دانلود بازی Flame Over برای PC

دانلود بازی Flame Over برای PC

دانلود بازی Flame Over برای PC

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود بازی Flame Over برای PC

Flame Over یک بازی در سبک اکشن و ایندی می باشد که توسط کمپانی Laughing Jackal LTD توسعه پیدا کرده و توسط Ghostlight LTD به انتشار رسیده است. شما در این بازی نقش آتش نشانی را خواهید داشت که باید به سرعت عمل کرده و از حریق در مکان های مختلف بازی جلوگیری کند. این بازی دارای ۴ منطقه مختلف برای بازی، سطوح دشواری تصادفی و مشکلات عدیده ی بسیاری در هر بار بازی کردن را دارا خواهد بود. با قدم های سریع خود و تصمیم گیری درست در جهت روش صحیح خاموش سازی آتش، در بازی به موفقیت خواهید رسید.

Flame Over PC-HI2U

 

Flame Over pc cover small دانلود بازی Flame Over برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود DLC جدید The Evil Within The Executioner DLC برای PC

 

The Evil Within The Executioner DLC PC-CODEX

 

The Evil Within The Executioner DLC pc cover small دانلود DLC جدید The Evil Within The Executioner DLC برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Magnetic Cage Closed برای PC

 

Magnetic Cage Closed PC-CODEX

 

Magnetic Cage Closed pc cover small دانلود بازی Magnetic Cage Closed برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Game of Thrones Episode 4 برای PC

وقتی که وارد بازی تاج و تخت شدی، تو می بری یا می میری، میانه ای وجود ندارد. این جمله ی سرسی (Cersei) یکی از شخصیت های داستان های جورج مارتین و نغمه ی آتش و یخ است. اگر طرفدار مجموعه سریال های این مجموعه باشید، معنی جمله ی بالا را درک می کنید. ولی چه می شود، اگر بازی های سریالی Game of Thrones را بازی کنید؟ حس کردن یک بازی تاج و تخت، شاید چالش اصلی سازندگان بود و احتمالا برای همین هم از طرز روایت و انتخاب داستان ها و شخصیت ها، درست مانند سریال ها (که امتحان خود را پس داده) استفاده شد. داستان بازی ماجراهای چند شخصیت مختلف، بسیار دور از هم و البته مرتبط به هم را نشان می دهد و مانند چیزی که توقع داشتیم، قرار است قسمت به قسمت، با تمام شخصیت ها جلو برویم. در این میان، بر اثر اتفاقات بعضی از شخصیت ها کم می شوند و یا شخصیت های جدیدی به داستان اضافه می شوند. شباهت این چنینی داستان، مانند این است که انگار، این بازی از روی سریال های تلویزیونی ساخته شده و نه از خود کتاب، با این تفاوت که این بار، اتفاق های مهم را شما رقم می زنید و این قدرت شماست که بر داستان تاثیر می گذارد.

Game of Thrones Episode 4 PC-CODEX

|قسمت چهارم به صورت جداگانه Episode.4.Only-SC به پست اضافه شد|

 

Game of Thrones Episode 4 pc cover small دانلود بازی Game of Thrones Episode 4 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Dying Light The Bozak Horde برای PC

 

Dying Light The Bozak Horde PC-CODEX

Dying Light The Bozak Horde Addon-RELOADED

 

Dying Light The Bozak Horde pc cover small دانلود بازی Dying Light The Bozak Horde برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Cities XXL برای PC

سرانجام نسخه جدید بازی Cities عرضه شد! این نسخه از بازی با مخالفت شدید کاربران و منتقدان در سرتاسر دنیا روبرو شده است! باید دید که آیا این همه انتقاد مورد استحقاق این بازی بوده است یا خیر. طراحی، توسعه و مدیریت بزرگترین و گسترده ترین شهرهای دنیا را در بازی Cities XXL به دست خواهید گرفت. این نسخه از بازی دارای بهبودهای بسیاری در موتور بازی و ظاهری کاملا جدید می باشد که باعث می شود تا شما هرچه بیشتر با بازی احساس دوستی پیدا کرده و مدیریت خود را با حرفه ای گری بیشتری انجام دهید. بازی Cities XXL را می توان در دسته بازی های شبیه سازی، شهرسازی و اقتصادی دانست.

Cities XXL PC-RELOADED

 

Cities XXL pc cover دانلود بازی Cities XXL برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلودبازی جنرال2

 

 دانلود X بازی X دانلود بازی X دانلود بازی با لینک مستقیم X دانلود بازی استراتژیک X دانلود بازی استراتژیک با لینک مستقیم X دانلود بازی کم حجم X دانلود کم حجم با لینک مستقیم X دانلود بازی حجم پایین X دانلود بازی حجم پایین استراتژیک X دانلود بازی جنرال 2 X دانلود بازی جنرال 2 با لینک مستقیم X دانلود بازی جنرال2 X دانلود بازی جنرال2 با لینک مستقیم X دانلود بازی استراتژیک جنرال X دانلود بازی استراتژیک جنرال2 X دانلود بازی استراتژیک جنرال با لینک مستقیم X دانلود بازی استراتژیک جنرال کم حجم X دانلود بازی استراتژیک جنرال2 با لینک مستقیم X دانلود بازی استراتژیک جنرال زیروهو

 

 توضیحات بازی:

کسی هست که بازی جنرال Command And Conquer Generals  رو بازی نکرده باشه یا درباره این بازی استراتژیک چیزی نشنیده باشه. جواب این سوال قطعا خیر می باشد.همون طور که بیشتر شما ها می دونید این بازی یکی دیگر از بازی های استراتژیکی هست که EA Games اون رو منتشر کرده و جز بازی های محبوب در ۵ سال اخیر کرده این بازی زیبا در تمامی گیم نت های ایران به صورت شبکه ای بازی مورد استفاده قرار میگیرد.این نسخه از بازی نسخه ابتدایی از بازی هست که حجم کمی داره و گرافیک نسبتا خوبی رو دارا هست. در این نسخه از بازی ۹ جنرال وجود دارند که ابتدا می بایست پول جمع کنند و با استفاده از ماشین الات شروع به ساختن ساختمان ها بکنند. سپس از بیس خود با نیرو ها و ساختمان های مختلف دفاع کنند و با ساخت نیروی هجومی به دیگر فرماندهان حمله کنند و بر ان ها غلبه کنند.

و در نهایت پس از وقفه ای چند روزه بازی فوق العاده محبوب و هیجان انگیز جنرال ۱و۲ را با حجم باور نکردنی در اختیار شما دوستان قرار میدهیم…شما دوستان علاوه بر اینکه عکس هایی از این بازی را مشاهده می فرمایید، می توانید هم اکنون این بازی زیبا را دانلود بفرمایید.

 

 

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista/XP/2000/98/7

Processor: 1500 MHz Intel

Memory: 512 MB RAM

HDD: 1GB

Video Card: 128MB Video Card or greater, 32-bit Color Capable

CD/DVD-Rom Speed:8x

Sound Card: DirectX 7.0 compatible

DirectX version: DirectX 9.0

 

 

 

فرمتفرمت: EXE

منبع منبع : باحال دانلود

رمز رمز: www.bahaldownloads.ir

 

      ll اموزش نصب بازی جنرال 1 و 2 ll

 دانلوددانلود نرم افزار DirectX9c

 

دانلود بازی FIFA 15 برای PC

سرعت کلی گیم پلی همانند نسخه‌های قبل باز هم دچار تغییراتی شده و کمی کندتر به نظر می‌رسد که البته اگر FIFA World Cup را تجربه کرده باشید این کندی به مراتب مشهودتر خواهد بود. حرکات بازیکنان در زمین بازی سنگین از قبل شده و حتی چرخش ها و جابجایی های سریع نیز سنگینی خاص خود را دارند که البته این سنگینی همانند فیفا ۱۴ آزاردهنده نبوده و بیشتر در راستای القای وزن بازیکنان به بازیباز است. این سنگینی در صحنه هایی که بازیکنان پا به توپ می‌شوند و یا در صدد دریافت توپ هستند بیشتر و بهتر خود را نشان می‌دهد. رد و بدل کردن پاس‌های پینگ‌پنگی همچنان امکان پذیر است ولی فاکتور وزن سختی آنرا افزایش داده است. کیفیت پاس ها (بخصوص پاس‌های تک‌ضرب) با توجه به موقعیت بدن و پای تکیه‌گاه بازیکنان متفاوت است و ممکن است در صحنه‌ای با این که قدرت را بسیار پر کرده کرده‌اید، به دلیل عدم تعادل بازیکن پاسی آرام و بی جان را شاهد باشید. حتی در بعضی از صحنه ها اگر بازیکن دریافت کننده توپ در حرکت باشد، در صورت فرستادن توپ در خلاف جهت وی، ممکن است سر خورده و فرصت ضد حمله برای حریف فراهم شود. همین موارد در کنار فیزیک بسیار خوب بازی یکی از ویژگی‌های خوب فیفا ۱۵ را تشکیل می‌دهد.

FIFA 15 PC-3DM

|آموزش نصب را حتما قبل از اجرای بازی مرور بفرمایید|

|کرک ورژن ۲ Crack.V.2+Update-3DM به همراه توضیحات نصب کرک به پست اضافه شد|

 

FIFA 15 pc cover small دانلود بازی FIFA 15 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Lex Mortis برای PC

Lex Mortis یک بازی Open-World و ترسناک می باشد که در سبک ماجراجویی، اکشن و ایندی قرار می گیرد که شما در آن باید جزیره ای ناشناخته را به طور کامل مورد بررسی و کاوش قرار دهید. اتمسفر و فضای بازی به طور مستقیم از زمانی که در روز بازی می کنید تاثیر می پذیرد. به عنوان مثال، در طول روز شما به مطالعه ی جزیره و اسرار آن می پردازید اما در شب، دشمنان خود را نشان داده و بدترین کابوس شما به واقعیت تبدیل می شود!

Lex Mortis PC-CODEX

 

Lex Mortis pc cover دانلود بازی Lex Mortis برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

آموزش اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر با نرم افزار Andy

آموزش اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر با نرم افزار Andy

 

اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر

| آموزش اجرا با نرم افزار Andy |

اختصاصی یاس دانلود

 

Clash Of Clans که به عنوان یکی از موفق ترین بازی های آنلاین در تمامی دنیای تکنولوژی به شمار می رود را می توان یک بازی انحصاری سیستم عامل های اندروید و IOS دانست که این موضوع یک مشکل بزرگ به شمار می رود و بسیاری از کاربران سیستم عامل های دیگر علی الخصوص سیستم عامل پر کاربرد و متداول ویندوز مایلند این بازی را بر روی دسگاه خود اجرا کنند .

همچنین که در مطب آموزش اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر با Bluestacks مشاهده نمودید، امروز هم آموزش جدیدی برای شما آماده کردیم. علاوه بر این دسته بسیاری از کاربران حرفه ای بازی کلش اف کلنز به دلایل بسیاری این بازی را بر روی کامپیوتر اجرا می کنند . شما هم اکنون می توانید آموزش بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر توسط برنامه Andy در ادامه مطلب را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

 

 

برای اجرای بازی کلش اف کلن بر روی ویندوز با استفاده از Andy باید مراحل زیر را قدم به قدم و با دقت طی کنید :

 

1 – اول از همه به پست Andy مراجعه کنید تا علاوه بر دانلود آخرین نسخه این شبیه ساز از اجرا شدن آن بر روی سیستمتان اطمینان حاصل کنید .

2 – با مراجعه به لینک های روبرو از نصب بودن آخرین نسخه درایور کارت گرافیک خود اطمینان حاصل کنید . (دریافت برای Nvidia GeForce و برای ATI Radeon )

3 – حالا فایل دانلود شده در مرحله 1 را ابتدا اکسترکت و بوسیله فایل Setup نرم افزار Andy را نصب کنید .

4 – پس از اتمام پروسه نصب نرم افزار را اجرا کنید .

5 – در اولین اجرای نرم افزار وارد صفحه زیر می شوید که همان تنظیمات اولیه گوشی یا تبلت می باشد (شامل انتخاب زبان و انتخاب اکانت گوگل و تنظیمات مربوط به اکانت گوگل)

 

 

 

Capture

 

6 – پس از اتمام مراحل ثبت نام اولیه وارد صفحه زیر می شوید که در آن دوباره اکانت گوگل انتخاب شده و رمزش را وارد کنید .

 

Capture1

 

7 – پس از این وارد صفحه اصلی اندروید شده این صفحه و نرم افزار Andy را همین طور رها کنید و به مرحله بعد  بروید .

 

Capture2

 

8 – حال بازی Clash Of Clans را دانلود می کنید .

9 – به محل دانلود بازی رفته و می بینید که آیکون بازی به شکل آیکون نرم افزار Andy در آمده روی بازی دو بار کلیک کنید و می بینید عکس زیر در مرکز تصویر مانیتورتان نمایان شده که به منزله نصب بازی در Andy می باشد .

 

Capture3

 

10 – پس از آن صفحه زیر نمایان می شود که به معنای نصب شدن کامل بازی است .

 

Capture4

 

11 – حالا دوباره وارد صفحه مرحله 7 شده و با انتخاب گزینه منو می بینید که بازی Clash Of Clans به برنامه های شما اضافه شده .

 

 

Capture5

 

12 – روی بازی کلیک کرده و وارد آن شوید .

13 – با اکانت گوگلی که قبلا تایید کرده اید هم می توانید سیو بازی را از دست ندهید هم بازی ای را که قبلا داشته اید ادامه دهید !

14 – در صورت بروز هر گونه مشکل از بخش نظرات سایت استفاده کنید .

 

 

مشخصات
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید