت در بازیابی اطلاعات و استفاده از زبان طبیعی در جستجوها و غیره اشاره کرد. این نرم افزار دارای نسخه های بسیار متنوع و متناسب با مخاطبان متفاوت و محیط های کار مختلف است. نسخه 2014 این نرم افزار سازگاری بیشتری با فناوری Cloud پیدا کرده و از امکانات بیشتری برای بازیابی مطالب و داده ها برخوردار است. تسهیل قابلیت انتقال دیتابیس‌ها از یک سرور به سرور دیگر از جمله دیگر قابلیت‌های این نسخه تازه است.

  جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

منبع p30download.com

دانلود Nitro Pro v10.5.1.17 x86/x64 - نرم افزار ایجاد و ویرایش فایل های پی دی اف
دانلود Nitro Pro v10.5.1.17 x86/x64 - نرم افزار ایجاد و ویرایش فایل های پی دی اف

Nitro Pro نرم افزاری قدرتمند از كمپانی ARTS-PDF است كه جهت ایجاد و ویرایش انواع فایل های PDF و تامین امنیت آن ها بكار می رود. این نرم افزار قادر است انواع فایل های مختلف از جمله فرمت های Word, Excel, PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و ... را تنها با یك كلیك ساده (با عمل Drap&Drop) به اسناد PDF تبدیل كند. پس از نصب این نرم افزار، یک Toolbar به بالای محیط كاربری نرم افزار Office ویندوز شما اضافه می شود كه جهت دسترسی سریع به این نرم افزار و تبدیل سریع  این فایل ها به فرمت PDF به كار می رود. نام قبلی این برنامه Nitro PDF Professional بوده است.

  جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

منبع p30download.com

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید