دانلود بازی MadOut برای PC

دانلود بازی MadOut برای PC

دانلود بازی MadOut برای PC

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود بازی MadOut برای PC

 

 

MadOut بازی جدیدی در سبک اکشن مسابقه ای می باشد که به تازگی برای سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. شما در این بازی به تجربه رانندگی در نهایت سرعت رسید و برای اولین بار هیجان رانندگی در کوهستان ها را تجربه خواهید نمود. خلاقیت در مراحل مختلف بازی رمز پیروزی شما خواهد و حتی با ارتقا اتومبیل خود بسته به مراحل مختلف و جاده های بارانی و یا برفی می توانید سرعت و عملکرد بهتری را از اتومبیل خود داشته باشید.
از ویژگی های بارز این بازی می توان به وجود ۱۵ اتومبیل مختلف در کنار اتومبیل های SUV 6 اشاره کرد. بیش از ۵۰ آهنگ منحصربفرد در مراحل بازی پخش خواهد شد که مطمئنا دارای هیجان بیشتری برای پیروزی خواهد بود. هم اکنون می توانید این بازی مهیج را به طور مستقیم ازدانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

 

MadOut-TiNYiSO

 

 

 

Madout Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی MadOut برای PC

 

 

 

 

 

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

 

 

منبع downloadha.com

 

دانلود بازی Botology برای PC

Botology عنوان بازی می باشد که برای کنسول های نسل جدید و همچنین سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. سبک بازی ماجرایی و حادثه ای می باشد که می توان آن را ترکیبی از بازی رباتیک زیبا و سیستم کنترل از راه دور عنوان کرد. هدف شما در این بازی مهیج شناسایی سیستم های فضایی از راه دور بوسیله ربات ها خواهد بود و در این راه ماموریت های مختلفی به شما سپرده خواهد شد.
آزمایش های پرمخاطره و همچنین ارائه نمونه های اولیه مکانیکی از بخش های ویژه این بازی می باشد. با رسیدن به اهداف خود عواقب غیرمنتظره ای در انتظار شما می باشد که بایستی با دانستن اطلاعات لازم بر آنها غلبه کنید. هم اکنون می توانید بازی مهیج Botology را به طور مستقیم از  دانلودسرا دریافت نمایید.

 

Botology-PLAZA

 

Botology Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی Botology برای PC

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

 

منبع downloadha.com

دانلود بازی کم حجم مدیریتی Carnival Mania برای PC

دانلود بازی کم حجم مدیریتی Carnival Mania برای PC

 

دانلود بازی Carnival Mania برای کامپیوتر

 

Carnival Mania بازی کم حجم جدیدی در سبک مدیریتی می باشد که در سال 2015 توسط AlterLab Game Studio ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. Polly Diamond از عموی ثروتمند خود یک پارک تفریحی متروکه به ارث برده است. به Polly کمک کنید تا با استفاده از توهمات و خیلیات دوران کودکی خود پارک را احیا و باز سازی کرده و آن را به بهترین مکان تفریحی در روی زمین تبدیل کند.تا می توانید به ساخت و ساز بپردازید و افراد زیادی را برای پر کردن وقتشان به پارک تفریحی خود جذب کنید و از آن ها امتیاز بگیرید.

زمین های اطراف پارک خود را خریداری کرده و تا می توانید آن را گسترده کنید. بازی دارای 54 نوع وسیله مختلف برای ساخت و مرمت و 6 نوع کارناوال می باشد.این بازی هیجان انگیز را از دست نداده و تا می توانید به ثروت خود بیفزایید. هم اکنون می توانید بازی Carnival Mania را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

دانلود بازی The Talos Principle برای PC

این بازی یک بازی فکری است که توسط کمپانی Croteam ساخته و منتشر شده است این کمپانی در ساخت بازی هایی همچون فوتبال و فیفا تبحر داشته و تا کنون برای PC این بازی ها را منتشر کرده است که همانطور که می دانید اینطور بازی ها نیز طرفداران بسیاری دارند که از بازی کردن با آن ها لذت می برند اما این کمپانی حال تصمیم بر ساختن بازی ای در سبک فکری و هوشی گرفته است که با توجه به امکاناتی که در بازی متوجه ی آن شدیم می توان این بازی را بسیار فکری و فلسفی دانست که به اتمام رساندن مراحل آن نیاز به هوش و خلاقیت بسیاری از سمت بازیکنان آن دارد. در ابتدای بازی شما که به عنوان یک ربات در بازی قرار دارید .در باغی یونانی، بدون هیچ خاطره ای از گذشته بیدار خواهید شد بلافاصله بعد از بیدار شدن، صدایی از آسمان که خودش را Elohim، کسی که در دنیای ابدی حاکمیت دارد، می نامد از او استقبال می کند. که زیاد در بازی حضور ندارد و بیشتر بازی حول محور شما و معماها و پازل های داخل بازی می گردد که نیاز به هوش و خلاقیت برای حل آن ها دارد. اما تمام بازی نیز حل معما نیست برای مثال شما زمانی که از حل کردن پازل ها خسته شدید، می توانید در محیط باغ و بازی بگردید که به جز برج ممنوعه، آزاد هستید که در قسمت های مختلف بازی گردش کنید و ممکن است که در این میان موارد مختلفی هم پیدا کنید که شاید به دردتان بخورد، که البته تعدادی از آن ها نا مربوط هم هستند اما ممکن است جای یا در معما و پازلی بتوان از آن ها استفاده کرد.

The Talos Principle PC-CPY

 

The Talos Principle pc cover small دانلود بازی The Talos Principle برای PC

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع downloadha.com

دانلود بازی RESCUE 2 Everyday Heroes برای PC

دانلود بازی RESCUE 2 Everyday Heroes برای PC

 

دانلود بازی RESCUE 2 Everyday Heroes برای کامپیوتر

| نسخه Skidrow |

 

RESCUE 2 Everyday Heroes بازی جدیدی در سبک مدیریتی و شبیه سازی می باشد که در سال 2015 توسط Fragment Production Ltd ساخته و توسط rondomedia GmbH برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. شما باید به عنوان یک آتش نشان هر روز این سوال را از خود بپرسید که چه وظایفی دارید! و نگاهی کامل و همه جانبه به ماموریت های امداد نجات هیجان انگیز بیندازید.می توانید هر روز قهرمان شهر خود شوید! شما در این بازی شبیه سازی شده به عنوان یک آتش نشان وظیفه شناس باید شهر را زیر نظر گرفته و به محض دریافت گزارشات آتش سوزی خود را به محل معین برسانید و به عملیات امداد و نجات بپردازید.

به چند ایستگاه آتش نشانی موجود درشهر سرکشی کرده و از طیف گسترده ای از تجهیزات , انواع وسایل نقلیه و پرسنل متخصص اشتفاده کنید و همیشه و در همه جا آماده خدمت رسانی و عملیات امداد و نجات باشید.شما خط اول مبارزه با آتش سوزی در شهر خود هستید! آیا امادگی کامل برای کمک به دیگران را دارید؟ پس بازی را شروع کرده و با عملیات های مختلف و تمرینی در ابتدا سطح توانایی های خود را بسنجید.هم اکنون می توانید بازی RESCUE 2 Everyday Heroes را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از وبسایت دانلودسرادریافت نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعyasdl.com

بازی جنگی شنک 2 (برای کامپیوتر) - Shank 2 PC Game

دانلود بازی جنگی شنک 2 (برای کامپیوتر)

Shank 2 PC Game

 

 

بازی جنگی شنک 2 (برای کامپیوتر) - Shank 2 PC Game

 

 

Shank 2 توسط شرکت بزرگ EA ، سازنده بازی های معروفی همچون Need For Speed و FIFA و در سال 2012 ساخته شده است.

 

در نسخه دوم از بازی نیز همانند نسخه اول، Shank به دنبال گرفتن انتقام از Butcher است. شما در مسیر این انتقام باید افراد بسیار زیادی را بکشید.

 

اما این بازی نسبت به نسخه اول پیشرفت های بسیار زیادی داشته است. در این نسخه با گذشتن از هر مرحله اسلحه های جدید برای شما باز میشود و همچنین در برخی مراحل جنگجوهای جدیدی باز میشود که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارند.

 

این بازی دو بعدی است و به همین دلیل توانسته کاربران بسیار زیادی را جذب خود کند.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

منبع sarzamindownload.com 

 

دانلود بازی کم حجم و فکری Veer برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم و فکری Veer برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Veer برای کامپیوتر

 

Veer بازی کم حجم جدیدی در سبک فکری و معمایی می باشد که در سال 2015 توسط some-fish و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. در بازی ویر شما با جهانی از پازل ها و حرکاتی منطقی رو به رو خواهید شد.مکانیک هسته ی اصلی بازی مورد روش استفاده از teleporting نسبی در حل کردن مسائل است.در این بازی شما با تعداد زیادی از پازل ها رو به رو هستید که دائما در حال گردش و چرخش می باشند.شما باید با توانایی تغییر جهات گرانشی که در اختیار دارید همه چیز را بچرخوانید و پازل ها و معما های گوناگون را حل کنید.در طول بازی شما برای حل پازل راه های جدیدی را کشف خواهید کرد.

مراحل بازی یکی پس از دیگری دشوار شده به گونه ای که شاید دست از بازی بکشید!مراحل پیچیده و چالش بر انگیز را از دست نداده و آن ها یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.پس این بازی را از دست نداده و با توانایی که در اختیار دارید راهتان را از میان معبد پر پیچ و خم پیدا کرده و خود را نجات دهید.هم اکنون می توانید بازی Veer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از دانلودسرا دریافت نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

منبع yasdl.com

 

دانلود بازی Total War ATTILA برای PC

 

 

داستان این نسخه از سری بازی های موفق Total War به سال ۳۹۵ میلادی در زمان فرمانروایی آتیلا، رهبر قدرتمند قوم هون در سرزمین مغولستان بر می گردد، کسی که هولناک ترین دشمن امپراطوری روم در قرن پنجم میلادی بوده. شما بازی را به عنوان امپراطوری غربی روم در وضعیتی آغاز می کنید که سرزمین های پهناوری را تحت کنترل خود دارید اما طولی نمی کشد که از همه طرف تهدید می شوید و سلطه شما به سرعت به تلاشی برای بقا تبدیل می شود. این نسخه نیز همانند دیگر عناوین این سری یک عنوان استراتژی نوبتی یا Turn Based است و بازیکن علاوه بر انجام نبردهای مختلف باید اعمال سیاسی، فعالیت های مدنی، پیشرفت های تکنولوژی و … را نیز مدیریت کند و البته بازی در تمام این بخش ها پیشرفته تر شده است. همچنین تخریب پذیری در این نسخه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین منظور یک مکانیزم جدید نیز اضافه شده که امکان ویرانی و به آتش کشیدن کامل یک شهر را می دهد.

 

Total War ATTILA PC-INTERNAL RELOADED

 

|کرک سالم Total.War.Attila-CPY به همراه آموزش نصب به پست اضافه شد|

 

 

 

Total War Attila pc cover small دانلود بازی Total War ATTILA برای PC

 

 

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

 

 

دانلود بازی Tiestru برای کامپیوتر

 

 

جهان توسط تاریکی احاطه شده است. اعتقادات بر آن بوده که اگر چراغی به برج شهر تیسترو رفته و روشنایی را بیاورد، شیطان از آن شهر خواهد رفت. بازی تیسترو (به انگلیسی: Tiestru) یک بازی ۳بعدی استراتژی می باشد که شما با عنوان شخصیت Warlock وارد بازی می شوید و با صلابت خود نبرد خواهید کرد و شیطانی که باید با آن نبرد کنید، همان تیسترو نام دارد. هدف اصلی شما نجات دنیا می باشد که برای آن باید از کریستال روشنایی محافظت کنید و از این طریق با تیستو نبرد کرده و آن را نابود کنید. برای محافظت از کریستال روشنایی باید از کریستال های خود استفاده کنید و در این راه به عبارتی از دارایی های خود قربانی کنید.

 

Tiestru PC-OUTLAWS

 

 

 

Tiestru screenshots pc cover دانلود بازی Tiestru برای PC

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

 

 

دانلود بازی Starpoint Gemini 2 Origins برای کامپیوتر

بازی Starpoint Gemini 2 Origins یکی از بهترین و تخیلی ترین بازی های سال ۲۰۱۵ است که توسط کمپانی Iceberg Interactive ساخته و طراحی شده است و توسط کمپانی Little Green Men Games برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی دارای سبک اکشن و ماجراجویی می باشد و دارای نقشه بسیار وسیعی است که گشت و گذار به مدت طولانی را برای شما امکان پذیر می سازد. شما در این بازی باید به جنگ دشمن رفته و وسایل جنگی آنها و هواپیماهای آنها را نابود کنید و از قلمرو خود دفاع کنید ، این بازی در آینده رخ می دهد جایی که دیگر انسان یا هر موجود زنده دیگری وجود ندارد فقط و فقط ربات ها در آنجا حکومت می کنند و این ربات ها نیز به دو دسته تقسیم می شوند که شما آدم خوبه داستان هستید و باید دشمن را نابود کنید.

 

Starpoint Gemini 2 Origins PC – SKIDROW

 

Starpoint Gemini 2 دانلود بازی Starpoint Gemini 2 Origins برای PC

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعdownloadha.com

 

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید