دانلود بازی Tiestru برای کامپیوتر

دانلود بازی Tiestru برای کامپیوتر

دانلود بازی Tiestru برای کامپیوتر

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود بازی Tiestru برای کامپیوتر

 

 

جهان توسط تاریکی احاطه شده است. اعتقادات بر آن بوده که اگر چراغی به برج شهر تیسترو رفته و روشنایی را بیاورد، شیطان از آن شهر خواهد رفت. بازی تیسترو (به انگلیسی: Tiestru) یک بازی ۳بعدی استراتژی می باشد که شما با عنوان شخصیت Warlock وارد بازی می شوید و با صلابت خود نبرد خواهید کرد و شیطانی که باید با آن نبرد کنید، همان تیسترو نام دارد. هدف اصلی شما نجات دنیا می باشد که برای آن باید از کریستال روشنایی محافظت کنید و از این طریق با تیستو نبرد کرده و آن را نابود کنید. برای محافظت از کریستال روشنایی باید از کریستال های خود استفاده کنید و در این راه به عبارتی از دارایی های خود قربانی کنید.

 

Tiestru PC-OUTLAWS

 

 

 

Tiestru screenshots pc cover دانلود بازی Tiestru برای PC

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

منبعdownloadha.com

 

 

 

 

دانلود بازی Starpoint Gemini 2 Origins برای کامپیوتر

بازی Starpoint Gemini 2 Origins یکی از بهترین و تخیلی ترین بازی های سال ۲۰۱۵ است که توسط کمپانی Iceberg Interactive ساخته و طراحی شده است و توسط کمپانی Little Green Men Games برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی دارای سبک اکشن و ماجراجویی می باشد و دارای نقشه بسیار وسیعی است که گشت و گذار به مدت طولانی را برای شما امکان پذیر می سازد. شما در این بازی باید به جنگ دشمن رفته و وسایل جنگی آنها و هواپیماهای آنها را نابود کنید و از قلمرو خود دفاع کنید ، این بازی در آینده رخ می دهد جایی که دیگر انسان یا هر موجود زنده دیگری وجود ندارد فقط و فقط ربات ها در آنجا حکومت می کنند و این ربات ها نیز به دو دسته تقسیم می شوند که شما آدم خوبه داستان هستید و باید دشمن را نابود کنید.

 

Starpoint Gemini 2 Origins PC – SKIDROW

 

Starpoint Gemini 2 دانلود بازی Starpoint Gemini 2 Origins برای PC

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبعdownloadha.com

 

دانلود بازی Scourge Outbreak برای PC

Scourge Outbreak pc cover دانلود بازی Scourge Outbreak برای PC

این بازی سوم شخص اکشن بوده و در استادیو Tragnarion طراحی شده است. همانطور که از اسم بازی مشخص است شما باید از شیوع یک جتگ یا همان معضل بزرگ جلوگیری کنید، بازی گیمر را به سال ۲۰۲۶ میبرد، جایی که جهان توسط شرکت قدرتمند Nogari تحت کنترل است، این شرکت به یک منبع انرژی قدرتمند جدید به نام ' آمبروزیا ' دست یافته است و خواستار نابودی جهان است. آمبروزیا یک محصول از تحقیقات انجام شده بر روی یک قطعه شهاب سنگ مرموز است که در اختیار Nogari قرار دارد. فقط یک سازمان جرات به مبارزه با Nogari دارد و میتواند آنرا نابود کند، این سازمان طرح تارن "Tarn Initiative" نام دارد که یک گروه ناشناس از خرابکاران هستند و قصد آشکار کردن حقیقت نهفته در پشت آمبروزیا و شکستن چنگال آهنی Nogari در جهان را دارند. شما به اتفاق سه تن دیگر از اعضای این گروه هستید و باید با پایان رساندن ۴ مرحله از وقوع این معضل جلوگیری کنید. بازی Scourge Outbreak با وجود سطحی از گیم پلی وسیع سعی کرده تا گیمر را با وحود ماموریت ها به چالش بکشد، سازنده بازی برای هرکدام از شخصیت ها دساتان متفاوتی را در نظر گرفته و شما در طول بازی از وقایع اتفاق هر شخص با خبر میشوید.

Scourge: Outbreak PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

جهت دالنود به ادامه مطلب بروید.

 

 

 

دانلود بازی Enemy Front برای PC

 

 

 

دانلود بازی Enemy Front برای PC

…:: نسخه کامل با کرک CODEX ::..

بازی Enemy Front شما را به جنگ جهانی دوم برده و با عملیات های بسیار سختی روبرو می کند. در حالیکه سبک جنگ جهانی دوم، یک سبک کاملاً شناخته شده است و نمی توان ایده های جدیدی را در آن به کار برد، به نظر می رسد که Enemy Front می خواهد یک بازی تیراندازی با المان های جدید باشد. سازندگان این بازی می گویند که ما نمی خواهیم بازیکنان را به یکباره در خط مقدم یا در نرماندی قرار بدهیم تا پس از آن برلین را فتح کنند. این کارها میلیون ها بار صورت گرفته و بازیکنان با آن ها آشنا هستند. بازی Enemy Front از Saving Private Ryan دور خواهد شد. این جنگی بوده که مربوط به دوران پدربزرگ های ما می شود و باید به کشته شدگان آن نیز احترام گذاشت. قرار نیست که در هر بازی ای که با موضوع جنگ جهانی ساخته می شود، یکسری المان ها و عملیات های تکراری را به نمایش دربیاوریم. در این بازی قرار است کمی حالت شادی و سرگرم کننده را نیز تجربه کنید. البته استفاده از المان های سرگرم کننده باعث نشده که بازی بیش از پیش فانتزی شود. در این بازی با صحنه های سینمایی جالبی روبرو می شوید که در فیلم های دهه ۷۰ آمریکا مشاهده شده بود. در Enemy Front بازیکنان خودشان را در نقش کلینت ایستوود (Clint Eastwood) خواهند دید که یک کله خراب درست و حسابی است! بازی به شکلی ساخته شده که بیشتر به صورت فیلم روایت شود و همین طور بازیکنان خود را به خوبی در جنگ احساس می کنند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

منبعir-dl.com

دانلود بازی Murdered: Soul Suspect برای PC

 

دانلود بازی Murdered: Soul Suspect برای PC

…:: نسخه کامل با کرک CODEX ::..

اولین سخن ها از بازی جدید کمپانی قدرتمند Square Enix با عنوان Murdered: Soul Suspect با نمایش تیزی بسیار مختصر، اما تأثیرگذار به میان آمدند و پس از آن، تقریباً هیچ چیز جدیدی شنیده نشد. مدتی پیش، به مناسبت راهیابی این بازی به نمایشگاه E3 2013 دموی تازه ای به همراه اطلاعات بیشتر از بازی به اشتراک گذاشته شد که با عکس العمل های مثبت بسیاری مواجه گردید. Murdered که توسط استودیوی Airtight Games در حال ساخت است، پر از ایده های بکر و جاه طلبانه خواهد بود که به نظر پیش از این، در هیچ عنوان دیگری تجربه نشده اند.
آن ها با برداشتن پرده بین عالم زندگان و مردگان، بار دیگر بازیکنان را با دنیای مرموزی همراه می کنند که اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست و همیشه پی بردن به اسرار اموات یکی از جالب ترین سوژه هایی بوده که در صنعت بازیسازی و حتی سینما بسیار به آن ها پرداخته شده است. در Murdered خلاقیت حرف اول را می زند. از داستانی پیچیده و تاریک گرفته تا گیم پلی خاص و نامحدود آن که هیچ چیز (حتی دیوارها و موانع موجود در محیط) نمی تواند مانع پیشروی شما شود. تا کنون اولین نمایش های این بازی بسیار مورد توجه قرار گرفته و اطلاعات اندکی از آن منتشر شده است. داستان مربوط به کارآگاه زبده ای به نام رونان اوکانر (Ronan O’Connor) می شود که به عنوان یکی از مأموران ماهر شهر Salem شناخته می شود. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD برای PC
 

 

دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD برای PC

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

با آغاز دوران بازیهای سه بعدی، بسیاری از بازیهای دو بعدی معروف در گذر از این مرحله با مشکلات بسیاری رو به رو شدند. یکی از این عناوین که سال ها به خاطر انتقال از دنیای دو بعدی به سه بعدی رنج می برد، سری محبوب کسلوانیا بود. کسلوانیا با سمفونی شب (Symphony of the Night) به اوج رسید و توانست طرفداران بسیاری جذب کند اما با تغییر فضای بازی به حالت سه بعدی عملا بسیاری از طرفداران را نسبت به نسخه های جدید دلسرد کرد. کاهش محبوبیت سری ساخت ادامه های آن را متوقف کرد. تا این که نوبت به اربابان سایه ها (Lords of Shadows) رسید. عنوانی که توسط استودیو Mercury Steam ساخته شد. این عنوان نه تنها نشان داد که کسلوانیایی سه بعدی می تواند موفق باشد بلکه سری را با داستانی جذاب وارد مرحله جدیدی از حیات خود کرد. در ادامه و دومین قسمت این بار نوبت به آیینه سرنوشت (Mirror of Fate) رسیده تا برخلاف LOS به عناوین کلاسیک تمایل داشته و در نمایی دو بعدی دنبال می شود. عنوانی که هرچند سرگرم کننده و جذاب است اما از مشکلاتی کوچک رنج می برد که از تبدیل شدن به آن به بازی عالی جلوگیری می کند.
در قسمت اول از سری دیدیم که گابریل،قهرمان این سری بازی در نهایت تبدیل به شخصیت منفی اصلی سری یعنی دراکولا شد.بسیاری از طرفداران سری نسبت به عدم حضور شخصیت های آشنایی همچون سایمون و آلوکارد گله داشتند که MOF از این لحاظ می تواند آن ها را راضی کند.در این عنوان بازیباز کنترل سه شخصیت مختلف یعنی سایمون و ترور بلمونت و آلوکارد را برعهده می گیرد.سایمون که در اصل پسر ترور و نوه گابریل است،پدر و مادر خود را طی حمله نیروهای دراکولا از دست داده و اکنون تصمیم گرفته که با رفتن به قلعه او انتقام خود را بگیرد. در کنار این موضوع بخشی از داستان طی یک پیش زمینه توسط ترور روایت شده و از سوی آلوکارد نیز حضور دارد که هویت اصلی او در طول بازی مشخص نیست.متاسفانه هر چه جزییات و کلیه داستان بازی دارای جزییات خوبی است،سازندگان نمی توانستند به شکل مناسبی از سورپرایزها استفاده کنند.بخش عمده ای از کلید های داستانی از همان ابتدا مشخص شده و در انتها دیگر فرصت ایجاد شوک های داستانی را از بین می برند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

منبعir-dl.com

دانلود بازی Second Chance Heroes برای PC

دانلود بازی Second Chance Heroes برای PC

…:: نسخه کامل با کرک CODEX ::..

وظیفه شما در این بازی اینست که ارتشی عظیم بسازید و پس از تمرین و آموزش آنها ، با رهبری خودتان به جنگ دشمنان بروید. دشمنان شما چه کسانی هستند؟ دشمنانتان موجودات ماورایی و خطرناک نظیر گرگینه ها و زامبی ها می باشند که باید با آنها رو در رو شوید و آنها را نابود سازید. اگر به دنبال بازی ای در سبک RPG و اکشن هستید این بازی در سبک بازی های RPG و اکشن میباشد. این بازی از داستانی قوی و جالب برخوردار می باشد و دارای بیش ۱۵۰ شخصیت مختلف، گیم پلی روان و ساده، امکان ارتقا و خرید انواع آیتم ها و اسلحه ها و … می باشد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

منبعir-dl.com

دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

…:: آپدیت نسخه ۱٫۰۲ بازی اضافه شد ::..

…:: نسخه فشرده شده Black Box بازی اضافه شد ::..

“تاریخ نقلی”.واژه ای که نماینده مجموعه وسیعی از تعاریف و مفاهیم تاریخی،سیاسی و اجتماعیست.تاریخ نقلی همان گونه که از نامش پیداست،نقل شده است و مدرک معتبری جز حرف ها و شنیده ها در آن پیدا نمی شود.عده ای دیگر از جمله جیمز موریگان انگلیسی می گوید تاریخ نقلی یک صنعت است.دلیل های خاصی هم ارائه داده است.وی می گوید:بیایید کمی تامل کنیم که چطور کشت و کشتار مردم آفریقا و امثال آن در طی این سال ها باعث رونق و رشد سینمای غرب و حتی زیر شاخه های آن شده است؟صحبت از زیرشاخه ها شد.باید اشاره کرد که دنیای بازی های رایانه ای به عنوان یکی از زیرشاخه های سینما و یکی از مطرح ترین سرگرمی های مردم آمریکا و البته سراسر جهان تا حدی کمرنگ تر از پرده نقره ای در این زمینه ظاهر شده است و جز چندین عنوان اکشن همچونcall of duty عنوان مطرح دیگری وجود ندارد.در این میان عناوین تازه نفسی هم یافت می شوند که هر بار با وجود کم و بیش های فراوان نتوانستند مخاطب را به این سمت گرایش بدهند.یکی از معروف ترین آن ها سری Sniper می باشد که به تازگی نسخه جدیدی از آن بر محوریت صحبت های گفته شده به بازار عرضه شده است.حال سوال اینجاست که آیا تک تیرانداز توانسته است کمی این مشکلات را بهبود ببخشد یا تیر آن خطا رفته است؟پاسخ خواهیم داد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

دانلود بازی Watch_Dogs برای PC

 

دانلود بازی Watch_Dogs برای PC

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

…:: Watch Dogs Hotfix – Day 1 Patch به پست اضافه شد ::..

…:: Watch Dogs DLC Unlocker به پست اضافه شد ::..

…:: نسخه فشرده شده Black Box به پست اضافه شد ::..

…:: آپدیت نسخه ۱٫۰۳٫۴۷۱ بازی به پست اضافه شد ::..

…:: Watch_Dogs: Bad Blood – DLC به پست اضافه شد ::..

فاصله طولانی مدتی از نسل هفتم تا چند ماه از آغاز رسمی عصر جدید بازی های ویدئویی برای معرفی IPپر حاشیه کمپانی Ubisoft با عنوان Watch_Dogs گذشت.عنوانی که پس از معرفی در مراسم E3 سر و صدای زیادی به پا کرد.آن چه که به نمایش در آمد،ساختاری به یاد ماندنی از یک اکشن شوتر ماجراجویانه همراه با المان های هک کردن سیستم های درونی شهر بود که باعث شد بسیاری از صاحب نظران از همان ابتدا این IP را یکی از موفق ترین و متفاوت ترین عناوین نسل هشتم بدانند.نویسندگی و کارگردانی این عنوان بر عهده Kevin Shortt و Jonnathan Morin می باشد.جاناتان مورین فرانسوی الاصل یکی از ارکان اصلی استودیوی Ubisoft Montreal است که در کارنامه اش عناوینی همچون سری Prince of Persia می درخشد،پس از مدت ها دوری از ساخت بازی محبوبش این بار با استودیویی دیگر و موتور گرافیکی جدید پا به عرصه صنعت بازی گذاشت تا با خلق تجربه ای جدید از یک عنوان Open World با بازی هم سبک یعنی GTA V به رقابت بپردازد.پس از تاخیر هفت ماهه در عرضه بازی،حال Watch Dogs منتشر شده و نظرات مختلف و بعضا ضد و نقیضی را هم دریافت کرده.آیا توانسته به رقابت با غول صنعت بازی یعنی GTA V بپردازد؟در ادامه به بررسی بازی خواهیم پرداخت. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

منبعir-dl.com

دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC

 

هنوز داستان بازی به طور کامل مشخص نیست، اما در یکی از مصاحبه ها وقتی از اد بون سوال شد، که داستان باز ارتباطی به نسخه قبل دارد، یا خیر ؟ او جواب داد هم ارتباط دارد و هم بی ارتباط است، خیلی سخت است، که بتوانم توضیح دهد. همان طور که از بازی قبل به یاد داریم، بسیاری از شخصیت های می میرند و ممکن است، خیلی شان دوباره به بازی برگردند. مثلا ساب زیرو که تبدیل به یک روبات شده بود، بار دیگر در شکل انسانی بازگشته است و این گونه موارد، از بازی های مبارزه ای دور از انتظار نیست. در کل گیمران توقع داستان خیلی واقع گرایانه از بازی های مبارزه ای ندارند و فقط می خواهند، که مبارزات برایشان در یک دنباله به صورت خوب و منطقی قرار بگیرد. به نقل از بون شخصیت های سابق این سری بازی که ید طولایی در این بازی دارند، بار دیگر باز خواهند، گشت و برخی شخصیت های جدید هم به بازی اضافه خواهند شد. این شخصیت های جدید هم ذات پلید و شیطانی دارند و هم ذات خوب و صلح جو. چند شخصیت هم مانند اسکورپیون در هیچ کدام از دسته های بالا قرار نمی گیرند و به اصطلاح خنثی هستند.

Mortal Kombat X PC-Proper.RELOADED

|آپدیت Update.v20150602-RELOADED بازی به پست اضافه شد|

 

Mortal Kombat X pc cover small دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

منبع downloadha.com

 

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید