دانلود 2500 بازی خاطره انگیز آتاری All Old Atari Games 2500 فقط 11 مگ!!!

دانلود 2500 بازی خاطره انگیز آتاری All Old Atari Games 2500 فقط 11 مگ!!!

دانلود 2500 بازی خاطره انگیز آتاری All Old Atari Games 2500 فقط 11 مگ!!!

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود 2500 بازی خاطره انگیز آتاری All Old Atari Games 2500 فقط 11 مگ!!!

این مجموعه که به صورت یک نرم افزار در اختیار شما دوستان قرار می گیرد شامل بیش از 2500 بازی قدیمی آتاری خاطرات است. لیست عناوین بازیها به ترتیب حروف الفبا می باشد که براحتی و با نکاتی که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد می توانید فقط با یک کلیک بر روی عنوان هر بازی آن را اجرا نمایید. محیط بازیها کاملا همان محیط اصلی بازی بوده و شبیه سازی به طور دقیق بدون کوچکترین تغییر نسبت به بازی های قابل اجرا بر روی دستگاه های آتاری انجام شده است. می توان گفت تقریبا تمامی بازیهای تولید شده توسط شرکتهای تولید کننده آتاری مانند  AcTiViSioN و...  در این مجموعه گردآوری شده است.

نام برخی بازیهای پرطرفدار جهت دسترسی سریع به آنها در زیر لیست شده است:
- Keystone Kapers: دزد و پلیس
- Boxen : مسابقه بوکس
- River Raid: هواپیما
- Fishing : ماهیگیری
- Football : فوتبال
- Kung Fu Master: مسابقه کونگ فو
- Maze: مارپیچ
- Pac Man: پک من
- Pitfall: راه و چاه
- Pole Position: ماشین سواری
- Real Sport: مسابقات فوتبال، تنیس، والیبال، بسکتبال و بوکسینگ
- Super Ferrari: ماشین مسابقه ای
- Chopper Command: هلی کوپتر
و حدود 2500 بازی دیگر
 

ادامه مطلب + دانلود

دانلود بازی کم حجم شده و فشرده ی Hydrophobia Prophecy

Hydrophobia: Prophecy نام بازی بی نظیری در سبک اکشن ماجرایی می باشد که بر روی یک شهر غرق در آب اتفاق می افتد. جایی که تروریست ها کنترل همه چیز را در دست گرفته اند و Kate آمده تا تمامی ستم های دوران کودکی اش که بر او شده را جبران کند و در این راه از تمامی مهارت ها و تجربیات خود استفاده می کند. بازی در سال ۲۰۵۱ اتفاق می افتد. زمانی که زمین مملوء از انسان شده و دیگر گنجایش ندارد. زمین های حاصلخیز بر اثر بالا آمدن سطح آب دریاها و اقیانوس ها از بین رفته اند و صحرا ها در سرتاسر زمین گسترش پیدا کرده است. در حال حاضر، آب جدی ترین خطر برای بشریت است و با فوران آن در هر جای زمین، مشکلی جدی بوجود می آید.این بازی از جمله بازیهای فشرده شده و ریپ شده میباشد که نظیرش را در هیچ سایتی ندیده اید.... منتظر چه هستید برای دیدن اطلاعات بیشتر و دانلود بازی به ادامه ی مطلب بروید....

ادامه مطلب + دانلود

دانلود بازی فشرده و کم حجم شده ی Homefront Ultimate Edition برای کامپیوتر

بازی کم حجم Homefront

توضیحات: امروز قصد داریم نسخه جدید بازی بسیار پرطرفدار و زیبای Homefront برای کامپیوتر را برای شما علاقه مندان به بازی های کامپیوتری قرار دهیم. نسخه جدید بازی Homefront به نام Homefront Ultimate Edition منتشر شده است که مراحل و ویژگی های جدیدی نیز به آن اضافه شده است. ماجرا و داستان بازی Homefront Ultimate Edition از جدایی سازی مجدد روسیه آغاز می گردد که در نهایت به یک جنگ بزرگ منتهی شده و در این میان کشور  آمریکا هم مورد هجوم تروریست ها قرار گرفته است.

 داستان بازی Homefront Ultimate Edition برای کامپیوتر را دنبال کنید و از این بازی لذت ببرید….

ادامه مطلب + دانلود

دانلود بازی جدید کامپیوتری اکشن 2015 Kill The Bad Guy بسیار کم حجم شده

Kill The Bad Guy | 334 MB

بازی جدید کیل د بد

توضیحات: امروز می خواهیم یک بازی زیبا با سبکی متفاوت را برای شما علاقه مندان به بازی قرار دهیم. بازی کامپیوتری Kill The Bad Guy یک بازی جذاب با یک جو آرام و محیطی که دائما در حال متغیر می باشد، است. در بازی کامپیوتری Kill The Bad Guy محیط بسیار مهم می باشد و شما برای مبارزه با خلافکاران باید از محیطی که در آن قرار دارید کمک بگیرید. البته این نکته بسیار مهم را هم باید به خاطر داشته باشید که در صورتی که اعمال شما برای خلافکاران مشکوک جلوه کند، شکست خواهید خورد و صحنه کشته شدن فرد مذکور بایستی حتما به صورت یک تصادف یا حادثه غیر مترقبه صورت گیرد و تا حد امکان از تخریب محیط های شهری باید خودداری کنید.

ادامه مطلب + دانلود

دانلود بازی اکشن Star Wars Battlefront کم حجم

 

توضیحات : بازی های جنگ ستارگان همواره از طرفداران زیادی در تمام دنیا برخوردار بوده است. تا بحال چندین کتاب ، فیلم و بازی در مورد جنگ ستارگان ساخته شده است . امروز برای شما علاقه مندان به بازی های کامپیوتری بازی اکشن Star Wars Battlefront را آماده کردیم . در بازی اکشن Star Wars Battlefront شما نقش یک ربات را دارید که هدف اصلی آن نابود سازی دشمنان خبیث است . این بازی با وجود حجم کم و فوق فشرده شدن دارای گرافیک و گیم پلی مناسبی است . همچنین موسیقی متن و صدا گذاری بازی اکشن Star Wars Battlefront از دیگر نقاط قوت این بازی زیباست . امیدواریم از ابن بازی اکشن لذت کافی را ببرید…

ادامه مطلب + دانلود

دانلود بازی فشرده و بسیار جدید 2015 State of Decay Lifeline

توضیحات: بازی کامپیوتری State of Decay Lifeline  یک بازی بسیار جذاب و هیجانی از سری بازی محبوب  State of Decay می باشد. در مقابل شما زامبی های وحشی قرار دارند که مثل همیشه از خود دفاع نمیکنند، بلکه روش های خاصی برای خود دارند. این نسخه از این بازی که هم اکنون قابل دریافت برای شما علاقه مندان به بازی است، شامل نسخه ی اصلی بازی، دی ال سی Breakdown و دی ال سی جدید بازی با نام Lifeline می باشد و بازی به آخرین نسخه ی خود نیز آپدیت شده است. در بازی شاهد وسایل نقلیه جدید خواهید بود و تفنگ های بیشتری را در اختیار دارید. در بازی نوع جدیدی از زامبی ها اضافه نشده اند و به همان روند قبلی خود می باشند. امیدواریم از این بازی زیبا لذت کافی ببرید….

ادامه مطلب + دانلود

دانلود نسخه BlackBox بازی اسنایپر Sniper Elite 3 برای کامپیوتر

توضیحات: سومین سری از بازی پرطرفدار اسنایپر یا همان تک تیرانداز وارد بازار شد. امروز می خواهیم برای شما نسخه BlackBox بازی اسنایپر Sniper Elite 3 برای کامپیوتر را آماده دریافت نماییم. نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و مکان اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است.

ادامه مطلب + دانلود

دانلود کم حجم BlackBox بازی بینظیر Watch Dogs برای کامپیوتر

واچ داگز کم حجم

توضیحات: بالاخره بعد از مدتها نسخه BlackBox بازی بینظیر Watch Dogs برای کامپیوتر عرضه گردید. بازی بسیار زیبایی که همگی منتظر عرضه آن بودیم. تریلر های بسیار زیبایی از این بازی منتشر شده بود و سبک بینظیر این بازی همه را منتظر خود گذاشته بود. سبک و داستان اسن یازی با تمام بازی هایی که تاکنون انجام داده اید متفاوت است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند.

ادامه مطلب + دانلود

دانلود بازی کم حجم 6 بازی جدید ایرانی

بازی جدید ایرانی

برای دیدن پکیج و دانلود رایگان کلیک کنید!!!

مجموعه تریلر  10 بازی ایرانی با این عنوان : بازی های ایرانی که در سال 93 و یا ابتدای سال 94 عرضه می شوند ( احتمالا و موثقا) تقدیم حضورتان می شود.

این بازیها از گرافیک فوق العاده ای برخوردار خواهند بود که نظیر آن در هیچ بازی ایرانی که پیش از این ساخته شده وجود نداشته . برای دیدن تریلر ها و اخبار بیشتر به ادامه مطلب بروید....

بازی فوق العاده گرافیک بالا مکس پین آندروید - Max Payne Android Game Hi graphic
بازی Max Payne که بعد از یازده سال نسخه موبایل خود را برای آیفون ارائه کرده است حال نسخه آندروید این بازی فوق العاده گرافیکی و جذاب را برای گوشی های آندروید ارائه کرده است که در ادامه مطلب می توانید محیطی از بازی را مشاهده نمایید و با لینک مستقیم مانند همیشه بازی را دانلود کنید.


بازی فوق العاده گرافیک بالا مکس پین آندروید - Max Payne َAndroid Game Hi graphic

http://www.dl.yekmobile.com/1/1/Max%20Payne/1.jpg

بازی مکس پین داستان زندگی پلیسی در نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی‌فرجام، هنگام بازگشت به خانه‌اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده‌اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ "V" نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسما متوقف شده‌است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیرقانونی و پنهانی ادامه داده‌ است.در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند و....

ادامه مطلب + دانلود

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید