پکیج بازی های پرطرفدار این سایت (حتما دیدن کنید!!!)

پکیج بازی های پرطرفدار این سایت (حتما دیدن کنید!!!)

پکیج بازی های پرطرفدار این سایت (حتما دیدن کنید!!!)

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
پکیج بازی های پرطرفدار این سایت (حتما دیدن کنید!!!)

پکیج بازی های پرطرفدار این سایت (حتما دیدن کنید!!!)

برای دیدن پکیج بازیهای این سایت روی عکس زیر کلیک کنید...

 

ادامه مطلب + دانلود

بازی قهرمان Hero Forge v1.3.2 – اندروید

 

 

بازی قهرمان Hero Forge v1.3.2 – اندروید

205 بازدید

شما با یک بازی ساده در سبک ار پی جی و فکری روبرو می باشید که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. در Hero Forge شما با تطبیق دادن بلوک های سه بعدی مختلف و اجرای مهارت های خاص، در نبرد های سخت و دشوار، با حریفان خود مبارزه می کنید.ازی سه کلاس محنصر به فرد برای کاربران ارائه می دهد که می توانید از بین پهلوان بشر، ارکهای دیوانه، وروجگ مگه یکی را انتخاب کنید.بیش از ۱۰۰ مرحله هیجان انگیز و جذاب، مدیریت و دستاوردهای مختلف، امکان سفارشی سازی سلاح، زره و … از ویژگی های این بازی می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hero Forge v1.3.2 بازی قهرمان Hero Forge v1.3.2 – اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب
برچسب ها :

majazi-old-wwe

,

loxblog

,

com

,
بازی کشتی کج مجازی

باسلام امروزه به دلیل گرافیک پایین بعضی کامپیوتر ها شما نمی توانید بازی کشتی کج کنید اما امروز من به شما سایتی را معرفی می کنم که می توانید با ان کشتی کج مجازی انلاین بازی کنید امید وارم لذت ببرید

majazi-old-wwe.loxblog.com

بازی الکترو چاک ElectroChuck 2.0.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد

 

بازی الکترو چاک ElectroChuck 2.0.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد

 

 

44 بازدید

 

ElectroChuck عنوان بازی بسیار زیباییست که شما عاشق آن خواهید شد! این بازی یک ماجراجویی اکشن با روندی سریع است .در این بازی وظیفه اصلی شما کنترل یک جوجه بامزه جهت برخورد نکردن با سیم های برق دار است. این بازی دارای گیم پلی شاد و فضای رقابتی، می باشد که ساعت ها شما را سرگرم خود می کند. این بازی دارای چندین دنیا با ده مرحله در هر دنیا، گرافیک رتینا و طراحی زیبا و … می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

ElectroChuck 2.0.0 بازی الکترو چاک ElectroChuck 2.0.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد

 

دانلود + ادامه مطلب

 

دانلود بازی Dead Rising 3 برای PC

 

دانلود بازی Dead Rising 3 برای PC

 

 

3,543 بازدید

 

در دو شماره قبلی شخصیت های اول بازی هر کدام برای هدفی پا به شهر زامبی ها میگذاشتند,قهرمان شماره اول فرانک وست که برای عکاسی وارد شهر زامبی ها شد و قهرمان بازی دوم چاک گرین هم برای نجات دختر خود مجبور به پا گداشتن به شهر زامبی ها شد.این بار شخصیت اصلی شماره سوم نیک راموس نام دارد.نیک یک مکانیک است که خالکوبی عدد ۱۲ بر روی گردن دارد.او در شهر Los Perdidos کار میکند.شهری که ویروس در آن شیوع پیدا کرده و اکثر انسان ها تبدیل به زامبی شده اند.داستان بازی سه روز پس از شیوع ویروس در شهر Los Perdidos آغاز میشود.بازماندگان شهر دنبال آب و غذا و فرار از دست زامبی ها هستند.شهر قرنطینه شده و هیچکس اجازه خروج از شهر را ندارد.دولت قصد دارد تا در ۵ روز آینده شهر را به صورت کامل از بین ببرد. نیک این را قبول ندارد و همراه با چند نفر از بازمانده های شهر قصد فرار از شهر Los Perdidos را دارد.اما داستان به همین جا ختم نمیشود و بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر میرسد.علت خالکوبی عدد ۱۲ بر روی گردن نیک چیست؟علت شیوع این ویروس در شهر Los Perdidos چیست؟ این ها سوالاتی هستند که در طول داستان پاسخ داده می‌شوند.استودیو Capcom Vancouver در این شماره دست به خلق داستان زیبایی زده است.ارتباط شخصیت های بازی با یک دیگر و همچنین ارتباط این نسخه به نسخه های قبل از جمله نکاتی هستن که باعث پیشرفت داستان بازی شده اند.

Dead Rising 3 PC-CODEX

 

Dead Rising 3 pc cover دانلود بازی Dead Rising 3 برای PC

 

dvd دانلود بازی Dead Rising 3 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در هشت DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۲۰۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Dead Rising 3 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

 

دانلود تمام قسمت های تام و جری

دانلود ۳۷ قسمت کارتون تام و جری گریهTom & Jerry Golden Collection

71,197 بازدید

 

Tom and Jerry Golden Collection (1940-1948) 1080p BluRay Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| ۳۷ قسمت تام و جری با کیفیت فوق العاده بالای ۱۰۸۰p BluRay |

| همزمان با منتشرشدن قسمت های جدید با این کیفیت ، پست آپدیت خواهد شد . |

TomJerry Golden Collection دانلود 37 قسمت كارتون تام و جري Tom & Jerry Golden Collection

 

نام کارتون : Tom & Jerry Golden Collection – تام و جری ، مجموعه طلایی

ژانر : کارتون ، کمدی ، کوتاه

سال انتشار: ۱۹۴۰ – ۱۹۴۸

مدت زمان: حدود ۵ تا ۸ دقیقه

حجم : میانگین هر قسمت ۳۰۰ مگابایت

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

IMDb Info

تام و جری ، کارتون تلویزیونی و برنده جایزه اسکار آمریکایی. اولین قسمت‌های این پویانمایی بین سالهای ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۷ میلادی توسط مترو گلدوین مایر در هالیوود تولید شد و خالق آنها ویلیام هانا و ژوزف باربارا بودند، که آن را نویسندگی و کارگردانی می‌کردند.این کارتون تلویزیونی در مورد موشی به نام جری (Jerry) و گربه‌ای به نام تام (Tom) بود، که از قسمت‌های کوتاه ساخته می‌شد . تقریبا کسی را نمی توان یافت که این کارتون را مشاهده نکرده باشد . سایت دانلودها برای شما عزیزان مجموعه ای زیبا از این کارتون زیبا را با کیفیت عالی آماده دریافت کرده است که امیدواریم با دیدن این کارتون ، لحظات خوشی را داشته باشید .

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود انیمیشن موش و گربه The Tom and Jerry Show 2014 فصل اول

دانلود انیمیشن موش و گربه The Tom and Jerry Show 2014 فصل اول

The Tom and Jerry Show 2014

قسمت بیست و ششم پایان فصل اول اضافه شد

The Tom and Jerry Show 2014 دانلود انیمیشن موش و گربه The Tom and Jerry Show 2014 فصل اول

 

نام انیمیشن: The Tom and Jerry Show 2014 – انیمیشن سریالی موش و گربه

ژانر : کمدی , خانوادگی

سال انتشار:۲۰۱۴

فرمت: mp4

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان: تام و جری، انیمیشن سریالی و برنده جایزه اسکار آمریکایی است. این انیمیشن در ۵۲ قسمت می باشد و در حال پخش از شبکه های آمریکا می باشد. این کارتون تلویزیونی در مورد موشی به نام جری (Jerry) و گربه‌ای به نام تام (Tom) بود، که از قسمت‌های کوتاه ساخته می‌شد. تام و جری ۲۰۱۴ را به رایگان از دانلود کلوب دانلود کنید

 

دانلود + ادامه مطلب

 

دانلوده بازی اساسین کرید
دانلود رایگان بازی Assassins Creed: Brotherhood
نام بازی: Assassins Creed: Brotherhood
پلتفورم: pc
ژانر: اکشن
سال انتشار: March 16, 2011
نوع فایل: دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
حمایت توسط: Ubisoft Montreal
درجه بندی سنی: +18
قابلیت آنلاین: دارد

بالاخره بعد از مدت ها صبر و تحمل نسخه جدید بازی Assassins Creed با عنوان Assassins Creed: Brotherhood در تاریخ 16 مارچ 2011 توسط کمپانی عظیم یوبی سافت ساخته و منتشر شد.در ادامه علاوه بر ارئه بازی (+کرک) به نقدی کوتاه از بازی اشاره ای دارم.اگر از طرفدارن بازی آساسینز باشید حتما میدانید که بازی سیر تاریخی دارد. این نسخه از بازی همانند نسخه های قبلی داستانی تاریخ دارد و مشخص نیست یوبیسافت تا چه اندازه مایلز را در جریان تاریخ قرار میدهد.داستان بازی ادامه بازی Assassin’s Creed II میباشد بنابراین برای اینکه بتوانید از این بازی لذت تمام و کمال را ببرید در ابتدا لازم میباشد که نسخه های قبلی آن را بازی کنید.اوضاع مساعد میباشد.در پایان نسخه قبلی زمانی که اتزیو به سمت شهر خود مهاجرت میکند از پیشامدی که گروه Borgia برای وی رقم زده اند هیچ گونه خبری ندارد.در این هنگام هست که گروه Borgia با حمله به شهر قصد دارد … !!! از داستان بازی که بگذریم گرافیک بازی بسیار جای نقد دارد.همان طور که قبلا گفتیم بازی هایی که در 2011 منتشر میشوند انتظار میرود گرافیکی مطلوب به بالا داشته باشند.این بازی نیز از این قضیه مستثنی نمیباشد و باید عرض کنم گرافیک آن نسبت به بازی Assassin’s Creed II به مراتب بالاتر میباشد.بازی به علت محدود بودن فضای آن جزئیات را به خوبی رعایت کرده است.در حقیقت چنان چه بازی دارای یک فضای گسترده تری بود پیاده کردن چنین جزئیاتی در بازی امکان پذیر نبود. جالب است بدانید یکی از مزیت های این بازی که اکثر منتقدان به آن اشاره کرده اند فیزیک عالی بازی میباشد. گیم پلی بازی Assassins Creed: Brotherhood همانند نسخه های قبلی میباشد با این تفاوت که جزئیات آن به مراتب بیشتر شده و امکاناتی جدید برای گیمر محیا شده است تا بازی از یک نواختی خارج شود . وجود چنین ابتکاری در گیم پلی از دیدگاه منتقدان یک مزیت برای این بازی میباشد.به جرات میتوان گفت بازی Assassins Creed: Brotherhood یکی از بهترین موسیقی متن بازی را دارا میباشد.این را میتوانید از آمار دانلود ost های این بازی پی برد.توجه کنید در این بازی گیمر میتواند از طیف گسترده ای از شخصیت های منحصر به فرد هر کدام با ویژگی های منحصر به فرد و یکتا استفاده نماید.بیشتر انتقاد منفی از این بازی مربوط به باگ های گرافیکی این بازی میباشد اما جالب است بدانید با توجه به این عیب بزرگ بازی Assassins Creed: Brotherhood از سایت گیم اسپات امتیاز 9از 10 را دریافت کرده است…

دانلود رایگان بازی Assassins Creed: Brotherhood به همراه تعدادی پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب…

 

 

 

نام بازی:Assassins Creed :BrotherHood
سازنده:Ubisoft Monteral
ناشر:Ubisoft
سبک:شوم شخص اکشن/مخفی کاری/تاریخی
درجه سنی:RP
پلتفرمRazzC,360,PS3
امتیاز بازی توسط نگارنده:10/10
درجه اهمیت بازی:5 ستاره/5 ستاره
یکی از 5 بازی برتر سال 2010 در انتظار شما 360 داران است..
در زمانی که اروپا گرفتار ظلمت تاریکی است، گروهی دست به ایجاد یک پیمان برادری می زنند. با این پیمان آن ها متعهد می شوند تا علیه افراد ظالم زمان خود دست به انجام ماموریت های مختلف بزنند. ماموریت هایی بسیار خطرناک که حتی جان آن ها را هم به خطر می اندازد. اما ارزش پیمان برادری آن ها بیشتر از جان آن ها است و از این رو دست به هر کاری می زنند. یکی از این افراد، شخصیتی نام آشناست که در گذشته حتما بخشی از زندگی آن و ماجراهای گذشته او را دیده اید. او کسی نیست جز اتزیو آدیتوره (Ezio Auditore da Firenze) شخصی که در نسخه جدید سری بازی های Assassin’s Creed به ادامه مبارزات خود می پردازد. بازی Assassin’s Creed: Brotherhood دنباله ای بر داستان بازی Assassin’s Creed II است. از اطلاعات منتشر شده مشخص شده است که بازی در شهر رم (Rome) اتفاق می افتد. شهری که مرکز فرماندهی گروه Templarها است و اتزیو و یارانش بزرگترین دشمن آن ها به شمار می روند. با توجه به اینکه بازی در شهر رم اتفاق می افتد، به نظر می رسید که با یک محیط کوچک تر از نسخه های پیش روبرو باشیم. اما از اطلاعات به دست آمده دریافتیم که شهر رم در این نسخه چهار برابر بزرگتر از شهر ونیز در نسخه گذشته است.

بر اساس گفته های Ubisoft در این شماره همانند نسخه گذشته شبیه سازی خوبی از مکان ها و ساختمان های تاریخی شهر رم صورت گرفته است که با نمونه های واقعی شباهت زیادی خواهند داشت. در این نسخه اتزیو پیرتر باهوش تر و کمی افسرده تر از نسخه گذشته است. او جا پای پدرش گذاشته است و قصد دارد ماموریت ناتمام آن را به پایان برساند. تمرکز اصلی داستان بازی در شماره روی دو گروه مختلف است. یکی از آن ها گروهی است که قتل های بیشتری را پس از کشته شدن رودریگو بورگیا (Rodrigo Borgia) به دست اتزیو انجام می دهند. بورگیا فردی بود که در انتهای بازی Assassin’s Creed II به دست اتزیو کشته شد و اتزیو توانست بخشی از پیش گویی را که درباره آینده صورت گرفته بود را می شوند. حال در این شماره پسر رودریگو بورگیا که سزار بورگیا (Cesare Borgia) نام دارد به یکی از دشمنان اصلی اتزیو و یکی از اصلی ترین اعضای گروه Templarها تبدیل می شود. Ubisoft اطلاعات بیشتری را در زمینه داستان بازی فاش نکرده است و هنوز سوال های زیادی پیرامون داستان بازی وجود دارد. تیم سازنده بازی Assassin’s Creed در این بازی حرکات جدیدی را به اتزیو اضافه کرده اند. اتزیو می تواند مردم را از دست Templarها نجات دهد و اعتبار گروهش را نزد آنها زیاد کند.
برای توضیحات کاملتر و مشاهده اسکرین شات های این شاهکار بازی سازی به ادامه مطلب بروید.
نسخه رایانه این بازی در تازیخ 22 فوریه سال 2011 منتشر می شود .
نکته خیلی مهم:دوستانی که کنسول 360 ماکروسافت را دارا هستند ،اگر مایل به دانلود بازی هستند می توانند بازی را دانلود کنند ولی باید تا کریسمس صبر کنند ،به این دلیل که آپدیت جدید ماکروسافت برای اجرا شدن بازی های جدید الزامی است و باید تا آن موقع صبر پیشه کنید.گیم تو دانلود تصمصم گرفته است که بازی را برای شما بگذارد تا آپدیت جدید ماکروسافت عرضه شد سریع آن را اجرا کرده و به اجرای بازی بپردازند.  

دانلود تریلر نقد و بررسی بازی توسط سایت مطرح Gamespot در ادامه مطلب

 

 

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید