دانلودبازی زیبا موزیکال Omega: The First Movement v1.0 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

دانلودبازی زیبا موزیکال Omega: The First Movement v1.0 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

دانلودبازی زیبا موزیکال Omega: The First Movement v1.0 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلودبازی زیبا موزیکال Omega: The First Movement v1.0 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

Omega: The First Movement بازی جدید در سبک موزیکال برای سیستم عامل iOS می باشد . در این بازی باید با موزیک هایی که پخش میشود حرکات اکشن انجام دهید و موانع را نابود سازید . در بازی Omega: The First Movement که بسیار هیجان انگیز است میتوانید در ۱۵ مرحله جذاب تجربه کنید و لذت ببرید . امکانات این بازی انیمیشن های دوست داشتنی قرن ۲۰ ، گیم‌پلی کلاسیک ریتمی و اکشن و اعتیاد آور ، موزیک های جالب ، گرافیک اچ دی می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

 

Omega The First Movement 1.0 بازی موزیکال Omega: The First Movement v1.0 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

دانلود بازی اکشن Horn v1.7 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

Horn یک بازی در سبک مبارزه ای برای سیستم عامل iOS است . در بازی Horn شما در نقش شخصی به اسم هورن می باشید که وقتی از خواب بلند میشود متوجه نابودی سرزمین های زیادی توسط افراد شرور و دیو صفت شده وظیفه شما جنگیدن با این افراد و شکست آنان است . همچنین سلاح های مختلفی مانند شمشیر و کمان و … در اختیار شما برای جنگ قرار میگیرد . ویژگی های این بازی مکان های مخفی ، بازی سوم شخص ، گرافیک بالا ، ماجراجویی در سه سر زمین می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.هم اکنون می توانید این بازی زیبارا به صورت رایگان از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

 

Horn 1.7 بازی جنگی Horn v1.7 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

 

بازی استراتژیک زیبای سیتی ایسلند City Island v1.4.3 مخصوص آیفون و آیپد

 

City Island بازی زیبایی برای علاقه مندان به شهرسازی و مدیریت یک شهر می باشد. شما در این بازی که توسط ۱۵ میلیون نفر در سراسر جهان بازی می شود می بایستی شهر خود را ساخته و توسعه دهید. ساختمان های بازی بسیار پیشرفته طراحی شده اند و دارای بار گرافیکی بسیار خوبی می باشد. جزیره بهشتی خود را با دکوراسیون زیبا طراحی کنید و رضایت شهروندان را نیز با ساخت امکانات تفریحی و رفاهی مناسب بدست آورید. هم چنین در این بازی می توانید مسیرهای پیاده روی را ایحاد کرده و با احداث رودخانه ها و سدها و همچنین پارک های تفریحی شرایط مناسبی را برای مردم خود بوجود آورید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

City Island 1.4 بازی استراتژیک سیتی ایسلند City Island v1.4.3 مخصوص آیفون و آیپد

 

 

بازدیدکننده گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

دانلود بازی زیبا ساخت پل Bridge Constructor v3.1 مخصوص آیفون و آیپد

 

Bridge Constructor یک بازی متفاوت در زمینه پل سازی است . در این بازی انواع مصالح و مواد موردنیاز برای ساخت پل در اختیار شما قرار می گرفت و می بایستی با بهره گیری درست و اصولی از آن ها پل های متعددی را بسازید تا وسایل نقلیه با موفقیت از آن عبور کرده و به مقصد خود برسند . باید تمامی مهارت های خود را به کار گیرید تا پل هایی مقاوم بسازید زیرا اگر پل های ضعیف بسازید، خراب می شوند و تمام سپاه شما از بین می رود. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

 

Bridge%20Constructor%20v3.1 بازی ساخت پل Bridge Constructor v3.1 مخصوص آیفون و آیپد

 

 

بازدیدکننده گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

نرم افزار مهندسی eDrawings Pro v3.3.1 مخصوص آیفون و آیپد

اگر شما هم طراح یا مهندس مکانیک هستید بدون شک نرم افزار eDrawings بهترین انتخاب برای شما عزیزان خواهد بود . با داشتن این نرم افزار در گوشی می توانید فایل های سالیدورکس را مشاهده فرمایید . به راحتی می توانید طراحی های دو بعدی و سه بعدی خود را تولید کرده و سپس تولیدات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید . این اپلیکیشن یک ابزار کامل رایگان برای دیوایس های اندرویدی بوده که به راحتی به شما اجازه ارائه تولیدات را می دهد . تولیدات خود را عرضه کنید و سپس طرح ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.هم اکنون می توانید این برنامه  را به صورت رایگان از دانلودسرا درافت نمایید.

 

eDrawings Pro 3.3 نرم افزار مهندسی eDrawings Pro v3.3.1 مخصوص آیفون و آیپد

بازدیدکننده گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

منبعdownloadha.com

بازی زیبا و جذاب کتک زدن رییس Beat the Boss 2 v2.8.0 مخصوص آیفون و آیپد

 

Beat the Boss 2 بازی هیجانی در سبک اکشن برای iOS می باشد . در این بازی باید با سلاح های کشنده و زجر دهنده رییستان را شکنجه دهید و با کتک کاری امتیاز دریافت کنید البته صحنه های این بازی بسیار خشونت آموز است و طبق گفته سازنده بازی افراد بالای ۱۷ سال مجاز استفاده از این بازی هستند . همچنین در Beat the Boss امکان رئیس خود را شخصی سازی کنید ، انواع سلاح های مختلف ، محیط های مختلف بازی ، گرافیک بالا بازی صداگذاری هیجان انگیز می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

 

Beat the Boss 2 2.8 بازی کتک زدن رییس Beat the Boss 2 v2.8.0 مخصوص آیفون و آیپد

 

 

بازدیدکننده گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

بازی فکری و زیبای Flockers v1.988 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

 

عنوان Flockers نام بازی جذاب جدید استودیوی Team 17 سازنده ی سری بازی های محبوب Worms می باشد که چندی پیش بصورت رسمی معرفی شد. در این بازی که آن را می توان در سبک بازی های فکری و پازلی قرار داد، شما باید از گوسفندان گله خود استفاده کنید تا بتوانید پازل ها را حل کنید و راهی برای رهایی آن ها پیدا کنید. بازی از گرافیک بسیار مطلوبی بهره می برد و می توان آن را در سطح بازی های کیفیت بالا در ژانر پازلی قرار داد. در این بازی، در سر راه شما برای حل معماهای پازلی نجات گوسفندان، هزاران تیغ و اره وجود دارد که می تواند تمامی گوسفندان شما را کشته و آن ها را نابود سازد! اما شما باید با ترکیب ها و تصمیمات حرفه ای خود آن ها را به درستی نجات دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 8.0 و بالاتر نیاز دارید.هم اکنون می توانید این برنامه زیبا را از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

 

Flockers 1.998 بازی فکری Flockers v1.988 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

 

بازدیدکننده گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبعdownloadha.com

 

بازی اکسن و زیبای جنگ جهانی دوم Battle Supremacy v1.2.2 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

 

اگر به بازی‌های شرکت بازی سازی Atypical Games علاقه دارید، توصیه می‌کنم به هیچ‌وجه Battle Supremacy را از دست ندهید. در این بازی شما را به دل مبارزات جنگ دوم جهانی برده و در دنیایی کاملا open world می‌توانید تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای خود رقم بزنید و میبایست با تانک های دشمن نبرد کنید ،این بازی برای پردازنده‌ی قدرتمند A7 نیز بهینه‌سازی شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

 

Supremacy%201.2 بازی جنگ جهانی دوم Battle Supremacy v1.2.2 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

 

بازدیدکننده گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبعdownloadha.com

 

بازی اکشن و زیابیBrotherhood of Violence 2 : Blood Impact v2.2.7 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

 

Brotherhood of Violence 2 : Blood Impact بازی جدید در سبک اکشن و مبارزه ای برای سیستم عامل iOS است . در این بازی باید شخصیت مبارزه ای خود را انتخاب کنید و با افراد شرور مانند نینجا، Yakuza و … بجنگید و با شکست آنان به سراغ رییس اصلی بروید و مبارزه کنید . در این بازی میتوانید هر شخصیتی که انتخاب کرده اید شخصی سازی کنید یعنی رنگ لباس و … . این بازی دارای قابلیت های بیش از ۳۰ محیط مختلف برای مبارزه ، گرافیک سه بعدی ، بیش از ۴۰۰ حریف ، امکان به اشتراک گذاری امتیاز ها ، گیم پلی سریع و … است . این بازی محصول کمپانی Realtech VR می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به طور رایگان از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

 

Brotherhood of Violence 2 Blood Impact 2.2 بازی اکشن Brotherhood of Violence 2 : Blood Impact v2.2.7 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

 

بازدیدکننده گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبعdownloadha.com

 

بازی فکری هیتمن Hitman GO 1.11.2 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

 

Hitman GO یک بازی پازل سبک استراتژی که برای iOS منتشر شده است. شما باید در این بازی بر روی حر حرکت خود فکر کنید و سعی کنید در هر مرحله در بی‌ سر و صداترین حالت ممکن مأموریت خود را انجام دهید. باید به دقت حرکت کنید و به بهترین نحو مأموریت را انجام دهید. در این بازی مراحل ، دشمنان و محیط های مختلفی هستند که باید آن هارا نابود سازید و گرافیک این بازی به صورت اچ دی است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

Hitman%20GO%201.11 بازی فکری هیتمن Hitman GO 1.11.2 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

 

جهت دانلوداین مجموعه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

منبع/downloadha.com

 

 

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید