نرم افزار لذت عکاسی Light Camera Pro v1.2.0 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

نرم افزار لذت عکاسی Light Camera Pro v1.2.0 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

نرم افزار لذت عکاسی Light Camera Pro v1.2.0 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
نرم افزار لذت عکاسی Light Camera Pro v1.2.0 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

 

این بار در وبسایت دانلود سرا نرم افزاری بسیار کاربردی برای گوشی های iOS تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . نام این نرم افزار Light Camera که با کمک آن قادر خواهید بود به صورت حرفه به عکاسی بپردازید و به عکس های گرفته شده خود افکت های جذابی را اضافه کنید . ۲۰ مدل نور ، ۵۰ مدل جلوه ، قطع صدای دوربین ، امکان اشتراک گذاری ، فکوس خودکار و … از امکانات نرم افزار است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

Light Camera 1.2 نرم افزار لذت عکاسی Light Camera Pro v1.2.0 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

بازی مونین Munin v1.2 مخصوص آیپد

 

 

تصور کنید که می توانید کوه ها را جابجا کنید، حتی یک ذره! با استفاده از قوانین واقعی فیزیک، سازه های چرخنده و بسیاری از سلول های خاکستری شما می توانید به Munin کمک کنید تا به هدف خود برسد. این بازی یک بازی ۲بعدی می باشد که معماهای سازه ای را در پی داشته و شما باید به حل آن ها بپردازید تا بتوانید به مراحل بعدی و سازه های پیچیده تر دست پیدا کنید. در این بازی، شخصیت اصلی آن یعنی Munin در پی درنوردیدن ۹ جهان است تا بتواند پرهای گمشده را پیدا کند و به شهر Asgard بازگردد. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

Munin 1.2 بازی مونین Munin v1.2 مخصوص آیپد

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

منبعdownloadha.com

 

 

 

نرم افزار مشاهده فایل های مختلف iFiles v1.17.6 مخصوص آیفون و آیپد

iFiles یک فایل منیجر قدرتمند و مفید برای فایل های گوناگون است که شما را قادر به مشاهده‌ی اسناد ، ویرایش متن ، ضبط صوت ، wifi drive و … می کند . برای استفاده از این نرم افزار کافیست برروی فایل مورد نظر راست کلیک کنید تا منوهای دردسترس را مشاهده کنید و در صورت مایل بودن به راحتی استفاده کنید . با iFiles ، شما به راحتی می توانید فایل های خود را با استفاده از Wi-Fi و یا بلوتوث به اشتراک بگذارید . اضافه شدن قابلیت مرور صفحات وب و دانلود فایل های مختلف از اینترنت ، اتصال به سرورهای FTP ، FTPS و SFTP ، قابلیت استفاده از passcodes طولانی ، انتقال ، کپی ، تغییر نام ، حذف و ایجاد پوشه‌ی جدید ، Zip و Unzip و … در این نسخه در دسترس هستند که برای استفاده از این برنامه به سیستم عامل iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید .

 

iFiles v1.17.6 نرم افزار مشاهده فایل های مختلف iFiles v1.17.6 مخصوص آیفون و آیپد

بازدیدکنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع downloadha.com

نرم افزار پیام رسان تلگرام Telegram Messenger V3.0 – آیفون و آیپد

 

 

Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. در نسخه ی جدید شاهد اضافه شدن قابلیت ساخت استیکر و شبکه های تاسسیس شده در تلگرام هستیم.لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. هم اکنون می توانید این برنامه را از  .دانلودسرا دریافت فرمایید

 

 

 

Telegram Messenger  نرم افزار پیام رسان تلگرام  Telegram Messenger V3.0   آیفون و آیپد

 

 

 

 

 

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبع downloadha.com

 

 

 

 

بازی استراتژیک War of Nations 2.3.2 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

 

در بازی آنلاین War of Nations باید تلاش خود را بکارگیرید تا بتوانید ارتش قدرتمند ساخته و با آن دشمنان خود را نابود سازید و همه کار را برای قوی تر شدنتان بکنید ، پس پایگاه‌های مختلف بسازید، نیروهای نظامی را آموزش بدهید و حمله کنید ! از دیگر ویژگی های این بازی میتوان به امکان همکاری و اتحاد با دیگر یوزر ها ، گرافیک جذاب ، امکان بالابردن سطح فرمانده ، رهبری جنگ ها ، حجم کم بازی و … اشاره کرد . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

War Of Nations 2.3.2 بازی استراتژیک War of Nations 2.3.2 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

Ottomania یک بازی جدید در زمینه فرماندهی برای iOS میباشد . این بازی همانند اسمش که عثمانی است در زمان زیستن این قوم رخ میدهد و شما باید این قوم را در زمان مناسب و با قرار دادن نیروی سواره ، کماندار و … در جای مناسب دشمنان را نابود سازید . همچنین این بازی شباهت بسیاری به بازی Plants vs. Zombies دارد . از دیگر ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک فوق العاده ، وجود شخصیت های حماسی مانند سلطان سلیمان ، امکان ارتقاء قدرت جنگجویان و کمانداران و … اشاره کرد . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

Ottomania v1.0 بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

 

دانلود بازی clash of kings 1.0.78 – ایفون،ایپد،ایپاد

بازی ای در سبک و سیاق clash of clans که بصورت استراتژیک می باشد و شما باید مقر فرماندهی خود را ارتقا دهیداین بازی بصورت انلاین انجام می شود و گرافیک جالبی دارد که شاید تنها تفاوتش با کلش او کلتز است.تنها برای سیستم عامل آی او اس عرضه شده. هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از وب سایت دانلودها دانلود نمایید.

 

index دانلود بازی clash of kings 1.0.78   ایفون،ایپد،ایپاد

 

دانلود بازی ماشین های کوچک Mini Motor Racing v1.8.2 – آیفون،آیپاد،آیپد

ماشین های کوچک با جذابیتی فوق العاده . در این ساعت از دانلود ها یکی از جذاب ترین بازی های مسابقاتی که دارای گیم پلی بسیار جذاب میباشد آماده کرده ایم . در این بازی شما ماشین خودتون رو انتخاب میکنید و سپس مسیر مورد علاقه ای که تمایل به مسابقه دارید و مسابقه شروع میشود . صدای موتور ماشین ها به گوش میخوره . با گرافیک فوق العاده همراه نیتروژن شما باید تلاش کنید تا نفر اول شوید تا به مراحل بعدی راه پیدا کنید .  اینک این بازی جذاب گرافیکی از سایت بزرگ دانلودها با لینک مستقیم آماده ی دریافت می باشد.

 

mini motor دانلود بازی ماشین های کوچک Mini Motor Racing v1.8.2   آیفون،آیپاد،آیپد

 

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید