دانلود بازی The Bluecoats: North vs South برای Pc

دانلود بازی The Bluecoats: North vs South برای Pc

دانلود بازی The Bluecoats: North vs South برای Pc

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود بازی The Bluecoats: North vs South برای Pc

دانلود بازی The Bluecoats: North vs South برای PC

 

دانلود بازی Bluecoats: North vs South برای کامپیوتر

 

Bluecoats: North vs South بازی کم حجم در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2012 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی هدف شما تسخیر خاک آمریکا می باشد. با یانکی ها سرشاخ شوید و دشمن تون رو نابود کنید. موقعیت خودتون رو حفظ کنید ، ایالت ها رو تسخیر کنید ، به دشمن خود حمله کنید و آنها رو اسیر کنید، به راهن آهن ها حمله کنید و از واگن های خودتون محافظت کنید و … . توسط نیروهاتون که از اروپا وارد میشن ، دشمن رو اسیر کنید. در این بازی از خودتان در مقابل طوفان و حمله دزدان مکزیکی محافظت نمایید.

از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک قابل قبول ، جنگهای پویا و زنده ، چند مینی گیم جالب در بازی ، وجود جنگ های تمدنی ، قابلیت تغییر پارامترهای بازی و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی North vs South را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دانلودسرادریافت نمایید.

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

 

منبع yasdl.com

 

دانلود بازی Tropico 5 Espionage برای PC

 

دانلود بازی Tropico 5 Espionage برای کامپیوتر

| نسخه معتبر Skidrow |

 

Tropico 5 Espionage بازی جدیدی در سبک مدیریتی و استراتژیک می باشد که در سال 2015 توسط Kalypso Media Digital ساخته و توسط Haemimont Games برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی بسیار زیبا و پر هیجان شما وظیفه دارید تا از گنجینه گران و ارزشمند Tropico در برابر دشمنان پر قدرت و دزدها مراقبت کنید و نگذارید که دست آنها به این گنجینه برسد. این بازی مثل یک اردوگاه می ماند به طوری که شما میتوانید سرباز های خود را آموزش دهید تا شبانه به محل دشمن رفته و به آنها شبی خون بزنند همچنین میتوانید افراد تازه وارد را به اردوگاه بیاورید و به آنها طریقه جنگیدن و از پا در آوردن دشمن را یاد بدهید.

از ویژگی های این بازی میتوان به دارای گرافیک بالا ، دارای گیم پلی ساده در عین حال جذاب ، امکان آموزش افراد و آماده کردن آنها برای جنگ ، امکان فرستادن افراد به محل دشمن برای جاسوسی و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Tropico 5 Espionage را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت دانلودسرا دریافت نمایید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

 

منبع yasdl.com

 

دانلود Pirates Life – بازی زندگی دزد دریایی

Pirates Life یک بازی جالب در سبک شبیه ساز و استراتژیک برای کامپیوتر می باشد که توسط استودیو Team Eyepatch در سال ۲۰۱۵ انتشار یافته است. هدایت کاپیتان یکی از کشتی های دزدان دریایی را بر عهده بگیرید که در جزیره ای متروکه گیر افتاده اند. کشتیتان قابل حرکت نبوده و مجبور به ادامه زندگی در این جزیره هستید تا زمانی که بتوانید این کشتی را بازسازی کنید.

دانلود Pirates Life - بازی زندگی دزد دریایی

تعدادی از خدمه نیز در بازی Pirates Life همراهتان هستند و می توانید از آنان به عنوان کارگر استفاده کنید. تمامی این افراد از جمله خودتان نیاز به خوراکی دارید تا زنده بمانید. به همین خاطر نیز باید با سخت ترین راه ها، غذایتان را تامین کنید. شکار کردن بهترین راهیست که می توانید به این طریق نیازتان را برطرف نمایید. با توجه به این که به مدت نامعلومی در این منطقه خواهید ماند، باید مخفیگاه هایی را بنا کنید که در شب از دست حیوانات وحشی در امان باشید.

 

 
دانلود Interplanetary – بازی نبرد بین سیارات

Interplanetary شاهکاری در سبک استراتژی و فضایی مخصوص سیستم عامل ویندوز می باشد که توسط استودیو Team Jolly Roger در استیم به انتشار رسیده است. بعد از عرضه این عنوان در سال ۲۰۱۵ بر روی این شبکه، تا کنون توانسته امتیاز عالی ۹/۱۰ را از کاربران دریافت نماید. بسیاری از افرادی که این امتیازات را داده اند، این شاهکار را بیش از صد ساعت تجربه کرده اند!

دانلود Interplanetary - بازی نبرد بین سیارات

هر چند بازی Interplanetary در ظاهر ساده و خسته کننده به نظر می رسد، اما به هیچ وجه نباید از روی ظاهرش قضاوت کرد. برای شروع، سیاره تان را به کمک ابر تجهیزاتی که در اختیار دارید، به وجود بیاورید. نبرد بین سیاره های کهکشان در بر گرفته و هر سیاره ای تلاش می کند تا این نبرد را به نفع خودش به اتمام برساند. در این میان شما هم نباید از دیگران عقب بمانید. منابع موجود در سیاره تان را جمع آوری کرده و با تکنولوژی های فوق پیشرفته ای که دارید، سلاح های نابودگر بسازید.

 

 
دانلود Island Tribe 5 – بازی ساکنان جزیره

Island Tribe 5 نسخه پنجم از بازی ساکنان جزیره در سبک مدیریتی و استراتژیک برای کامپیوتر می باشد که در سال ۲۰۱۳ توسط Realore انتشار یافته است. مردم در جزیره تان به خوبی و خوشی زندگی می کردند. تا این که آتش فشان فوران می کند و زندگی اهالی این سرزمین را به خطر می اندازد. هدایت گروهی از مهاجران را بر عهده بگیرید و آنان را به اقیانوس برسانید.

دانلود Island Tribe 5 - بازی ساکنان جزیره

با توجه به این که سرزمینتان در بازی Island Tribe 5 در وسط آب قرار گرفته، ویژگی های منحصر بفردی دارد. از این ویژگی های استفاده کنید تا بتوانید مردم را در کم ترین مدت زمان ممکن از جزیره خارج کنید. البته اگر بتوانید مناطقی امن برای شروع زندگی دوباره پیدا کنید، نباید جزیره را ترک کنید. در مکان های امنی که پیدا می کنید، ساختمان ها و خانه های جدیدی بنا کنید. کارگرانی را برای این کار استخدام کنید تا به کارها سرعت ببخشید و بهترین بازدهی را دریافت نمایید.

دانلود بازی Cities XXL برای PC

سرانجام نسخه جدید بازی Cities عرضه شد! این نسخه از بازی با مخالفت شدید کاربران و منتقدان در سرتاسر دنیا روبرو شده است! باید دید که آیا این همه انتقاد مورد استحقاق این بازی بوده است یا خیر. طراحی، توسعه و مدیریت بزرگترین و گسترده ترین شهرهای دنیا را در بازی Cities XXL به دست خواهید گرفت. این نسخه از بازی دارای بهبودهای بسیاری در موتور بازی و ظاهری کاملا جدید می باشد که باعث می شود تا شما هرچه بیشتر با بازی احساس دوستی پیدا کرده و مدیریت خود را با حرفه ای گری بیشتری انجام دهید. بازی Cities XXL را می توان در دسته بازی های شبیه سازی، شهرسازی و اقتصادی دانست.

Cities XXL PC-RELOADED

 

Cities XXL pc cover دانلود بازی Cities XXL برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

بازی پرندگان خشمگین، فصل ها (به همراه نسخه هک شده) برای اندروید - Angry Birds Season 4.3.2 Android

دانلود بازی پرندگان خشمگین، فصل ها (به همراه نسخه هک شده) برای اندروید

Angry Birds Season 4.3.2 Android

 

 

بازی پرندگان خشمگین، فصل ها (به همراه نسخه هک شده) برای اندروید - Angry Birds Season 4.3.2 Android

 

 

بازی پرندگان خشمگین (Angry Birds) را میتوان جزو برترین و پرطرفدارترین بازی های تاریخ دانست که به سرعت توانست رکورد بالایی در دانلود بدست آورد.

 

در Angry Birds شما باید به کمک پرندگان خشمگینی که در اختیار دارید، خوک های تخم مرغ دزد را از بین ببرید.

 

نسخه فصل ها از سری بازی های پرندگان خشمگین یکی از تغییر پذیر ترین نسخه های عرضه شده است که با هر مناسبتی، ظاهر جدیدی برای آن طراحی میشود. در ورژن 4.3.2 پرندگان خشمگین حال و هوای مسابقات بسکتبال حرفه ای آمریکا (NBA) به خود گرفته است.

 

پرندگان خشمگین، فصل ها توانسته در گوگل پلی استور امتیاز 4.4 از 5 را از مخاطبان بازی دریافت کند. سری بازی های Angry Birds تا به امروز بیش از 10 میلیون بار دانلود شده اند.

 

این بازی در سبک بازی های فانتزی، پازل و فکری طراحی شده است.

 

علاوه بر نسخه معمولی نسخه MOD شده را نیز برای شما آماده کرده ایم.

 

(منظور از Mod همان نسخه هک شده بازی است. Mod مخفف Modified به معنای تغییر یافته میباشد)

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.



 دانلود بازی انگری بردز اندروید

دانلودبازی جنرال2

 

 دانلود X بازی X دانلود بازی X دانلود بازی با لینک مستقیم X دانلود بازی استراتژیک X دانلود بازی استراتژیک با لینک مستقیم X دانلود بازی کم حجم X دانلود کم حجم با لینک مستقیم X دانلود بازی حجم پایین X دانلود بازی حجم پایین استراتژیک X دانلود بازی جنرال 2 X دانلود بازی جنرال 2 با لینک مستقیم X دانلود بازی جنرال2 X دانلود بازی جنرال2 با لینک مستقیم X دانلود بازی استراتژیک جنرال X دانلود بازی استراتژیک جنرال2 X دانلود بازی استراتژیک جنرال با لینک مستقیم X دانلود بازی استراتژیک جنرال کم حجم X دانلود بازی استراتژیک جنرال2 با لینک مستقیم X دانلود بازی استراتژیک جنرال زیروهو

 

 توضیحات بازی:

کسی هست که بازی جنرال Command And Conquer Generals  رو بازی نکرده باشه یا درباره این بازی استراتژیک چیزی نشنیده باشه. جواب این سوال قطعا خیر می باشد.همون طور که بیشتر شما ها می دونید این بازی یکی دیگر از بازی های استراتژیکی هست که EA Games اون رو منتشر کرده و جز بازی های محبوب در ۵ سال اخیر کرده این بازی زیبا در تمامی گیم نت های ایران به صورت شبکه ای بازی مورد استفاده قرار میگیرد.این نسخه از بازی نسخه ابتدایی از بازی هست که حجم کمی داره و گرافیک نسبتا خوبی رو دارا هست. در این نسخه از بازی ۹ جنرال وجود دارند که ابتدا می بایست پول جمع کنند و با استفاده از ماشین الات شروع به ساختن ساختمان ها بکنند. سپس از بیس خود با نیرو ها و ساختمان های مختلف دفاع کنند و با ساخت نیروی هجومی به دیگر فرماندهان حمله کنند و بر ان ها غلبه کنند.

و در نهایت پس از وقفه ای چند روزه بازی فوق العاده محبوب و هیجان انگیز جنرال ۱و۲ را با حجم باور نکردنی در اختیار شما دوستان قرار میدهیم…شما دوستان علاوه بر اینکه عکس هایی از این بازی را مشاهده می فرمایید، می توانید هم اکنون این بازی زیبا را دانلود بفرمایید.

 

 

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista/XP/2000/98/7

Processor: 1500 MHz Intel

Memory: 512 MB RAM

HDD: 1GB

Video Card: 128MB Video Card or greater, 32-bit Color Capable

CD/DVD-Rom Speed:8x

Sound Card: DirectX 7.0 compatible

DirectX version: DirectX 9.0

 

 

 

فرمتفرمت: EXE

منبع منبع : باحال دانلود

رمز رمز: www.bahaldownloads.ir

 

      ll اموزش نصب بازی جنرال 1 و 2 ll

 دانلوددانلود نرم افزار DirectX9c

 

دانلود بازی Sonic Dash – ویندوز فون

تا به امروز بازی های مختلفی از کمپانی سگا در زمینه ی سونیک را معرفی کرده ایم که با استقبال خود کاربران روبرو گردیده است، امروز نیز پس از مدت ها قصد معرفی یکی از هیجان برانگیزترین و لذت بخش ترین بازی سونیک با نام Sonic Dash را داریم که با عنوان “تا چه حد می تواند به عنوان سریع ترین خارپشت جهان بدوید!؟”  در این بازی شما در نقش گربه ی دوست داشتنی و معروف سونیک باید تا می توانید بدوید و حلقه ی های موجود در مسیر را برای باز کردن شخصیت ها و آیتم های جدید جمع آوری نمایید! انواع موانع مختلف و حیوانات متعدد در مسیر حرکت وجود دارند که می بایستی با لمس و کشیدن صفحه به سمت بالا با چرخش از آن ها عبور کنید و به سلامت مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید.

 

Sonic Dash 2014 دانلود  بازی Sonic Dash   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب

بازی محبوب دوز Tic Tac Toe Pro 8.0.45 – اندروید

بازی Tic Tac Toe یا دوز یک بازی ساده ولی سرگرم‌کننده است. بازی خیلی ساده است،‌ هرکس بتواند ۳ شکل به‌صورت افقی، عمودی یا مورب در کنار یکدیگر قرار دهد برنده‌ی بازی است همچنین مانع ردیف شدن مهره‌های حریف شود ! در این بازی علاوه بر امکان بازی کردن تک‌نفره، می‌توانید با دوستان خود نیز به‌صورت دونفره یا با هوش مصنوعی خود بازی به بازی بپردازید. Tic Tac Toe با گرافیک بالا و محیط کاملا سه بعدی طراحی شده است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Tic%20Tac%20Toe%208.0.45 بازی محبوب دوز Tic Tac Toe Pro 8.0.45 – اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید