دانلود بازی اکشن Child of Light برای PC

دانلود بازی اکشن Child of Light برای PC

دانلود بازی اکشن Child of Light برای PC

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
برچسب ها :

دانلود بازی اکشن Child of Light برای PC

,
دانلود بازی اکشن Child of Light برای PC

دانلود بازی Child of Light برای PC

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

داستان بازی Child of Light درباره ی دختری به نام Aurora است که قصد دارد خورشید، روشنایی، ماه و ستارگان را که از سرزمین خود دزدیده شده اند، بازگرداند. شخصیت اصلی این بازی یعنی Aurora یک دختر کوچک است که مشخصات ظاهری او همانند شخصیت اصلی انیمیشن Brave است. او دارای موهای قرمز، لباس سراسر سفید و چهره ی بسیار زیبایی است. همچنین بر سر او یک تاج طلا قرار دارد که به نوعی سمبل این بازی میباشد. در مراحل مختلف این بازی شخصیت های فرعی نیز وجود دارند که به شما کمک شایانی می کنند. سازندگان بازی تاکید کرده اند که شخصیت های فرعی نیز تاثیر بسزایی در روند بازی دارند و همچنین قابل بازی می باشند. در بازی میتوانید از دوستان خود برای هدایت دیگر شخصیت ها نیز کمک بگیرید و به کمک دوستان خود سناریوی این بازی را پیش ببرید و این ماجراجویی زیبا را به پایان برسانید. در بازی تصمیمات زیادی پیش رویتان قرار میگیرد که باید به نحو احسنت از آن ها استفاده کنید، زیرا در طول بازی تصمیم هایتان نتایجی خواهند داشت که ممکن است پیامد های خوبی را به همراه نداشته باشد. پس در تصمیم گیری دقت کنید. عنوان Child of Light بهره مند از هنر و آرت ورک های ملایم و زیبای است، که این امر این بازی را نسبت به سبکی دارد خیلی محلل تر ساخته است. حتی به پلیرها پیشنهاد شده که بازی را در کمال آرامش و تفکر تجربه کنند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

با تشکر فراوان از شما بازدیدکننده محترم.جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبع/http://ir-dl.com

دانلود بازی Traverser برای PC

 

 

خورشید مرده است. بشریت به نابودی کشانده شده است. در شهر دوپهلو Brimstone، سازمان Raven به کنترل باارزش ترین منبع حیات انسانی یعنی تنفس هوا دست زده است. حال این وظیفه شماست که در این سازمان نفوذ کرده، اسرار آن را فاش ساخته و سال ها دروغ و کلک را برملا سازید. بازی Traverser یک بازی در سبک اکشن، ماجراجویی و ایندی می باشد که توسط کمپانی Gatling Goat Studios توسعه داده شده و کمپانی Adul Swim Games آن را منتشر کرده است.

 

Traverser PC-FLT

 

 

 

Traverser pc cover دانلود بازی Traverser برای PC

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

منبعdownloadha.com

 

دانلود بازی The Red Solstice برای PC

 

 

The Red Solstice یک بازی تاکتیکی، برپایه کار تیمی می باشد که در آینده ای دور در سیاره مریخ اتفاق می افتد که در دو حالت تک نفره و تا حداکثر ۸نفره می توان آن را بازی نمود. آزادانه در نقشه های بسیار بزرگ این بازی حرکت کنید، ماموریت های تصادفی را به اتمام رسانید و با وقایع شگفت انگیزی که باعث رشد شما می شوند روبرو شوید. این بازی در سبک اکشن، RPG و ایندی می باشد که توسط کمپانی Ironward ساخته شده و کمپانی Nkidu Games Inc. آن را منتشر کرده است. نقدها و نظرات بسیار مثبتی برای این بازی تا به حال نوشته شده است.

 

The Red Solstice PC-RELOADED

 

 

 

The Red Solstice pc cover دانلود بازی The Red Solstice برای PC

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

منبعdownloadha.com

 

دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC به همراه اپدیت جدید

 

 

هنوز داستان بازی به طور کامل مشخص نیست، اما در یکی از مصاحبه ها وقتی از اد بون سوال شد، که داستان باز ارتباطی به نسخه قبل دارد، یا خیر ؟ او جواب داد هم ارتباط دارد و هم بی ارتباط است، خیلی سخت است، که بتوانم توضیح دهد. همان طور که از بازی قبل به یاد داریم، بسیاری از شخصیت های می میرند و ممکن است، خیلی شان دوباره به بازی برگردند. مثلا ساب زیرو که تبدیل به یک روبات شده بود، بار دیگر در شکل انسانی بازگشته است و این گونه موارد، از بازی های مبارزه ای دور از انتظار نیست. در کل گیمران توقع داستان خیلی واقع گرایانه از بازی های مبارزه ای ندارند و فقط می خواهند، که مبارزات برایشان در یک دنباله به صورت خوب و منطقی قرار بگیرد. به نقل از بون شخصیت های سابق این سری بازی که ید طولایی در این بازی دارند، بار دیگر باز خواهند، گشت و برخی شخصیت های جدید هم به بازی اضافه خواهند شد. این شخصیت های جدید هم ذات پلید و شیطانی دارند و هم ذات خوب و صلح جو. چند شخصیت هم مانند اسکورپیون در هیچ کدام از دسته های بالا قرار نمی گیرند و به اصطلاح خنثی هستند.

 

Mortal Kombat X PC-Proper.RELOADED

 

|آپدیت Update.v20150709-RELOADED بازی به پست اضافه شد|

 

 

 

Mortal Kombat X pc cover small دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

منبعdownloadha.comب

 

دانلود بازی اکشن و محبوب قهرمانان نسخه نبرد قرن Power Rangers.Battle Of Century

دانلود بازی اکشن و محبوب قهرمانان نسخه نبرد قرن Power Rangers.Battle Of Century

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

بازی زیبای Power Rangers.Battle of Century مربوط به قهرمان آکروبات بازی است که حرکات جنگی درآمیخته با کنگفو را برای شما به نمایش خواهند گذاشت. این بازی زیبا توسط کمپانی های Disney Interactive Studios و Artificial Mind and Movement حمایت شده است. در این بازی شما یک تیم از ابر قهرمان ها را در اختیار دارید و باید با حداکثر توان خود در مقابل دشمنان بایستید. در بازی باید علاوه بر طی مراحل و ماجراجویی های خطرناک با هیولای عظیم الجثه ای که قصد نابودی دنیا را دارد مقابله کنید و به هدف خود که نجات دنیا و انسان ها است برسید. راز پادشاه Zedd نیز چنین است که پس از زندانی شدن به یک موجود شرور تبدیل شده است و قصد نابودی دنیا و قهرمانان را نیز دارد و وظیفه اصلی شما مقابله با این موجود بدذات است. بیش از ۲۰ ابرقهرمان با ویژگی های متفاوت در اختیار شماست و بازی گرافیک مناسبی را نیز در خود جای داده است. این بازی زیبا را ازسایت دانلودسرابه طور رایگان دریافت کنید.

دانلود بازی جدید و زیبای Syndicate 2012

دانلود بازی جدید و بسیار زیبای Syndicate 2012

▐لینک دانلود افزوده شد ▐

▐نسخه سالم و معتبر ۳DM + کرک ▐

.•● کاهش حجم از ۱۰GB به ۶GB بدون حذفیات●•.

جدیدترین عنوان از Starbreeze AB و EA رونمایی شد! Syndicate که اخیراً برای PC منتشر شده است با داستانی متفاوت و مربوط به سال ۲۰۶۹ شما را به دنیای جدیدی از عصر بازی های مدرن هدایت خواهد کرد. شما در نقش Miles Kilo یکی از مامورین سازمان افسانه ای EuroCorp وارد مهلکه ای مرگبار بر سر مبارزه با نظام بی رحم Syndicate های ۴ گانه ی اداره ی جهان خواهید شد، این اتفاقات در فضایی آینده گرایانه اتفاق خواهد افتاد که جنگ و طبعات آن مهمترین راه برای کسب درآمد غول های اقتصادی هستند. Miles Kilo یک انسان معمولی نیست بلکه ماموری ارتقا یافته است که با نصب چیپست مخصوصی در بدنش به توانایی های ویژه ای دست یافته است، در بازی و با پیشروی در آن قادر خواهید بود تا توانایی های خود را ارتقا دهید، این ارتقاها در دو دسته ی کلی طبقه بندی می شوند: اولین دسته Perk های ۱۷ گانه ای هستند که شما با کسب اعتبار لازم برای آزاد سازی هریک آن ها را دریافت خواهید کرد این پرک ها رنج گسترده ای از قابلیت هایی نظیر افزایش آسیب رسانی اسلحه تا افزایش دقت هدف گیری و سرعت بارگذاری خشاب را شامل خواهند شد. اما برگ برنده ی اصلی بازی را باید در دسته ی دوم مهارت های آن یافت این مهارت که در بازی با نام breach abilities شناخته می شوند برگرفته از قابلیت های چیپ کارگذاری شده در بدن Kilo هستند و خود به سه دسته ی Backfire، Persuade و Suicide تقسیم بندی می شوند هسته ی اصلی گیم پلی بازی را تشکیل میدهند. Backfire به شما اجازه میدهد تا با کنترل کردن اسلحه ی دشمنتان آن را بر علیه دارنده ی آن به کار گیرید.Persuade در مقطع زمانی مشخصی دشمنی را که ذهن وی را کنترل میکنید به متحد شما تبدیل خواهد کرد و وی در جبهه ی شما خواهد جنگید و در نهایت Suicide سربازهای بیچاره را مجبور به خودکشی دردناکی خواهد کرد. بنابر اعلام استودیو بازی علاوه بر بخش تکنفره از بخش چندنفره ی کامل و نیز Co-op نیز برخوردار خواهد بود اما Starbreeze یا آور شده است تمرکز آن ها بر روی بخش تکنفره ی بازی بوده است و این بخش اصلی ترین قسمت بازی خواهد بود. در کل بازی قدرتمند و سراسر هیجان را تجربه خواهید کرد! هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت دانلودسرا دریافت نموده و از اجرای آن لذت ببرید.

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

دانلود بازی Rocket League برای PC

دانلود بازی Rocket League برای PC

دانلود بازی Rocket League برای کامپیوتر

| بازی فوتبال ماشین ها |

 | نسخه FLT |

 

Rocket League بازی جدیدی در سبک اکشن ، ورزشی و مسابقه ای می باشد که در سال 2015 توسط Psyonix ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. در ابتدا می بایست یک تصور اولیه را از ژانر این بازی داشته باشیم ؛ آیا تا به حال بازی کامپیوتری انجام داده اید که هم اکشن باشد و هم ورزشی؟! به نظر می رسد این ترکیب تا حدودی غیرقابل باور باشد ، اما در بازی Rocket League شدنی است ! Rocket League یک بازی جدید مبتنی بر فیزیک است که در آن اتومبیل های قوی هیکل به انجام بازی فوتبال مشغول هستند ! اما این فوتبال همانند تصور فعلی شما از این بازی ورزشی نیست ! هیچ محدودیتی برای پیروزی در برابر تیم حریف وجود ندارد ؛ از آنجا که خودروهای شما دارای امکانات یشرفته ای هستند شما می توانید از ابزارهای جنگی مختلفی برای نابودسازی حریفان استفاده کنید.

یکی از نکات قابل توجه و جالب در مورد توپ بازی این است که حجم آن حتی از خودروها نیز بیشتر است ، این موضوع باعث می شود که شرکت کنندگان بتوانند کنترل مناسب تری را بر روی توپ داشته باشند. این بازی جدید از حالات تک نفره و چند نفره به صورت محلی و یا آنلاین پشتیبانی می کند و کاربران می توانند صرف نظر از پلت فرم فعلی با همدیگر بازی کنند ، برای مثال یک پلیر PC می تواند به صورت آنلاین با یک پلیر PS4 بازی کند. حالت کاملاً جدید Season Mode که در نسخه 2015 این بازی اضافه شده است تجربه ای بی نظیر را در حالت بازی یک نفره پیاده سازی می کند.  هم اکنون می توانید بازی Rocket League را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع yasdl.com

 

دانلود بازی Colonial Defence Force Ghostship برای PC

 

 

Colonial Defence Force Ghostship یک بازی کامپیوتری که با دارا بودن سبک اکشن , ماجراجویی توسط استودیو مستقل MAG Studios ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را برای PC منتشر کرده است . بازی CDF Ghostship با دارا بودن محیطی علمی‌و تخیلی یک شوتر به سبک بازی‌های Old School و در محیطی Open World روایت می‌شود . هر بازی جدیدی شما را با یکسری چالش‌ها و خط داستانی رو به رو می‌کند . دشمنان مختلف و پایان‌های متعدد از ویژگی‌های این گونه بازی‌ها می‌باشد . در ۳۵۰ سال آینده نژاد انسان‌ها به گونه ای می‌باشد که می‌توانند به صورت آزادانه در میان کهکشان رفت و آمد کرده و محیط‌های مختلف را کشف کند . جهان بازی دارای کلونی‌های متعدد می‌باشد که سرتاسر کهکشان پخش شده اند . Colonial Defence Force Ghostship مسئولیت دفاع از زمین و کلنی‌های آنها را در مقابل دشمنان ناشناخته بر عهده دارند . در اولین روز از مارچ ۲۳۶۸ ارتباط با بسیاری از کلونی‌ها قطع می‌شود دو روز بعد گروهی از کلاس فضایی Dreadnought برای تجسس به آنجا فرستاده می‌شوند. بازی Colonial Defence Force Ghostship دارای ۵ حالت سختی می باشد که در کنار رویدادهای تصادفی بازی یک شوتر اول شخص پرهیجان را به وجود آورده است . از ویژگی های دیگر بازی می توان به وجود ۱۵ نوع سلاح مختلف در قالب Plasma و Laser , وجود ۲۰ نوع دشمن مختلف , فیزیک بالا , انتخاب های تاثیر گذار در طول بازی , پشتیبانی از ۴K و یک سیستم تازه در هوش AI اشاره کرد .

 

Colonial Defence Force Ghostship PC-CODEX

 

 

 

CDF Ghostship pc cover small دانلود بازی Colonial Defence Force Ghostship برای PC

 

 

 

 

بازدیدکنندگان گرامی جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

منبع downloadha.com

 

 

 

 

دانلود بازی A-Men 2 برای PC

 

 

A-Men 2 نسخه دوم از این سری محبوب می باشد که در ژانر ماجرایی و مستقل برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است. شما در این بازی در مجموعه از دنیاهای مختلف قرار میگرید و با ارائه و قرار گرفتن در چالش های مختلف از موانع تعیین شده در بازی عبور می کنید. از بین بردن دشمنان شما در بازی مهمترین ماموریت شما در بازی می باشد. ماموریت های شما بیش تر در مناطق آفریقایی و پر از حیوانات مختلف خواهد بود که می توان از هیجان بیشتری برای این بخش از بازی قائل شد. هم اکنون می توانید بازی زیبای A-Men 2 را به طور مستقیم ازدانلودسرادریافت نمایید.

 

 

 

A-Men 2-PLAZA

 

 

 

A Men2 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی A Men 2 برای PC

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

 

 

منبع downloadha.com

 

 

 

بازی جنگی شنک 2 (برای کامپیوتر) - Shank 2 PC Game

دانلود بازی جنگی شنک 2 (برای کامپیوتر)

Shank 2 PC Game

 

 

بازی جنگی شنک 2 (برای کامپیوتر) - Shank 2 PC Game

 

 

Shank 2 توسط شرکت بزرگ EA ، سازنده بازی های معروفی همچون Need For Speed و FIFA و در سال 2012 ساخته شده است.

 

در نسخه دوم از بازی نیز همانند نسخه اول، Shank به دنبال گرفتن انتقام از Butcher است. شما در مسیر این انتقام باید افراد بسیار زیادی را بکشید.

 

اما این بازی نسبت به نسخه اول پیشرفت های بسیار زیادی داشته است. در این نسخه با گذشتن از هر مرحله اسلحه های جدید برای شما باز میشود و همچنین در برخی مراحل جنگجوهای جدیدی باز میشود که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارند.

 

این بازی دو بعدی است و به همین دلیل توانسته کاربران بسیار زیادی را جذب خود کند.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

جهت دانلودبه ادامه مطلب بروید.

منبع sarzamindownload.com 

 

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید