دانلودبازی اکشن اساسین کرید جدید Assassins Creed: Rogue

دانلودبازی اکشن اساسین کرید جدید Assassins Creed: Rogue

دانلودبازی اکشن اساسین کرید جدید Assassins Creed: Rogue

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلودبازی اکشن اساسین کرید جدید Assassins Creed: Rogue
Assassin’s-Creed-Rogue-051

 

بازی اساسین کرید Assassins Creed: RogueReviewed by HaMed on Mar 17Rating: 4.0بازی اساسین کرید Assassins Creed: Rogue داستان بازی Assassins Creed: Rogue، درباره یک اساسین سرکش به نام Shay می باشد. البته Shay به خاطر اشتباهات و خودسری هایی که، در زمان اساسین بودن انجام می داده است، از این فرقه طرد شده است، و شما در بازی، کنترل او را به عنوان یک اساسین به عهده خواهید داشت.

داستان بازی Assassins Creed: Rogue، درباره یک اساسین سرکش به نام Shay می باشد. البته Shay به خاطر اشتباهات و خودسری هایی که، در زمان اساسین بودن انجام می داده است، از این فرقه طرد شده است، و شما در بازی، کنترل او را به عنوان یک اساسین به عهده خواهید داشت.............

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود بازی One Piece Pirate Warriors 3 برای PC

بازی  One Piece Pirate Warriors 3 توسط کمپانی Bandai Namco Entertainment برای  PC منتشر شده است. داستان بازی براساس ماجراهای One Piece هست و سبک گیم پلی شبیه به سری بازی های Dynasty Warriors می باشد. مانند سری های قبلی ضربات ترکیبی و فن های خاصی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید صدمه بیشتری به دشمن وارد نمایید. شخصیت های زیادی در بازی وجود دارند که قابل بازی هستند که می توان به Doflamingo، Fujitora و Luffy ( برادر بزرگ تر Sabo ) اشاره نمود. همچنین قابلیت جدیدی به این بازی اضافه شده است که آن را Bond Rush (یورش زنجیری) می نامند. یورش زنجیری یک نوع حمله ترکیبی می باشد. به عنوان مثال شما می توانید در یک مبارزه به وسیله قابلیت یورش زنجیری اتحادی میان Luffy و Zoro (این دو از اصلی ترین کاراکترهای انیمه One Piece می باشند.) به وجود اورید و دشمنان را تار و مار کنید. هم اکنون می توانید این بازی را بالینک مستقیم از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید .

One Piece Pirate Warriors 3 PC-PROPER.CODEX

|نسخهBLACKBOXبه پست اضافه شد|

 

One Piece Pirate Warriors 3 pc cover دانلود بازی One Piece Pirate Warriors 3 برای PC

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منیعdownloadha.com

دانلود بازی ماجراجویی Iggys Egg Adventure برای PC

دانلود بازی Iggys Egg Adventure برای PC

 

دانلود بازی Iggys Egg Adventure برای کامپیوتر

| بازی ماجراجوئی تخم دایناسورهای ایگی |

| نسخه HI2U |

 

Iggys Egg Adventure بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Ginger Labs LLC ساخته و برای  کامپیوتر عرضه شده است. بازی ماجراجویی تخم دایناسورهای ایگی ، یک فضای تاریخی است که داستان آن از 75 میلیون سال قبل آغاز شده است. شما در نقش ایگی به عنوان یک بچه Velociraptor نقش آفرینی می کنید که مادر او توسط غارنشینان بومی اسیر شده است. در مسیر نجات دایناسور مادر ، شما می بایست تمامی تخم های دایناسور مادر را نیز جمع آوری کنید. Iggys Egg Adventure یک بازی ماجرایی به صورت 3 بعدی است که با بهره گیری از به روز ترین موتورهای بازی سازی ساخته شده است.

در طول این مسیر ماجراجویانه ، ایگی تک و تنها نیست ! شما می توانید در این بازی در نقش سایر دایناسورهای کوچک نظیر Terry, Perry, Patrick و Phredrick نیز بازی کنید. هریک از آنان دارای مهارت هایی خاص و قدرت هایی ویژه هستند که می توانید از آنان در ومواقع اضطراری استفاده کنید. Terry می تواند در مواقع اضطراری پرواز کند ، Phrederick می تواند اسید به سمت دشمنان بیندازد. هم اکنون می توانید بازی Iggys Egg Adventure را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از دانلودسرا دریافت نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبع yasdl.com

 

برچسب ها :

دانلود بازی اکشن Child of Light برای PC

,
دانلود بازی اکشن Child of Light برای PC

دانلود بازی Child of Light برای PC

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

داستان بازی Child of Light درباره ی دختری به نام Aurora است که قصد دارد خورشید، روشنایی، ماه و ستارگان را که از سرزمین خود دزدیده شده اند، بازگرداند. شخصیت اصلی این بازی یعنی Aurora یک دختر کوچک است که مشخصات ظاهری او همانند شخصیت اصلی انیمیشن Brave است. او دارای موهای قرمز، لباس سراسر سفید و چهره ی بسیار زیبایی است. همچنین بر سر او یک تاج طلا قرار دارد که به نوعی سمبل این بازی میباشد. در مراحل مختلف این بازی شخصیت های فرعی نیز وجود دارند که به شما کمک شایانی می کنند. سازندگان بازی تاکید کرده اند که شخصیت های فرعی نیز تاثیر بسزایی در روند بازی دارند و همچنین قابل بازی می باشند. در بازی میتوانید از دوستان خود برای هدایت دیگر شخصیت ها نیز کمک بگیرید و به کمک دوستان خود سناریوی این بازی را پیش ببرید و این ماجراجویی زیبا را به پایان برسانید. در بازی تصمیمات زیادی پیش رویتان قرار میگیرد که باید به نحو احسنت از آن ها استفاده کنید، زیرا در طول بازی تصمیم هایتان نتایجی خواهند داشت که ممکن است پیامد های خوبی را به همراه نداشته باشد. پس در تصمیم گیری دقت کنید. عنوان Child of Light بهره مند از هنر و آرت ورک های ملایم و زیبای است، که این امر این بازی را نسبت به سبکی دارد خیلی محلل تر ساخته است. حتی به پلیرها پیشنهاد شده که بازی را در کمال آرامش و تفکر تجربه کنند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

با تشکر فراوان از شما بازدیدکننده محترم.جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبع/http://ir-dl.com

دانلود بازی The Magic Circle برای PC

 

 

داستان بازی دایره جادویی (به انگلیسی: The Magic Circle) از آن جایی شروع می شود که شما در یک فضای تاریک کمیک گیر افتاده اید و در نقش یک هیرو بازی فانتزی می باشید که به اتمام نرسیده است و طراحانی که شخصیت شما را قصد داشته اند بسازند شما را نیمه کاره رها کرده و از شما نا امید شده اند. قدرت اصلی بازی که همان موجودات ساخته شده توسط طراحان می باشد را بدزدید، رفتارها را پاکسازی کنید و اجزای بدن خود را به هم متصل کنید و راه های شخصی خود را برای حل معماهای این بازی پیدا کنید! آیا شما می توانید بازی را از داخل مدیریت کنید؟

 

The Magic Circle PC-CODEX

 

 

 

The Magic Circle pc cover دانلود بازی The Magic Circle برای PC

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

منبعdownloadha.com

 

دانلود بازی Traverser برای PC

 

 

خورشید مرده است. بشریت به نابودی کشانده شده است. در شهر دوپهلو Brimstone، سازمان Raven به کنترل باارزش ترین منبع حیات انسانی یعنی تنفس هوا دست زده است. حال این وظیفه شماست که در این سازمان نفوذ کرده، اسرار آن را فاش ساخته و سال ها دروغ و کلک را برملا سازید. بازی Traverser یک بازی در سبک اکشن، ماجراجویی و ایندی می باشد که توسط کمپانی Gatling Goat Studios توسعه داده شده و کمپانی Adul Swim Games آن را منتشر کرده است.

 

Traverser PC-FLT

 

 

 

Traverser pc cover دانلود بازی Traverser برای PC

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

منبعdownloadha.com

 

دانلود بازی The Red Solstice برای PC

 

 

The Red Solstice یک بازی تاکتیکی، برپایه کار تیمی می باشد که در آینده ای دور در سیاره مریخ اتفاق می افتد که در دو حالت تک نفره و تا حداکثر ۸نفره می توان آن را بازی نمود. آزادانه در نقشه های بسیار بزرگ این بازی حرکت کنید، ماموریت های تصادفی را به اتمام رسانید و با وقایع شگفت انگیزی که باعث رشد شما می شوند روبرو شوید. این بازی در سبک اکشن، RPG و ایندی می باشد که توسط کمپانی Ironward ساخته شده و کمپانی Nkidu Games Inc. آن را منتشر کرده است. نقدها و نظرات بسیار مثبتی برای این بازی تا به حال نوشته شده است.

 

The Red Solstice PC-RELOADED

 

 

 

The Red Solstice pc cover دانلود بازی The Red Solstice برای PC

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

منبعdownloadha.com

 

دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC به همراه اپدیت جدید

 

 

هنوز داستان بازی به طور کامل مشخص نیست، اما در یکی از مصاحبه ها وقتی از اد بون سوال شد، که داستان باز ارتباطی به نسخه قبل دارد، یا خیر ؟ او جواب داد هم ارتباط دارد و هم بی ارتباط است، خیلی سخت است، که بتوانم توضیح دهد. همان طور که از بازی قبل به یاد داریم، بسیاری از شخصیت های می میرند و ممکن است، خیلی شان دوباره به بازی برگردند. مثلا ساب زیرو که تبدیل به یک روبات شده بود، بار دیگر در شکل انسانی بازگشته است و این گونه موارد، از بازی های مبارزه ای دور از انتظار نیست. در کل گیمران توقع داستان خیلی واقع گرایانه از بازی های مبارزه ای ندارند و فقط می خواهند، که مبارزات برایشان در یک دنباله به صورت خوب و منطقی قرار بگیرد. به نقل از بون شخصیت های سابق این سری بازی که ید طولایی در این بازی دارند، بار دیگر باز خواهند، گشت و برخی شخصیت های جدید هم به بازی اضافه خواهند شد. این شخصیت های جدید هم ذات پلید و شیطانی دارند و هم ذات خوب و صلح جو. چند شخصیت هم مانند اسکورپیون در هیچ کدام از دسته های بالا قرار نمی گیرند و به اصطلاح خنثی هستند.

 

Mortal Kombat X PC-Proper.RELOADED

 

|آپدیت Update.v20150709-RELOADED بازی به پست اضافه شد|

 

 

 

Mortal Kombat X pc cover small دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

منبعdownloadha.comب

 

دانلود بازی زیبا و کم حجم مهماندار آژانس مسافرتی هوایی Jet Set Go

دانلود بازی زیبا و کم حجم مهماندار آژانس مسافرتی هوایی Jet Set Go

Jet Set Go عنوان بازی زیبا و کم حجمی است که از دسته بازی های محبوبی است که سبک مدیریتی دارد. با پرواز در ارتفاعات توسط یک هواپیمای مسافربری که از مونترال بلند می شود به کشورهای دیدنی و محبوب مسافرت خواهید کرد و شما نقش یک خدمه را ایفا خواهید که باید نظر مسافرین را جلب کند و درکمترین زمان ممکن درخواست این مسافرین را برآورده کند. این بازی مدیریتی در مکان های مختلف مثل کنار ساحل، کافی شاپ های مختص تورهای مسافرتی، و پارک های تفریحی اتفاق می افتد که شما باید رضایت مشتریان را جلب کنید. هریک از این مشتری ها کاسه صبری دارد که نباید اجازه دهید لبریز شود و باید در زمان تعیین شده سفارش دلخواه را آماده کنید و با ادامه این روند بازی را پیش ببرید. هم اکنون این بازی زیبا را از سایت دانلودسرابه طور رایگان دریافت کنید.

دانلود بازی اکشن و محبوب قهرمانان نسخه نبرد قرن Power Rangers.Battle Of Century

دانلود بازی اکشن و محبوب قهرمانان نسخه نبرد قرن Power Rangers.Battle Of Century

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

بازی زیبای Power Rangers.Battle of Century مربوط به قهرمان آکروبات بازی است که حرکات جنگی درآمیخته با کنگفو را برای شما به نمایش خواهند گذاشت. این بازی زیبا توسط کمپانی های Disney Interactive Studios و Artificial Mind and Movement حمایت شده است. در این بازی شما یک تیم از ابر قهرمان ها را در اختیار دارید و باید با حداکثر توان خود در مقابل دشمنان بایستید. در بازی باید علاوه بر طی مراحل و ماجراجویی های خطرناک با هیولای عظیم الجثه ای که قصد نابودی دنیا را دارد مقابله کنید و به هدف خود که نجات دنیا و انسان ها است برسید. راز پادشاه Zedd نیز چنین است که پس از زندانی شدن به یک موجود شرور تبدیل شده است و قصد نابودی دنیا و قهرمانان را نیز دارد و وظیفه اصلی شما مقابله با این موجود بدذات است. بیش از ۲۰ ابرقهرمان با ویژگی های متفاوت در اختیار شماست و بازی گرافیک مناسبی را نیز در خود جای داده است. این بازی زیبا را ازسایت دانلودسرابه طور رایگان دریافت کنید.

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید