دانلود Sindbad – بازی سندباد

دانلود Sindbad – بازی سندباد

دانلود Sindbad – بازی سندباد

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
برچسب ها :

دانلود Sindbad – بازی سندباد

,
دانلود Sindbad – بازی سندباد

Sindbad از جمله بازی های ماجراجویی با شخصیت محبوب سندباد و دوستانش برای PC است که به دست کمپانی نامدار Atari باری طرفداران این شخصیت انتشار یافته است. سندباد شخصیت کارتونیست که سال ها پیش موفقیت های زیادی را کسب کرده است و در سال 2012 نیز داستان او به صورت یک بازی کامپیوتری درآمده است و روایتگر اتفاقات کلی در قالب چندین مرحله است.

Sindbad دانلود Sindbad   بازی سندباد

در بازی Sindbad پس از این که پادشاهی کشور را از دست دادید، تصمیم به آغاز یک ماجراجویی خطرناک می گیرید تا عدالت را دوباره برقرار کنید و هیچ ظالمی بر سر کسب حکومت، نتواند به مردم بیگناه ظلم نکند. سندباد برای رسیدن به هدف اصلیش باید از هفت دریایی عبور کند که دشمنان در آن کمین کرده اند و خطرات طبیعی زیادی همچون طوفان نیز منتظر هستند تا جانش را بگیرند و او را در رسیدن به مقصد، ناکام بگذارند.

               براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه كنيد

دانلود Breaking the Rules – بازی قانون شکنی

Breaking the Rules یکی از بازی های مستقل در سبک اکشن سوم شخص برای کامپیوتر می باشد که توسط BTR Studios بر روی Steam Greenlight قرار گرفته است. مبارزه بین شخصیت های مختلف در روم شدت گرفته است. یکی از این افراد را انتخاب کرده و به مصاف دیگران بروید. مهارت هایتان را در حرکات رزمی بهبود ببخشید و با وارد کردن ضربات مهلک به رقیبان، آنان را از پای در آورید.

دانلود Breaking the Rules - بازی قانون شکنی

نبرد های بازی Breaking the Rules می توانند در یکی از هشت منطقه روم باشند. زمانی که مبارزات شکل می گیرند، هیچ قانونی برایتان وجود ندارد. از هر روش و شیوه ای برای به زانو در آوردن مبارز روبرویتان استفاده کنید. علاوه بر مهارت های رزمی، آیتم ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. به طور مثال می توان از سلاح های سردی همچون شمشیر استفاده کرد. اما به یاد داشته باشید که بهترین مبارز کسیست که بدون هیچ تجهیزاتی بتواند رقیبش را شکست دهد.

دانلود Virtual Pool 4 – بازی بیلیارد مجازی

Virtual Pool 4 ورژن جدیدی از بازی بیلیارد مجازی در سبک ورزشی برای کامپیوتر می باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت Celeris بر روی استیم قرار گرفته است. کارتان را باید از سطح آماتور یا همان مبتدی آغاز کنید. با دقت به توپ ها ضربه بزنید و گیو مناسب را برای ضربه زدن انتخاب نمایید. برای این که بعد ها با مشکل مواجه نشوید، حتما بخش آموزشی را مرور کنید.

دانلود Virtual Pool 4 - بازی بیلیارد مجازی

این نسخه از بازی Virtual Pool 4 طبق معمول از چندین نوع مسابقه همچون Eight Ball, Ten Ball, Snooker, Nine Ball و چند نوع دیگر تشکیل شده است. با توجه به مهارت هایتان، وارد یکی از این موارد شوید و با حریفان به رقابت بپردازید. سطح سختی یا Difficulty حریف قابل تنظیم می باشد. اگر می خواهید با حریفی ساده و آسان مبارزه کنید، همان سطح آماتور را برای او در نظر بگیرید. در غیر این صورت می توان سایر سطح ها را نیز انتخاب نمود.

دانلود Not a Hero – بازی نه یک قهرمان

Not a Hero نام بازی متفاوتی در ژانر اکشن، ماجرایی و مستقل برای کامپیوتر می باشد که توسط استودیو Devolver Digital در سال ۲۰۱۵ عرضه شده است. یک قاتل حرفه ای به اسم Steve قصد دارد تا شهر را از وجود انسان های خرگوش نما و قهرمان های غیر واقعی پاک سازی کند. به استیو کمک کنید تا اهدافش را عملی سازد و تمامی دشمنانش را به هر روشی که شده، از سر راهش بردارد.

دانلود Not a Hero - بازی نه یک قهرمان

هم چنین در بازی Not a Hero باید تلاش کنید تا نظر مردم را درباره خودتان تغییر دهید. اگر بتوانید رای مردم را به سمت خود جلب کنید، می توانید یک سیاستمدار عالی نیز باشید! اما در طول این راه، افراد مختلفی مانع کارتان خواهند شد. با اسلحه یا هر روش دیگری باید این افراد را از میان بردارید. این عنوان جذاب توانسته نمرات بسیار عالی همچون ۷/۱۰ وبسایت Gamespot را کسب کند. علاوه بر این، کاربران در شبکه استیم به این بازی، نمره میانگین ۹/۱۰ را داده اند.

دانلود Where Angels Cry – بازی گریه فرشتگان

Where Angels Cry از بازی های جدید در سبک Hidden Object و Point and Click برای PC بوده که استودیو Libredia آن را در سال ۲۰۱۵ منتشر کرده است. داستان در مورد صومعه ای قدیمی واقع در زمان قرون وسطی بوده که در کوه های آلپ قرار گرفته است. مشکلات و معماها از جایی آغاز می شوند که تعدادی از راهبان این صومعه بدون هیچ دلیلی ناپدید می شوند.

دانلود Where Angels Cry - بازی گریه فرشتگان

بعد از این واقعه در بازی Where Angels Cry راز و رمز های متعددی در این مکان به وجود می آیند. هیچ کسی قادر به رمزگشایی اتفاقاتی که رخ داده، نشده است. حال شما باید وارد این مکان مرموز شوید و با پیدا کردن سرنخ های کوچک، به جواب معماهای بزرگ برسید. راه دشوار و پیچیده ای منتظرتان می باشد. چرا که هزاران اشیاء مختلف در جای جای این صومعه پنهان شده اند. برای کشف تمامی آن ها نیاز به زمان نسبتا زیادی خواهید داشت.

 

 
دانلود NASCAR 15 – بازی اتومبیل رانی ناسکار

NASCAR 15 نسخه جدیدی از بازی اتومبیل رانی ناسکار در سبک ورزشی و مسابقه ای برای PC بوده که توسط Dusenberry Martin Racing در ۲۰۱۵ عرضه شده است. وارد مسابقات حرفه ای ایاالات متحده آمریکا شده و خود را به عنوان بهترین راننده به اثبات برسانید. مسیر سختی در پیش دارید، چرا که بزرگ ترین رانندگان از سرتاسر جهان در این رقابت های شرکت می کنند.

دانلود NASCAR 15 - بازی اتومبیل رانی ناسکار

PC | CODEX Version

اگر بخواهیم بازی NASCAR 15 را از نظر معنایی بیان کنیم، اصطلاحیست که به جای National Association for Stock Car Auto Racing به کار می رود. پس از این که اتومبیلتان را به کمک پولی که در ابتدای کار به حساب کاربریتا افزوده شده، خریداری کردید، شانستان را برای پیروزی در اولین مسابقه امتحان کنید. شاید نتوانید رقیبان را در همان اوایل کار شکست دهید. اما نباید امیدتان را از دست بدهید. چرا که راه دور و درازی در پیش خواهید داشت.

دانلود Island Tribe 5 – بازی ساکنان جزیره

Island Tribe 5 نسخه پنجم از بازی ساکنان جزیره در سبک مدیریتی و استراتژیک برای کامپیوتر می باشد که در سال ۲۰۱۳ توسط Realore انتشار یافته است. مردم در جزیره تان به خوبی و خوشی زندگی می کردند. تا این که آتش فشان فوران می کند و زندگی اهالی این سرزمین را به خطر می اندازد. هدایت گروهی از مهاجران را بر عهده بگیرید و آنان را به اقیانوس برسانید.

دانلود Island Tribe 5 - بازی ساکنان جزیره

با توجه به این که سرزمینتان در بازی Island Tribe 5 در وسط آب قرار گرفته، ویژگی های منحصر بفردی دارد. از این ویژگی های استفاده کنید تا بتوانید مردم را در کم ترین مدت زمان ممکن از جزیره خارج کنید. البته اگر بتوانید مناطقی امن برای شروع زندگی دوباره پیدا کنید، نباید جزیره را ترک کنید. در مکان های امنی که پیدا می کنید، ساختمان ها و خانه های جدیدی بنا کنید. کارگرانی را برای این کار استخدام کنید تا به کارها سرعت ببخشید و بهترین بازدهی را دریافت نمایید.

دانلود بازی Carnivores Dinosaur Hunter Reborn

Carnivores Dinosaur Hunter Reborn یک بازی مهیج در سبک اکشن و شبیه ساز برای PC است و توسط Digital Dreams Entertainment LLC در ۲۰۱۵ منتشر شده است. داستان این نسخه از بازی بعد از اتفاقات نسخه قبلی یعنی Carnivores Dinosaur Hunter روایت می شود. نسل دایناسور ها هنوز منقرض نشده و شما به عنوان یک شکارچی هنوز هم مشغول کار خواهید بود.

دانلود بازی Carnivores Dinosaur Hunter Reborn

برای آغاز کارتان در ابتدای بازی Carnivores Dinosaur Hunter Reborn باید وسایل و تجهیزات اولیه شکار را فراهم کنید. به همین منظور، هزینه ای برای آن در نظر گرفته شده که داخل حساب کاربریتان موجود می باشد. پس از این که برای اولین شکارتان آماده شدید، محلی که یکی از دایناسور های نه چندان قدرتمند در آن زندگی می کند، به کمک GPS شناسایی کنید. سپس وارد این منطقه شده و برای چندین دقیقه صبر کنید تا زمان مناسب برای حمله برسد.

 

موقعی که می خواهید با سلاحتان به سمت یکی از دایناسور ها شلیک کنید، به هیچ وجه نباید دستتان بلغزد. در صورت عدم مرگ هدف مورد نظرتان در Carnivores Dinosaur Hunter Reborn به سمتتان هجوم خواهد آورد. به سختی می توانید از دست چنین حیوان غول پیکری فرار کنید. پس بهتر است نشانه گیری دقیقی بکنید و هدف را به کام مرگ بفرستید. هر دایناسوری در مناطقی با شرایط متفاوت زندگی می کند. به همین دلیل نیز باید آمادگی لازم برای رویارویی با این شرایط را داشته باشید. طراحی خود شخصیت ها در بازی Carnivores Dinosaur Hunter Reborn با جزئیات کامل انجام شده است. اما طراحی محیط ها واقعا زیبا و چشم نواز بوده و نظیر آن را در کم تر بازی می توان پیدا کرد. پس از انتشار این عنوان در شبکه استیم، تا به حال کاربران به آن نمره میانگین عالی ۹/۱۰ را داده اند که نشان دهنده بهبود ها و پیشرفت های خوبی نسبت به ورژن قبلی می باشد.

:Minimum System Requirements

OS: Windows 7

+Processor: Intel Core2Duo 2.3 GHz or AMD Athlon 6000

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 260

DirectX: Version 9.0c

Hard Drive: 1 GB available space

حجم فایل : ۵۲۳.۴۲ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

دانلود بازی Lost Orbit برای PC

دانلود بازی Lost Orbit برای PC

دانلود بازی Lost Orbit برای کامپیوتر

| نسخه معتبر Reloaded |

 

Lost Orbit بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2015 توسط Pixel Nauts ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی بسیار زیبا شما نقش یک فضانورد را دارید که همراه با سفینه خود در فضا گم شده است و شما باید با استفاده از فکر و هوش خود راه بازگشت به خانه را پیدا کنید. در اعماق فضا هر چیزی در انتظار شما است و باید تمام تمرکز خود را بر روی بازی بگذارید تا سفینه شما با سنگ یا چیز دیگری برخورد نکند. در این بازی 45 مرحله مختلف و هیجان انگیز وجود دارد که شما باید با استفاده از فکر و ذهن خود این 45 مرحله را با موفقیت به اتمام برسانید تا به خانه برگردید. همچنین در این بازی به شما سلاح های مختلفی داده می شود تا بتوانید از خود دفاع کنید و مرحله ها را زودتر تمام کنید.

از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک قابل قبول ، دارای گیم پلی جذاب و سرگرم کننده ، دارای محیطی جذاب ، دارای داستان مفهومی ، دارای سلاح های مختلف برای دفاع از خود ، دارای 45 مرحله مختلف و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Lost Orbit را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب و دانلود
 
منبع/yasdl.com
دانلود بازی Kaiju A GoGo برای PC

دانلود بازی Kaiju A GoGo برای PC

 

دانلود بازی Kaiju A GoGo برای کامپیوتر

| نسخه معتبر Skidrow |

 

Kaiju A GoGo بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2015 توسط Kpi ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی شما نقش یک دانشمند بد را دارید که شهر را نابود میکند. این دانشمند یک چیز جدید اختراع کرده است که میتواند انسان ها را کنترل کند و آن ها را به اطاعت از خود در بیاورد. در این بازی باید سعی کنید که به تمام شهر های دنیا حمله کنید و فقط 5 سال وقت دارید تا کل دنیا را نابود کنید و به نام خود در بیاورید پس باید تمام تلاش خود را بکنید تا در 5 سال تمام دنیا را به نما خود کنید و قهرمان این بازی بشوید.

از ویژگی های این بازی میتوان به گیم پلی ساده در عین حال جذاب ، دارای داستان بسیار جذاب ، دارای سلاح ای مختلف برای نابودی شهر ، دارای گرافیک قابل قبول و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Kaiju A GoGo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود
 
منبع/yasdl.com
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید