دانلود بازی اکشن tokyo warfareبرای کامپیوتر

دانلود بازی اکشن tokyo warfareبرای کامپیوتر

دانلود بازی اکشن tokyo warfareبرای کامپیوتر

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
برچسب ها :

براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

گيم براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

دانلود بازي براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

Download براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

Download game براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

دانلود بازي اکشن براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

danload bazi براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

بازي زيبا براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

دانلود نسخه جديد براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

دانلود بازي امسال براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

بهترين بازي براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

دانلود بازي جذاب براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

دانلود بازي هاي براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

دانلود براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

دانلود گيم براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

بازي پرطرفدار براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

دانلود بازي براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

دانلود گيمز براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

دالنود بازي قديمي براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

دانلود بازي امسال براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

نقد براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

نقدر بازي براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

ترينر بازي براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

رمز بازي براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

کد بازي براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

کد تقلب براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

کد تقلب بازي براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

کد هاي براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

کرک براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

کرک بازي براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

مشکل در بازي براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

تالار بازي براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

بازي 2012 براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

بازي عصر نوين براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

بازي توپ براي کامپيوترtokyo warfareبازي اکشن

,

,
دانلود بازی اکشن tokyo warfareبرای کامپیوتر
دانلود بازی اکشن tokyo warfareبرای کامپیوتر

بازی Tokyo Warfare در سبک اکشن می باشد که توسط استودیو Pablo Vidaurre Sanz طراحی و منتشر شده است. این بازی از قابلیت واقعیت مجازی VR پشتیبانی می کند که می تواند تجربه ای هیجان انگیز را برای گیمرها رقم بزند. با داستانی کلاسیک در دهه ۹۰ میلادی روبرو هستید، نبردی عظیم ژاپن را فراگرفته است و اکنون شما باید به تاریخ سفر کنید و به عنوان فردی که تاثیری بسیاری در نتیجه نبرد دارد نقش آفرینی کنید. بازی به حالتی جذاب آغاز می شود طوری که شما خود را میان نبرد خواهید دید و باید بین یکی از دو گروه نیروهای ژاپن و یا ارتش سرخ را انتخاب کنید. پس از آن تازه نقش شما درخشان خواهد شد، باید ساختمان ها و هرچه مقابلتان قرار می گیرید را نابود کنید تا به هدف خود نزدیک شوید. این توانایی در بازی وجود دارد تا با خنثی کردن تجهیزات دشمن، شانس خود را برای پیروزی در نبرد افزایش دهید.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبع: downloadha.com

 

 

برچسب ها :

تصاویر بازی Euclidean

,

دانلود Euclidean

,

دانلود Euclidean HI2U

,

دانلود بازی Euclidean

,

دانلود مستقیم Euclidean

,

دانلود نسخه سالم بازی Euclidean

,

دانلود کرک HI2U بازی Euclidean

,

دانلود کرک سالم Euclidean

,

عکس های بازی Euclidean

,

نقد و بررسی بازی Euclidean

,

پیش نمایش بازی

,
دانلود بازی زیبا Euclidean برای PC
دانلود بازی زیبا Euclidean برای PC

Euclidean جدیدترین اثر کمپانی Alpha Wave Entertainment می باشد که کمپانی AAD Productions آن را منتشر کرده است. این بازی در سبک ایندی، اکشن و ترسناک می باشد. Euclidean را می توان یک بازی هندسی ترسناک، با فروروی آهسته به اعماق تاریکی، دیوانگی و ناامیدی دانست. جایی که همه چیز آن چه شما می بینید بزرگتر هستند و شما منتظر هستید و رویاپردازی می کنید. برای هر ثانیه از زندگیتان که باقی مانده است تلاش کنید! حتی اگر قرار به مردن باشد، در بهترین حالت بمیرید.

 

هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

منبعdownloadha.com

برچسب ها :

دانلود Assault Android Cactus, دانلود Assault Android Cactus SKIDROW, دانلود از سرور ایران بازی Assault Android Cactus, دانلود رایگان Assault Android Cactus, دانلود مستقیم بازی Assault Android Cactus, دانلود نسخه فشرده بازی Assault Android Cactus, دانلود کرک اسکیدرو بازی Assault Android Cactus, دانلود کرک سالم اسکیدرو بازی Assault Android Cactus, کرک اسکیدرو بازی Assault Android Cactus

,
دانلود بازی زیبای Assault Android Cactus برای PC
دانلود بازی زیبای Assault Android Cactus برای PC

Assault Android Cactus توسط کمپانی Witch Beam توسعه و انتشار پیدا کرده است. این بازی را می توان در سبک ایندی، اکشن و آرکید دانست. یکی از ۹شخصیت بازی را انتخاب کنید و به نابودی ربات هایی که بر سر راه شما قرار دارند و باعث سردرگمی شما می شوند بپردازید. این بازی را می توانید در حالت تک نفره و یا چند نفره به صورت لوکال (آفلاین) انجام دهید. این اثر تا به حال توانسته است نمرات خوبی را از منتقدین و گیمرها دریافت کند و پیش بینی می شود بتواند جوایز مسابقات بازی های رایانه ای در سبک آرکید را بدست آورد.

 

هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منبعdownlaodha.com

 

برچسب ها :

دانلود Afro Samurai 2 Revenge of Kuma Volume One, دانلود آپدیت بازی Afro Samurai 2 Revenge of Kuma Volume One, دانلود از سرور ایران بازی Afro Samurai 2 Revenge of Kuma Volume One, دانلود رایگان بازی Afro Samurai 2 Revenge of Kuma Volume One, دانلود مستقیم Afro Samurai 2 Revenge of Kuma Volume One, دانلود مستقیم Afro Samurai 2 Revenge of Kuma Volume One CODEX, دانلود نسخه فشرده بازی Afro Samurai 2 Revenge of Kuma Volume One

,
دانلود بازی زیبای Afro Samurai 2 Revenge of Kuma Volume One برای PC
دانلود بازی زیبای Afro Samurai 2 Revenge of Kuma Volume One برای PC

نسخه اول بازی Afro Samurai یک عنوان جالب‌توجه بود که در بخش روند بازی و گرافیک به‌خوبی نظر منتقدان به سمت خودش جلب کرد. این بازی خوش‌ساخت توانست یک نمایش خوب برای کسانی باشد که می‌خواستند انیمه را در قالب یک بازی تجربه کنند. اکنون پس از چند سال نسخه دوم این بازی معرفی‌شده است. Afro Samurai 2: Revenge of Kuma قرار است دنباله‌ای بر نسخه سال ۲۰۰۹ باشد. نسخه اول توسط شرکت Namco Bandai برای ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۴ عرضه شد. کار ساخت نسخه جدید را نیز اعضای سابق این شرکت به همراه دیوید رابینسون (David Robinson) که تهیه‌کننده نسخه قبل بود، انجام می‌دهند. بازی‌ای که در سال ۲۰۰۹ بر اساس این مجموعه منتشر شد، در سبک پلتفرمر سه‌ بعدی بود و با نظرات متفاوت منتقدین روبرو شد. بازی از طراحی سل-شید بهره می‌برد و اشخاصی‌ مانند ساموئل ال جکسون، لوسی لو و مارک همیل در آن‌ به صداپیشگی پرداخته بودند. انتقام کوما توسط استودیو مستقل ریداکتد ساخته شده است و داستان بازی دقیقا از پایان داستان قسمت اول آغاز می‌شود. در پایان قسمت اول آفرو فکر می‌کند که کوما، دشمن اصلی‌ خود را کشته است. اما این‌طور که به نظر می‌رسد وی کماکان زنده است و برای انتقام از آفرو باز گشته است.

 

هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

مبنعdownloadha.com

 

دانلود بازی اکشن Men of War Assault Squad 2 Complete Edition برای PC
دانلود بازی اکشن Men of War Assault Squad 2 Complete Edition برای PC

دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 Complete Edition برای کامپیوتر

| بازی حملات گروهی مردان جنگ 2 |

| نسخه HI2U |

شامل نسخه های : Men of War: Assault Squad 2 + Men of War: Assault Squad 2 – Deluxe Edition upgrade

Men of War: Assault Squad 2 – Iron Fist + Men of War: Assault Squad 2 – Airborne +

 

Men of War Assault Squad 2 Complete Edition بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2015 توسط Digitalmindsoft ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. در واقع هم اکنون با معرفی نسخه دوم عنوان محبوب و پرطرفدار بازی Men of War Assault Squad که در سال 2011 عرضه شد در خدمت شما کاربران هستیم ، نبردهایی نفس گیر و هیجان انگیز که روایت گر دوران جنگ های جهانی هستند. در Men of War Assault Squad 2 شما در حال هوای جنگ جهانی دوم و آلمان نازی و سایر کشورهای جنگی نظیر فرانسه ، ژاپن ، روسیه ، آمریکا قرار می گیرد. رقابت های استراتژیک و جنگجویانه که به شما امکان کنترل اختیارات بسیار گسترده ای را می دهد. اگر که تا به حال نسخه های پیشی از بازی مردان جنگ را امتحان نکرده اید ، پیشنهاد ما این است که Men of War Assault Squad 2 را به هیچ وجه از دست ندهید ! این بازی یکی از شاهکارهای جنگی استراتژیک با ارتقای حرفه ای بخش گرافیکی است که شما را در حال و هوایی بسیار جنگ طلبانه در دوران جنگ جهانی دوم و گروه های متحدین و متفقین قرار می دهد ؛ اکنون شما نیز تصمیم گیرنده ی این واقعه ی تاریخی هستید ؛ هرآنچه انجام دهید و هر تصمیم سرنوشت سازی را اتخاذ کنید ، در تاریخ مردمانتان به ثبت خواهد شد !

در Men of War Assault Squad 2 می تاونید حال و هوای جنگ های جهانی دوم را به خوبی حس کنید و با آموزش مردان خود ، نبردهای عظیم و گروهی را رقم بزنید. اما آنچه تاریخ و مطالعه اینگونه وقایع جنگی به ما می آموزند این است که جنگ یک واقعه بسیار دلخراشانه است و گاهی حتی از آن به عنوان جهنم یاد می کنند ؛ در بازی حملات گروهی مردان جنگ 2 ، شما نیز در نقش گروه های جنگی ، وظیفه متوقف ساختن هیتلر و سربازان او را دارید ؛ گاه برخی مأموریت ها در قالب نبردهای تن به تن است و گاه این مبارزات در سطحی وسیع و به بمباران های فاجعه بار می انجامد. بازی مردان جنگ 2 یکی از زیباترین اکشن های استراتژیک در میان این سبک از سری بازی های کامپیوتری است و طرفداران سری بازی های جنرالز آن را بسیار دوست خواهند داشت ؛ تانک های جنگی ، هواپیماها و جت های جنگی ، ناو و توپخانه و انواع اسلحه های کشنده از جمله چشم اندازهایی هستند که در بازی Men of War Assault Squad 2 همواره به چشم می آیند.

هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

منبع yasdl.com

 

دانلود بازی اکشن و زیبای Mad maxبرای پلتفرمpc
دانلود بازی اکشن و زیبای Mad maxبرای پلتفرمpc

Mad Max یک عنوان سوم شخص جهان آزاد است که بر مبنای نبرد بوسیله ی خودرو طرحی شده، اساس طرحی این عنوان سری فیلم های Mad Max می باشد. در ابتدا به نظر می رسید که Mad Max ادامه ای بر فیلم  Mad Max : Fury Road  می باشد اما صحت این مطلب تایید نشد و استودیوی سازنده ی بازی اعلام کرد که این بازی دارای داستانی کاملا مجزا و به صورت کاملا جداگانه می باشد. داستان بازی پس از غارت کردن خودروی مکس یعنی “ردگیر وی هشت” رقم می خورد. مکس برای بازپس گرفتن خودروی افسانه ای خود به سفری طولانی و پرمخاطره اقدام می نماید. طی روند بازی مکس با شخصیت Chumbucket آشنا می شود. Chumbucket دانشمند دیوانه و گوژپشتی می باشد که وظیفه ی ارتقای خودروی جدید مکس یعنی magnum Opus را بر عهده دارد. مکس در مسیری که طی می نماید با دوستان و دشمنان فراوانی روبه رو می شود. او در جست و جوی محلی با نام “دشت خاموشی ها” می باشد که آنجا را مکانی برای تسلی دادن به جنون خود می یابد.

Mad Max PC-3DM

|کرک ورژن ۱ Mad.Max.Update.0.Incl.DLC.and.Crack-3DM اضافه شد|

 

هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

جهت دانلود این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

منبعdownloadha.com

 

دانلود بازی جذابMetal Gear Solid V The Phantom Pain برای پلتفرمpc
دانلود بازی جذابMetal Gear Solid V The Phantom Pain برای پلتفرمpc

شاید یکی از بزرگترین تغییراتی که نسخه ی  MGS V : TPP را از نسخه های پیشین سری متمایز می کند جهان باز ( Open World ) بودن این بازی می باشد. ویژگی که آزادی عمل بسیار بالایی را برای بازیبازان در انجام ماموریت ها پدید آورده است. ویژگی که نمونه ی بسیار محدود آن را پیش از این در GZ مشاهده کردیم زیرا در این عنوان بازیبازان با وجود داشتن اهداف از پیش تعیین شده می توانستند به روش های گوناگونی ماموریت خود را به اتمام برسانند. حال این آزادی عمل در TPP به اوج خود رسیده است به عنوان مثال می توان به مرحله ی نمایش داده شده در افغانستان اشاره کرد که اسنیک به سمت تنها هدف و هدف نهایی که در نقشه مشخص شده است یعنی میلر می بایست حرکت نمایید اما اینکه چطور و چگونه، به صورت مخفیانه یا با کشت و کشتار و…  به انجام وظیفه اش بپردازد در دستان بازیبازان می باشد. اگر شما نیز نسخه ی GZ را تجربه کرده باشید به خوبی کمپ امگا ( محل رقم خوردن بازی ) را به خاطر دارید حال اینگونه که مشخص شده است محیط TPP حدودا ۲۰۰ برابر بزرگتر از امگا می باشد که این امر سبب بدل شدن این بازی به بزرگترین نسخه از سری MGS شده است.

Metal Gear Solid V The Phantom Pain PC-3DM

|کرک ورژن ۱ بازی Crack.v1.Update.v.1.005-3DM اضافه شد|

هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

منبعdownloadha.com

دانلود بازی GRIDBERD برای PC
دانلود بازی GRIDBERD برای PC

 

GRIDBERD بازی جدیدی در سبک اکشن ماجراجویی و ترسناک می باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط Wareberd ساخته و توسط همین کمپانی برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی شما نقش یک بازمانده را دارید که در دنیایی ترسناک و بدون هیچ امنیتی رها می شود و باید برای زنده ماندن خود تلاش کند. در این بازی افرادی هستند (زامبی ها) که میخواهند شما را همانند دیگران از بین ببرند ولی شما با مهارت هایی که دارید باید آنها را نابود کنید و برای زنده ماندن خود تلاش کنید و از این مهارت ها برای نابودی زامبی ها استفاده کنید. از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک بالا ، دارای سلاح های مختلف برای مقابله با زامبی ها ، دارای گیم پلی ترسناک و هیجان انگیز و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید این بازی را یا لینک مستقیم از وب سایت دانلود سرا دریافت نمایید .

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

منیعdownloadha.com

 

 

دانلود بازی اکشن و زیبای Rack N Ruin – بازی شیطان کوچک

Rack N Ruin یک بازی پرهیجان در سبک اکشن و ماجرایی برای کامپیوتر می باشد که توسط استودیو LifeSpark Entertainment در ۲۰۱۵ انتشار یافته است. Rack اسم موجودی شیطانی بوده که چندین بار از اربابش سرپیچی کرده و باعث نابودی سرزمین های زیادی شده است. اربابش قبل از این که همه جا به محیطی همچون آخرالزمان تبدیل شوید، به او هشدار داده تا جلوی خود را بگیرد.

دانلود Rack N Ruin - بازی شیطان کوچک

با این وجود Rack نمی تواند جلوی خود را در بازی Rack N Ruin بگیرد و باز هم به خرابکاری می پردازد. حال باید با این موجود خطرناک همراه شوید و هر چیزی که جلوی راهتان بوده از بین ببرید! انسان ها و شخصیت های زیادی برای جلوگیری از خرابکاری هایی که انجام داده اید، با یکدیگر متحد شده اند. آنان قدرت زیادی دارند. البته باید دید که در مقابل نیرو های شیطانی شما می توانند دوام بیاروند یا خیر. جواب قطعا منفیست و همواره باید برای نابودسازی سرزمین های انسان ها تلاش کنید.هم اکنون می توانید این بازی زیبا در سبک اکشن را از وبسایت دانلودسرا دریافت نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.منبعfreegames.ir

دانلودبازی اکشن اساسین کرید جدید Assassins Creed: Rogue
Assassin’s-Creed-Rogue-051

 

بازی اساسین کرید Assassins Creed: RogueReviewed by HaMed on Mar 17Rating: 4.0بازی اساسین کرید Assassins Creed: Rogue داستان بازی Assassins Creed: Rogue، درباره یک اساسین سرکش به نام Shay می باشد. البته Shay به خاطر اشتباهات و خودسری هایی که، در زمان اساسین بودن انجام می داده است، از این فرقه طرد شده است، و شما در بازی، کنترل او را به عنوان یک اساسین به عهده خواهید داشت.

داستان بازی Assassins Creed: Rogue، درباره یک اساسین سرکش به نام Shay می باشد. البته Shay به خاطر اشتباهات و خودسری هایی که، در زمان اساسین بودن انجام می داده است، از این فرقه طرد شده است، و شما در بازی، کنترل او را به عنوان یک اساسین به عهده خواهید داشت.............

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید