دانلود بازی کم حجم ارباب حلقه ها نسخه بازگشت پادشاه The Lord of the Rings

دانلود بازی کم حجم ارباب حلقه ها نسخه بازگشت پادشاه The Lord of the Rings

دانلود بازی کم حجم ارباب حلقه ها نسخه بازگشت پادشاه The Lord of the Rings

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود بازی کم حجم ارباب حلقه ها نسخه بازگشت پادشاه The Lord of the Rings

دانلود بازی کم حجم ارباب حلقه ها نسخه بازگشت پادشاه The Lord of the Rings

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

سه گانه فیلم ارباب حلقه ها نیز به کارگردانی پیتر جکسون و تهیه شده در استودیوی نیو لاین سینما به عنوان پر فروشترین فیلم در زمان اکران خود توانست از محبوبیت جهانی برخوردار شود.این فیلم در سه قسمت با نامهای یاران حلقه، دو برج و بازگشت پادشاه مابین سالهای ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ تهیه و کارگردانی شده‌است. قسمت دوم آن نیز در سال ۲۰۰۳ توانست بیشترین جوایز اسکار را نصیب خود کند.این فیلم که با کمک جلوه‌های ویژه حرفه‌ای و با انیمیشن سازیه فوق العاده توسط نرم افزار ۳ بعدی ساز استودیوی تری‌دی‌اس‌مکس تهیه شده‌است. توانست به پدیده‌ای در زمان خود تبدیل شود. هم اکنون بازی این فیلم زیبا را تیم دانلودسرا برای شما عزیزان اماده دریافت کرده است. این بازی مربوط به آخرین نسخه از این فیلم یعنی بازگشت پادشاه و مهیج ترین بخش آن است. بازی شبیه به فیلم است و همان داستان را دنبال می کند، اِنت‌ها از برج آیزنگارد محافظت می‌کنند و فرودو و سام که توسط گالوم هدایت می‌شوند در بیابان داگورلد(میدان نبرد) هستند، و این در حالی است که حلقه از گردن فرودو آویزان است. او با سام راه کوه هلاکت را در پیش گرفته و سنگینی حاصل از مسئولیتی را که حلقه روی دوشش گذاشته است را احساس می‌کند. آنها باید به کوه هلاکت بروند چرا که حلقه در آنجا به وجود آمده ودر آنجا هم باید از بین برود. که ناگهان با تاریکی هوا مواجه می‌شوند و باید از گالوم که یکی ار حمل کننده‌های سابق حلقه بوده است و اکنون چهره‌اش تغییر یافته کمک بگیرند.در بازی ارباب حلقه ها شما باید با  استفاده از شمشیر، تیرکمان و دیگر ابزارآلات جنگی با موجودات شیطانی و عجبیب شکل رو در رو شوید و قدرت کنترل چندین شخصیت را به دست بگیرید تا با موفقیت مأموریت خود را به پایان برسانید. امیدواریم این بازی زیبا مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.

دانلود بازی جدید مسابقات حرفه ای موتورسواری FIM Speedway Grand Prix 4

دانلود بازی جدید مسابقات حرفه ای موتورسواری FIM Speedway Grand Prix 4

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

بازی های ورزشی به خصوص سبک Racing و موتورسواری طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند وبه جرآت می توان گفت سالیانه چندین بازی  از کمپانی های مختلف و در سبک های متفاوت ارائه می شود. بازی موتورسواری در جاده های سریع السیر جهان یا FIM Speedway Grand Prix 4 عنوان بازی جدیدی از کمپانی Techland Sp و Excalibur Publishing می باشد، که بی شک یکی از بهترین های این سال در سبک Racing-Motorcycles نامگذاری می شود. در نسخه های قبلی که محبوبیت چندانی نیز نداشت شاهد برخی نواقصات در بخش گیم پلی، گرافیک و … بودیم که با ارائه این نسخه از جانب کمپانی سازنده تمامی این نواقصات بازبینی شده و قدرت بازی افزایش یافته است. فصل های جدیدی از مسابقات، جاده های متفاوت و حرفه ای مخصوص مسابقات با طراحی های زیبا و پیست های مخصوص برگزاری مسابقات از جمله نقاط بازبینی شده می باشند. یکی از امکانات جالب این بازی که نباید ناگفته بماند، امکان خرید قطعات و ارتقاء موتور در بازی و پس از مراحل تعیین شده است، در صورت نیاز می توانید موتور خود را تعویض کرده و از بین چندین مدل از انواع موتورها یکی را انتخاب و پا به دنیای مسابقات بگذارید. تأثیرات آب و هوایی نیز در طول مسیر مسابقه باعث لغزندگی، ایجاد موانع و … خواهد شد و این نشانگر واقعیت بینی در طراحی بازی می باشد. آماده هیجان و سرعت دیوانه وار باشید !  هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت دانلودسرا دریافت نمائید.

دانلود رایگان بازی جدید و ماجراجویانه Dear Esther 2012

دانلود رایگان بازی جدید و ماجراجویانه Dear Esther 2012

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک ▐

با یکی دیگر از بازی های ماجراجویانه در خدمت شما هستیم. انتشار یک بازی زیبای دیگر با عنوان اختصاری Dear Esther که توسط کمپانی های جویای نام Robert Briscoe & Thechineseroom ساخت و روانه بازار شده است، بهترین تیتری که برای این بازی زیبا می توان انتخاب کرد از نظر منتقدین بازی این جمله است:جزیره متروکه ،یک مرد از دست رفته، خاطرات یک سقوط مرگبار، برگرفته از یک کتاب نوشته شده توسط کاوشگر در حال مرگ است.بازی داستان شخصیتی به نام استر را روایت میکند که برای کاووش در دنیای ناشناخته اطرافش پا به یک جزیره دور افتاده و متروک جایی در جزایر هیبرید واقع در غرب اسکاتلند کنونی میگذارد که مخاطرات بسیاری را برای او به همراه دارد و تنها همدم او در این مسیر نوشتن خاطرات اش از این ناحیه است که تبدیل به یک کتاب پر طرفدار میشود.گیم پلی بازی یک گیم پلی سنتی و داستان محور است و بازی دارای گرافیک مناسب همراه با تصاویر بسیار زیبا و خارق العاده ای از محیط های طبیعی این جزیره متروکه است که می تواند هر چشمی را خیره و مبهوت خود سازد. و باید در یک کلام گفت محیط های زیبا با موسیقی متن فیلم نفس گیر کمک میکند به سازنده بازی  برای گفتن یک داستان قدرتمند از عشق، از دست دادن، احساس گناه و رستگاری.هم اکنون می توانید نسخه سالم و تست شده این بازی را از وب سایت دانلودسرا دریافت نمائید.

دانلود بازی جدید و زیبای Syndicate 2012

دانلود بازی جدید و بسیار زیبای Syndicate 2012

▐لینک دانلود افزوده شد ▐

▐نسخه سالم و معتبر ۳DM + کرک ▐

.•● کاهش حجم از ۱۰GB به ۶GB بدون حذفیات●•.

جدیدترین عنوان از Starbreeze AB و EA رونمایی شد! Syndicate که اخیراً برای PC منتشر شده است با داستانی متفاوت و مربوط به سال ۲۰۶۹ شما را به دنیای جدیدی از عصر بازی های مدرن هدایت خواهد کرد. شما در نقش Miles Kilo یکی از مامورین سازمان افسانه ای EuroCorp وارد مهلکه ای مرگبار بر سر مبارزه با نظام بی رحم Syndicate های ۴ گانه ی اداره ی جهان خواهید شد، این اتفاقات در فضایی آینده گرایانه اتفاق خواهد افتاد که جنگ و طبعات آن مهمترین راه برای کسب درآمد غول های اقتصادی هستند. Miles Kilo یک انسان معمولی نیست بلکه ماموری ارتقا یافته است که با نصب چیپست مخصوصی در بدنش به توانایی های ویژه ای دست یافته است، در بازی و با پیشروی در آن قادر خواهید بود تا توانایی های خود را ارتقا دهید، این ارتقاها در دو دسته ی کلی طبقه بندی می شوند: اولین دسته Perk های ۱۷ گانه ای هستند که شما با کسب اعتبار لازم برای آزاد سازی هریک آن ها را دریافت خواهید کرد این پرک ها رنج گسترده ای از قابلیت هایی نظیر افزایش آسیب رسانی اسلحه تا افزایش دقت هدف گیری و سرعت بارگذاری خشاب را شامل خواهند شد. اما برگ برنده ی اصلی بازی را باید در دسته ی دوم مهارت های آن یافت این مهارت که در بازی با نام breach abilities شناخته می شوند برگرفته از قابلیت های چیپ کارگذاری شده در بدن Kilo هستند و خود به سه دسته ی Backfire، Persuade و Suicide تقسیم بندی می شوند هسته ی اصلی گیم پلی بازی را تشکیل میدهند. Backfire به شما اجازه میدهد تا با کنترل کردن اسلحه ی دشمنتان آن را بر علیه دارنده ی آن به کار گیرید.Persuade در مقطع زمانی مشخصی دشمنی را که ذهن وی را کنترل میکنید به متحد شما تبدیل خواهد کرد و وی در جبهه ی شما خواهد جنگید و در نهایت Suicide سربازهای بیچاره را مجبور به خودکشی دردناکی خواهد کرد. بنابر اعلام استودیو بازی علاوه بر بخش تکنفره از بخش چندنفره ی کامل و نیز Co-op نیز برخوردار خواهد بود اما Starbreeze یا آور شده است تمرکز آن ها بر روی بخش تکنفره ی بازی بوده است و این بخش اصلی ترین قسمت بازی خواهد بود. در کل بازی قدرتمند و سراسر هیجان را تجربه خواهید کرد! هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت دانلودسرا دریافت نموده و از اجرای آن لذت ببرید.

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

دانلود بازی Rocket League برای PC

 

 

Rocket League جدیدترین عنوان استودیو معروف Psyonix می باشد که در ادامه سری بازی های ماشین فوتبالی خود، برای پلتفرم کامپیوتر نیز این بازی را عرضه کرده است. در این بازی شما می توانید تا ۴نفر در یک زمین بازی قرار بگیرید و توسط ماشین های ویژه ای که در این بازی طراحی شده اند به مسابقه فوتبال بپردازید. هر یک از ماشین ها خواص خود را داشته و می توانند در بخش های مختلف یک بازی فوتبال حرفه ای ایفای نقش کنند. حرکات دینامیکی ماشین ها به خوبی شبیه سازی شده و به شما تجربه خوب و هیجان انگیزی از یک بازی مسابقه ای را القا خواهند کرد.

 

Rocket League PC-FLT

 

 

 

Rocket League pc cover small دانلود بازی Rocket League برای PC

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعdownloadha.com

 

دانلود بازی Rocket League برای PC

دانلود بازی Rocket League برای PC

دانلود بازی Rocket League برای کامپیوتر

| بازی فوتبال ماشین ها |

 | نسخه FLT |

 

Rocket League بازی جدیدی در سبک اکشن ، ورزشی و مسابقه ای می باشد که در سال 2015 توسط Psyonix ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. در ابتدا می بایست یک تصور اولیه را از ژانر این بازی داشته باشیم ؛ آیا تا به حال بازی کامپیوتری انجام داده اید که هم اکشن باشد و هم ورزشی؟! به نظر می رسد این ترکیب تا حدودی غیرقابل باور باشد ، اما در بازی Rocket League شدنی است ! Rocket League یک بازی جدید مبتنی بر فیزیک است که در آن اتومبیل های قوی هیکل به انجام بازی فوتبال مشغول هستند ! اما این فوتبال همانند تصور فعلی شما از این بازی ورزشی نیست ! هیچ محدودیتی برای پیروزی در برابر تیم حریف وجود ندارد ؛ از آنجا که خودروهای شما دارای امکانات یشرفته ای هستند شما می توانید از ابزارهای جنگی مختلفی برای نابودسازی حریفان استفاده کنید.

یکی از نکات قابل توجه و جالب در مورد توپ بازی این است که حجم آن حتی از خودروها نیز بیشتر است ، این موضوع باعث می شود که شرکت کنندگان بتوانند کنترل مناسب تری را بر روی توپ داشته باشند. این بازی جدید از حالات تک نفره و چند نفره به صورت محلی و یا آنلاین پشتیبانی می کند و کاربران می توانند صرف نظر از پلت فرم فعلی با همدیگر بازی کنند ، برای مثال یک پلیر PC می تواند به صورت آنلاین با یک پلیر PS4 بازی کند. حالت کاملاً جدید Season Mode که در نسخه 2015 این بازی اضافه شده است تجربه ای بی نظیر را در حالت بازی یک نفره پیاده سازی می کند.  هم اکنون می توانید بازی Rocket League را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع yasdl.com

 

دانلود بازی Colonial Defence Force Ghostship برای PC

 

 

Colonial Defence Force Ghostship یک بازی کامپیوتری که با دارا بودن سبک اکشن , ماجراجویی توسط استودیو مستقل MAG Studios ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را برای PC منتشر کرده است . بازی CDF Ghostship با دارا بودن محیطی علمی‌و تخیلی یک شوتر به سبک بازی‌های Old School و در محیطی Open World روایت می‌شود . هر بازی جدیدی شما را با یکسری چالش‌ها و خط داستانی رو به رو می‌کند . دشمنان مختلف و پایان‌های متعدد از ویژگی‌های این گونه بازی‌ها می‌باشد . در ۳۵۰ سال آینده نژاد انسان‌ها به گونه ای می‌باشد که می‌توانند به صورت آزادانه در میان کهکشان رفت و آمد کرده و محیط‌های مختلف را کشف کند . جهان بازی دارای کلونی‌های متعدد می‌باشد که سرتاسر کهکشان پخش شده اند . Colonial Defence Force Ghostship مسئولیت دفاع از زمین و کلنی‌های آنها را در مقابل دشمنان ناشناخته بر عهده دارند . در اولین روز از مارچ ۲۳۶۸ ارتباط با بسیاری از کلونی‌ها قطع می‌شود دو روز بعد گروهی از کلاس فضایی Dreadnought برای تجسس به آنجا فرستاده می‌شوند. بازی Colonial Defence Force Ghostship دارای ۵ حالت سختی می باشد که در کنار رویدادهای تصادفی بازی یک شوتر اول شخص پرهیجان را به وجود آورده است . از ویژگی های دیگر بازی می توان به وجود ۱۵ نوع سلاح مختلف در قالب Plasma و Laser , وجود ۲۰ نوع دشمن مختلف , فیزیک بالا , انتخاب های تاثیر گذار در طول بازی , پشتیبانی از ۴K و یک سیستم تازه در هوش AI اشاره کرد .

 

Colonial Defence Force Ghostship PC-CODEX

 

 

 

CDF Ghostship pc cover small دانلود بازی Colonial Defence Force Ghostship برای PC

 

 

 

 

بازدیدکنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبع downloadha.com

 

 

 

 

دانلود بازی Farm Expert 2016 برای PC

دانلود بازی Farm Expert 2016 برای PC

 

دانلود بازی Farm Expert 2016 برای کامپیوتر

| نسخه CODEX |

 

Farm Expert 2016 بازی جدیدی در سبک شبیه سازی کشاورزی و مدیریتی می باشد که در سال 2015 توسط Silden ساخته و توسط Ravenscourt, PlayWay Inc برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است.اگر شما از آن دسته افراد هستید که در شهر زندگی کرده و تاکنون زندگی روستایی را تجربه نکرده اید و می خواهید که یک کشاورزی مدرن را تجربه کنید پس این بازی هیجان انگیز را از دست ندهید.زمین کشاورزی خود را مدیریت کرده و به کشت و کار بپردازید.انواع محصولات را کاشته و از حیوانات خود نگه داری کنید.شما می توانید محصولات خود را برداشت کرده , در بازار فروخته و وسایل کشاورزی خود را صنعتی و ارتقاء دهید.در این بازی شما یک حس متفاوت از کشاورزی را تجربه خواهید کرد.تمامی مراحل کاشت و برداشت محصولات را با مدیریت خاص و ویژه دنبال کرده و محصولاتی عالی و بی نظیر برداشت کنید.

شما می توانید در این بازی با در آمد حاصل از کشاورزی خود زمین های اطرافتان را نیز خریداری کرده و به زمین های کشاورزیتان بیفزایید.از نکات قابل توجه این بازی که باعث شده است از سایر بازی ها متمایز شود میزان طبیعی بودن فرآیند کشاورزی است.به طور مثال برای اینکه آفات به زمین شما حمله نکنند باید سمپاشی کرده و یا به وجین زمین خود بپردازید.در Farm Expert هیچ محدودیتی وجود نداشته و می توانید انواع محصولات و میوه ها را کشت کنید.هم اکنون می توانید بازی Farm Expert 2016 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از دانلودسرا دریافت نمایید.

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبع yasdl.com

 

دانلود DLC جدید بازی Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack برای PC

 

 

مجموعه DLC جدید بازی Total War: ATTILA عرضه شد. این مجموعه دارای DLC جدید با نام The Last Roman Campaign Pack می باشد که در آن نقشه بخش Campaign بازی به طور گسترده ای کامل شده، ویژگی های گیم پلی بازی جدید شده اند، ۵شخصیت Faction جدید با ابزارها، تکنیک ها و ساختمان های جدید به بازی اضافه شده و یک مسابقه دراماتیک داستان محور نیز در این پکیج قرار دارد. برای مشاهده ی لیست کامل DLCها و آموزش نصب این DLC به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack PC-RELOADED

 

 

 

Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack pc cover دانلود DLC جدید بازی Total War ATTILA The Last Roman Campaign Pack برای PC

 

 

 

 

 

 

 

 

بازدید کنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبع downloadha.com

 

 

 

 

دانلود بازی A-Men 2 برای PC

 

 

A-Men 2 نسخه دوم از این سری محبوب می باشد که در ژانر ماجرایی و مستقل برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است. شما در این بازی در مجموعه از دنیاهای مختلف قرار میگرید و با ارائه و قرار گرفتن در چالش های مختلف از موانع تعیین شده در بازی عبور می کنید. از بین بردن دشمنان شما در بازی مهمترین ماموریت شما در بازی می باشد. ماموریت های شما بیش تر در مناطق آفریقایی و پر از حیوانات مختلف خواهد بود که می توان از هیجان بیشتری برای این بخش از بازی قائل شد. هم اکنون می توانید بازی زیبای A-Men 2 را به طور مستقیم ازدانلودسرادریافت نمایید.

 

 

 

A-Men 2-PLAZA

 

 

 

A Men2 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی A Men 2 برای PC

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

 

 

منبع downloadha.com

 

 

 

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید