دانلود بازی اکشن و زیبای Mad maxبرای پلتفرمpc

دانلود بازی اکشن و زیبای Mad maxبرای پلتفرمpc

دانلود بازی اکشن و زیبای Mad maxبرای پلتفرمpc

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود بازی اکشن و زیبای Mad maxبرای پلتفرمpc
دانلود بازی اکشن و زیبای Mad maxبرای پلتفرمpc

Mad Max یک عنوان سوم شخص جهان آزاد است که بر مبنای نبرد بوسیله ی خودرو طرحی شده، اساس طرحی این عنوان سری فیلم های Mad Max می باشد. در ابتدا به نظر می رسید که Mad Max ادامه ای بر فیلم  Mad Max : Fury Road  می باشد اما صحت این مطلب تایید نشد و استودیوی سازنده ی بازی اعلام کرد که این بازی دارای داستانی کاملا مجزا و به صورت کاملا جداگانه می باشد. داستان بازی پس از غارت کردن خودروی مکس یعنی “ردگیر وی هشت” رقم می خورد. مکس برای بازپس گرفتن خودروی افسانه ای خود به سفری طولانی و پرمخاطره اقدام می نماید. طی روند بازی مکس با شخصیت Chumbucket آشنا می شود. Chumbucket دانشمند دیوانه و گوژپشتی می باشد که وظیفه ی ارتقای خودروی جدید مکس یعنی magnum Opus را بر عهده دارد. مکس در مسیری که طی می نماید با دوستان و دشمنان فراوانی روبه رو می شود. او در جست و جوی محلی با نام “دشت خاموشی ها” می باشد که آنجا را مکانی برای تسلی دادن به جنون خود می یابد.

Mad Max PC-3DM

|کرک ورژن ۱ Mad.Max.Update.0.Incl.DLC.and.Crack-3DM اضافه شد|

 

هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

جهت دانلود این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

منبعdownloadha.com

 

دانلود بازی جذابMetal Gear Solid V The Phantom Pain برای پلتفرمpc
دانلود بازی جذابMetal Gear Solid V The Phantom Pain برای پلتفرمpc

شاید یکی از بزرگترین تغییراتی که نسخه ی  MGS V : TPP را از نسخه های پیشین سری متمایز می کند جهان باز ( Open World ) بودن این بازی می باشد. ویژگی که آزادی عمل بسیار بالایی را برای بازیبازان در انجام ماموریت ها پدید آورده است. ویژگی که نمونه ی بسیار محدود آن را پیش از این در GZ مشاهده کردیم زیرا در این عنوان بازیبازان با وجود داشتن اهداف از پیش تعیین شده می توانستند به روش های گوناگونی ماموریت خود را به اتمام برسانند. حال این آزادی عمل در TPP به اوج خود رسیده است به عنوان مثال می توان به مرحله ی نمایش داده شده در افغانستان اشاره کرد که اسنیک به سمت تنها هدف و هدف نهایی که در نقشه مشخص شده است یعنی میلر می بایست حرکت نمایید اما اینکه چطور و چگونه، به صورت مخفیانه یا با کشت و کشتار و…  به انجام وظیفه اش بپردازد در دستان بازیبازان می باشد. اگر شما نیز نسخه ی GZ را تجربه کرده باشید به خوبی کمپ امگا ( محل رقم خوردن بازی ) را به خاطر دارید حال اینگونه که مشخص شده است محیط TPP حدودا ۲۰۰ برابر بزرگتر از امگا می باشد که این امر سبب بدل شدن این بازی به بزرگترین نسخه از سری MGS شده است.

Metal Gear Solid V The Phantom Pain PC-3DM

|کرک ورژن ۱ بازی Crack.v1.Update.v.1.005-3DM اضافه شد|

هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

منبعdownloadha.com

دانلود بازی GRIDBERD برای PC
دانلود بازی GRIDBERD برای PC

 

GRIDBERD بازی جدیدی در سبک اکشن ماجراجویی و ترسناک می باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط Wareberd ساخته و توسط همین کمپانی برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی شما نقش یک بازمانده را دارید که در دنیایی ترسناک و بدون هیچ امنیتی رها می شود و باید برای زنده ماندن خود تلاش کند. در این بازی افرادی هستند (زامبی ها) که میخواهند شما را همانند دیگران از بین ببرند ولی شما با مهارت هایی که دارید باید آنها را نابود کنید و برای زنده ماندن خود تلاش کنید و از این مهارت ها برای نابودی زامبی ها استفاده کنید. از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک بالا ، دارای سلاح های مختلف برای مقابله با زامبی ها ، دارای گیم پلی ترسناک و هیجان انگیز و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید این بازی را یا لینک مستقیم از وب سایت دانلود سرا دریافت نمایید .

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منیعdownloadha.com

 

 

دانلود بازی استراژیک زیبای Hills of Glory – بازی تپه های افتخار

Hills of Glory یکی از بازی های سرگرم کننده در سبک استراتژیک برای کامپیوتر است که توسط استودیو Plug In Digital در سال ۲۰۱۵ عرضه شده است. این عنوان که قبلا برای گوشی های هوشند عرضه شده بود، جوایز متعددی در ۲۰۱۳ هم کسب کرده بود. به خاطر همین موفقیت هایی که در سیستم عامل های Android و iOS داشت، سازندگان تصمیم بر ساخت نسخه کامپیوتری آن را گرفتند.

دانلود Hills of Glory - بازی تپه های افتخار

در طول داستان بازی Hills of Glory جنگ جهانی دوم را با حال و هوایی فانتزی تجربه می کنید. طرف کشور ایتالیا را در جنگ می گیرید و باید اروپا را از خطر نابودی خلاص کنید. همان طور که می دانید، کشور آلمان دشمن اصلیتان به حساب می آید. آلمان ها در نظر دارند تا کل اروپا را به تسخیر خود در بیاورند. حال شما نباید به آنان اجازه دهید تا به اهدافشان برسند. گروهی از سربازان خبره ایتالیایی را تشکیل دهید و مشغول مبارزه با نیرو های مهاجم شوید.هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود بازی اکشن و زیبای Rack N Ruin – بازی شیطان کوچک

Rack N Ruin یک بازی پرهیجان در سبک اکشن و ماجرایی برای کامپیوتر می باشد که توسط استودیو LifeSpark Entertainment در ۲۰۱۵ انتشار یافته است. Rack اسم موجودی شیطانی بوده که چندین بار از اربابش سرپیچی کرده و باعث نابودی سرزمین های زیادی شده است. اربابش قبل از این که همه جا به محیطی همچون آخرالزمان تبدیل شوید، به او هشدار داده تا جلوی خود را بگیرد.

دانلود Rack N Ruin - بازی شیطان کوچک

با این وجود Rack نمی تواند جلوی خود را در بازی Rack N Ruin بگیرد و باز هم به خرابکاری می پردازد. حال باید با این موجود خطرناک همراه شوید و هر چیزی که جلوی راهتان بوده از بین ببرید! انسان ها و شخصیت های زیادی برای جلوگیری از خرابکاری هایی که انجام داده اید، با یکدیگر متحد شده اند. آنان قدرت زیادی دارند. البته باید دید که در مقابل نیرو های شیطانی شما می توانند دوام بیاروند یا خیر. جواب قطعا منفیست و همواره باید برای نابودسازی سرزمین های انسان ها تلاش کنید.هم اکنون می توانید این بازی زیبا در سبک اکشن را از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.منبعfreegames.ir

دانلود بازی اعتیاداور Forceline – بازی کم حجم و اعتیادآور برای PC

دانلود بازی Forceline - بازی کم حجم و اعتیادآور برای برای PC

 

 دانلود بازی Forceline

 

بازی Forceline امروز برای شما دوستان عزیز بازی Forceline یک بازی کم حجم جدید و دو بعدی 2D رو آماده دانلود کردیم. این بازی بعد از انتشار موفقیت آمیز در پلتفرم آندروید توسط شرکت Matriarch Entertainment برای کامپیوتر منتشر شده است. در بازی Forceline شما توسط شاهزاده باید قلمرو Athretia را از دست دشمن آزاد کنید.

هدف شما در این بازی نجات شاهزاده خانم از دست شیاطین می باشد. این بازی در عین کم حجم بودن از گرافیک خوبی نیز برخوردار است و شدیدا اعتیادآور می باشد. سبک بازی اکشن و استراتژیک می باشد. شما هم اکنون می توانید بازی Forceline را از سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبعyasdl.com

دانلود بازی زیبای Master of Defense – بازی کم حجم و استراتژیکی دفاع از قلعه

دانلود بازی Master of Defense - بازی دفاع از قلعه برای PC

 

دانلود بازی Master of Defense

 

بازی Master of Defense یکی دیگر از بازی های استراتژیکی و کم حجم و جذابی است که برای شما آماده دانلود کرده ایم . بازی Master of Defense در حقیقت یک میدان نبرد از نوع ویژه است ! شما باید در این بازی از مردم در مقابل هیولاها دفاع کنید ، برای این کار ابزار مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد ، باید هر طور شده مانع از عبور هیولا ها شوید . برای این کار شما می توانید از 5 نوع برج دفاعی که در اختیار شما قرار میگیرد استفاده کنید ، البته نگران نباشید ! با عبور از مراحل مختلف و کسب امتیاز بیشتر ، برج های دفاعی و ابزار آلات جنگی بهتری را کسب خواهید کرد .

سعی کنید در بازی Master of Defense استراتژی و یا شیوه ی چیدمان برج ها و ابزار دفاعی خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که هیولاها نتوانند از آن به سادگی عبور کنند . بازی Master of Defense گرافیک و گیم پلی جالبی دارد ، می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود نماید ، در ابتدای بازی شاید جذابیت آن براییتان زیاد نباشد اما زود قضاوت نکنید ! سعی کنید با بازی بیشتر آشنا شده ، تا از مراحل مختلف بازی لذت ببرید . امیدواریم از بازی Master of Defense لذت ببرید .هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به صورت رایگان از دانلودسرا دریافت نمایید.

 

برخی ویژگی های بازی Master of Defense :

–   حجم بسیار مناسب بازی
–   گیم پلی و مراحل اعتیاد آور و جذاب
–   قابل اجرا بر روی اکثر سیستم ها ، حتی سیستم های با سخت افزار معمولی
–   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندزو ، از جمله ویندزو 7
–   امکان ارتقای ابزار جنگی با بالا بردن امتیاز
–   و …

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبعyasdl.com

دانلود بازی پرهیجان Moorhuhn Soccer 2 – بازی کم حجم مرغ های فوتبالیست

دانلود بازی Moorhuhn Soccer 2 - بازی کم حجم مرغ های فوتبالیست

 

دانلود بازی Moorhuhn Soccer 2

بازی کم حجم مرغ های فوتبالیست

 

امروز از سری بازی های شخصیت محبوب و جذاب Moorhuhn ، بازی Moorhuhn Soccer 2 رو آماده دانلود کردیم . بازی مرغ های فوتبالیست در زمین فوتبال اتفاق می افتد و شما باید به مرغهای که توپ دارند شلیک کنید . سرعت عمل شما در بازی Moorhuhn Soccer 2 حرف اول و آخر را میزند . دقت کنید که برخی مرغ ها امتیازات بالاتری را نسبت به باقی دارند ، البته سرعت حرکت آن ها نیز بالاتر می باشد .

بازی Moorhuhn Soccer 2 گرافیک فانتزی و زیبای دارد و با گیم پلی خاص خود می تواند سرگرمی فوق العاده ای برای شما و دوستانتان باشد . میتوانید این بازی زیبا را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد دهید تا آن ها هم از بازی Moorhuhn Soccer 2 لذت ببرند . امیدواریم از بازی زیبای مرغ های فوتبالیست برای PC لذت ببرید .هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبعyasdl.com

دانلود 13 بازی کم حجم زیبای کلاسیک Carl’s Classics برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم کلاسیک Carl’s Classics برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم کلاسیک Carl’s Classics برای PC

 

برای این ساعت و برای شما همراهان همیشگی ، مجموعه ی از 13 بازی کم حجم کلاسیک و محبوب را با حجمی بسیار مناسب و با عنوان دانلود مجموعه بازی های کلاسیک در Carl’s Classics برای کامپیوتر آماده کرده ایم که تقدیم حضورتان می کنیم . این مجموعه بازی های کلاسیک و با ارزش که شامل بازی های همچون دوز ، شطرنج ، منچ ، پازل و… می باشد را می توانید به همراه دوستان خود به صورت چند نفره نیز اجرا نمایید .

یکی از نکات مثبت مجموعه بازی کلاسیک Carl’s Classics هوش مصنوعی بخش تک نفره بازی می باشد که فوق العاده جذاب و سرگرم کننده طراحی شده است ، به طوری که رایانه به شکل موجودی زرد رنگ نمایش داده شده و تمام حرکات آن هنگام بازی قابل مشاهده است . البته می توانید هر زمان که خواستید این موجود زرد رنگ را محو و یا جا به جا کنید . در آخر دانلود بازی کم حجم کلاسیک Carl’s Classics برای کامپیوتر را به تمامی رده های سنی پیشنهاد میکنیم ، چرا که تنوع بازی های باعث میشود همه ی شما کاربران عزیز دانلودسرا ، در هر سنی که هستید ، بازی مورد علاقه ی خود را انجام داده و از آن لذت ببرید .هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

لیست بازی های موجود :

–      بازی منچ

–     بازی شطرنج
–     بازی دوز
–     بازی جدول متقاطع
–     بازی تست حافظه
–     بازی پازل عکس
–     بازی چکرز
و …

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبعyasdl.com

دانلود بازی زیبای Pat & Mat – بازی پت و مت برای pc

دانلود بازی Pat & Mat - بازی پت و مت برای کامپیوتر

دانلود بازی Pat & Mat

بازی پت و مت برای کامپیوتر

 

Pat & Mat امروز برای شما کاربران عزیز بازی بسیار زیبا پت و مت رو آماده دانلود کردیم. این بازی زیبا برگرفته از انیمیشن بسیار زیبای پت و مت می‌ باشد. بازی کامپیوتری مربوط به این دو شخصیت که هم اکنون پیش روی شماست توسط کمپانی IDEA Games در اواسط سال ۲۰۱۰ منتشر شده است.

بازی پت و مت همانند انیمیشن دو کاراکتر را نمایش می‌دهد که دچار مشکلات به وجود آمده توسط خود می‌شوند و سعی در تصحیح اشتباهات با استفاده از تمامی وسایل ممکن و غیرممکن و خرده‌ ریز می‌کنند که در نتیجه مشکلات جدیدی به وجود می‌آید. نهایتاً هر دو اقدام به حل مشکل با روشهایی عجیب و غریب می‌کنند.

نکته خنده‌دار بازی Pat & Mat جایی می‌باشد که علاوه بر خنده‌دار بودن نمایش، دیدگاهی خوش‌ بینانه نسبت به زندگی را ارائه می‌دهد. این دو شخصیت رویایی هرگز با به وجودآمدن مشکلات جدید دلسرد نمی‌شوند و مشکل را با روشهای تخیلی و نامتعارف حل‌ می‌کنند. این مجموعه همین‌ طور به‌ خاطر موسیقی زیبایش که توسط پیتر اسکومال ساخته‌ شده‌ است خاطره‌ انگیز می‌باشد.

با بازی پت و مت خاطرات خود را زنده، و به دوران کودکی سفر کنید. بازی Pat & Mat متشکل از چندین سبک بازی شامل استراتژی، پازل گونه و ماجرایی می باشد.به عبارتی هم می توانید سبک بازی پازل را انتخاب  کنید، هم می توانید ماشین خراب پت و مت را با روش های استثنایی و خنده دار تعمیر کنید. بازی از حجم مناسب و گرافیک خوبی برخوردار است. شما هم اکنون می توانید  بازی پت و مت را از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبعyasdl.com

 

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید