دانلود بازی Color Guardians برای PC

دانلود بازی Color Guardians برای PC

دانلود بازی Color Guardians برای PC

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود بازی Color Guardians برای PC

دانلود بازی Color Guardians برای PC

دانلود بازی Color Guardians برای کامپیوتر

| نسخه معتبر Codex |

 

Color Guardians بازی جدیدی در سبک اکشن و پلتفرمر می باشد که در سال 2015 توسط FPL ساخته و توسط Nifller Ltd برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی بسیار زیبا شما نقش یک نگهبان را دارید که معروف به نگهبان رنگارنگ است و باید سعی کنید که تاریکی را از شهر خود دور کنید و دشمن دیرینه خود را شکست دهید. شما در اصل در این بازی باید کمک تمامی نگهبان های رنگارنگ بکنید و با کمک هم دیگر 75 مرحله سخت و هیجان انگیز را با هم رد کنید و دشمن همیشگی خود که تاریکی را به شهر شما آورده است را نابود کنید و باز شهر را با رنگ های جذاب پر کنید.

از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک بالا ، دارای گیم پلی ساده در عین حال جذاب ، دارای افکت های بسیار جالب ، دارای شخصیت های جذاب و بامزه ، دارای حجم نسبتا کم ، دارای 75 مرحله سخت و هیجان انگیز و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Color Guardians را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود
منبع/yasdl.com
دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2015 برای PC

دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2015 برای PC

دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2015 برای کامپیوتر

| نسخه معتبر Codex |

 | اپدیت v1.0.3.4 Incl DLC قرار گرفت … |

 | نسخه اصلی بازی به همراه DLC قرار گرفت … |

| کرک فیکس قرار گرفت … |

 

Car Mechanic Simulator 2015 نام یک بازی در سبک مدیریت تعمیرگاه ماشین با گرافیکی خارق العاده است که حس تعمیرکار واقعی را به شما منتقل می کند. این بازی اولین نسخه آن در سال 2014 منتشر شد و امروز هم نسخه 2015 این بازی با تغییرات بسیار زیاد برای کامپیوتر منتشر شد. در این این بازی شبیه ساز شما نقش یک صاحب تعمیرگاه را دارید و مشتریان به شما مراجعه میکنند و مشکل ماشین خود را میگویند و شما هم با حرفه خود باید آنها را تعمیر و صحیح و سالم به دست مشتریان تحویل دهید.همچنین در این بازی میتوانید با ماشین های مشتری ها بگردید و مشکل آن را پیدا کنید و به برطرف کردن آن بپردازید. در این بازی شما میتوانید به تمامی قطعات ماشین ها دسترسی داشته باشید و چیزهایی مثل لنت، عوض کردن سرسیلندر و… را عوض کنید.

از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک بسیار بالا،طبیعی بودن بازی، تمامی قطعات و … به طور طبیعی ساخته شده اند،حجم بسیار کم،دارای 17 ماشین و امکان تعویض 210 قطعه مختلف و… اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید و هم اکنون آن را به صورت کاملا رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ادامه مطلب و دانلود
منبع/yasdl.com
دانلود بازی NASCAR 15 برای PC

دانلود بازی NASCAR 15 برای PC

 

دانلود بازی NASCAR 15 برای کامپیوتر

| نسخه معتبر Codex |

 

NASCAR 15 بازی جدیدی در سبک اتوموبیل رانی و مسابقات می باشد که در سال 2015 توسط CodeMasters Racing ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . این بازی که در هر سال یک نسخه جدید برای آن میاید امسال یعنی در سال 2015 هم یکی دیگر از نسخه های این بازی منتشر شده است. در این بازی شما نقش یک راننده مسابقات NASCAR را دارید که باید با تلاش فراوان و پیروزی در مسابقات مقام های زیادی کسب کنید تا همگی شما را بشناسند و به شما احترام بگذارند. نسخه 2015 این بازی نسبت به نسخه 2014 دارای تغییرات بسیار زیادی بوده که کاملا در این بازی مشخص هستند.از تغییرات این بازی میتوان به افزایش گرافیک بازی ، گیم پلی بهتر ، کنترل بهتر اتوموبیل ها ، امکان بازی کردن به صورت آنلاین و… اشاره کرد.

از ویژگی های این بازی میتوان به دارای گرافیک بسیار بالا ، امکان پشتیبانی از کیفیت 4K ، دارای گیم پلی پیشرفته ، دارای انواع اتوموبیل های مسابقه ای ، امکان بازی کردن آنلاین با 17 نفر دیگر ، امکان شرکت در مسابقات جهانی و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی NASCAR 15 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب و دانلود
 
منبع/yasdl.com
دانلود بازی Iron Heart 2: Underground Army برای PC

Iron-Heart-2-Underground-Ar

 

دانلود بازی Iron Heart 2 Underground Army برای کامپیوتر

 

Iron Heart 2: Underground Army بازی کم حجم جدیدی در سبک استراتژیک و دفاع از قلعه می باشد که در سال 2015 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی دشمنان مکانیکی در حال نزدیک شدن به قلعه شما هستند، و شما باید در مقابل آنها ایستادگی کنید. شما در این بازی در نقش مدافعان این سیاره خواهید بود که در مقابل ارتشی از روبات های بخار شده صف کشی کرده اند. در مبارزه میان خیابان های بهشت و سالن های جهنم کدام پیروز خواهند شد؟ آیا انسانیت پیروز می شود یا برای همیشه به جهنم تبعید خواهید شد؟ از دشمن های شما می توان به ماشین های بخار ، سگ های فولادی ، مین های عنکبوتی ، عقرب های الکتریکی و … اشاره کرد.

 

از ویژگی های این بازی به 40 مرحله جدید ، 15 نوع دشمن فولادی ، وجود سلاح های مخفی مخرب ، وجود سیستم آپگرید قلعه و مهارت ها و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Iron Heart 2 Underground Army را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود
 
yasdlc.om
دانلود بازی Farming Giant برای کامپیوتر

دانلود بازی Farming Giant - مزرعه داری برای کامپیوتر

دانلود بازی Farming Giant برای کامپیوتر

| نسخه معتبر PROPHET |

 

Farming Giant بازی جدیدی در سبک مدیریتی می باشد که در سال 2015 توسط Uig ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی شما نقش یک مزرعه دار را دارید که باید با استفاده از وسایل و مهارت های خود مزرعه را گسترش دهید و میوه و چیزهای دیگر در آن پرورش دهید. در این بازی ماشین آلات کشاورزی بسیار زیادی وجود دارد که شما با استفاده از آن ها میتوانید مزرعه خود را شخم بزنید ، تمیز کاری کنید ، محصولات را برداشت کنید و …. را انجام دهید. شما در این بازی باید سعی خود را بکنید تا میوه و محصولات متنوعی را پرورش دهید تا در هنگام برداشت محصول زیادی داشته باشید و باید مواظب محصولات باشید تا کرم یا افت ها به آنها حمله نکند و آن ها را نابود نکنند.

از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک قابل قبول ، دارای محیطی بسیار بزرگ و گسترده ، دارای انواع ماشین آلات کشاورزی ، امکان کاشت و برداشت محصولات ، امکان سم پاشی مزرعه ، دارای گیم پلی ساده و روان و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Farming Giant را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود
 
منبع/yasdl.com
دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 + Patch 1.18.1 – بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 - بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون

 

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای کامپیوتر

 | بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون |

| آپدیت 1.18.1 بازی اضافه شد … |

| نسخه سالم و معتبر |

 

Euro Truck Simulator 2 + Patch 1.18.1 یک بازی جدید در سبک شبیه ساز رانندگی با کامیون است که در سال 2013 توسط شرکت SCS Software ساخته و برای  پلتفرم PC عرضه شده است .بازی Euro Truck Simulator 2 یک بازی بسیار زیبا و عالی است که برای شبیه سازی کامیون باربری ساخته شده و شما میتوانید تجربه ی باورنکردی با کامیونها را داشته باشید و از رانندگی با آن لذت ببرید .

در بازی یورو تراک 2 این امکان به شما دارید که همراه ماشینهای سنگین به رانندگی در جاده های بسیار وسیع میان شهرهای مختلف کشورهای اروپایی مانند رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ بپردازید و تجربه بیش از چند صد مایل همراه با ماشینهای سنگین بدست آورید .در این سفرها با وجود محدودیت زمانی و فشاری که وجود دارد  استقامت ، مهارت و سرعت شما سنجیده و افزایش می یابد. پس اگر شما خود را یک راننده حرفه ای میدانید مهارت های خود را در بازی Euro Truck Simulator 2 به چالش بکشید . هم اکنون میتوانید بازی Euro Truck Simulator 2 را به صورت مستقیم و رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب و دانلود
 
 
منبع/yasdl.com
دانلود بازی BLADESTORM Nightmare برای PC

Bladestorm: Nightmare بازیکنان را در نقش یک سرباز مزدور قرار می دهد که در ماموریت های بازی برای انگلستان یا فرانسه مبارزه می کند ، همچنین رویدادها و جنگ های بازی الهام گرفته از واقعیت است. علاوه بر کمپین (مرحله ی داستانی) تاریخی Bladestorm ، یک حالت مستقل (Nightmare) دارای یک سناریوی جدید در بازی وجود دارد که در آن گروهی از موجودات خیالی توسط شخصیت (Joan of Arc) شیطانی به وجود می آیند که بازیکنان باید ارتش اژدها ، غول و شیاطین را شکست داده و Joan of Arc را به خود سابقش (غیر شیطانی اش) بازگردانند. در این بازی برخلاف نسخه قبلی ان تغییرات زیادی ایجاد شده یکی از مهمترین این تغییرات انتخاب چند کاراکتر است.همین امر باعث میشود که به تنهایی برای مقابله با دشمنان خود راهی نشوید و همیشه نیروی کمکی همراه خود داشته باشید تا از شکست بگریزید و با پیروز شوید.یک نکته خیلی مهم در بازی این است که به وسیله ی هر کاراکتر میتوانید سلاح های جدید بدست بیاورید ولی اگر در مبارزه ای شکست بخورید تمام چیزهای گروهی شما از بین میرود.این بازی چند بخش دارد که یکی از مهمترین های ان بخش Nightmare  که در ان شما باید به جنگ با اهریمن ها و اژدها بروید و انها را نابود کنید.

BLADESTORM Nightmare PC-CODEX

 

BLADESTORM Nightmare pc cover small دانلود بازی BLADESTORM Nightmare برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Guilty Gear XX Accent Core Plus R برای PC

این عنوان به سبک مبارزه ای، ابتدا برای ژاپن در سال ٢٠١٢ انتشار یافت و به دنبال آن برای PS Vita و XBLA در سال ٢٠١٣ و برای PS4 در سال ٢٠١۴ عرضه شد. این بازی ٢۵ شخصیت، بخش چند نفره ی آنلاین، حالت های مختلف بازی و موارد دیگری در خود جای داده است و زمانی که این عنوان را از استیم خریداری می کنید، یک نسخه ی دیجیتال از موسیقی های Guilty Gear XX Accent Core Plus R که توسط Daisuke Ishiwatari خلق شده است را هدیه می گیرید. این نسخه شامل تمامی ستاره های PAC-MAN می باشد که برای اولین بار در یک بازی دور هم جمع آوری شده اند . بازی دارای حالت های مختلفی همچون حالت زنده ماندن ، حالت MOM ، حالت آموزش و حالت ماموریت می باشد که می تواند ساعت ها شما را مشغول نماید.

Guilty Gear XX Accent Core Plus R PC-RELOADED

|آپدیت Update.v20150527-BAT بازی به پست اضافه شد|

 

Guilty Gear XX Accent Core Plus R pc cover دانلود بازی Guilty Gear XX Accent Core Plus R برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی BADLAND Game of the Year Edition برای PC

بازی BADLAND یک بازی ماجراجویی می باشد که برنده جوایز زیادی در سال ۲۰۱۳ شده است و توسط بیشتر سایت‌های نقد بازی، امتیاز کامل را گرفته است. حال، نسخه کامپیوتری این بازی محبوب عرضه گردیده است. بازی در یک جنگل پر از درخت و گل و حیوانات روی می‌دهد. با اینکه جنگل خیلی زیبا به‌نظر می‌رسد، ولی یک چیز در آن انگار درست نیست! این شما هستید که باید در نقش یکی از موجودات جنگل، به کشف و جستجو در جنگل بپردازید تا مشکلات موجود در آن را پیدا کنید. این بازی دارای بیش از ۷۰ مرحله‌ی کاملاً متنوع است و علاوه بر آن دارای حالت چندنفره یا Multiplayer است که در آن تا ۴ نفر می‌توانند همزمان با یکدیگر بازی کنند.

BADLAND Game of the Year Edition PC-ALiAS

 

Badland pc cover small دانلود بازی BADLAND Game of the Year Edition برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Homesick برای PC

بازی Home Sick یک بازی اول شخص و به سبک Point and Click و در ژانر ادونچر با مایه های وحشت می باشد. این بازی توسط کمپانی Lucky Pause تولید و انتشار پیدا کرده است. شما در این بازی یک ساختمان متروکه را بررسی خواهید کرد، با معماها و سرنخ هایی در طول بازی روبرو خواهید شد که برای شما داستان بازی را فاش می سازند. فضای بازی به طوری است که گویا شما زمان زیادی را در این مکان گذرانیده اید اما وقتی که به خواب فرو می روید، توسط کابوس های خود گمارده خواهید شد و در اعماق تاریکی به همراه پتکی در دست فرو خواهید رفت.

Homesick PC-RELOADED

 

Homesick pc cover دانلود بازی Homesick برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید