دانلود بازی فوق العاده ی Divinity Original Sin برای کامپیوتر (+16 سال)

دانلود بازی فوق العاده ی Divinity Original Sin برای کامپیوتر (+16 سال)

دانلود بازی فوق العاده ی Divinity Original Sin برای کامپیوتر (+16 سال)

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود بازی فوق العاده ی Divinity Original Sin برای کامپیوتر (+16 سال)

 دانلود بازی فوق العاده ی Divinity Original Sin برای کامپیوتر (+16 سال)

دانلود بازی Divinity Original Sin برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت ISO |

| Update v1.0.53-RELOADED به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۶/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: ماجراجویی/RPG
زبان: ENG  
حجم فایل: ۶٫۳۳ GB

معرفی بازی :

Divinity Original Sin یک بازی ماجرا جویی RPG است که شما را در داستانی بسیار زیبا قرار می دهد . نسخه های آزمایشی و ناتمام بسیاری از این بازی منتشر شدند و بسیاری در انتظار نسخه نهایی و اصلی این بازی بودند . اما در نهایت امروز تیم ریلودد موفق به کرک این بازی و انتشار آن برای علاقه مندان به این سبک و بازی شد . این بازی به صورت Open-World منتشر شده است و شما می توانید گیم پلی های بسیاری را تجربه کنید و در هر کدام از آن ها با توجه به آن چیزی که در ذهن دارید برخورد کنید . شمادر نقش یک شکارچی جوان ولی حرفه ای ظاهر می شوید که به دنبال کسانی است که از جادو های سیاه و بد استفاده می کنند که باعث آزار مردم دنیا شده است .

ادامه مطلب + دانلود

دانلود بازی ۴PM برای کامپیوتر با گرافیک عالی

دانلود بازی ۴PM برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۴/۰۷/۱۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماجراجویی
زبان: ENG 
حجم فایل: ۱٫۱۲ GB

معرفی بازی :

اکثر بازی های امروزه با سبکی خاص و حال و هوایی مشخص تولید و عرضه می شوند . اما اینبار شخصی با انتشار یک بازی با عنوان ۴PM توانسته تا سبکی جدید را وارد صنعت بازی سازی کند . در این بازی دیگر شما به دنبال هیجان نیستید بلکه شما یک فرد هستید که زندگی ساده خود را دارد . البته بر خلاف سری بازی های The Sims این بازی دارای ویژگی های خاصی است. دیگر خبری از آن همه خوشی و شادی نیست بلکه زندگی انسانی را با نمایش می گذارد که امروزه بسیاری از افراد سراسر دنیا آن را تجربه می کنند .

ادامه مطلب + دانلود

دانلود نسخه BlackBox بازی اسنایپر Sniper Elite 3 برای کامپیوتر

توضیحات: سومین سری از بازی پرطرفدار اسنایپر یا همان تک تیرانداز وارد بازار شد. امروز می خواهیم برای شما نسخه BlackBox بازی اسنایپر Sniper Elite 3 برای کامپیوتر را آماده دریافت نماییم. نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و مکان اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است.

ادامه مطلب + دانلود

دانلود کم حجم BlackBox بازی بینظیر Watch Dogs برای کامپیوتر

واچ داگز کم حجم

توضیحات: بالاخره بعد از مدتها نسخه BlackBox بازی بینظیر Watch Dogs برای کامپیوتر عرضه گردید. بازی بسیار زیبایی که همگی منتظر عرضه آن بودیم. تریلر های بسیار زیبایی از این بازی منتشر شده بود و سبک بینظیر این بازی همه را منتظر خود گذاشته بود. سبک و داستان اسن یازی با تمام بازی هایی که تاکنون انجام داده اید متفاوت است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند.

ادامه مطلب + دانلود

6 بازی جدید ایرانی دانلود F1 2013 - بازی مسابقات فرمول یک 2013 (بصورت فوق فشرده)
(93/5/26) تغییرات:

آپدیت 5 و 6 اضافه شد.

F1 2013 توسط Codemasters ساخته و منتشر شده است . البته وظیفه ی نشر نسخه ی کنسول در بریتانیا بر عهده ی Namco Bandai می باشد. این عنوان از موتور گرافیکی EGO Engine 3.0 بهره می برد و زمان عرضه این  عنوان F1 2013 در تاریخ  ۴ اکتبر در اروپا و در تاریخ ۸ اکتبر در آمریکای شمالی برای پلتفرم های PC ,PS3 ,X360 عرضه می گردد و بنا بر اطلاعات منتشر شده، این عنوان با سایر نسخه های این سری متفاوت خواهد بود و بازیکنندگان قادر به رویارویی با یک عنوان متحول دیگر از این سری بازی های رایانه ای خواهند بود.

ادامه مطلب + دانلود

دانلود بازی کم حجم 6 بازی جدید ایرانی

بازی جدید ایرانی

برای دیدن پکیج و دانلود رایگان کلیک کنید!!!

مجموعه تریلر  10 بازی ایرانی با این عنوان : بازی های ایرانی که در سال 93 و یا ابتدای سال 94 عرضه می شوند ( احتمالا و موثقا) تقدیم حضورتان می شود.

این بازیها از گرافیک فوق العاده ای برخوردار خواهند بود که نظیر آن در هیچ بازی ایرانی که پیش از این ساخته شده وجود نداشته . برای دیدن تریلر ها و اخبار بیشتر به ادامه مطلب بروید....

دانلود نسخه جدید و کم حجم بازی PES 2014 – جاوا

دانلود نسخه جدید بازی PES 2014 – جاوا

هم اینک نسخه جدید بازی بسیاری زیبای پی اس ۲۰۱۴ را برای گوشی های موبایل جاوا آماده دانلود کرده ایم. PES 2014 دیگر نیازی به توضیح ندارد چون همه آن را می شناسند. یک بازی محبوب جهانی اینبار برای گوشی های موبایل نوکیا – سونی اریکسون – ال جی و تمام گوشیهایی که از فرمت جار و جاوا پشتیبانی میکنند ساخته شده است.

ادامه مطلب + دانلود

بازی فوق العاده گرافیک بالا مکس پین آندروید - Max Payne Android Game Hi graphic
بازی Max Payne که بعد از یازده سال نسخه موبایل خود را برای آیفون ارائه کرده است حال نسخه آندروید این بازی فوق العاده گرافیکی و جذاب را برای گوشی های آندروید ارائه کرده است که در ادامه مطلب می توانید محیطی از بازی را مشاهده نمایید و با لینک مستقیم مانند همیشه بازی را دانلود کنید.


بازی فوق العاده گرافیک بالا مکس پین آندروید - Max Payne َAndroid Game Hi graphic

http://www.dl.yekmobile.com/1/1/Max%20Payne/1.jpg

بازی مکس پین داستان زندگی پلیسی در نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی‌فرجام، هنگام بازگشت به خانه‌اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده‌اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ "V" نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسما متوقف شده‌است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیرقانونی و پنهانی ادامه داده‌ است.در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند و....

ادامه مطلب + دانلود

پکیج بازی های پرطرفدار این سایت (حتما دیدن کنید!!!)

پکیج بازی های پرطرفدار این سایت (حتما دیدن کنید!!!)

برای دیدن پکیج بازیهای این سایت روی عکس زیر کلیک کنید...

 

ادامه مطلب + دانلود

برچسب ها :

majazi-old-wwe

,

loxblog

,

com

,
بازی کشتی کج مجازی

باسلام امروزه به دلیل گرافیک پایین بعضی کامپیوتر ها شما نمی توانید بازی کشتی کج کنید اما امروز من به شما سایتی را معرفی می کنم که می توانید با ان کشتی کج مجازی انلاین بازی کنید امید وارم لذت ببرید

majazi-old-wwe.loxblog.com

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید