دانلود Chicken Invaders 4 HD بازی مهاجم مرغی اندروید

دانلود Chicken Invaders 4 HD بازی مهاجم مرغی اندروید

دانلود Chicken Invaders 4 HD بازی مهاجم مرغی اندروید

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود Chicken Invaders 4 HD بازی مهاجم مرغی اندروید

Chicken Invaders 4 HD از برترین بازی های کامپیوتر در سبک اکشن و فضایی بوده که به تازگی توسط InterAction Studios برای اندروید هم عرضه شده است. سفینه خود را برای رویارویی با جمعیت عظیمی از مرغ های موجود در فضا آماده کنید! سلاحی را بر روی این سفینه نصب کرده و در سیارات مختلف سفر کنید تا هر مرغی را که مشاهده کردید، از بین ببرید.

دانلود Chicken Invaders 4 HD بازی مهاجم مرغی اندروید

با نابودسازی هر یک از آن ها در بازی Chicken Invaders 4 HD یک خوراکی یا سلاح جدید از سمت بالا به پایین می آید. به سرعت این آیتم ها را جمع آوری کنید تا قدرتتان بیشتر از قبل شود. چون تعداد دشمنان به مرور زمان افزایش پیدا می کند. تا جایی که جای خالی بر روی صفحه نمایش گوشی اندرویدتان باقی نماند! پس نیاز به جمع آوری امتیاز و هم چنین بمب های مخصوصی خواهید داشت. این بمب ها فقط با کسب رکورد به دست می آیند و قدرت بسیار بالایی دارد.

دانلود Breaking the Rules – بازی قانون شکنی

Breaking the Rules یکی از بازی های مستقل در سبک اکشن سوم شخص برای کامپیوتر می باشد که توسط BTR Studios بر روی Steam Greenlight قرار گرفته است. مبارزه بین شخصیت های مختلف در روم شدت گرفته است. یکی از این افراد را انتخاب کرده و به مصاف دیگران بروید. مهارت هایتان را در حرکات رزمی بهبود ببخشید و با وارد کردن ضربات مهلک به رقیبان، آنان را از پای در آورید.

دانلود Breaking the Rules - بازی قانون شکنی

نبرد های بازی Breaking the Rules می توانند در یکی از هشت منطقه روم باشند. زمانی که مبارزات شکل می گیرند، هیچ قانونی برایتان وجود ندارد. از هر روش و شیوه ای برای به زانو در آوردن مبارز روبرویتان استفاده کنید. علاوه بر مهارت های رزمی، آیتم ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. به طور مثال می توان از سلاح های سردی همچون شمشیر استفاده کرد. اما به یاد داشته باشید که بهترین مبارز کسیست که بدون هیچ تجهیزاتی بتواند رقیبش را شکست دهد.

دانلود The Witcher 3 Wild Hunt – بازی ویچر

The Witcher 3 Wild Hunt آخرین نسخه از فرنچایز ویچر در سبک اکشن، ماجرایی و جهان آزاد برای PC است و توسط شرکت بازی سازی CD PROJEKT RED عرضه شده است. همان طور که می دانید، Witcher ها افرادی هستند که از دوران کودکی تحت تعلیم های فشرده و سخت قرار می گیرند تا بتوانند موجودات عجیب و وحشی را در جنگل از بین برده یا شکار کنند.

دانلود The Witcher 3 Wild Hunt - بازی ویچر

PC | Black Box Repack

Geralt نیز در بازی The Witcher 3 Wild Hunt یکی از این افراد است. او علاوه بر مهارت های بالایی که در شمشیرزنی و مبارزه با موجودات جنگی دارد، می تواند از گیاهان و سایر چیز های مشابه آن، اکسیر های کم نظیری به وجود بیاورد. این اکسیر های جادوئی باعث افزایش قدرتش می شوند و انواع بسیاری دارند. نام دیگر جرالت، گرگ سفید است. او از جمله معدود افرادیست که از تمارین طاقت فرسای کودکی جان سالم به در برده اما تمامی رنگ دانه های بدن او از بین رفته اند.

دانلود بازی Carnivores Dinosaur Hunter Reborn

Carnivores Dinosaur Hunter Reborn یک بازی مهیج در سبک اکشن و شبیه ساز برای PC است و توسط Digital Dreams Entertainment LLC در ۲۰۱۵ منتشر شده است. داستان این نسخه از بازی بعد از اتفاقات نسخه قبلی یعنی Carnivores Dinosaur Hunter روایت می شود. نسل دایناسور ها هنوز منقرض نشده و شما به عنوان یک شکارچی هنوز هم مشغول کار خواهید بود.

دانلود بازی Carnivores Dinosaur Hunter Reborn

برای آغاز کارتان در ابتدای بازی Carnivores Dinosaur Hunter Reborn باید وسایل و تجهیزات اولیه شکار را فراهم کنید. به همین منظور، هزینه ای برای آن در نظر گرفته شده که داخل حساب کاربریتان موجود می باشد. پس از این که برای اولین شکارتان آماده شدید، محلی که یکی از دایناسور های نه چندان قدرتمند در آن زندگی می کند، به کمک GPS شناسایی کنید. سپس وارد این منطقه شده و برای چندین دقیقه صبر کنید تا زمان مناسب برای حمله برسد.

 

موقعی که می خواهید با سلاحتان به سمت یکی از دایناسور ها شلیک کنید، به هیچ وجه نباید دستتان بلغزد. در صورت عدم مرگ هدف مورد نظرتان در Carnivores Dinosaur Hunter Reborn به سمتتان هجوم خواهد آورد. به سختی می توانید از دست چنین حیوان غول پیکری فرار کنید. پس بهتر است نشانه گیری دقیقی بکنید و هدف را به کام مرگ بفرستید. هر دایناسوری در مناطقی با شرایط متفاوت زندگی می کند. به همین دلیل نیز باید آمادگی لازم برای رویارویی با این شرایط را داشته باشید. طراحی خود شخصیت ها در بازی Carnivores Dinosaur Hunter Reborn با جزئیات کامل انجام شده است. اما طراحی محیط ها واقعا زیبا و چشم نواز بوده و نظیر آن را در کم تر بازی می توان پیدا کرد. پس از انتشار این عنوان در شبکه استیم، تا به حال کاربران به آن نمره میانگین عالی ۹/۱۰ را داده اند که نشان دهنده بهبود ها و پیشرفت های خوبی نسبت به ورژن قبلی می باشد.

:Minimum System Requirements

OS: Windows 7

+Processor: Intel Core2Duo 2.3 GHz or AMD Athlon 6000

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 260

DirectX: Version 9.0c

Hard Drive: 1 GB available space

حجم فایل : ۵۲۳.۴۲ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

دانلود بازی BLADESTORM Nightmare برای PC

Bladestorm: Nightmare بازیکنان را در نقش یک سرباز مزدور قرار می دهد که در ماموریت های بازی برای انگلستان یا فرانسه مبارزه می کند ، همچنین رویدادها و جنگ های بازی الهام گرفته از واقعیت است. علاوه بر کمپین (مرحله ی داستانی) تاریخی Bladestorm ، یک حالت مستقل (Nightmare) دارای یک سناریوی جدید در بازی وجود دارد که در آن گروهی از موجودات خیالی توسط شخصیت (Joan of Arc) شیطانی به وجود می آیند که بازیکنان باید ارتش اژدها ، غول و شیاطین را شکست داده و Joan of Arc را به خود سابقش (غیر شیطانی اش) بازگردانند. در این بازی برخلاف نسخه قبلی ان تغییرات زیادی ایجاد شده یکی از مهمترین این تغییرات انتخاب چند کاراکتر است.همین امر باعث میشود که به تنهایی برای مقابله با دشمنان خود راهی نشوید و همیشه نیروی کمکی همراه خود داشته باشید تا از شکست بگریزید و با پیروز شوید.یک نکته خیلی مهم در بازی این است که به وسیله ی هر کاراکتر میتوانید سلاح های جدید بدست بیاورید ولی اگر در مبارزه ای شکست بخورید تمام چیزهای گروهی شما از بین میرود.این بازی چند بخش دارد که یکی از مهمترین های ان بخش Nightmare  که در ان شما باید به جنگ با اهریمن ها و اژدها بروید و انها را نابود کنید.

BLADESTORM Nightmare PC-CODEX

 

BLADESTORM Nightmare pc cover small دانلود بازی BLADESTORM Nightmare برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Flame Over برای PC

Flame Over یک بازی در سبک اکشن و ایندی می باشد که توسط کمپانی Laughing Jackal LTD توسعه پیدا کرده و توسط Ghostlight LTD به انتشار رسیده است. شما در این بازی نقش آتش نشانی را خواهید داشت که باید به سرعت عمل کرده و از حریق در مکان های مختلف بازی جلوگیری کند. این بازی دارای ۴ منطقه مختلف برای بازی، سطوح دشواری تصادفی و مشکلات عدیده ی بسیاری در هر بار بازی کردن را دارا خواهد بود. با قدم های سریع خود و تصمیم گیری درست در جهت روش صحیح خاموش سازی آتش، در بازی به موفقیت خواهید رسید.

Flame Over PC-HI2U

 

Flame Over pc cover small دانلود بازی Flame Over برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Dying Light The Bozak Horde برای PC

 

Dying Light The Bozak Horde PC-CODEX

Dying Light The Bozak Horde Addon-RELOADED

 

Dying Light The Bozak Horde pc cover small دانلود بازی Dying Light The Bozak Horde برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلودبازی جنرال2

 

 دانلود X بازی X دانلود بازی X دانلود بازی با لینک مستقیم X دانلود بازی استراتژیک X دانلود بازی استراتژیک با لینک مستقیم X دانلود بازی کم حجم X دانلود کم حجم با لینک مستقیم X دانلود بازی حجم پایین X دانلود بازی حجم پایین استراتژیک X دانلود بازی جنرال 2 X دانلود بازی جنرال 2 با لینک مستقیم X دانلود بازی جنرال2 X دانلود بازی جنرال2 با لینک مستقیم X دانلود بازی استراتژیک جنرال X دانلود بازی استراتژیک جنرال2 X دانلود بازی استراتژیک جنرال با لینک مستقیم X دانلود بازی استراتژیک جنرال کم حجم X دانلود بازی استراتژیک جنرال2 با لینک مستقیم X دانلود بازی استراتژیک جنرال زیروهو

 

 توضیحات بازی:

کسی هست که بازی جنرال Command And Conquer Generals  رو بازی نکرده باشه یا درباره این بازی استراتژیک چیزی نشنیده باشه. جواب این سوال قطعا خیر می باشد.همون طور که بیشتر شما ها می دونید این بازی یکی دیگر از بازی های استراتژیکی هست که EA Games اون رو منتشر کرده و جز بازی های محبوب در ۵ سال اخیر کرده این بازی زیبا در تمامی گیم نت های ایران به صورت شبکه ای بازی مورد استفاده قرار میگیرد.این نسخه از بازی نسخه ابتدایی از بازی هست که حجم کمی داره و گرافیک نسبتا خوبی رو دارا هست. در این نسخه از بازی ۹ جنرال وجود دارند که ابتدا می بایست پول جمع کنند و با استفاده از ماشین الات شروع به ساختن ساختمان ها بکنند. سپس از بیس خود با نیرو ها و ساختمان های مختلف دفاع کنند و با ساخت نیروی هجومی به دیگر فرماندهان حمله کنند و بر ان ها غلبه کنند.

و در نهایت پس از وقفه ای چند روزه بازی فوق العاده محبوب و هیجان انگیز جنرال ۱و۲ را با حجم باور نکردنی در اختیار شما دوستان قرار میدهیم…شما دوستان علاوه بر اینکه عکس هایی از این بازی را مشاهده می فرمایید، می توانید هم اکنون این بازی زیبا را دانلود بفرمایید.

 

 

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista/XP/2000/98/7

Processor: 1500 MHz Intel

Memory: 512 MB RAM

HDD: 1GB

Video Card: 128MB Video Card or greater, 32-bit Color Capable

CD/DVD-Rom Speed:8x

Sound Card: DirectX 7.0 compatible

DirectX version: DirectX 9.0

 

 

 

فرمتفرمت: EXE

منبع منبع : باحال دانلود

رمز رمز: www.bahaldownloads.ir

 

      ll اموزش نصب بازی جنرال 1 و 2 ll

 دانلوددانلود نرم افزار DirectX9c

 

دانلود بازی Lex Mortis برای PC

Lex Mortis یک بازی Open-World و ترسناک می باشد که در سبک ماجراجویی، اکشن و ایندی قرار می گیرد که شما در آن باید جزیره ای ناشناخته را به طور کامل مورد بررسی و کاوش قرار دهید. اتمسفر و فضای بازی به طور مستقیم از زمانی که در روز بازی می کنید تاثیر می پذیرد. به عنوان مثال، در طول روز شما به مطالعه ی جزیره و اسرار آن می پردازید اما در شب، دشمنان خود را نشان داده و بدترین کابوس شما به واقعیت تبدیل می شود!

Lex Mortis PC-CODEX

 

Lex Mortis pc cover دانلود بازی Lex Mortis برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Brothers in Arms 3 – ویندوز فون

Brothers in Arms ۳ نسخه ی سوم از بازی تفنگی و اکشن برادران جنگ از استودیوی بازیسازی پرآوازه ی Gameloft برای دستگاه های ویندوز فون است که به صورت رایگان در ویندوز فون عرضه گردید.باید بازی Brothers in Arms را در دو صورت داستانی و مولتی پلیر انجام دهید که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی در مبارزات این جنگ تاریخی دارند. باید در این بازی سربازان آموزش دیده بار دیگر آماده شوند تا در خط مقدم و با استفاده از ویژگی های خاصی که دارند دشمن را شکست دهند . بازی در کشور های مختلف مانند از قبیل آلمان ، شمال آفریقا و … انجام میگیرد .هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

Brothers in Arms  2014 دانلود بازی Brothers in Arms 3   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید